LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN weigert factuur online

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
sandra56
Berichten: 205
Lid geworden op: 26 okt 2008 10:40

Re: KPN weigert factuur online

Ongelezen bericht door sandra56 »

sephora30 schreef:Waarom open je een topic als je niet normaal kunt reageren op je eigen topic :roll:

:o
Ik reageer heel normaal op onnuttige reacties hoor! :roll:

AudreyMarissa
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 jun 2011 09:14

Re: KPN weigert factuur online

Ongelezen bericht door AudreyMarissa »

Hi Sandra, ik ben abonnee bij Hi wat ook onder KPN valt. Ik zit al jaren bij Hi (meer gemakzucht als dat ik er zo tevreden mee ben) maar ondervind pas sinds Oktober 2010 hetzelfde probleem. Ik kan mijn rekeningen niet ophalen. Nu heb ik al meerdere keren aan de telefoon gezeten met de Hi infolijn (minimaal 6 keer) en elke keer kreeg ik te horen dat er een tijdelijke storing was en ze het zo snel mogelijk zouden verhelpen. Een keer zijn na een woede uitbarsting de rekeningen van de drie voorgaande maanden 'gratis' opgestuurd, maar dat geld verhalen ze makkelijk uit het geld wat ik kwijt was aan het bellen van de infolijn. Inmiddels zijn we dik 8 maanden verder en nog altijd kan ik mijn telefoon rekening niet inzien. Mijn rekeningen verschillen wel elke keer, en vraag mij nu echt af waar dit in zit...

sandra56
Berichten: 205
Lid geworden op: 26 okt 2008 10:40

Re: KPN weigert factuur online

Ongelezen bericht door sandra56 »

Kijk.....aan dit soort reacties heb ik tenminste wat :D


Beste AudreyMarissa, in het begin belde ik ook naar kpn maar dat doe ik niet meer want je wordt alleen maar van de ene afd naar de ander doorverbonden of voor korte en lagere tijd in de wacht gezet en intussen loopt de telefoonrekening op en om dat eventueel vergoed te krijgen van kpn moet jij als klant eerst van alles ondernemen, dus bestook ik ze met emails, kost mij niks.
Juist omdat mijn rekening iedere maand ook steeds anders is wil ik mijn rekeningen eerst inzien en ik heb mijn rekeningen nodig voor mijn administratie.
Het is heel vaak voor gekomen dat men gewoon veel meer in rekening brengt, daarom hou ik mijn rekeningen in de gaten.
Laatst gewijzigd door sandra56 op 02 jun 2011 11:36, 2 keer totaal gewijzigd.

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: KPN weigert factuur online

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Als KPN een tijdelijke storing heeft die dus al maanden duurt dan behoren ze maar jou factuur op te sturen, vindt dat niet meer als normaal.
Maar ja wat ik vindt dat vindt de KPN dus niet...... :(

Gesloten