LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo nieuw modem drama / slechte service

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
roelsmit
Berichten: 5
Lid geworden op: 13 aug 2009 14:19

Ziggo nieuw modem drama / slechte service

Ongelezen bericht door roelsmit »

Nog nooit zulke belabberde service meegemaakt als bij Ziggo. Ben nu al 3 dagen bezig om het nieuwe modem on line te krijgen.
Ze hebben beloofd het een en ander naar een hoger echelon te escaleren, deze gaan mij bellen. Je raad het al, kan nog wel enkele weken duren. ZIGGO SUCKS, het enige wat ze doen is roepen dat het jouw schuld is en zij er n iet aan kunnen doen,
Weet inmiddels wel dat veel meer mensen hetzelfde probleem hebben. Een van hun agents zij dat dit probleem al bij hen op het bord hangt omdat veel mensen er last van hebben. Ligt dus niet aan ons maar aan Ziggo. En Ziggo maar roepen, eigen schuld dikke bult!!!

Ziggo Webteam Jelle
Berichten: 117
Lid geworden op: 13 jul 2009 14:25

Re: Ziggo nieuw modem drama / slechte service

Ongelezen bericht door Ziggo Webteam Jelle »

Beste Roel,

Ik begrijp dat je problemen hebt met het activeren van een nieuw modem. Graag willen wij je helpen met uw problemen. Als je via het speciaal opgezette ‘Webteamformulier’ je klachten en vragen kenbaar maakt, pakken wij zo snel mogelijk uw verzoek op. Het webformulier is te bereiken via de link: https://www.ziggo.nl/klantenservice/ziggowebteam.

Met vriendelijke groet,
Ziggo Webteam Jelle
Laatst gewijzigd door Ziggo Webteam Jelle op 13 aug 2009 16:04, 1 keer totaal gewijzigd.

roelsmit
Berichten: 5
Lid geworden op: 13 aug 2009 14:19

Re: Ziggo nieuw modem drama / slechte service

Ongelezen bericht door roelsmit »

Beste Jelle,

Bedankte reactie, helaas werkt ook de link niet die je opgeeft
"De opgevraagde pagina is niet (meer) beschikbaar"Ziggo Service??

roelsmit
Berichten: 5
Lid geworden op: 13 aug 2009 14:19

Re: Ziggo nieuw modem drama / slechte service

Ongelezen bericht door roelsmit »

Formulier ingevuld donderdag 13 aug 2009, nu maar hopen op een reactie en dat het probleem wordt opgelost!! Ik hou jullie op de hoogte

roelsmit
Berichten: 5
Lid geworden op: 13 aug 2009 14:19

Re: Ziggo nieuw modem drama / slechte service

Ongelezen bericht door roelsmit »

Alleen de geautomatiseerde e-mail gekregen op het formulier. Nog steeds geen internet. Niemand van Ziggo gereageerd. Wel de zoveelste agent gesproken van Ziggo, die wist kon en wellicht wilde niets :(:(:(
Wel vertelde hij dat de minimale wachttijd na escalatie 2 dagen is.

KORTOM, NIETS GEBEURT, NOG STEEDS GEEN INTERNET!!!!

D2Freak30
Berichten: 307
Lid geworden op: 24 feb 2009 13:35

Re: Ziggo nieuw modem drama / slechte service

Ongelezen bericht door D2Freak30 »

Ik begrijp dat je problemen hebt met het activeren van een nieuw modem. Graag willen wij je helpen met uw problemen.
Als je via het speciaal opgezette ‘Webteamformulier’ je klachten en vragen kenbaar maakt, pakken wij zo snel mogelijk uw verzoek op.
Normaal reageer ik niet op dit soort fouten maar hier staat het heel leuk! Let eens op het gebruik van je en U.
Zoals ik ook al zei bij Tele2, jammer dat je pas echt geholpen word als je het op inet plaatst. Ik hoop iig dat je problemen snel zijn opgelost.

Decyph
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 aug 2009 10:51

Re: Ziggo nieuw modem drama / slechte service

Ongelezen bericht door Decyph »

@roelsmit:

Heb je een router? Zo ja moet je even je modem aansluiten zoals je oude modem aangesloten werd.
Laat hem een uurtje aanstaan, het kan even duren voordat hij connectie heeft met de thuisbasis (30 min a uur)

sluit dan alleen 1 pc direct aan de modem aan en reset de modem.
Als je dan op internet gaat met IE of andere browser krijg je meteen een scherm te zien waar je de codes moet opgeven die meegeleverd zijn in de brief met de modem.

Als je dan de codes hebt ingevuld moet je internet connectie krijgen.
Zet je router er weer tussen en reboot je modem, nadat 4 lichtjes steady branden, reset dan je router (eventueel keer herhalen als het nog niet werkt).

Het was bij mij ook paar keer resetten, voordat alles normaal met elkaar communiceerde.

als je geen router hebt en een aantal keren resetten en effe aan laten staan niet werkt zou ik ziggo nog eens bellen...


Succes...

roelsmit
Berichten: 5
Lid geworden op: 13 aug 2009 14:19

Re: Ziggo nieuw modem drama / slechte service

Ongelezen bericht door roelsmit »

Ineens werkte het een en ander weer op zaterdag???? Nog meer even gebeld, maar onze operator wist niet wat er gedaan was??? Ik had niets veranderd !!! Het werkt in iedergaval weer :0

Tricky100
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 aug 2009 20:32

Re: Ziggo nieuw modem drama / slechte service

Ongelezen bericht door Tricky100 »

Ziggo levert nieuwe modems uit.

Nieuw modem gehad, aangesloten, activeren lukt niet middels het woord activatie zoals ze dat beschrijven.

Ziggo op afstand geactiveerd.

Nu werkt de modem, maarrrr.. mijn arris modem blijkt nogal wat foutjes te hebben waardoor ik mijn 50mbit helemaal niet kan krijgen, en ik kan soms helemaal geen pagina's opvragen, dit is bevestigd door de servicedesk.
De firmware van het modem is niet goed en moet een update krijgen, die kan pas begin volgende week plaatsvinden, ik zit nu met RUK internet op 4mbit wat constant wegvalt. Mijn oude modem terugplaatsen werkt inmiddels al niet meer.
Kortom Ziggo rolt troep uit . en niet eens getest, daarnaast laten ze de klant gewoon met bagger zitten.

conspectu
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 aug 2009 13:47

Re: Ziggo nieuw modem drama / slechte service

Ongelezen bericht door conspectu »

Hey wat je niet na even googlen kan vinden!

Ik heb hetzelfde probleem vorige week vrijdag 21 augustus 2009 mijn nieuwe modem (volgens mij ARRIS) ontvangen. Eerst zoeken naar de brief wat ik precies doen, vond het uiteindelijk verstopt bij het kabel doosje. Activeren lukte niet! Na 15 min kreeg ik uiteindelijk iemand van de klantenservice zie zei dat de modem na 1 a 2 dagen geactiveerd zou worden. Na 3 dagen nog steeds niet!
Helaas maandag maar gebeld en weer 20 min moeten wachten. Wel vriendelijk geholpen. Bleek dat ze de verkeerde WPA code haden ingevuld. Ik blij maar helaas voor korte duur. De modem heeft nu wel ontvangst maar heb nu zo nu en dan even internet. Alle lampjes branden maar geen internet! Weer gebeld maar nu 30 min wachten dan maar de hoorn er op gegooid. Meteen een email verstuurd met een klacht. Vandaag weer gebeld ze konden mij niet verder helpen en ze weten niet waar het aan ligt. Het ligt nu bij de technische dienst. En ja hoor weer wachten nu krijg ik te horen 3 dagen? En dan??? Ja dat weten ze niet.

Ik denk dat ik bovenstaande tip maar ga uit proberen.

Groeten C

Martijn1001
Berichten: 32
Lid geworden op: 14 jun 2005 15:10

Re: Ziggo nieuw modem drama / slechte service

Ongelezen bericht door Martijn1001 »

Ziggo Webteam Jelle schreef:Beste Roel,

Ik begrijp dat je problemen hebt met het activeren van een nieuw modem. Graag willen wij je helpen met uw problemen. Als je via het speciaal opgezette ‘Webteamformulier’ je klachten en vragen kenbaar maakt, pakken wij zo snel mogelijk uw verzoek op. Het webformulier is te bereiken via de link: https://www.ziggo.nl/klantenservice/ziggowebteam.

Met vriendelijke groet,
Ziggo Webteam Jelle

Bloody shame dat die grote concerns werken met een call center vol randdebielen en dan met een paar medewerkers die hun (voor)naam wel kunnen schrijven de klagers op het internet 'onschadelijk' probeert te maken. Los het structureel op; werf op een ander niveau en geef de medewerker bevoegdheden.

ppeterr
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 aug 2009 13:47

Re: Ziggo nieuw modem drama / slechte service

Ongelezen bericht door ppeterr »

Het is gewoon te triest voor worden met ziggo. Ik heb sinds 2 weken het nieuwe modem en al 2 weken telefonisch contact met ze, ik probeer ook wel het contactformulier maar daar reageren ze al helemaal niet op.
Over het oude modem heb ik geen klachten, gewoon netjes 20mbit. Maar toen kwam het nieuwe modem, in het begin ging ik nog net aan 15mbit. Het gaat echter met de dag achteruit tot ik nu zondagmiddag op ongeveer 0,5mbit zit.
Telkens als ik contact had, lezen ze het modem uit en vertellen ze inderdaad een probleem. Dat is dat er bij de download maar 1 lijn binnenkomt ipv 4 lijnen.
Ze kunnen hier niets aan doen en vertellen dan dat het naar de technische dienst gaat en dat het zo snel mogelijk opgelost is. Maar van de week had ik ze weer aan de lijn en deze vertelde mij dat er helemaal niets in gang was gezet en dat hij dit ging natrekken. Hij beloofde mij dezelfde avond terug te bellen. Maar uiteraard bleef het stil. Nu heb ik al een paar dagen zo'n formulier ingevuld en ook weer geen reactie. Het is mij nu in 2 weken al 2 x overkomen dat ze zeggen dat ze je terugbellen, maar dat dus niet doen. Die mensen achter de telefoon hebben gewoon geen verstand van de problemen, horen het alleen maar aan en zeggen dat het dan snel opgelost wordt. Maar volgens mij gaat het probleem na het ophangen van de telefoon de prullenbak in. Het enige wat deze mensen doen is je zo lang mogelijk aan de lijn te houden voor die 10 cent per minuut. Volgens mij is het gewoon een manier van oplichting.

Maar goed, zoals jullie lezen ben ik nogal boos op ze. Het enige wat ik gewoon vraag is de juiste snelheid. Overigens woont mijn broer in hetzelfde dorp en heeft dezelfde computer en hij haalt gewoon netjes de 50mbit. Het kan dus wel werken.

zegjijhetmaar-
Berichten: 184
Lid geworden op: 24 jul 2009 19:19

Re: Ziggo nieuw modem drama / slechte service

Ongelezen bericht door zegjijhetmaar- »

Ik had ook problemen met de internetverbinding en digitale TV na eindeloos heen en weer bellen was ik het zat.

Heb alles door een installateur laten herzien en nu constant 49.3/4.9 MB. Televisie en telefoon werkt ook prima.

Gratis installatie door een monteur werkt niet die mogen bijna niets doen. Voor 75,00 euro was ik klaar en dat is goedkoper dan iedere dag bellen en mailen met de klantenservice :lol:

conspectu
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 aug 2009 13:47

Re: Ziggo nieuw modem drama / slechte service

Ongelezen bericht door conspectu »

Ik heb trouwens nog steeds problemen met mijn internet!
Vaak verliest hij de connectie.
Maandag weer bellen zucht.

adenan
Berichten: 5
Lid geworden op: 06 nov 2008 16:33

Re: Ziggo nieuw modem drama / slechte service

Ongelezen bericht door adenan »

Ik heb sinds 2 weken Sept 2009 ook een nieuw ABEE modem gekregen van ZIGGO maar de verbinding valt steeds terug of helemaal weg...klacht is bekend bij ZIGGO en word in week 45 opgelost (mail ziggo) ...kreeg 3 nov een brief dat de activeringscode onjuist was...heb een mail gestuurd hoe ik dat moest veranderen...ben benieuwd...downloaden is een ramp geworden.

cjtreffers
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 nov 2009 15:19

Re: Ziggo nieuw modem drama / slechte service

Ongelezen bericht door cjtreffers »

Ik heb sinds 24 oktober een nieuw ABEE modem van Ziggo ontvangen (was gemaild dat het 15 oktober zou worden afgeleverd). Heb 60 minuten (€ 0,10 per minuut) aan de lijn "gehangen"met Ziggo. Mijn telefoon en internet werkte niet. Dit probleem hadden ze nog nooit meegemaakt!! Ik word teruggebeld door een expert want na 60 minuten konden ze me niet helpen!!! :(

adenan
Berichten: 5
Lid geworden op: 06 nov 2008 16:33

Re: Ziggo nieuw modem drama / slechte service

Ongelezen bericht door adenan »

heb 5 nov een mail gekregen van ziggo met de mededeling dat mijn klacht grondig was onderzocht...de verbinding was goed en het probleem moest binnenshuis gezocht worden...enkele tips van hun was het modem opnieuw resetten en een goede virusscan laten lopen...nou ja zeg...speedtest gedaan download 3 kb/sec ipv 20 mb (na 16.00 uur) ziggo gebeld en heb met medewerker 45 min aan telefoon gehangen...deze heeft div tests gedaan en kwam tot de conklusie dat er iets niet klopte...het modem viel terug in snelheid...hij zou rapport sturen naar technische dienst en ik zou terug gebeld worden binnen 5 werkdagen! het rare is dat ik s'morgens en s'avonds na 21.00 uur wel de goede snelheid haal...tussen 16.00 en 21.00 uur kan ik niks...een site openen duurt ca 6 minuten. ben benieuwd wanneer ik terug gebeld wordt...wordt vervolgd.

jlthkoch
Berichten: 1215
Lid geworden op: 11 okt 2005 23:10

Re: Ziggo nieuw modem drama / slechte service

Ongelezen bericht door jlthkoch »

Met het vorige modem maakte Ziggo de beloftes qua snelheid al meestal niet waar, dus ik denk dat we niet hoeven te verwachten dat het nu met het nieuwe modem anders zal zijn..........

adenan
Berichten: 5
Lid geworden op: 06 nov 2008 16:33

Re: Ziggo nieuw modem drama / slechte service

Ongelezen bericht door adenan »

het vervolg....ik werd zondag 8 nov om 21.30 gebeld door Ziggo met de mededeling dat er div storingen bij mij werden gemeten...Ze willen een monteur langs sturen om e e a te controleren.monteur is maandag 9 nov gekomen...hij heeft de contactdozen en bedrading bekeken en vervangen...dit was niet van deze tijd (verouderd) ook zag hij dat de aansluitkabel van buiten binnen verlengd was...dit was niet geschikt voor snel internet en dig TV...hij heeft de kabel in de voortuin op straat opgegraven en daar een verlengstuk gemaakt en toen de kabel naar binnen getrokken en alles gemonteerd.toen heeft hij div speedtests gedaan maar deze kwamen niet op de 20 mb.toen heeft hij gebeld met de td om alles te controleren...er waren geen storingen meer ? op zijn laptop haalde hij wel de 20 mb douwnl en op mijn pc kwam ik maar op 8 mb ?
Op mijn payserver haalde ik maar 1300 en met mijn oud modem wat ik terug had gestuurd had ik 2400 (max haalbaar 2600) tja zei hij ik heb alles gecontroleerd en ik kan niks meer doen...ik zei hem dat veel mensen problemen hadden met het nieuwe UBEE modem...ok zei hij dan vervang ik dat voor een ARRIS modem en dan houd het echt op...na het aansluiten de speedtests gedaan en ja hoor dik 20 MB download...toen de payserver uitgeprobeerd en tot onze verbazing was de snelheid 2500 ...dus een film binnenhalen in 25 minuten...de monteur wist niet wat hij zag...hij zou over het UBEE modem een rapport opstellen voor zijn collega's...alles loopt als een treintje...ik heb de monteur bedankt want hij was toch 4 uur bezig geweest...eindelijk iets goeds over ZIGGO...dus mensen als jullie ook een wankelijke trage douwnload hebben kijk eens welk modem jullie hebben...en ja het beeld van de digitale TV is ook 10% beter geworden...dit alles speelde zich af in Maastricht. PROBLEEM OPGELOST !!!

Johnutr
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 dec 2009 21:06

Re: Ziggo nieuw modem drama / slechte service

Ongelezen bericht door Johnutr »

Ik vraag me af of de medewerkers van Ziggo nu zo dom zijn, dom gehouden worden of gewoon onwaarheid (moeten) verkopen.
Na veel ellende met ziggo, kon ik eindelijk weer normaal bellen en internetten.
Ineens moet ik een nieuw modem. Ik zeg nog ik wil het niet het werkt nu, maar nee hoor ik moest.
Nou je raadt het al, ik kreeg een Ubee modem en niks dan ellende.Vanaf het eerste moment brand een lampje oranje wat volgens de gebruiksaanwijzing groen moest zijn en ik moest zelfs bellen met de helpdesk als dit oranje bleef.
Ik bellen nee hoor wordt er gezegd das een foutje in de beschrijving het hoort oranje te zijn. Afgepoeierd dus.
Maar omdat ik alleen ellende heb een download van 0,3 mb en een modem dat om de haverklap gaat reboten en daar een kwartier over doet en ik dus niet bereikbaar ben. Bel ik met lood in me schoenen weer de helpdesk. Problemen met de Ubee modem nee hoor niks bekend.Na heel lang aandringen wordt er beloofd dat er een monteur langs komt.
Ik kijk op forems en lees alleen maar ellende met die Ubee modem.
De monteur komt en verteld eerlijk dat het alleen maar ellende is met die Ubee modems en dat lampje moet toch echt groen zijn, het betekent dat er maar een lijn gebruikt wordt terwijl het er 4 moeten zijn en omdat dit dus niet goed is gaat de modem steeds zelf reboten.
Hij heeft alleen een oud modem bij zich registreert deze weer en ik heb weer een constante verbinding.
Vandaag kreeg ik weer een nieuwe modem van Ziggo, dit keer staat er geen naam meer op maar uiterlijk is het de tweelingbroer van de Ubee.
Aangesloten en je raad het al ellende, ellende en nog eens ellende. Dit keer had ik mijn oude modem niet terug gestuurd en ik werk weer met de oude modem.
Wanneer lost ziggo nu eens echt de slechte service op??
Laatst gewijzigd door Johnutr op 05 dec 2009 23:26, 1 keer totaal gewijzigd.

Gesloten