LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nachtmerrie de Tele2 heet

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Mandy346
Berichten: 3
Lid geworden op: 25 jan 2009 20:01

Re: Nachtmerrie de Tele2 heet

Ongelezen bericht door Mandy346 »

Ik heb sinds juli 2008 tele 2 moeten opzeggen inverband met bliksem in slag heb me netjes per telefoon afgemeld dat ik het niet meer wens het internet van Tele 2 en bleef maar steeds betaal afschriften krijgen en toen weer een brief gestuurd en gebeld , en geemaild maar niks geen antwoordt naar een paar maanden krijg ik een inkasso op mijn dat dat Tele 2 het geld verwacht te ontvangen.
maar had in augustus het internet al terug gestuurd nu deze maand januari 2009 krijg ik een paket van tele 2 om het internet terug te sturen . ik kreeg brieven van Tele2 uit Groningen Waalwijk en Amsterdam zuidoost hoe willen die dat controleren als alles overal vandaan komt .

Moppentappers
Berichten: 1372
Lid geworden op: 02 apr 2006 02:36

Re: Nachtmerrie de Tele2 heet

Ongelezen bericht door Moppentappers »

Lijkt me duidelijk, heb je er al over gedacht om tele2 een aangetekende brief toe te sturen om een laatste waarschuwing te geven voordat je ze in gebreke stelt?

Driesjh
Berichten: 16
Lid geworden op: 12 jan 2009 15:13

Re: Nachtmerrie de Tele2 heet

Ongelezen bericht door Driesjh »

Dat ga ik uiteraard doen maar ik wacht de reactie van webservice(@)tele2.nl nog even af om te horen waaraan het nu weer ligt..

Dan kan ik dat meenemen in mijn verhaal dat inmiddels 44 dagen lang is.

Mandy346
Berichten: 3
Lid geworden op: 25 jan 2009 20:01

Re: Nachtmerrie de Tele2 heet

Ongelezen bericht door Mandy346 »

Ik had de brief aangetekend op gestuurd maar de rekeningen bleven komen is net of ze er niet na kijken wat een verschrikkelijke service

jj.vanderkolk
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 jan 2009 12:34

Re: Nachtmerrie de Tele2 heet

Ongelezen bericht door jj.vanderkolk »

:evil:

beste mede-opgelichten van tele2

ik heb op me 22 september 2008 laten verleiden tele2 internet + bellen te bestellen. Een contract voor 24 maanden inclusieg een Acer minilaptop. en u daadt het al. Na veel berichten van mij over het bestelformulier van de laptop welke kleur wilt u hebben etc...... blijkt dat ik een contract heb van 12 maanden!! Zeker weten dat ik een contract voor 24 maanden heb besteld want dat was de voorwaarde voor de Laptop actie.

Ik ga ze een proces aanspannen want met alle felicitatiebrieven van ene Fredrik Sidhagen en het stappenplan voor de laptop '' bestelling naar ontvangst van dat ding ............. denk ik een sterke zaak te hebben.

Overigens het draadloos werkt niet naadloos sterker nog het werkt van geen kanten. Ik ben een zeer ervaren it-er MSC (al 36 jaar), de hele buurt werkt draadloos met hetnet, ziggo, xccesfofall, en noem maar op, door mij geinstalleerd. Ik fiets nu mee op een van de 5 providers die ik kan benaderen want ik ken de inlogcodes.

Uiteraard zal ik het belazercontract per heden wegens wanprestatie opzeggen.



met vriendelijke groet, jan van der kolk


he kunt me bellen of mailen

0640423313
[email protected]

Driesjh
Berichten: 16
Lid geworden op: 12 jan 2009 15:13

Re: Nachtmerrie de Tele2 heet

Ongelezen bericht door Driesjh »

28-01-2009

Email lijkt te werken maar ik hoor verder niets van hoe of wat.
Ben benieuwd wat de reden nu is geweest

WebServiceTele2
Berichten: 249
Lid geworden op: 22 feb 2008 09:59

Re: Nachtmerrie de Tele2 heet

Ongelezen bericht door WebServiceTele2 »

Geachte jj.vanderkolk

Stuurt u mij  alstublieft een email met uw mobiele nummer en/of klantgegevens. Ik ben een medewerker van Tele2  en kan voor u kijken wat era an de hand is. Mijn email adres is:  [email protected]

Met  vriendelijke groeten,

Alex weijer
Webservice Tele2"

jj.vanderkolk
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 jan 2009 12:34

Re: Nachtmerrie de Tele2 heet

Ongelezen bericht door jj.vanderkolk »

ben inmiddels zover dat ze bij tele2 alles ''kwijt'' zijn. Heb vrijdag een aangetekende brief gestuurd naar Dave Hesevoort van de klantenservice afdeling opzeggingen inclusief de kopietjes van alle felicitatiebrieven van tele2 en het stappenplan voor de bestelling en ontvangst van de acer mini-laptop die ze volgens mij nog nooit aan iemand hebben geleverd. Het schijnt zo te zijn dat de actie waarop ik heb gereageerd. niet IN DEZE REGIO beschikbaar was!! In welke regio wel dan ????? Denk timboektoe of attepoepoe of waar dan ook. De volgende stap wordt waarschijnlijk de rechtbank. Wacht even de schriftelijke reactie van Tele2 af. Ze moeten nu even nadenken. Wordt vervolgd.

jan van der kolk

Heidi00000000000
Berichten: 52
Lid geworden op: 17 jan 2009 20:49

Re: Nachtmerrie de Tele2 heet

Ongelezen bericht door Heidi00000000000 »

Mij man is gebeld door Tele2 en heeft de hele geschiedenig uitgeldegd dit dus

Goedendag,

Mijn man en ik hebben een zeer grote nachtmerrie achter de rug met de naam Tele2. Wij hebben een abonnement genomen op Tele2 met telefonie en internet. Al gauw werkte de telefoon niet en later hadden we ook geen internet meer. Naar heel veel telefoontjes en brieven en geen veranderingen zijn we gestopt met betalen aangezien je wettelijk niet hoef te betalen als je niks krijgt als niks werkt dus. We kregen deurwaarders op onze deur omdat we niet betalen. Elke keer alles opnieuw uitgelegd. Uit eindelijk konden we toch alles betalen omdat we geen bewijs hebben en Tele2 zegt gewoon we hebben geen brieven en telefoontjes ontvangen dat was zeg maar ons bewijs achteraf hadden we het ook beter aangetekend kunnen opsturen. We hebben een rekening betaald voor meer dan 700 euro voor helemaal niks. Mn man heeft het nog aan een advocaat gevraagd die zei je kan weinig beginnen als het bedrijf niet meewerkt hun kunnen net zo lang door gaan daar hebben ze genoeg geld voor , wij dus niet dus hebben we betaald. We zijn dus dubbel zoveel kosten kwijt en dan maar reclame maken met cheap. Nu hebben ze helemaal niks meer van onze geschiedenis bewaart dus wij kunnen fluiten naar ons geld. Het ergste vind ik nog dat toen mij oma op sterven lag ik niet telefonisch bereikbaar was. Ik heb echt toen huilend aan de telefoon gezeten bij m'n ouderes om wat voorelkaar te krijgen. Wat een ijskoud harteloos misselijk bedrijf is dat Tele 2.

Hij heeft wel een excuus van deze man gehad en dat alle rotteappels nu niet meeri het bedrijf werkzaam zijn. Maar hij kon helemaal niks meer vinden over ons in hun bestand en dan mag hij niks doen alleen het hoofdkantoor. Zijn advies luid dat we een brief schrijven naar het hoofdkantoor.

Driesjh
Berichten: 16
Lid geworden op: 12 jan 2009 15:13

Re: Nachtmerrie de Tele2 heet

Ongelezen bericht door Driesjh »

Moppentappers.!
Zou je me uit kunnen leggen wat gepoofed is?
Ik kaspersky zag ik regelmatig deze melding voorbij komen.
Via internet weet ik ( begrijp ik ) dat iemand dan je Mac adres moet hebben van je modem-router..
Alvast dank voor de info

vr gr john

karinknol
Berichten: 115
Lid geworden op: 26 apr 2005 01:41

Re: Nachtmerrie de Tele2 heet

Ongelezen bericht door karinknol »

Ik wacht nu al maanden op een dagvaarding van tele2!
Neem al ruim twee jaar geen diensten meer van ze af en intrum justitia mailt me en belt me. Ondertussen ook al heel veel ander incasso bureaus aan de tel gehad, nooit meer iets van gehoord na mijn uitleg van over hoe en wat!
Ze gaan hun gang maar!
Maandelijks proberen ze nog steeds 15.90 af te boeken ik storneer het terug, ik neem immers geen diensten meer van ze af en ben tot volle te vredenheid kpn klant!

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: Nachtmerrie de Tele2 heet

Ongelezen bericht door D1RK »

Heeft U 2 jaar terug op juiste manier opgezegd en de laatste termijn voldaan?

Ook nog meestal bij telefoon komen de belkosten een maand later en als dat het geval is.....?

Dus kijk waar voor ze de claim sturen en als U echt onschuldig bent graag via [email protected] onder vermelding klantnummer dit schrijven.

Zij kunnen als het onterecht is en het incasso bureau een fout maakte dit stoppen.

WebServiceTele2
Berichten: 249
Lid geworden op: 22 feb 2008 09:59

Re: Nachtmerrie de Tele2 heet

Ongelezen bericht door WebServiceTele2 »

Beste karinknol

Om nog even verder te gaan op mijn voorganger, D1RK

ik ben een medewerker van Tele2, graag zou ik u willen vragen om u gegevens en uw klacht naar [email protected] te sturen zodat ik u zo goed en spoedig mogelijk van dienst kan zijn.

Mvg,
Webservice Tele2.

Driesjh
Berichten: 16
Lid geworden op: 12 jan 2009 15:13

Re: Nachtmerrie de Tele2 heet

Ongelezen bericht door Driesjh »

We zijn nu weer een poosje verder mijn email blijft werken.
Na diversen emails afgelopen dagen krijg ik geen reactie meer op mijn vragen die ik gesteld heb aan de persoon achter [email protected].
Jammer want ik zou graag willen weten, hoe de zaak nu daadwerkelijk in elkaar zit...Vast gesteld is in iedergeval dat er iemand die bij de info kan komen van de klanten van Tele2 zit te rommelen met de mac adressen van modems-routers.
Daar heb ik deze ellende en extra kosten dus aan te danken.

Alex laat even wat van je horen
Laatst gewijzigd door Driesjh op 11 feb 2009 14:16, 1 keer totaal gewijzigd.

WebServiceTele2
Berichten: 249
Lid geworden op: 22 feb 2008 09:59

Re: Nachtmerrie de Tele2 heet

Ongelezen bericht door WebServiceTele2 »

Beste Driesjh,

ik kan helaas niet uw email terug vinden, graag zou ik u nogmaals willen vragen of u een mail wilt sturen naar [email protected]

Mijn ecuses voor het ongemak.

Mvg,
Webservice Tele2
Laatst gewijzigd door WebServiceTele2 op 12 feb 2009 14:51, 1 keer totaal gewijzigd.

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Nachtmerrie de Tele2 heet

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Wow, dus zelfs als je beerput-dichthouder Alex van webservice@Tele2 mailt via dit forum gaat het nóg mis :shock:

Oh oh oh, wat een schandaal.

http://www.ad.nl/economie/article1699767.ece
http://www.ad.nl/economie/article169088 ... geNumber=2

Het is dweilen met de kraan open bij Tele2

Tele2 heeft DERTIG DAGEN de tijd om je bestelling werkend op te leveren. Doen ze dat niet dan kun je de overeenkomst per direct NIETIG VERKLAREN oftewel ontbinden. Dat weet Tele2 ook heel goed maar dat zullen ze je natuurlijk nóóit vertellen. Tele2 liegt ook klanten voor door glashard te ontkennen dat je na die dertig dagen het recht hebt om de overeenkomst te ontbinden.

Opzeggen zou ik trouwens aangetekend doen. Gewone brieven "verdwijnen" meestal op mysterieuze wijze.

Zie ook:
http://www.consuwijzer.nl/Consumentenni ... etprovider
Naar boven

karinknol
Berichten: 115
Lid geworden op: 26 apr 2005 01:41

Re: Nachtmerrie de Tele2 heet

Ongelezen bericht door karinknol »

Ik heb de laatste termijn niet voldaan. Ik had de afspraak gemaakt met tele2, dat het belgedrag €100.00 was en alles daar boven, aan mij gemeld zou worden!
Op een dag was ik gewoon afgesloten en via mobiel bellen, kwam ik er achter dat er via mijn nood mobiel, iedereen kent wel de aanbiedingen van 10.00 per maand, bel tegoed meenemen, blablabla,
Dat er voor 460 verbeld was met die mobiel!
Dus ik was afgesloten, na herhaald vragen naar de rekening, moest ik daar ook nog voor betalen. Ik werd ondertussen via de tel door tele2 uitgemaakt als wanbetaler, uitgescholden en als vuilniszak neer gezet!
Tot op heden, dreigen ze mij met afsluiten van Tele2, wat ze al ruim 2 jaar geleden gedaan hebben, maar goed.
Ik krijg nog steeds aanbiedingen van ze in de bus en steeds moet ik even lachen, ze snappen het echt niet daar!
Ik krijg elke maand een rekening van €15.90 die ik keurig storneer, is bijna en sport geworden!
Ik wacht nog steeds op de dagvaarding!
Is maar goed dat ik geen ons wil wegen.

kikoooooo
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 feb 2009 11:31

Re: Nachtmerrie de Tele2 heet

Ongelezen bericht door kikoooooo »

Hallo Tele2webservice,

Ik heb je ook een e-mail gestuurd. Hoop dat ik er spoedig antwoord op ontvang.

Heb het volgende gemaild:
Geachte Heer/Mevrouw,

Begin januari heb ik bij jullie een bestelling gedaan voor een Tele2
internetabonnement. Ik kreeg tjdens deze bestelling tweemaal een smsje
dat alles nog steeds volgens plan verliep. Dit laatste smsje is
ongeveer 4 weken geleden geweest. De opleverdatum van 17 februari komt
eraan, maar ik kon geen status van mijn bestelling opvragen via jullie
website (zoals vertelt wordt via het bandje bij jullie klantenservice
en op de site). Ik heb nooit deze status op kunnen vragen, maar ik
dacht dat het wel goed zat.

Vanochtend besloot ik te bellen met jullie klantenservice, omdat ik
benieuwd was wanneer ik het modem zou ontvangen, zodat ik de 17e
gebruik kon gaan maken van mijn beloofde internetverbinding. Bij de
klantenservice sprak ik een meisje dat nauwelijks haar gaap kon
inhouden, volgens mij kwam ze net uit de kroeg gerold. Ze vertelde me
dat de bestelling gepauzeerd was "omdat er nog laswerkzaamheden OFZO
moeten worden uitgevoerd" (letterlijke bewoording). Op mijn vraag
wanneer dit dan plaats zou vinden zei ze "geen idee meneer".

Nu wordt ik binnen 5 dagen terug gebeld door de administratie van
tele2, maar u begrijpt dat ik hier al niet meer zo'n vertrouwen in
heb.

Waarom word ik niet op de hoogte gehouden van mijn bestelling? Waarom
word mij niet vertelt dat mijn bestelling niet op de opleverdatum
gereed is? En de belangrijkste vraag: Wanneer kan ik gebruik gaan
maken van mijn tele2 internetverbinding?

Ik hoop zeer spoedig van u een antwoord te ontvangen,
Ik baal nu al dat ik voor Tele2 heb gekozen... Had misschien eerst beter moeten zoeken/kijken op internet, maargoed :( Hoop dat er toch nog een vlotte oplossing komt.

whiskyman
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 feb 2009 10:41

Re: Nachtmerrie de Tele2 heet

Ongelezen bericht door whiskyman »

Vorig jaar september heeft mijn dochter i.v.m. verhuizen naar een, buiten tele2 gebied, haar internet abonnement opgezegd.
Eerst via de telefoon, mar er werd haar gezegd dat zij dat schriftelijk moest doen. Zij heeft toen per brief opgezegd,met haar nieuwe adresgegevens.
Er zou haar een retour box gestuurd worden om het modem retour te zenden. Die zou naar haar nieuwe adres gestuurd worden.
Omdat zij na een paar weken nog niets had ontvangen, op haar nieuwe adres, heeft zij gebeld naar tele2 en nogmaals haar nieuwe adres telefonisch doorgegeven. Zij heeft contact opgenomen met de bewoner van haar oude adres om te vragen of er misschien een retourbox geleverd was, dat was niet het geval. Er lagen wel betalings herinneringen, terwijl zij al een tijd geen internet meer had.
Er zijn emails verstuurd, aangetekende brief en telefoon gesprekken gevoerd,maar geen reactie.
Er werd nog wel iedere maand geld van haar rekening gehaald, dus heeft zij via de bank het automatisch incasso laten stopzetten.

Halverwege januari kreeg zij een brief van tele2 dat er geen geld overmaakt kon worden en of zij snel wilde voldoen omdat er anders een deurwaarder ingeschakeld zou worden.
Zij heeft contact opgenomen met de rechtswinkel en die gaven haar het advies om kopieën te maken van alles en dat op te sturen naar de deurwaarder en tele2.
Dat heeft zij gedaan.

Vorige week kreeg zij haar retourbox en heeft die per ommegaande retour gestuurd met het modem en met de vraag of er een handtekening gestuurd kon worden naar haar, van degene die het pakket in ontvangst heeft genomen. Dat is gebeurd.
Gisteren zag zij tot haar verbazing dat er , omdat er op de bank een fout gemaakt is, het abonnementsgeld van november, december, januri en februari, van haar rekening is geschreven.

Van de deurwaarder nog niets vernomen.
Ook van tele2 niet.

Dit is toch niet normaal??????

Ik zelf heb ook telefoon, internet en tv van tele2.
Toen mijn modem kapot bleek en ik dus geen int., tv, en telefoon meer had, gebeld met de helpdesk en na veel geschreeuw en gedreig van mijn kant, omdat het mss wel 2 weken kon duren voordat er een nieuw modem kwam, had ik het nieuwe modem binnen 2 dagen in huis.

WebServiceTele2
Berichten: 249
Lid geworden op: 22 feb 2008 09:59

Re: Nachtmerrie de Tele2 heet

Ongelezen bericht door WebServiceTele2 »

Geachte  whiskyman

Stuurt u mij  alstublieft een email met uw mobiele nummer en/of klantgegevens. Ik ben een medewerker van Tele2  
en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is:  [email protected]

Met  vriendelijke groeten,

Alex weijer
Tele2 webservice

Gesloten