LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kpn Onbetrouwbaar.

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
kpndrama
Berichten: 143
Lid geworden op: 26 aug 2007 05:05

Kpn Onbetrouwbaar.

Ongelezen bericht door kpndrama »

Na uren getelefoneerd te hebben ( waarvan ik de kosten hopelijk nog terug krijg ) met de klantenservice ( of beter gezegd klanten-non-service ) ben ik er achtergekomen ( op 2 januari 2009 ) dat de aangevraagde upgrade van basis naar extra die aangevraagd was op 4 nov. 2008 geanuleerd was. En dat was al op 7 nov 2008. Drie dagen later dus. Heel lang voor aan de telefoon gezeten. Zowel bij aanvraag als bij de vragen wat er met mijn bestelling was gebeurd.

Waarom de upgrade geanuleerd is? geen indee. Niemand kon me daar ook antwoord op geven. Bij kpn is iedereen er ster in niets te weten en niets te kunnen.

Ik vind het ronduit schoftig een brief te versturen dat de aanvraag in behandeling is en het nieuwe abonnement binnen 1 maand actief zal zijn terwijl 3 dagen later al zonder mijn medeweten was besloten dat de upgrade niet door ging.

Ik vind het ronduit schoftig van kpn dat men mij daarvan niet op de hoogte heeft gestelt. Ik vind het ronduit schoftig dat men mij tijdens de vele telefoontjes eerder, mij daarvan niet op de hoogte heeft gestelt.

Ik vind het ronduit schoftig hoe men bij kpn met klanten omgaat.

Ik vind het zwaar vervelend dat ik nog maanden aan dit achterlijke bedrijf vast zit. Ik wil een internet upgrade en besef dat ik daarvoor bij een ander bedrijf moet wezen. Dat kpn incapabel is deze te leveren.

Helaas zit ik tot 14 juni 2009 vast aan deze klaplopers.

kpndrama
Berichten: 143
Lid geworden op: 26 aug 2007 05:05

Re: Kpn Onbetrouwbaar.

Ongelezen bericht door kpndrama »

Heb kpn per mail gevraagd of ik mogelijk eerder kan over stappen naar een ander bedrijf.

we wachten af. Morgen ga ik ook even naar de kpn winkel. Wat mij betreft is het oorlog nu.

haastu
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 mar 2008 09:08

Re: Kpn Onbetrouwbaar.

Ongelezen bericht door haastu »

Wie weet het emailadres van KPN klantenservice?
Of eventueel een normaal telefoonnummer?, want via 0900-***
kan je wachten tot je portemonnaie een ons weegt....

J. Middeldorp
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 jan 2009 14:00

Re: Kpn Onbetrouwbaar.

Ongelezen bericht door J. Middeldorp »

Inderdaad de service van KPN is een drama. Ik dacht dat mijn ervaringen een uitzondering waren, maar helaas, het blijkt de gebruikelijke gang van zaken te zijn bij de KPN. Wordt het niet eens tijd dat de toezichthoudende instantie, zoals het DTE, de licentie van KPN intrekt wegens wanpresatatie. Het zou verboden moeten zijn dat een bedrijf dat er een dergelijke service op na houdt nog langer in de markt mag functioneren.

pdaas
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jul 2008 17:48

Re: Kpn Onbetrouwbaar.

Ongelezen bericht door pdaas »

Hallo,

Allereerst vind ik het zeer spijtig dat u van de ongevraagde annulering niet op de hoogte bent gesteld door kpn. Dit is iets wat absoluut niet hoort te gebeuren.

Ik ben bang dat dit door een eventuele technische fout is gebeurd in het systeem. Dit kan ik helaas niet voor u nagaan.

Als u mij uw postcode en huisnummer + uw klantnummer doormailt ( [email protected] ) kan ik voor u kijken of de upgrade nog uitgevoerd zou kunnen worden ( mits u dit nog wilt natuurlijk)

Stuurt u mij ook in de mail de gemaakte telefoonkosten voor het bellen naar de klantenservice, ik ben ervan overtuigt dat ik daarin iets kan beteken voor u.

Graag hoor ik het van u.

Met vriendelijke groet,
Peter den Daas
KPN Webcare

antoinetteb42
Berichten: 108
Lid geworden op: 23 aug 2008 18:33

Re: Kpn Onbetrouwbaar.

Ongelezen bericht door antoinetteb42 »

Geachte heer Den Daas

Van u heb ik niets meer vernomen, het wordt nu helemaal een rommeltje bij jullie.
Vandaar dat ik een unaniem besluit heb genomen , om eerdaags op Den Haag aan te gaan met een ordner vol .

sjf.okken
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 jan 2009 13:54

Re: Kpn Onbetrouwbaar.

Ongelezen bericht door sjf.okken »

Van u heb ik niets meer vernomen, het wordt nu helemaal een rommeltje bij jullie.
Hallo Antoinette,

Mijn collega is reeds bezig met uw probleem. Onlangs heeft u een mail gehad en we zijn bezig met het opzoeken van een oplossing.

Met vriendelijke groet,

Stef Okken

KPN Webcare Team

lammertc
Berichten: 133
Lid geworden op: 08 jun 2005 06:02

Re: Kpn Onbetrouwbaar.

Ongelezen bericht door lammertc »

Tip voor KPN mederwerkers
Zet niet langer je naam onder jullie commentaar
Als men hier later (nieuwe werkgever?) op googled kan men jullie "intelligente" opmerkingen zien. Ik krijg hier zelf op dit moment nog steeds omerkingen over van (ex?) KPN medewerkers.
En de werkwijze van KPN is dus nog steeds dezelfde.................

http://www.dse.nl/~lammert/kpn.htm

qwertyuiop
Berichten: 8
Lid geworden op: 11 jul 2008 18:20

Re: Kpn Onbetrouwbaar.

Ongelezen bericht door qwertyuiop »

KPN is werkelijk één groot drama.Uren ben ik ondertussen aan het bellen om iets gedaan te krijgen , maar niemand weet de oplossing.Je wordt van de ene naar de andere afdeling gestuurd,staat heel lang in de wacht en de kosten tikken maar door.
Ondertussen zit ik nu vier weken zonder internet en televisie maar wel lekker het geld van je rekening afschrijven.

DUS MENSEN WEES VERSTANDIG EN GA NIET MET KPN IN ZEE !!!!!!!!!

antoinetteb42
Berichten: 108
Lid geworden op: 23 aug 2008 18:33

Re: Kpn Onbetrouwbaar.

Ongelezen bericht door antoinetteb42 »

Je kan rustig met Kpn in zee gaan, als het werkt is het goed en van goede kwaliteit.

antoinetteb42
Berichten: 108
Lid geworden op: 23 aug 2008 18:33

Re: Kpn Onbetrouwbaar.

Ongelezen bericht door antoinetteb42 »

Beste sjf.okken

Op 22 januari j.l. zou iemand mij contacteren, dit is 15-1 afgesproken, vandaag is het 26-1 en nog steeds niets vernomen.
Ik heb de geluidsopname nog eens teruggeluisterd dit is allemaal correct gezegd door een van uw medewerksters.
Het dossiernr=5479720

ron1
Berichten: 811
Lid geworden op: 18 jun 2008 19:16

Re: Kpn Onbetrouwbaar.

Ongelezen bericht door ron1 »

Als we al deze klachten nu eens doorsturen naar de Tweede Kamerleden ?

KPN doet zich mooier voor dan dat ze zijn,met die irritante fluitreclame !

erikgr
Berichten: 3
Lid geworden op: 30 jan 2009 19:21

Re: Kpn Onbetrouwbaar.

Ongelezen bericht door erikgr »

ook ik heb een groot probleem met kpn,en ga ook zeker weg bij ze.Ik heb draadloos internet,mAAR ALS IK WIL DOWNLOADEN,VLIEGT DE VEBINDING ERUIT.hIER ONGEVEER 90 MINUTEN VOOR AAN DE TELEFOON GEZETEN,MOET JE EEN ANDER BEDRIJF INSCHAKELEN DIE DAAR WEER DE HOOFDPRIJS VOOR VRAGEN.nU BETAAL IK ELKE MAAND MIJN REKENING KEURIG OP TIJD,WORDT IK AFGESLOTEN OMDAT DE TELEFOONREKENING TE HOOG IS(DAT BEAAM IK)ECHTER IK HEB NOG NOOIT 1 CENT TE WEINIG OF NTE LAAT BETAALD.nU WILLEN ZE EEN VOORSCHOT OP EEN MAAND VERDER,DUS MAART.iK GA ZEKER WEG BIJ kpn EN RAAD IEDEREEN AAN NIET IN ZEE TE GAAN MET DEZE EINZELGANGERS,DE MACHT IS AAN HUN EN DAT LATEN ZE JE GOED MERKEN.dE TOTALE KOSTEN VOOR HET LAATSE ZIJN TOCH GAUW €10,-- +DE NIET GENOTEN DIENST,GEEN TELEFOON EN GEEN INTERNET.zE HEBBEN ZELFS GEEN INTERNETVERBINDING MET DE BANK,WANT ALS JE GELD WILT OVERMAKEN KUNNEN ZE DAT PAS NA 1 WEEK ZIEN,onzin.
ERIK GROTENHUIS
[/i][/quote]
Laatst gewijzigd door erikgr op 31 jan 2009 00:16, 1 keer totaal gewijzigd.

jelle.
Berichten: 230
Lid geworden op: 16 jul 2008 23:44

Re: Kpn Onbetrouwbaar.

Ongelezen bericht door jelle. »

Ik zou als communicatiewetenschapper best wel eens onderzoek willen doen naar de vraag waarom mensen toch nog altijd denken dat woorden op internet 'beter' overkomen wanneer ze het met HOOFDLETTERS doen of vetgedrukt maken (of een COMBI), ondanks dat het gruwelijk irritant leest en ontzettend dom staat.

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: Kpn Onbetrouwbaar.

Ongelezen bericht door D1RK »

Extra vet is ongelezen en ze willen hun probleem kwijt, dus niet lezen en dan leren ze het wel af!


Mag ik dan nu weer gewoon doen?

erikgr
Berichten: 3
Lid geworden op: 30 jan 2009 19:21

Re: Kpn Onbetrouwbaar.

Ongelezen bericht door erikgr »

iedereen kan fouten maken tijdens het typen,extra vet was niet de bedoelin,maar ga het zeker niet over doen popie jopie

erikgr
Berichten: 3
Lid geworden op: 30 jan 2009 19:21

Re: Kpn Onbetrouwbaar.

Ongelezen bericht door erikgr »

sorry beste Jelle,communicatiewetenschapper,jij zult nooit foeten maken,want jij bent wetenschapper,waarschijnlijk ook zeer thuis in de computers,het gaat in mijn geval niet hoe het geschreven is,maar waar het om gaat.Voor jou wil ik best nogmaals aangeven,dat het niet mijn bedoeling was om vet te schrijven,maar heb de verkeerde aangevinkt,vandaar vet,sorry,sorry,sorry

Gesloten