simpel.nl ervaringen?

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
WZZ

Re: simpel.nl ervaringen?

Ongelezen bericht door WZZ »

4 jaar lang een sim only abonnement van Simpel gehad. Over facturering geen klachten. Wel liet de binnenshuis dekking op sommige locaties te wensen over (T Mobile). Houd daar wel rekening mee. Overigens heb ik nu Hollands Nieuwe, deze maakt gebruik van het netwerk van Vodafone en ook daarbij is de binnenshuis dekking niet altijd helemaal goed.

Sira

Ongelezen bericht door Sira »

Heb sinds 2 jaar ook een Simpel abonnement. Ik betaal € 10,- per maand en krijg daarvoor 4 GB internet (wat ik niet op krijg), 500 sms en onbeperkt bellen. Prima en in heb dan ook geen enkele klacht. Toen ik bij KPN zat, betaalde ik meer, maar kreeg minder.

nicolesw1981

Ongelezen bericht door nicolesw1981 »

Hoi, ik ben al jaren (sinds het begin) klant bij simpel en ik ben zeer tevreden. Een vriend en mijn beide ouders zijn inmiddels ook op simpel overgestapt en zijn ook erg tevreden. Het enige is dat een vervangende simkaart bijvoorbeeld iets duurder is (15 euro toen ik die eens aanvroeg) en buiten je bundel gaan ook maar ik heb voor 10 euro 5 gb internet en gratis onbeperkt bellen. Daar kom ik prima mee uit en het netwerk dat ze gebruiken is ook prima.

Plaats reactie