LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ziggo internetsnelheid

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
jurjen.v.d
Berichten: 5
Lid geworden op: 20 jul 2009 18:03

ziggo internetsnelheid

Ongelezen bericht door jurjen.v.d »

Ik heb blij dat er mensen zijn die tevreden zijn over Ziggo. Toen het nog @ Home was, waren wij ook tevreden klant, maar dit zijn wij dik negen maand niet echt. In augustus van 2008 hebben we een alles in één plus abbonement aangevraagd van Ziggo. Dit is in iktober 2008 ingegaan, maar tot op heden hebben wij nog steeds niet de daarbij horende inetnetsnelheid van 10 MB gehad. Het is bij ons nog steeds 5 Mb. Wij hebben vele telefoontjes, E-mails en brieven richting Ziggo aan besteed, maar ze hebben de oplossing na negen maand nog niet gevonden. In week 28 van dit jaar belde een medewerker ons op met de mededeling dat de oplossing was gevonden. Onze aansluiting stond nog gekoppeld aan oude gegevens. 's Avonds hadden we dat toch eindelijk 10 Mb internetsnelheid, maar dit was voor korte duur. 3 dagen wel te zijn. Toen was het wederom 5 Mb. Via de helpdesk konden ze mij niet verder helpen en ze konden mij ook niemand aan de lijn geven die wel voor de oplossing kon zorgen. Het antwoord wat we kregen was dat we maar weer af moesten wachten. Hoe lang kon niet worden gezegd.
Vele mailtjes en brieven die we hebben gestuurd over onze klacht zijn ook onbeantwoord gebleven, wat ik erg slecht vindt van zo'n groot bedrijf. Ook op een aantal mailtjes op mijn vraag van restitutie voor de niet gehaalde snelheid waarvoor wij betalen zijn tot op heden onbeantwoord gebleven. Wat ons betreft heeft Ziggo behoorlijk wat steken laten vallen in heun service.
Laatst gewijzigd door jurjen.v.d op 20 jul 2009 19:46, 1 keer totaal gewijzigd.

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: ziggo internetsnelheid

Ongelezen bericht door TdeHond »

Als Ziggo niet kan leveren waarvoor u betaalt zou u kunnen overwegen te downgraden naar een pakket wat Ziggo wel kan leveren.

Scheelt weer een slok op een borrel.

Irritant ook dat uw klacht genegeerd lijkt te worden door Z.

Ziggo webteam Alex
Berichten: 15
Lid geworden op: 13 jul 2009 14:26

Re: ziggo internetsnelheid

Ongelezen bericht door Ziggo webteam Alex »

@ jurjen.v.d

Natuurlijk begrijpen wij dat het erg vervelend moet zijn dat uw internet niet de snelheid haalt waar u voor betaald of wat u verwacht. Wij willen u helpen met uw klacht. Hiervoor willen wij u vragen het Webformulier in te vullen. Deze kunt u bereiken via de link, https://www.ziggo.nl/klantenservice/ziggowebteam
U hoort dan spoedig van ons.

Met vriendelijke groet,

Ziggo Webteam Alex

jurjen.v.d
Berichten: 5
Lid geworden op: 20 jul 2009 18:03

Re: ziggo internetsnelheid

Ongelezen bericht door jurjen.v.d »

Het klachtenformulier heb ik al verscheinene keren ingevuld zonder het gewenste resultaat. de meeste keren heb ik ook geen reactie op gekregen. En de reacties waren dan altijd dat ik de helpdesk moest bellen die mij vervolgens niet verder konden helpen. Hooguit gaven zij het dan door aan de technische dienst die vervolgens weer niets heeft laten horen. Inmiddels heb ik vanavond wederom een formulier ingevuld.
Het leifst zou ik na negen maanden eens een keers zien dat Ziggo contact met mij op neemt in plaats van mij met stess en kosten op te zadelen voor een fout die bij Ziggo ligt. Er wordt gebruik gemaakt van nog oude gegevens van ons. De medewerker die hier twee weken geleden achter kwam en het voor drie dagen op had gelost deelde ons dit mede. Waarom kan het dan niet zo blijven?

Ziggo webteam Alex
Berichten: 15
Lid geworden op: 13 jul 2009 14:26

Re: ziggo internetsnelheid

Ongelezen bericht door Ziggo webteam Alex »

wij zullen ook contact met u opnemen. En dan proberen uw probleem op te lossen. Dit formulier is namelijk gekoppeld aan een onze mailbox.

Met vriendelijke groet,
Ziggo webteam Alex
Laatst gewijzigd door Ziggo webteam Alex op 20 jul 2009 20:58, 2 keer totaal gewijzigd.

Mechwarrior94
Berichten: 53
Lid geworden op: 27 nov 2008 01:54

Re: ziggo internetsnelheid

Ongelezen bericht door Mechwarrior94 »

Het begint er steeds meer op te lijken dat Ziggo uberhaubt niet veel kan leveren. Sorry dat ik het zeg maar helaas is het de waarheid

jurjen.v.d
Berichten: 5
Lid geworden op: 20 jul 2009 18:03

Re: ziggo internetsnelheid

Ongelezen bericht door jurjen.v.d »

Vandaag heeft een medewerker van Ziggo contact met ons opgenomen. Ons probleem zou opgelost worden en dit lag bij de 3e lijn. Er was een fout met onze registratie en dit zou opgelost worden. Nu heb ik vanavond de snelheid getest en inderdaad we hebben 10 Mb intenetsnelheid. Het is te hopen dat het deze keer langer duurt dan drie dagen en dat het probleem nu voor altijd opgelost is. Jammer dat het zo langs moest duren terwijl ik ook al herhaaldelijk heb gevraagd aan de helpdesk of misschien aan een fout in de gegevens kon liggen. Dit was volgens de helpdesk niet het geval.
Ook hebben we vandaag een brief ontvangen met de mededeling dat we restitutie krijgen voor de niet behaalde intenetsnelheid van de afgelopen negen maanden. Komt het dus toch nog goed.
Toch vindt ik het jammer dat je extra druk moet uitoefenen via een forum zoals deze waarop Ziggo ook mee leest.

PieterPe
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 aug 2009 19:41

Re: ziggo internetsnelheid

Ongelezen bericht door PieterPe »

Ook bij mij klopt de internet snelheid niet. Ik zou eerst 20 Mbit hebben, maar haalde nooit meer dan 11. Daarna nog sneller geworden? nee dus, Ik heb het Z3 pakket, die nu 50 Mbit zou moeten zijn.....
Ik kreeg vandaag het nieuwe Docsis modem. Helaas had Ziggo weer netwerk problemen..... en haalde ik nog steeds 11Mbit.
Zou dat ooit hoger gaan? Ik denk het niet....

Mechwarrior94
Berichten: 53
Lid geworden op: 27 nov 2008 01:54

Re: ziggo internetsnelheid

Ongelezen bericht door Mechwarrior94 »

ik heb dus ook Z3, althans.. dat zou het moeten zijn. Elke dag vliegt het internet minstens 3 keer eruit, ik behaal de 50mbit NOOIT, niet eens de helft ervan... Het is dus allemaal gebakken lucht dat ziggo verkoopt. Ik mag overigens wel de 50 euro die ik betaalde aan @home, nu aan ziggo betalen. Niets goedkoper dus! ik kaart het overigens wel aan elke keer, maar tot dus verre ook daar geen goed antwoord op gekregen.

Mechwarrior94
Berichten: 53
Lid geworden op: 27 nov 2008 01:54

Re: ziggo internetsnelheid

Ongelezen bericht door Mechwarrior94 »

Ik ben inmiddels van de wanhoop maar over gestapt, maar ik krijg nog steeds berichten van Ziggo binnen dat er weer een rekening klaar ligt voor komende maand! Ze begrijpen de hint blijkbaar niet! XS4ALL is nu mijn provider, ook deze kregen het niet voor elkaar om Ziggo te laten stoppen!

Gesloten