LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Groupon.nl / www.groupon.nl-oplichting, opgelicht!

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Martijntje21
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 feb 2011 11:06

Groupon.nl / www.groupon.nl-oplichting, opgelicht!

Ongelezen bericht door Martijntje21 »

Hallo,

Ik heb een tijdje geleden vorige week ofzo een fitness arrangement besteld bij Groupon.nl op www.groupon.nl werd een aanbieding geplaatst van 700 voor nu maar 150 ofzoiets (3 maanden inclusief personal trainer), en toen had ik deze besteld.. uiteindelijk ben ik gaan bellen met het desbetreffende fitness school en bleek de actie van 700 euro niet te kloppen en kostte het hele verhaal maar 199,- uiteindelijk toch nog wel met korting gekocht maar ik vind het gewoon misleidend!! Ik voel me opgelicht, genaaid, daarom heb ik dit bericht op het forum geplaatst want ik wil mensen behoeden dat ze dingen kopen die niet kloppen!!!

sephora30
Berichten: 4072
Lid geworden op: 22 nov 2010 11:15
Locatie: hutje op de hei

Re: Groupon.nl / www.groupon.nl-oplichting, opgelicht!

Ongelezen bericht door sephora30 »

Kloppen aanbiedingen ooit wel eens.

Martijntje21
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 feb 2011 11:06

Re: Groupon.nl / www.groupon.nl-oplichting, opgelicht!

Ongelezen bericht door Martijntje21 »

sephora30 schreef:Kloppen aanbiedingen ooit wel eens.
Nee dat vraag ik mij ook af, hierdoor verkoopt groupon.nl wel meer producten.. maar volgens mij mag misleidende informatie helemaal niet..

MAXIEM

Re: Groupon.nl / www.groupon.nl-oplichting, opgelicht!

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Martijntje21

Het bedrijf dient te leveren voor de prijs die op de site staat. Komen ze daar tijdens de deal op terug, dan valt dat onder het toepassen van oneerlijke handelspraktijken en dat staat op de zogenoemde zwarte lijst. In principe is zo'n ******** bedrijf dan strafbaar. Dit soort praktijken kun je melden bij Consuwijzer.

Maxiem.

jlthkoch
Berichten: 1215
Lid geworden op: 11 okt 2005 23:10

Re: Groupon.nl / www.groupon.nl-oplichting, opgelicht!

Ongelezen bericht door jlthkoch »

MAXIEM schreef:Martijntje21

Het bedrijf dient te leveren voor de prijs die op de site staat. Komen ze daar tijdens de deal op terug, dan valt dat onder het toepassen van oneerlijke handelspraktijken en dat staat op de zogenoemde zwarte lijst. In principe is zo'n ******** bedrijf dan strafbaar. Dit soort praktijken kun je melden bij Consuwijzer.

Maxiem.

Het bedrijf levert ook voor de prijs die op de website staat. Het probleem is dat men zegt dat de 150 euro een superaanbieding is, want normaal zou het 700 kosten.
De normale prijs blijkt echter 199 te zijn. Het is dus geen superaanbieding.
Er is dus sprake van misleiding.

Peetje
Berichten: 22
Lid geworden op: 05 jan 2005 14:59

Re: Groupon.nl / www.groupon.nl-oplichting, opgelicht!

Ongelezen bericht door Peetje »

Ik heb gebruik gemaakt van de grouponaanbieding waarbij je een halfjaar kassa magazine en de varagids voor 13 euro krijgt. Ik heb een voucher in de mail gehad. Maar nu is mijn vraag: moet ik verder nog iets doen om de tijdschriften ook daardwerkelijk te krijgen? Op de VARA-site is geen enkele verwijzing te vinden naar deze actie, nergens een formulier waar ik een kortingscode kan invullen. Hoe krijg ik die voucher ingewisseld? De uitleg op de voucher zelf is in elk geval volstrekt onduidelijk.

Pikoe
Berichten: 31
Lid geworden op: 27 okt 2010 18:26

Re: Groupon.nl / www.groupon.nl-oplichting, opgelicht!

Ongelezen bericht door Pikoe »

Als het echt zo is dat het desbetreffende arrangement 199 ipv 700 euro waard was dan moet je contact met groupon opnemen. Dit soort dingen willen zij waarschijnlijk ook niet.
Peetje schreef:Ik heb gebruik gemaakt van de grouponaanbieding waarbij je een halfjaar kassa magazine en de varagids voor 13 euro krijgt. Ik heb een voucher in de mail gehad. Maar nu is mijn vraag: moet ik verder nog iets doen om de tijdschriften ook daardwerkelijk te krijgen? Op de VARA-site is geen enkele verwijzing te vinden naar deze actie, nergens een formulier waar ik een kortingscode kan invullen. Hoe krijg ik die voucher ingewisseld? De uitleg op de voucher zelf is in elk geval volstrekt onduidelijk.
Op http://www.groupon.nl/deals/landelijke- ... ine/263262 staat "Je krijgt het blad/de bladen van je keuze automatisch toegestuurd op het adres waarmee je je bij Groupon geregistreerd hebt"
Je hoeft dus niets te doen.

Groupon Charlotte
Berichten: 4
Lid geworden op: 08 mar 2011 12:09

Re: Groupon.nl / www.groupon.nl-oplichting, opgelicht!

Ongelezen bericht door Groupon Charlotte »

Beste,

@Marijntje 21: Wat vervelend om dit te horen, dit is niet de bedoeling. We hebben meer informatie nodig over de deal, zodat wij kunnen kijken wat er aan de hand is. Je kan ons mailen naar [email protected] of bellen naar 020 435 0369. Hier kunnen ze jou verder helpen.

We horen graag van je!

@ Peetje: De Varagids wordt inderdaad op je geregistreerde adres geleverd!

Mvg,

Het Grouponteam!

Annekeh
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 mar 2011 10:00

Re: Groupon.nl / www.groupon.nl-oplichting, opgelicht!

Ongelezen bericht door Annekeh »

Goedemorgen,

Even een opmerking wat betreft de aanbieding van Groupon voor de Vara gids. Op 1 maart kocht ik de aanbieding voor een half-jaar abonnement op de Vara gids en deze zou volgens de informatie op de Voucher automatisch toegestuurd worden. Vandaag (16 maart) contact gezocht met de Vara (omdat ik nog steeds geen gids had ontvangen) zij hadden de volgende mededeling: Groupon heeft een fout gemaakt, zij hebben ons niet gekend in deze aanbieding. U zult binnen twee weken van hen een mail ontvangen waarin zij e.e.a. uitleggen. De medewerker van de Vara gaf in ieder geval aan dat ik géén gids zou ontvangen.
Niet zo netjes dat ik twee weken na aankoop zelf er achteraan moet om via de Vara te horen dat Groupon het gaat oplossen........
Goed: ik ga een gids kopen :?

Groupon Charlotte
Berichten: 4
Lid geworden op: 08 mar 2011 12:09

Re: Groupon.nl / www.groupon.nl-oplichting, opgelicht!

Ongelezen bericht door Groupon Charlotte »

Best Annekeh,

De Vara gids moet dinsdag op de mat liggen. Groupon kan niks
doen als Vara te laat levert. Stel hij ligt dinsdag nog steeds niet op
de mat, dan kunt u ons bereiken op 020 435 0369.

Mvg,

Het Grouponteam

Peetje
Berichten: 22
Lid geworden op: 05 jan 2005 14:59

Re: Groupon.nl / www.groupon.nl-oplichting, opgelicht!

Ongelezen bericht door Peetje »

Annekeh schreef:Goedemorgen,

Even een opmerking wat betreft de aanbieding van Groupon voor de Vara gids. Op 1 maart kocht ik de aanbieding voor een half-jaar abonnement op de Vara gids en deze zou volgens de informatie op de Voucher automatisch toegestuurd worden. Vandaag (16 maart) contact gezocht met de Vara (omdat ik nog steeds geen gids had ontvangen) zij hadden de volgende mededeling: Groupon heeft een fout gemaakt, zij hebben ons niet gekend in deze aanbieding. U zult binnen twee weken van hen een mail ontvangen waarin zij e.e.a. uitleggen. De medewerker van de Vara gaf in ieder geval aan dat ik géén gids zou ontvangen.
Niet zo netjes dat ik twee weken na aankoop zelf er achteraan moet om via de Vara te horen dat Groupon het gaat oplossen........
Goed: ik ga een gids kopen :?
Ik vroeg me al af waarom het zo lang duurde. Stond op het punt zelf met de Vara te bellen. Ik hoop echt dat dit netjes opgelost gaat worden, anders was dit de eerste maar ook de laatste keer Groupon voor mij....

Peetje
Berichten: 22
Lid geworden op: 05 jan 2005 14:59

Re: Groupon.nl / www.groupon.nl-oplichting, opgelicht!

Ongelezen bericht door Peetje »

Vandaag heb ik zelf maar eens de vara gebeld en het lijkt allemaal goed te komen, weliswaar met enige vertraging. Mijn aanvraag was aangekomen en de bladen zouden zsm bezorgd worden. Toen ik vanavond thuiskwam, lag Kassa magazine in de bus. Nu de gids nog.

Gesloten