LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] tele2 oplichter,

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
justmegr
Berichten: 12
Lid geworden op: 27 sep 2010 19:52

tele2 oplichter,

Ongelezen bericht door justmegr »

Tele2 is een oplichter
Tele2 is :evil:


beste lezer.hoe e waar kan ik klacht in tegen tele2?ik word door tele2 lastig gevallen met betalling waar ik voor niks moet aan hun betallen.ik ben na 2 jaar bij tele2 weg.het lijkt of ze willen oplichten met dwang en duerwaarder,ik ben zat van tele2.

kan iemand mij helpen?

MVG

mihoen
Berichten: 365
Lid geworden op: 25 mei 2010 12:35

Re: tele2 oplichter,

Ongelezen bericht door mihoen »

om te beginnen zou ik termen als oplichter e.d. niet te hard roepen. dat jij een probleem hebt met tele2 vervelend. als je een oplossing wil, zou ik je raden je toon te temperen.
schreeuwen met deze termen zorgen nooit voor een oplossing. vertel nou eerst eens rustig je verhaal wat er gebeurd is en wat je wilt. en dan kunnen we verder kijken

mihoen
Berichten: 365
Lid geworden op: 25 mei 2010 12:35

Re: tele2 oplichter,

Ongelezen bericht door mihoen »

trosradar, kunt u dit topic sluiten? ts reageert niet meer, en de toon van het openingsbericht raakt kant nog wal. dank u

justmegr
Berichten: 12
Lid geworden op: 27 sep 2010 19:52

Re: tele2 oplichter,

Ongelezen bericht door justmegr »

ik weet het ook niet. ik heb meer dan 10 brief gesturd naar tele2. ik voel mij opgelicht door hun,als u iets koopt,heeft u binnen afgesproken tijd binnen,Niet 3 maand later is dat normaal bij tele2?
Logis ik ben boos op tele2 ,2 jaar lang heb ik bij hun abonne gehad,heb nooit probleem gehad.
na afloop neem ik contact met hun op,ze gaan alles opnemen behalve eisen van mij,ik heb nergens voor getekend,en ik betaal ook niet.

sorry boosheid en harde toon van mij komt door dat ik geen oplossing kan vinden met tele2,ik heb geen abonne,maar wel moet ik betallen,dat klopt toch iets niet bij tele2? ben ik de einge ?
wat ik vraag aan jullie, hoe kan ik van tele2 afkomen? ik wil niet betallen voor niks,

ps:soryy mijn NL is niet zo goed

mvg

thobe
Berichten: 45
Lid geworden op: 24 sep 2010 20:29
Locatie: Dieren

Re: tele2 oplichter,

Ongelezen bericht door thobe »

Het is voor mij nogal onduidelijk wat de problemen zijn, maar je betaalt dus nog steeds voor een abonnement dat je niet hebt?

Stuur een brief naar Tele2 naar onderstaand adres met daarin je verhaal op een normale manier uitgelegd. Geef daar in aan wat er aan de hand is en waarom je denkt dat je geen abonnement meer hebt (als je hier bewijzen van hebt deze bijvoegen als kopie!) en waarom je dus niet hoeft te betalen. Ga niet de incasso stop zetten of wat dan ook, dat maakt het alleen maar erger.

Geef in de brief ook een termijn aan waarbinnen je een reactie verwacht en een passende oplossing. Stuur die brief aangetekend naar Tele2, en ze zijn dan verplicht om het in behandeling te nemen.

Adres:
Tele2 Nederland B.V.
Postbus 70041
9704 AA Groningen

justmegr
Berichten: 12
Lid geworden op: 27 sep 2010 19:52

Re: tele2 oplichter,

Ongelezen bericht door justmegr »

Beste,

Ik heb echt meer dan 7 brief gesturd naar aders,geen reactie of wat ze zeggen,is allemaal zelfde onzin.

ik had een 2 jaar abonne(internet +telefoon) gehad bij tele2. ik heb na 2 jaar gebeld naar tele2 en ik heb abonne opgezegt
En ik had 2 vraag.
1- ik heb gevraagt om nieuwe modem met nieuwe abonne alleen internet een jaar.
2-ik heb nieuwe IP aangevraagt .dat was ook geen probleem
en weet u wat gebuert?
,ik heb 3 maand later pas reactie gehad.
ik heb 3maand op nieuwe moden gewacht.en nieuwe abonne,ik heb het moden,maar nog geen internet,.ik heb dus alles terug gesturd.
Nu ik heb bij KPN internet aangesloten, krijg ik brief van tele2 dat ik hun moet betallen,weet u waarom? ik niet.ik ga nogmaal brief sturen.met kopi van eerder brieven,ze komen alsnog met domme antwoord !ik heb nergens voor getekend.
Ik kan gewoon niks meer tegn doen.
Ik word ziek van tele2,zomaar mij schuild geven van niks.
Er moet iemand zijn die mij kan helpen.ben ik daarom hier.
MVG

thobe
Berichten: 45
Lid geworden op: 24 sep 2010 20:29
Locatie: Dieren

Re: tele2 oplichter,

Ongelezen bericht door thobe »

U heeft dus de modem teruggestuurd. Dat geeft nog niet aan dat u het abonnement heeft opgezegd, dat dient u apart schriftelijk te regelen binnen 7 werkdagen na het afsluiten (na het telefoongesprek). Als u kunt aantonen dat Tele2 niet optijd heeft geleverd is deze termijn dacht ik 3 maanden.

Dat u ondertussen bij KPN een abonnement maakt Tele2 niks uit. Voor mijn idee lijkt het er nu op dat u het abonnement niet goed heeft opgezegd en dat Tele2 daarom betaling eist.

justmegr
Berichten: 12
Lid geworden op: 27 sep 2010 19:52

Re: tele2 oplichter,

Ongelezen bericht door justmegr »

ALsnog ik wilde graag bij tele2 internet,maar ze hebben hun afspraak niet na gekomen,ik moet het voor kosten ,maar ze niet?
hoe kan ik opzeggen als ze na 3maand moden hebben opgesturd?
ze doen het elkekeer zelfde,oplichters,waarom gebuert bij kpn of telfort niet?
tele2 is ergste wat ik heb meegemaakt.ze zijn waardloos ,zo behandelen mensen ook.ze geven onzin als antwoord.meneer ik betaal geld voor internet.niet voor niets.

mvg

justmegr
Berichten: 12
Lid geworden op: 27 sep 2010 19:52

Re: tele2 oplichter,

Ongelezen bericht door justmegr »

TELE2 blijft gewoon door gaan met geld afschrijven van mijn bank.

ik vind ze echt oplichters. beste mensen waar kan ik terecht voor klachten tegen tele2?

iemand heeft Idee?

mvg

mihoen
Berichten: 365
Lid geworden op: 25 mei 2010 12:35

Re: tele2 oplichter,

Ongelezen bericht door mihoen »

de ombudsman, het juridisch loket of de rijdende rechter. en misschien wil john van den heuvel ook wel wat voor je doen

thobe
Berichten: 45
Lid geworden op: 24 sep 2010 20:29
Locatie: Dieren

Re: tele2 oplichter,

Ongelezen bericht door thobe »

thobe schreef:Adres:
Tele2 Nederland B.V.
Postbus 70041
9704 AA Groningen
Dat is het adres waar je een klachtenbrief naar toe kunt sturen.

Kom je er dan niet uit met tele2, dan kun je hier kijken wat je moet doen:
http://www.consuwijzer.nl/Ik_wil_advies ... _televisie

Tele2 Webcare
Berichten: 653
Lid geworden op: 08 feb 2010 12:53

Re: tele2 oplichter,

Ongelezen bericht door Tele2 Webcare »

Beste justmegr,

Erg vervelend om te lezen dat de opzegging van je abonnement niet goed lijkt te gaan. Ik zou je graag hier bij willen helpen. Wil je je postcode en huisnummer of anders je klantnummer naar [email protected] sturen?
Ik zie je gegevens graag tegemoet.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

justmegr
Berichten: 12
Lid geworden op: 27 sep 2010 19:52

Re: tele2 oplichter,

Ongelezen bericht door justmegr »

OH ja VAste zeker,net de rest van tele2 met zo ****** duur 0900,

Zoals je aangeeft heb je mijn e-mailadres van een forum. Hier probeer ik zoveel mogelijk aanwezig te zijn om klanten te helpen met vragen en klachten over onze producten en dienstverlening. Helaas kan ik niet alle klanten helpen waarvan ik rechtstreeks e-mails binnen krijg. Vervelend dat de bestelling alsnog is opgeleverd. Ik verzoek je in dit geval met je klacht hierover te wenden tot onze klantenservice. Je kunt mijn collega’s bereiken op 0900-2411602 of via de virtuele assistent http://se.tele2.nl/klantenservice/help.html. Via de virtuele assistent is het ook mogelijk een e-mail te sturen als je intypt: ‘ik wil een email sturen’. Aan de hand van een aantal vragen zal de virtuele assistent dan een e-mail opstellen voor mijn collega’s van de klantenservice.

dit is je antwoord, heb dus geen **** aan,slik het maar.van muur naar deur,,schijt aan tele2,ik ga zaak van maken,ze krijgen geen cent,


TELE2 is oplichter.maar hun medewerkers moet je zien,met hun antwoord.

Tele2 Webcare
Berichten: 653
Lid geworden op: 08 feb 2010 12:53

Re: tele2 oplichter,

Ongelezen bericht door Tele2 Webcare »

Beste justmegr,

Ik vind het erg vervelend dat je probleem nog niet opgelost is, ik wil je hier graag alsnog bij helpen. Wil je je postcode en huisnummer of anders je klantnummer naar [email protected] sturen o.v.v. justmegr en Trosradar? Zonder deze specifieke gegevens is het voor mij niet duidelijk om welk probleem het gaat. Wanneer ik je gegevens ontvangen heb neem ik je probleem in behandeling. Ik zie graag je gegevens tegemoet!

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

stofzuigertje

Re: tele2 oplichter,

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Mijn vraag';

Heeft U tijdig voor aflopen contract het schriftelijk en liefst aangetekend opgezegd dat U niet langer wilde dan deze 2 jaren?

En die nieuwe 1 jaar modem, normaal geld dit voor nieuwe klanten en niet bestaande die ze van 2 jr naar 1 jr contract over zetten.

KPN, als je tijdens de 1jaar die je na de 2 jaren nam weg loopt blijft de verplichting bestaan dit jaar af te maken en te betalen.
Dus wie is er fout, U moet zich wel een de regels houden van Tele2 want U heeft daar ooit voor getekend.

Als ik al Uw reacties lees krijg ik de indruk dat je een leuke 1 jaars aanbieding wilde met nieuwe modem en dat geld alleen voor nieuwe klanten en niet voor bestaande zoals U.

Verder zie ik zoveel fouten en onduidelijke dingen, dus zorg dat je altijd je klantnummer vermelde elke brief of mail naar Tele2.

Probeer ook netjes te blijven want boze klanten willen de medewerkers ook liever niet helpen dus door boze scheld woorden krijg je vaak juist meer problemen.

justmegr
Berichten: 12
Lid geworden op: 27 sep 2010 19:52

Re: tele2 oplichter,

Ongelezen bericht door justmegr »

Geachte.

Ik heb 2 jaar tot eind van contract klaar,Probleem is na afloop van 2 jaar abonne en telefooni van tele2 ,

door verhuizing modem was beschdigd.

ik heb eerste gezegt ik wil geen Telefoon meer ,alleen internet.


Ik heb gevraag om Nieuwe modem bij Nieuwe abonne voor jaar
ik heb duidlijk aan die mongol medewerker van tele2 grvraagt,omdat ik nieuwe abonne heb,wil ook graag nieuwe IP/

Maar ik heb na 3 maand niks van tele2 gehoord. ik heb tele2 aangetekend brief gesturd ,dat ik niet blij was met hun,ze moeten niet klant oplichten,maar helpen.

nadat heb ik een jaar abonne bij KPN .nu tele2 komt met betaling dat ik moet betalen,weet u waarom? ik niet.
ik ben wel boos. ze zeggen allemaal zelfde onzin,een duidlijk antwoord krijg ik niet.

MVG

Gesloten