LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 50 euro borg Dongel niet teruggehad

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Ridder1980
Berichten: 6
Lid geworden op: 13 apr 2009 00:43

50 euro borg Dongel niet teruggehad

Ongelezen bericht door Ridder1980 » 06 aug 2009 00:16

Goede avond, ik heb internet van kpn, van 25 euro per maand.
ik heb in het begin een tijdelijke dongel gehad en ik betaalde er 50 euro voor en dat was voor de borg.
De monteur heeft alles geinstalleerd, en de dongel heb ik netjes teruggestuurd.
Dat is gebeurt op 22 april, ik wacht vanaf vandaag nog steeds op mijn geld terug gave van die dongel, helpdesk bellen kom je niet ver mee, wie weet een oplossing?
mvg elwin

Guardian72
Berichten: 6840
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: 50 euro borg Dongel niet teruggehad

Ongelezen bericht door Guardian72 » 06 aug 2009 11:54

Krijg je dit niet terug via een factuur?

Dus bijvoorbeeld eerste twee maanden geen kosten?

Anders zou ik een brief sturen, aangetekend, met daarin de eis tot of verrekenen via factuur, of terugstoring.
Daarbij aangeven binnen 10 dagen antwoord te willen - omdat zij anders in gebreke blijven.

Eventueel zou je een primafoon winkel kunnen bezoeken, en vragen of zij dit willen nabellen (hebben vaak andere ingangen).

jelle.
Berichten: 230
Lid geworden op: 16 jul 2008 23:44

Re: 50 euro borg Dongel niet teruggehad

Ongelezen bericht door jelle. » 06 aug 2009 15:06

helpdesk bellen kom je niet ver mee, wie weet een oplossing?
Heb je het uberhaupt al geprobeerd? Dat zijn toch echt de mensen die dit kunnen en zullen oplossen.

Bob Schurkjens
Berichten: 6100
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: 50 euro borg Dongel niet teruggehad

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens » 07 aug 2009 01:33

KPN en geld terug gaan niet zo goed samen. KPN en geld incasseren wél. Het liefst zo vroeg mogelijk in de maand. Zo incasseert Telfort (van KPN) al de eerste week van de vorige maand. Je abonnement voor september betaal je bijvoorbeeld op 6 augustus. Reken op minstens een half jaar voordat je die 50 euro terugkrijgt van KPN. Zie ook de zoekfunctie van dit forum en zoek eens op KPN geld terug. Of je krijgt je geld helemaal niet. Schort je zelf betalingen aan KPN op, dan sluiten ze je af. Wil je weer aangesloten worden dan betaal je aansluit- + administratiekosten.

Je kan je klacht schriftelijk hieronder melden. Wacht twee weken op het antwoord dat KPN je niet zal geven. Dien daarop een geschil in bij de Geschillencommissie, www.sgc.nl

http://www.kpn.com/klantenservice////kl ... cht.htm#[1]

marjorin
Berichten: 65
Lid geworden op: 04 mei 2009 08:28

Re: 50 euro borg Dongel niet teruggehad

Ongelezen bericht door marjorin » 10 aug 2009 00:03

Ik ben pas drie maanden klant bij KPN en heb al 80 euro teruggehad hoor! Hoe mij dit is gelukt... ik was er ook verbaasd over, vooral na de ervaringen die ik bij UPC had. Ik woon wat ver van de centrale en de snelheid van het abonnement dat ik had afgesloten kon niet worden behaald, daar heb ik een keer over opgebeld - mobiel - en geklaagd, ook gezegd dat ik mobiel belde naar hun 0900 nummer.. en kreeg toen niet alleen de abonnementskosten van het te snelle abbonnement vergoed maar ook ruim de telefoonkosten, erg netjes van KPN. (En mijn huidige abonnement is echt nog snel genoeg). Ik zou zeggen, voorzichtig de helpdesk nogeens bellen, misschien? Ik heb er goede ervaringen mee!

tampa
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 okt 2009 17:55

Re: 50 euro borg Dongel niet teruggehad

Ongelezen bericht door tampa » 21 okt 2009 17:59

Als je het nummer beld 0900-0244 dan kunnen ze je doorzetten naar factuurservice en hun zien dan ook gelijk of de dongel terug is gekomen en wanneer u het geld terug krijgt.
Zo is het bij mij goed gekomen!!

EnyaMae
Berichten: 28
Lid geworden op: 27 aug 2009 21:10

Re: 50 euro borg Dongel niet teruggehad

Ongelezen bericht door EnyaMae » 22 okt 2009 21:02

Ik kan jou vertellen dat er binnen KPN een lijst bestaat met de personen die recht hebben op deze teruggave. Bel eventjes met de factuurservice, zij zijn de afdeling die in het bezit is van deze lijst. Ze kunnen dat controleren en eventueel meteen crediteren sinds kort.

Gesloten