LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] opgelost

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Tryout
Berichten: 7
Lid geworden op: 12 apr 2010 16:00

opgelost

Ongelezen bericht door Tryout »

bericht verwijderd
Laatst gewijzigd door Tryout op 14 jun 2010 17:02, 1 keer totaal gewijzigd.

Gizmo©
Berichten: 473
Lid geworden op: 28 apr 2004 23:20

Re: opgelost

Ongelezen bericht door Gizmo© »

Met 1 berichtje snappen we het wel hoor.

RicardoMusch
Berichten: 28
Lid geworden op: 23 mei 2008 20:57

Re: opgelost

Ongelezen bericht door RicardoMusch »

Ik zou zeggen. Bel de ING en laat de afschrijvingen stopzetten. Dan zal Ziggo vanzelf bellen! :)

Tryout
Berichten: 7
Lid geworden op: 12 apr 2010 16:00

Re: opgelost

Ongelezen bericht door Tryout »

Nou nee Ricardo...zo werkt het dus niet bij Ziggo, ik heb alles meerdere keren laten stopzetten en bij Ziggo en bij de Ing..(die speelt door naar Ziggo)...kaart voor stopzetten autm. incasso, brieven niets helpt bij Ziggo, telefonische afspraken niet, ze gaan gewoon door...Ja mevrouw alles is geregeld onze welgemeende excusus, jajaja.
Een advocaat is de enige oplossing..Maaaaarr inmiddels heb ik door het uitblijven van reacties van Ziggo alles opgezegd daar, en wat dacht je....binnen 3 werkdagen een bevestiging van opzegging, nou gelukkig is dat overgekomen...Ik weet dat er heeel erggguh veel klachten bij Ziggo liggen over de administratie, en incasso's...Ik ga met ingang van 13-5 over met alles naar de KPN en hoop NOOIT meer van Ziggo gebruik te hoeven maken.

huissman
Berichten: 5
Lid geworden op: 22 jan 2010 13:56

Re: opgelost

Ongelezen bericht door huissman »

Ghehe stap je mooi over naar een andere grote jongen:D
betreft een klacht over ZIGGO, maar kom op, wie kent ze ook bij de grote jongens als ESSENT, KPN ed. Rente over rente berekenen en wij dan?
Over 2 maand loop je waarschijnlijk weer te klagen..

Tryout
Berichten: 7
Lid geworden op: 12 apr 2010 16:00

Re: opgelost

Ongelezen bericht door Tryout »

Haha nou dat hoop ik toch niet, maar ja...je moet iemand ook een kans geven en bij Ziggo blijf je tegen een muur lullen.
Bellen kost handen vol geld bij die bedrijven ook al ligt de fout bij hun, onterecht!En ze doen er ook nog eens geen **** mee , beloftes beloftes en beloftes dat het niet weer gebeurd, excuses ... Je hebt de haak nog niet opgelegt en je kunt ze weer bellen voor 0,10 pm ex. providerkst.
Maar ik ga uit van een goede relatie met KPN...

R-Estau
Berichten: 92
Lid geworden op: 27 mar 2010 15:58

Re: opgelost

Ongelezen bericht door R-Estau »

Vaste klanten van Ziggo bellen gratis met de helpdesk. nummer 1200

RicardoMusch
Berichten: 28
Lid geworden op: 23 mei 2008 20:57

Re: opgelost

Ongelezen bericht door RicardoMusch »

Ik wil niet lullig zijn... maar gelukkig heb ik Ziggo Zakelijk... € 0,02 per minuut...
En eigenlijk super ervaringen mee...

Heb meer problemen met KPN die allerlei rekeningen stuurt voor producten die ik nooit heb gekocht/gehad...

Wat je zegt is wel zo... Het kan overal zo lopen... Bij mij gebeurt dat bij KPN en bij jou bij Ziggo... Anderen op dit forum hebben weer problemen met Telfort...

thovro
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 mei 2010 11:50

Re: opgelost

Ongelezen bericht door thovro »

Ik vind het ook superirritant dat je Ziggo geen email kunt sturen, zeker omdat je er via de telefoon niet door kont en handen vol geld betaald.

Vandaag heb ik een aantal keer geprobeerd om te bellen, maar steeds wordt de verbinding na een paar minuten wachten of midden in het gesprek verbroken.

Ik ben per 1 mei verhuisd, maar mijn verhuizing is niet goed verwerkt. Ik had op het oude adres televisie, en op het nieuwe adres wil ik televisie en internet. Lijkt heel simpel. Ik heb eind april telefonisch internet Z2 besteld en toen meteen mijn verhuizing doorgegeven. Een week geleden heb ik gebeld met de klantenservice en toen verzekerde een van de ziggo's mij er van dat ik inderdaad televisie en internet zou krijgen op het nieuwe adres (ook al bleven ze post naar het oude adres sturen).

Nu blijkt zogenaamd dat mijn verhuizing (per 1 MEI ! )helemaal niet verwerkt is. Een van van de ziggo's zei vandaag wel dat hij mijn nieuwe adres ook terug kon vinden in het systeem, maar de verbinding werd dus verbroken voordat hij uit kon leggen wat er dan wel met het nieuwe adres gedaan was. We zitten dus nu al bijna drie weken zonder internet, en ik heb geen idee hoe ik dit aan Ziggo kan laten weten en zorgen dat ze hun fout herstellen.

jangofett
Berichten: 34
Lid geworden op: 11 nov 2007 12:06

Re: opgelost

Ongelezen bericht door jangofett »

ga dan naar Groningen of een Ziggo kantoor en ga daar zitten..en niet af laten schepen. Desnoods gebruik "licht gepast" geweld.
Je moet je niet meer af laten schepen door die inbrekers.

RicardoMusch
Berichten: 28
Lid geworden op: 23 mei 2008 20:57

Re: opgelost

Ongelezen bericht door RicardoMusch »

Sommeer Ziggo schriftelijk

http://www.mkbservicedesk.nl/848/hoe-sc ... -brief.htm

Daarop moeten ze reageren.

gabber28
Berichten: 10
Lid geworden op: 06 apr 2006 00:56

Re: opgelost

Ongelezen bericht door gabber28 »

R-Estau schreef:Vaste klanten van Ziggo bellen gratis met de helpdesk. nummer 1200
ECHT NIET!
Dit is alleen als je een "Alles in een abonnement" hebt.
Ik ben ook vaste klant van ziggo (voorheen Home) al zeker 10 jaar maar ik wil niet bellen via ziggo. De helpdesk is dan alleen nog maar bereikbaar via je Gsm en dat kost een godsvermogen aan: alle medewerkers zijn in gesprek, een ogenblikje geduld a.u.b.

RicardoMusch
Berichten: 28
Lid geworden op: 23 mei 2008 20:57

Re: opgelost

Ongelezen bericht door RicardoMusch »

Gewoon bellen en even later schriftelijk de kosten terugvragen.

Indien de probelmen rondom je abbonement niet jou schuld zijn zal Ziggo de kosten moeten crediteren.

Doe dit wel altijd schriftelijk vragen (eventueel versturen met handteklening retour, dan kun je rechten ontlenen aan je brief)

Tryout
Berichten: 7
Lid geworden op: 12 apr 2010 16:00

Re: opgelost

Ongelezen bericht door Tryout »

Na heel veel gezeik over de administratie, let wel niet de verbindingen want daar mankeert niets aan, heb ik onderstaand mailadres gekregen en daar rechtstreeks opgezegd...

zou zeggen maak er gebruik van;

[email protected]

verkeersleider
Berichten: 105
Lid geworden op: 02 sep 2005 21:58

Re: opgelost

Ongelezen bericht door verkeersleider »

Zet er bij je bank gewoon een selectieve incasso blokkade op
Makkelijk zat, kunnen ze ook niet meer afschrijven
Hoor je ze vanzelf wel.
Maar niet gaan zeuren als je dan aanmaning krijgt.

Gesloten