LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telfort schrijft weer geld af na opzegging

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
vanal
Berichten: 16
Lid geworden op: 11 jun 2009 09:29

Telfort schrijft weer geld af na opzegging

Ongelezen bericht door vanal »

Telfort is weer goed bezig :evil:

Ik heb in maart mijn internetabonnemental opgezegd en dat was toen pas gelukt na de uitzending van radar over telfort. Ik heb toen ook mijn teveel betaalde abonnementsgeld terug gekregen.

Maar nu komt het, ik kijk vanmorgen op m'n internetbankieren en zie een afschrijving van Telfort van 31,80

Meer mensen hier last van?

Ik ga zo maar weer de helpdesk bellen :roll:

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Telfort schrijft weer geld af na opzegging

Ongelezen bericht door TdeHond »

Ik lees dat u internet bankiert, dus u kunt meteen zelf het bedrag storneren.

Verzoek uw bank tot het zo spoedig mogelijk plaatsen van een selectieve blokkade op dit bedrijf wat een gewoonte lijkt te maken om geld te stelen na beëindiging overeenkomst.

Zonde van uw geld om de klantenservice te bellen.
Ik zou wel via de site een klacht indienen over deze diefstal + een klacht bij Consuwijzer indienen.
Consuwijzer + klacht:
http://www.consuwijzer.nl/Formulieren/C ... _nl_Klacht

Ik ben benieuwd wanneer OPTA besluit een boete uit te delen omdat m.n. de financiële administratie nog steeds niet op orde lijkt te zijn.

sterkearm
Berichten: 159
Lid geworden op: 24 apr 2009 19:08

Re: Telfort schrijft weer geld af na opzegging

Ongelezen bericht door sterkearm »

Geachte klager,

Met telefoneren krijg je later (mogelijk) problemen met de dan vereiste bewijslast.

Wat is (toe)gezegd/beloofd en door wie?

Is de naam/functie/bevoegdheid van de desbetreffende (helpdesk)medewerker juist verstrekt/gehanteerd?

Dat kunnen problemen worden waarmee je later geconfronteerd kunt worden!

Er is maar een manier om veilig te corresponderen met de tegenpartij, enwel schriftelijk, aangetekend en rechtstreeks geadresseerd aan de directie-persoonlijk

Via TNT kan later wel/niet de acceptatie van een aangetekende brief worden bewezen en bovendien is het mogelijk het traject van de brief te volgen via "track and trace" (kopie/pc).

Indien - ten onrechte - geld van een bankrekening wordt geind, dien een klacht bij de bank in.

Formulieren zijn daarvoor beschikbaar.

Verzoek de bank om dit bedrijf te blokkeren, v.w.b. verder gebruik van de bankrekening.

Indien men overtuigd is van het feit dat onrechtmatig geld geincasseerd is, doe aangifte bij de politie!

Draag alle (schriftelijke) bewijzen hierbij aan.

De politie is verplicht de aangifte van het onrechtmatig wegnemen van andermans geld op te nemen!

succes :!: :!:

Telfort webcare
verified
Berichten: 959
Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Telfort schrijft weer geld af na opzegging

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

Zou u misschien uw klantcode kunnen posten, dan kan ik voor u kijken wat er mis gaat en het hopelijk nader toelichten of oplossen voor u.

Joris

vanal
Berichten: 16
Lid geworden op: 11 jun 2009 09:29

Re: Telfort schrijft weer geld af na opzegging

Ongelezen bericht door vanal »

klantcode? geen idee, dit staat bij de afschrijving:

[...]

ik heb overigens al contact gehad met telfort en ze zouden het terugstorten. Maar als je het nog even wil checken, graag.
Laatst gewijzigd door vanal op 29 jun 2009 14:18, 1 keer totaal gewijzigd.

Telfort webcare
verified
Berichten: 959
Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Telfort schrijft weer geld af na opzegging

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

Zie inderdaad dat dit is afgesproken, alleen staat dat nu nog niet in de systemen verwerkt. Volgende week zal ik nogmaals kijken of alles in orde komt.

Joris

vanal
Berichten: 16
Lid geworden op: 11 jun 2009 09:29

Re: Telfort schrijft weer geld af na opzegging

Ongelezen bericht door vanal »

@telfort webcare

het is inmiddels meer dan een maand later en ik heb nog geen geld terug gehad, zou u zo vriendelijk willen zijn om dit na te kijken?

Gesloten