LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ik ben tevreden met ZIGGO

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
niceman
Berichten: 14
Lid geworden op: 04 mei 2009 16:13

Ik ben tevreden met ZIGGO

Ongelezen bericht door niceman »

Ja dat lezen lullie goed ik ben tevreden met ZIGGO ik ben al vanaf 2003 bij ZIGGO tuurlijk waren er wel wat problemen maar bij mij losten ze dat binnen een uur op dus tevreden klanten heeft ZIGGO ook

Gr van mij :D

blijdorp
Berichten: 83
Lid geworden op: 08 okt 2009 17:32

Re: Ik ben tevreden met ZIGGO

Ongelezen bericht door blijdorp »

Dat is fijn voor mij geen Ziggo als je die klachten allemaal leest.

niceman
Berichten: 14
Lid geworden op: 04 mei 2009 16:13

Re: Ik ben tevreden met ZIGGO

Ongelezen bericht door niceman »

Ja zullen best mensen klachten hebben maar waar niet dan 8)

Abarth
Berichten: 125
Lid geworden op: 24 jan 2008 19:33

Re: Ik ben tevreden met ZIGGO

Ongelezen bericht door Abarth »

Ik sluit mij geheel bij TS aan.

In al de tijd dat ik bij @home/ziggo internet afneem (vanaf 2003) is mijn verbinding slechts 4 dgn down geweest.

emiliovisser
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 okt 2009 19:58

Re: Ik ben tevreden met ZIGGO

Ongelezen bericht door emiliovisser »

Ik ben er ook tevreden mee! Gebruik diensten zoals digitale tv en internet

bschuit
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 okt 2009 21:14

Re: Ik ben tevreden met ZIGGO

Ongelezen bericht door bschuit »

Zelfde, ben al lang klant van Essent,,@home en vervolgens Ziggo,pas geleden overgestapt naar alles in één pakket,was de volgende dag al geregeld en ook administratief ,probleemloos...

Heel veel problemen ,vooral bij internet,wordt onterecht op het conto van Ziggo geschreven,veelal is het onkunde met computers en aansluiten,configureren van een Firewal en/of virusscanners,en andere software,,,vooral sinds de wat oudere mensen het internet ontdekken...

wendyvos
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 okt 2009 21:37

Re: Ik ben tevreden met ZIGGO

Ongelezen bericht door wendyvos »

ik ben ook tevreden met Ziggo,
Vandaag is de monteur nog geweest,wij gaan nu ook bellen met Ziggo,
Alles werkt uitstekend,
Hij heeft alles aangesloten,
niks aan de hand,toppie

Skep
Berichten: 45
Lid geworden op: 19 okt 2009 21:46

Re: Ik ben tevreden met ZIGGO

Ongelezen bericht door Skep »

Ik maak nu al enkele maanden gebruik van Ziggo alles in 1, en ik heb ook nergens problemen mee. Geen last van storingen, geen lage snelheden, alles werkt. Het enige waar ik me aan gestoord heb was het onbeschofte helpdeskpersoneel toen ik mijn wachtwoord op de site niet kon veranderen omdat ik blijkbaar een verkeerd klantnummer gebruikte, maar goed, dat kun je overal hebben.

In ieder geval stukken beter dan KPN met hun torenhoge prijzen en de naaistreek dat nieuwe abonnees na het eerste jaar elke maand kunnen opzeggen (nog voor de nieuwe telecom-regeling), maar mensen die al sinds het 56k-tijdperk vaste abonnee zijn zitten vast aan een peperduur jaarcontract dat stilzwijgend verlengd wordt en ook niet aangepast kan worden naar een lagere abonnementsvorm.

criticus55
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 okt 2009 21:26

Re: Ik ben tevreden met ZIGGO

Ongelezen bericht door criticus55 »

Elke grote firma kent problemen bij een helpdesk, zo ook Ziggo.
Dingen uitleggen, uitzoeken, de vaak onduidelijke vraagstelling van de klant, doet dan de tijd voor iemand die met een probleem komt, voor hem/haar voelbaar erg lang duren.
De medewerkers doen allemaal hun best om die Ziggo klant te helpen. Alleen wat klanten vaak verwachten is dat problemen, die niet altijd voor rekening van Ziggo zijn, vaak wel bij die helpdesk neergelegd worden.
In principe is Ziggo verantwoordelijk tot de aansluitdoos in huis, daarachter is het de verantwoording van de klant. Dat men die klant dan ook nog helpt met ZIJN/HAAR computerproblemen of de instelling van de digitale ontvanger, omdat men geen handleiding leest zou dan alleen al lof moeten oogsten.
Er werken dus mensen die met u lot begaan zijn, U willen helpen en deze kille afrekening telkens weer als nekslag zien.
Ze worden bedreigd, uitgescholden en wat al niet meer. Vergeten is dan dat men zelf belt met een probleem en dat men U wil helpen.
Helpt het schelden en tieren naar die medewerker dan?
Nogmaals een helpdesk staat voor U klaar en geloof mij of niet, dat doet elke medewerker van Ziggo, want daar besteed Ziggo veel aandacht aan.
Elke medewerker is blij met een tevreden klant.
Mijn petje af dus voor Ziggo en dát mag ook wel eens gezegt worden
Sinds jaar en dag ben ik klant bij Ziggo en zal dat ook altijd blijven!

Skep
Berichten: 45
Lid geworden op: 19 okt 2009 21:46

Re: Ik ben tevreden met ZIGGO

Ongelezen bericht door Skep »

criticus55 schreef:Elke grote firma kent problemen bij een helpdesk, zo ook Ziggo.
Dingen uitleggen, uitzoeken, de vaak onduidelijke vraagstelling van de klant, doet dan de tijd voor iemand die met een probleem komt, voor hem/haar voelbaar erg lang duren.
De medewerkers doen allemaal hun best om die Ziggo klant te helpen. Alleen wat klanten vaak verwachten is dat problemen, die niet altijd voor rekening van Ziggo zijn, vaak wel bij die helpdesk neergelegd worden.
In principe is Ziggo verantwoordelijk tot de aansluitdoos in huis, daarachter is het de verantwoording van de klant. Dat men die klant dan ook nog helpt met ZIJN/HAAR computerproblemen of de instelling van de digitale ontvanger, omdat men geen handleiding leest zou dan alleen al lof moeten oogsten.
Er werken dus mensen die met u lot begaan zijn, U willen helpen en deze kille afrekening telkens weer als nekslag zien.
Ze worden bedreigd, uitgescholden en wat al niet meer. Vergeten is dan dat men zelf belt met een probleem en dat men U wil helpen.
Helpt het schelden en tieren naar die medewerker dan?
Nogmaals een helpdesk staat voor U klaar en geloof mij of niet, dat doet elke medewerker van Ziggo, want daar besteed Ziggo veel aandacht aan.
Elke medewerker is blij met een tevreden klant.
Mijn petje af dus voor Ziggo en dát mag ook wel eens gezegt worden
Sinds jaar en dag ben ik klant bij Ziggo en zal dat ook altijd blijven!
Nou nou, dat is wel erg sterk neergezet. Ik heb zelf ook een tijd op een helpdesk gewerkt, en ook al zijn mensen soms inderdaad niet even makkelijk, je zult je toch even professioneel moeten gedragen en niet onbeschoft of kortaf reageren, zeker niet als degene die je aan de lijn hebt ook normaal doet tegen jou.

S.Hamerlinck
Berichten: 5
Lid geworden op: 31 aug 2006 11:04

Re: Ik ben tevreden met ZIGGO

Ongelezen bericht door S.Hamerlinck »

Ik ben blij dat ik Ziggo eruit heb gedaan.
Na 1 dag Ziggo was ik het al moe.
De onvriendelijkheid van de klantenservice, de vrijpostigheid van de monteur en het enorme geklungel.
Een maand Ziggo, afschrijvingen van mijn bankrekening, meteen laten storneren en een brief erover heen dat ik dit factuur betwist en goed onderbouwd dan kunnen zij het niet uit handen geven aan een incassobureau.
In ieder geval ben ik dik tevreden over het besluit Ziggo eruit te doen :!: .

John27
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 okt 2009 12:52

Re: Ik ben tevreden met ZIGGO

Ongelezen bericht door John27 »

Ik heb nooit grote problemen met ziggo gehad. af en toe wel eens storing zoals laatst nog bijna 24 uur lag m'n complete ziggo pakket eruit. ik dacht, ik zal wel niet de enige in de straat zijn, laat iemand anders maar bellen. De volgende ochtend lag het er nog steeds uit en toen toch maar gebeld maar ik kreeg voordat ik doorverbonden zou worden al een bandje te horen dat er een algemene storing van radio/tv, internet en telefonie is in mijn gebied en dat het wordt opgelost in de loop van de ochtend. Ik hang direct weer op en verrek het werd opgelost die ochtend. verder heb ik een paar maanden geleden Ziggo VolopBellen besteld, en die wijziging is niet doorgekomen bij ziggo, ik heb onlangs opnieuw de bestelling gedaan en nu is het wel doorgekomen. Ook hier zag ik geen reden tot klagen.
verder heb ik geen noemenswaardige problemen met Ziggo. Alles draait zoals het moet. Ik denk dat sommige mensen gewoon geen geduld hebben met ziggo en bij het eerste de beste storinkje al naar de helpdesk bellen. Ik heb tot nu nu toe alleen maar de ervaring gehad dat als er storing was van wat voor ziggo dienst dan ook, het probleem vanzelf oploste. Tuurlijk zal ziggo bij sommige klanten vaker problemen geven, ik denk als alleen die klanten gaan klagen dat dan de klachtenregen veel minder is. Maarja Nederlanders klagen nou eenmaal graag, en vaak ook voor de kleinste dingetjes

Jan1
Berichten: 772
Lid geworden op: 15 nov 2003 19:16

Re: Ik ben tevreden met ZIGGO

Ongelezen bericht door Jan1 »

FreeAccess, Keyaccess, @home, Ziggo, in deze volgorde heb ik van dezelfde provider steeds onder andere namen toegang tot het WWW gehad, altijd tot volle tevredenheid.

koekie52
Berichten: 6
Lid geworden op: 20 okt 2009 18:57

Re: Ik ben tevreden met ZIGGO

Ongelezen bericht door koekie52 »

Wat een tevreden klanten allemaal!!!!Nou,wij hebben Ziggo ook en soms gaat het mis,maar over het algemeen is het dweilen met de kraan open.Ik weet dat de medewerkers de rotzooi mogen opknappen,maar er zal echt iets moeten veranderen daar.En nee,wij zijn geen standaard klagers.

MarcoGB
Berichten: 9
Lid geworden op: 18 okt 2009 19:21

Re: Ik ben tevreden met ZIGGO

Ongelezen bericht door MarcoGB »

kijk er zijn zat dingen die goed gaan bij ziggo maar ik neem geen genoeg met een half of 3 kwart geleverde dienst waar je wel volledig voor betaald. want doe je dat niet dan komen ze met deurwaarders. ik ben niet bepaald onkundig met computers of enig ander ict aperatuur waar onder ook tv en telefoon vallen tegenwoordig. want ja ik ben een gediplomeerd icter die zich nog verder schoolt dus ja als ik klaag bij ziggo is het wel verdomd serieus. alleen blijkt het dat ziggo dat dus niet zo serieus neemt en ik bedoel als ze dat al niet doen bij mensen zo als ik waar blijfen dan de klanten die geen icters zijn. ziggo werkt inderdaad goed zo lang er geen veranderingen worden door gevoerd. ik had eerst alleen tv en toen dus geen probleem ik neem er internet en telefoon er bij en ja hoor daar is het eerste probleem je kunt niet mailen omdat ziggo de boel blokkeert omdat een vorig persoon die dit ip had gekregen te veel uitgaande onbezorgde mail had of terwijl spam verstuurde en dus maar een ip blacklist die niet bij gewerkt word van tijd tot tijd door ziggo. toen dat op gelost was door me zelf waren er voor een tijd geen probleem meer maar ja toen kwam de snelheid verhoging en sinds dien niets anders dan problemen. die nog steeds op gelost moeten worden en ziggo schijnbaar niets interesseren en dat is de situatie tot op nu

niceman
Berichten: 14
Lid geworden op: 04 mei 2009 16:13

Re: Ik ben tevreden met ZIGGO

Ongelezen bericht door niceman »

Nou ik ben naar alles in 1 gegaan en geen ik zeg geen problemen erbij ben al vanaf 2003 bij zigg o en blijf er ook bij 8) 8)

jlthkoch
Berichten: 1215
Lid geworden op: 11 okt 2005 23:10

Re: Ik ben tevreden met ZIGGO

Ongelezen bericht door jlthkoch »

Dat er veel mensen zijn die wel tevreden zijn over Ziggo doet niet af aan het feit dat er bovengemiddeld veel klachten zijn over Ziggo en dat je veel dezelfde klachten ziet terugkomen terwijl er kennelijk weinig aan gedaan wordt om de administratie en de klantenservice op orde te brengen.

niceman
Berichten: 14
Lid geworden op: 04 mei 2009 16:13

Re: Ik ben tevreden met ZIGGO

Ongelezen bericht door niceman »

dat kan maar bij welke heb je dat niet overal zijn klachten upc bevoorbeeld van het knijpen in de sneheid ik wil wedden als ik over ga na een andere dan krijg ik ook problemen alleen maar omdat ziggo nu vaak op tv is komen de cometaren zoals ik al zij ziggo is oke

jlthkoch
Berichten: 1215
Lid geworden op: 11 okt 2005 23:10

Re: Ik ben tevreden met ZIGGO

Ongelezen bericht door jlthkoch »

Voor jou zijn ze oké, maar zoals bekend hebben veel mensen problemen met Ziggo.

Bij elke provider heb je klachten, maar Ziggo springt er al geruime tijd in negatieve zin uit.

Jouw positieve ervaring (en die van anderen) neemt niet weg dat veel mensen problemen hebben met (bij) Ziggo en dat Ziggo tot op heden nog weinig tot geen verbetering heeft laten zien, gezien de aanhoudende stroom klachten.

niceman
Berichten: 14
Lid geworden op: 04 mei 2009 16:13

Re: Ik ben tevreden met ZIGGO

Ongelezen bericht door niceman »

1 ding begrijp ik dan niet waarom komen er dan nieuwe klanten bij als ik alles goed heb gelezen en gezien heb zijn het meest de ouderen die problemen hebben als ik een probleem heb met ziggo en ik stuur hun een e mail dan is na 5 minuten dat ze me terug bellen en dat het probleem is op gelost 8)

Gesloten