Kpn internet draadloos
Geplaatst: 31 jul 2009 20:21
Hallo allemaal,
Begin niet aan het leuke reclamespotje van KPN met draadloos internet.
Ik heb draadloos internet aangevraagd, omdat ik een laptop had gekocht.
Het was 1 maand gratis!
Ik had het via internet besteld, en kreeg het lekker snel binnen.
Ik heb het allemaal zelf aangesloten, en kreeg meteen verbinding met internet.
Tot ik in December een rekening kreeg waar ik het heel even heel warm van kreeg.....€ 2500,00.
Ik heb meteen gebeld en na 5x doorverbonden te zijn vroeg ik als er niet een misverstand was gemaakt.
Ik moest mijn adresgegevens doorgeven, maar ze konden mij niet vinden in hun systeem.
Ik heb ze verteld dat ik pas verhuisd was en dat het misschien op het andere adres stond.
Hier konden ze ook niets over vinden.
Dus ik vroeg hoe het dan kon dat ik een rekening kreeg van ruim €2500,00 ( van 2 weken internet).
Ze konden het me niet vertellen.
Ik keek naar de rekening en zag ook een klantennummer vermeld staan.
Ik dit doorgegeven, ook hier konden ze niets over vinden.
Ik heb meteen verteld dat ik geen gebruik meer wilde maken van hun internet, en dat ik niet wist hoe ik het moest betalen.
Ze zouden wel een regeling treffen.
Eind December kreeg ik bericht van internet, ik dacht nu is het gelukkig voorbij maar nee hoor er kwam een rekening binnen van €5200,00....
Ik schrok me dood, belde weer naar hun op en ze konden me niet vinden in het systeem.
Ik had dus uiteindelijk een abbonnement afgesloten met een data-limiet.
Ik heb het nog eens op de site nagekeken, maar ik kon er niets over vinden.
Na heeel veel gesprekken, en met hulp van de rechtsbijstand, werd mijn rekening uiteindelijk vermindert tot €250,00.
Hier was ik het ook niet mee eens.
Ze hadden een fout gemaakt en ik moest 3% van het totaal bedrag betalen.
Ik was allang blij dat het van de €8500 nog maar €250 euro waren geworden.
Hoe ze er verder bij het bedrag zijn gekomen zou ik ook niet weten, maar ik kan er nu niets meer aan doen.
MENSEN LET GOED OP DE VOORWAARDEN VAN KPN.
PAK GEEN INTERNET MET EEN DATALIMIET.....
Begin niet aan het leuke reclamespotje van KPN met draadloos internet.
Ik heb draadloos internet aangevraagd, omdat ik een laptop had gekocht.
Het was 1 maand gratis!
Ik had het via internet besteld, en kreeg het lekker snel binnen.
Ik heb het allemaal zelf aangesloten, en kreeg meteen verbinding met internet.
Tot ik in December een rekening kreeg waar ik het heel even heel warm van kreeg.....€ 2500,00.
Ik heb meteen gebeld en na 5x doorverbonden te zijn vroeg ik als er niet een misverstand was gemaakt.
Ik moest mijn adresgegevens doorgeven, maar ze konden mij niet vinden in hun systeem.
Ik heb ze verteld dat ik pas verhuisd was en dat het misschien op het andere adres stond.
Hier konden ze ook niets over vinden.
Dus ik vroeg hoe het dan kon dat ik een rekening kreeg van ruim €2500,00 ( van 2 weken internet).
Ze konden het me niet vertellen.
Ik keek naar de rekening en zag ook een klantennummer vermeld staan.
Ik dit doorgegeven, ook hier konden ze niets over vinden.
Ik heb meteen verteld dat ik geen gebruik meer wilde maken van hun internet, en dat ik niet wist hoe ik het moest betalen.
Ze zouden wel een regeling treffen.
Eind December kreeg ik bericht van internet, ik dacht nu is het gelukkig voorbij maar nee hoor er kwam een rekening binnen van €5200,00....
Ik schrok me dood, belde weer naar hun op en ze konden me niet vinden in het systeem.
Ik had dus uiteindelijk een abbonnement afgesloten met een data-limiet.
Ik heb het nog eens op de site nagekeken, maar ik kon er niets over vinden.
Na heeel veel gesprekken, en met hulp van de rechtsbijstand, werd mijn rekening uiteindelijk vermindert tot €250,00.
Hier was ik het ook niet mee eens.
Ze hadden een fout gemaakt en ik moest 3% van het totaal bedrag betalen.
Ik was allang blij dat het van de €8500 nog maar €250 euro waren geworden.
Hoe ze er verder bij het bedrag zijn gekomen zou ik ook niet weten, maar ik kan er nu niets meer aan doen.
MENSEN LET GOED OP DE VOORWAARDEN VAN KPN.
PAK GEEN INTERNET MET EEN DATALIMIET.....