LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Fysic seniorentelefoon

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Mossie
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 feb 2018 21:26

Fysic seniorentelefoon

Ongelezen bericht door Mossie »

Ik kocht voor een vrouw van 86 een mobiele senioren telefoon zodat ze kan communiceren met de buitenwereld.
Ze ligt tijdelijk in een verpleeghuis.
Omdat haar hoofdeinde omhoog werd gedaan is de telefoon 2 keer van het bed gevallen in de 2e week.
Ongeveer 50 cm op de grond. De telefoon is stuk, heeft alleen een in gesprek signaal.
Ik belde het Fysic tel. nummer waar men mij vertelde dat dit buiten de garantie valt omdat het toestel gevallen is.
Maar heb je als koper niet altijd zo-ie-zo 6 maanden garantie?
Bij de aanschaf is mij niet verteld dat bij vallen de garantie niet telt.
Heeft iemand ervaring met dit merk?
Ger.

NeoDutchio
Berichten: 12322
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Fysic seniorentelefoon

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Garantie is op productiefouten. Eigen schuld is nooit garantie. Anders zou het wel heel makkelijk zijn om vlak voor dat de garantie af zou lopen zelf het toestel slopen en dan omruilen tegen een nieuwe. Zo werkt het niet.

Lady1234
Berichten: 27113
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Fysic seniorentelefoon

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Misschien in een tasje doen en met een koord aan het bed bevestigen, zodat hij de grond niet kan raken? Vallen is geen garantiekwestie.

ZeerPrivé
Berichten: 5449
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Fysic seniorentelefoon

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Maakt niet uit wat voor merk het is. Als je iets laat vallen of er met een hamer op slaat, valt dat NOOIT onder garantie. Die dingen kosten bijna niets, dus maar een nieuwe kopen.

Klaas Jan
Berichten: 1696
Lid geworden op: 29 apr 2014 15:28

Re: Fysic seniorentelefoon

Ongelezen bericht door Klaas Jan »

Informeer eens bij uw inboedelverzekering. Wellicht valt het onder uw dekking.

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Fysic seniorentelefoon

Ongelezen bericht door newmikey »

Mossie schreef: Bij de aanschaf is mij niet verteld dat bij vallen de garantie niet telt.
Dat hoeft er ook niet apart bij verteld te worden. Garantie is nooit tegen vallen, stoten en andere zelf-verzaakte schade, op geen enkel produkt.
Laatst gewijzigd door newmikey op 22 feb 2018 20:07, 1 keer totaal gewijzigd.

Mossie
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 feb 2018 21:26

Re: Fysic seniorentelefoon

Ongelezen bericht door Mossie »

Dank je wel allemaal.
ik was daar niet van op de hoogte.
Ik zal zeker de inboedelverzekering bellen en dat tasje is ook een idee in de toekomst... Mossie

Nevyn
Berichten: 1290
Lid geworden op: 27 jul 2016 18:15

Re: Fysic seniorentelefoon

Ongelezen bericht door Nevyn »

Gewoon een telefoon met draadje en grote kiestoetsen met foto op het tafeltje naast het hoog laag bed. Dit werkt het beste

Gesloten