[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 176: Illegal string offset 'forum_id'
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 178: Illegal string offset 'forum_id'
Radar • Afscheid van KPN InternetPlusBellen met nummerbehoud
Pagina 1 van 1

Afscheid van KPN InternetPlusBellen met nummerbehoud

Geplaatst: 27 nov 2008 13:18
door BrandJ
Begin oct 08 abonnement opgezegd. Bevestiging ontvangen; contract zal 14 nov beeindigd worden.
De nieuwe provider activeert mijn telefoon per 15 oct. Per 16 oct wordt ik afgesloten van mijn Planet e-mails.
Na uren bellen krijg ik op za 22 nov weer toegang via een e mail only abonnement dat wordt aangemaakt. Een optie die mij al op 20 oct was toegezegd.
Daarnaast vele brieven met nieuwe wachtwoorden, opzegging per 16 oct, KPN medewerkers die niets kunnen doen want het systeem toont een open order. Op 15 nov schriftelijke klacht gestuurd. Wordt op 25 nov door KPN gebeld. Medewerker heeft doorgekregen dat mijn telefoon niet werkt!? Gevoel voor humor dus nog niet verloren bij KPN. Immers in een brief schrijven ze ook dat ze het jammer vinden dat ik hen verlaat en hopen dat ik aanleiding zie om opnieuw klant te worden. Moet de nood wel heel hoog worden.

Re: Afscheid van KPN InternetPlusBellen met nummerbehoud

Geplaatst: 28 nov 2008 14:25
door markk
Klinkt zooooo bekend. :?

Re: Afscheid van KPN InternetPlusBellen met nummerbehoud

Geplaatst: 28 nov 2008 15:23
door BrandJ
Op een andere plek in dit forum vraag je je af of er wel goede providers zijn en dat lokt nogal wat reacties uit.
Wel, mijn ervaringen zijn nog beperkt in tijd maar ik ben van KPN naar Concepts ICT gegaan omdat in Deventer het glasvezelnetwerk gratis tot in de meterkast wordt aangelegd.
De internet download snelheid is 10x en het Triple pakket (RTV, Internet, Bellen) is iets goedkoper dan bij KPN(I+B) plus Ziggo (RTV).
Mijn ervaring met de helpdesk van Concepts is zeer positief.
Bij een TV signaalstoring dirigeerde de helpdesk een monteur (die van wanten wist en mijn probleem oploste). Dag daarna belde Concepts dat monteur klacht had gesloten en opgelost "of ik het daarmee eens was".
Een factuur vraag werd adequaat beantwoord. Had dezelfde dag nog een vraagje over de telefoon factuur en kreeg zowaar dezelfde persoon aan de lijn die mij weer onmiddelijk kon helpen.
Ik zeg het voorzichtig maar tot nu toe hulde en hoor dat ook om mij heen.
Leuk natuurlijk maar als er geen glasvezelkabel voorhanden is ...
Nu maar hopen dat ze dit niveau kunnen/willen handhaven en niet worden opgekocht.