Pagina 1 van 1

KPN je bent gek als je er aan begint

Geplaatst: 26 nov 2008 22:32
door wimhal
Afgelopen maart ben ik gebeld door Planet of het niet iets was mijn ADSL comfort pakket om te zetten naar InternetPlusBellen. Ik vroeg of er iets aan mijn installatie moest veranderen. Dit hoefde niet te gebeuren. Na navraag bleek dat bij een ISDN verbinding wel degelijk het een en ander veranderd moest worden. Ik heb de order binnen 1 dag geannuleerd en dat was geen probleem. Heb ik een schrijven over gehad.
Vlak voor de vakantie (juli) bemerkte ik dat mijn internetverbinding wat traag was. Eerst op vakantie geweest en in augustus begon de ellende. Het was geen probleem mijn snelheid weer op peil te brengen, dat zou 1 week duren. Niets is minder waar. Ik heb tot nu toe uren met KPN gebeld en ik heb het idee dat ik iedereen bij KPN heb gesproken. Iedereen beloofde beterschap en het teruggeven van mijn snelheid varieerde van 10 minuten tot 2 weken. Tot op heden is er niets van terecht gekomen. Iedereen belooofde van alles. Mijn snelheid is, niet schrikken, 1,5 Mb. Ik betaal echter nog steeds voor mijn oude abonnement (euro 52,95).
Het telefoongesprek van vandaag deed de deur dicht. Ik moest alles maar vergeten en de correspondentie als niet verzonden beschouwen. We beginnen opnieuw. Ik heb er geen vertrouwen meer in en ga alles waar KPN bij staat opzeggen. Ik heb het bericht niet al te lang gehouden omdat ik er eigenlijk wel een boek over kan schrijven.

Dus als je tevreden bent en er komt iemand met een ander (goedkoper) voorstel: NIET DOEN !!!!!!!

Groeten,
Wim

Re: KPN je bent gek als je er aan begint

Geplaatst: 26 nov 2008 23:09
door antoinetteb42
Beste Wim

De kpn is best goed , als alles werkt , maar owee als je in een wespennest gaat roeren, en een upgrade o.i.d..
Dan moet je wel de weg weten, mijn probleem elders is opgelost er is een nwe bijgekomen, nou ik bel de 2e lijn echt om de haverklap, tot ze er gek van worden, zeker als je beloofd terug te bellen en dit niet doet, erecode bij mij.
En de technische kennis van veel medewerkers, rijkt ook niet zo ver, dit heb ik gisteren ondervonden.
Nou ik ben de ergste in het soort , alleen maar bellen , het is nu dan wel gratis, maar er zitten ook wel goede behulpzame medewerkers bij, maar die moet je maar net treffen.
Verder ik blijf het zeggen, ze zijn duurder maar bij werkend kwalitatief super.

Re: KPN je bent gek als je er aan begint

Geplaatst: 26 nov 2008 23:55
door GoldenIndy
Natuurlijk zitten er bij elk bedrijf zowel goede als slechte medewerkers, Antoinette.
Sommige klanten hebben volgens mij ook echt geen fatsoen.

Re: KPN je bent gek als je er aan begint

Geplaatst: 27 nov 2008 00:10
door wimhal
Ik heb er wel wat gesproken waarvan ik dacht dat ze er verstand van zouden hebben. Voor mijn gevoel wel, alleen heeft het niets uitgehaald. Na 3 maanden wachten mijn nieuwe modem gekregen, maar dat helpt ook niets.
De laatste die ik heb gesproken was de limit. Op het eind van het gesprek zowaar onbeschoft. Ik vertelde hem dat ik geen vetrouwen meer heb in KPN. Hij was KPN en wilde meteen niets meer voor mij doen. Was zonde van zijn tijd als ik er zo over dacht.

Als alles het doet is KPN wel ok. Ik ga door met bellen.

Wim

Re: KPN je bent gek als je er aan begint

Geplaatst: 27 nov 2008 09:08
door Marcell59
Ben volledig mee eens

Re: KPN je bent gek als je er aan begint

Geplaatst: 27 nov 2008 09:15
door Marcell59
Eerst automatische afschrijving blokkeren en opzeggen, daarna naar een adere provider. Een rechtzaak kan je echt optimistisch tegemoet zien want KPN weet heus wel beter dan de gemiddelde klant dat je heel makkelijk van ze af kan.

Re: KPN je bent gek als je er aan begint

Geplaatst: 27 nov 2008 10:49
door alfatrion
Mijn snelheid is, niet schrikken, 1,5 Mb
Het klinkt toch als vrij veel. Als je er zeker van bent dat je niet krijgt waar je recht op hebt, dan kun je het volgende doen.

1. Stuur een aangetekende brief waarin je ze expleciet een laatste kans geeft, om binnen vier weken het probleem op te lossen. (Dit heet een ingebrekenstelling)

Daarnaast kun je in die zelfde brief zetten:
2a. dat je een evenredig gedeelte van het abbonementsgeld eist vanwege de problemen. (Als zij niet leveren hoef jij niet te betalen, als zij maar de helft leveren hoef jij maar de helft te betalen.)
2b. je de automatisch incasso machtiging intrekt (die kun je ze later weer geven)
2c. Je kan bij de bank een incasso intrekken binnen dertig dagen of 1 jaar als ze geen geldige machtiging hebben. Ze mogen de overeenkomst niet ontbinden. Dat zou je voor de zekerheid ook in de brief kunnen zetten, als ze deze weg wilt bewandelen.

Re: KPN je bent gek als je er aan begint

Geplaatst: 27 nov 2008 14:41
door wimhal
Bedankt voor alle tips tips. De automatische incasso is reeds opgezegd. Ik heb weer een leuke voor jullie. Vandaag een brief van KPN ontvangen met de volgende tekst:

Geachte heer,

Onlangs heeft u bij KPN een ADSL-aansluiting aangevraagd. Deze opdracht kunnen wij tot onze spijt niet realiseren.
De reden dat de aansluiting in uw gwval niet mogelijk is, is als volgt:
wegens technische dan wel administratieve redenen is het niet mogelijk om internet aan te sluiten.

Vervolgens komt er nog wat onzin.
Is getekend Jacob Middelkoop, directeur klantcontact. Volgens mij kan deze mijnheer beter prullebakken gaan legen.

Willem

Re: KPN je bent gek als je er aan begint

Geplaatst: 28 nov 2008 14:31
door markk
wegens technische dan wel administratieve redenen is het niet mogelijk om internet aan te sluiten
"KPN sluit je aan" :wink:

Re: KPN je bent gek als je er aan begint

Geplaatst: 29 nov 2008 15:39
door marcel bakker
tuurlijk maakt kpn ook fouten maar het is niet altijd terecht dat kpn fout is als je kwaliteit wil moet je der ook voor willen betalen maar de gem nerderlander wil voor een dubbeltje op de eerste rij zitten en alle service krijgen voor minder geld maar dat gaat niet want er moet ergens op kosten worden bespaart om het voor die prijs te kunnen aanbieden en mensen begrijpen of willen niet begrijpen wat bevoorbeeld ipb inhoud en wat zijn de voordelen en nadelen als je van je telefoon afhankelijk bent ga je niet ipb nemen want de telefoon verbinding op ipb gaat via je internetlijn en tuurlijk is het overzichtelijk en een stukje goedkoper maar als je internet der uit ligt dan ligt je telefoon der ook uit maar blijkbaar wordt daar niet over gedacht als je het nemen maar kpn is zo slecht niet maar kan altijd better als je echt kwaliteit wil moet je xs4all nemen beste service wel iets duurder maar wordt sneller en better dienstverlening aangeboden wil je minder service moet je kizen uit het net - tele 2 - ziggo - telfort - one world / was orange - daar betaal je minder maar krijgt er veel minder voor terug wie kwaliteit wil moet er voor willen betalen en niet alleen naar de prijs kijken wat is het goedkoopst .

marcel bakker .