Lege doos van HI webshop
Geplaatst: 02 aug 2011 19:11
Ik heb op 14 juni mijn HI abonnement verlengd met een jaar. Ik zou daar voor 30 euro een HTC Desire S bij krijgen. Order was bevestigd dus nu wachten op mijn nieuwe telefoon. Ik was twee keer niet thuis, dus moest daardoor het pakket afhalen bij het dichtstbijzijnde service punt van TNT.
21 juni het pakket(was verzegeld) opgehaald nadat ik 30 euro had betaald. Thuis aangekomen zitten er alleen vier vellen papierwerk en een paar luchtzakken in..! Dus geen telefoon! Meteen naar de dichtstbijzijnde HI winkel gegaan om verhaal te halen. Daar werd verteld dat ze niks voor me konden doen omdat ik via internet besteld had en dus alleen telefonisch bij de klantenservice terecht kon.. (webshop en gewone winkel zijn ineens twee aparte aanbieders..?) Aan de telefoon vertelden ze me dat ik de doos terug moest sturen en dat ze me een nieuw toestel zouden zenden. Maandag 20 juni teruggebeld omdat ik maar geen nieuwe orderbevestiging kreeg. Toen konden ze me vertellen dat ze het pakket vrijdag ochtend hadden ontvangen maar er nog niets mee gedaan hadden. Als ik aan het eind van de week niets had gehoord moest ik maar weer terug bellen.
Vrijdag 25 juni nog steeds geen reactie, dus maar weer gebeld. Een man vertelde nu ineens dat ze eerst moeten uitzoeken wat er gebeurd is voordat ze een nieuw toestel op kunnen sturen en dat dat onderzoek maximaal twee weken zou gaan duren. Na wat boos te zijn geworden, 30 euro korting op mijn eerst volgende telefoonrekening gekregen omdat het nieuwe abonnement met internet al wel op 16 juni is ingegaan.
Na me erbij neergelegd te hebben dat het nog wel even zou gaan duren, vandaag (2 augustus) maar weer contact opgenomen met de klantenservice. Nog steeds weten ze niet wat er gebeurd is omdat er iemand bij TNT op vakantie zou zijn.. Ook willen ze geen toestel opsturen omdat het een ‘Fraude gevoelige zaak’ is.
Nog even alles op een rijtje:
14 juni: telefoon besteld
16 juni: nieuwe abonnement ingegaan
21 juni: pakket in ontvangst genomen
21 juni: pakket geretourneerd
24 juni: pakket ontvangen door HI
2 augustus: nog steeds niks..
Moet ik dit pikken?
MVG!
21 juni het pakket(was verzegeld) opgehaald nadat ik 30 euro had betaald. Thuis aangekomen zitten er alleen vier vellen papierwerk en een paar luchtzakken in..! Dus geen telefoon! Meteen naar de dichtstbijzijnde HI winkel gegaan om verhaal te halen. Daar werd verteld dat ze niks voor me konden doen omdat ik via internet besteld had en dus alleen telefonisch bij de klantenservice terecht kon.. (webshop en gewone winkel zijn ineens twee aparte aanbieders..?) Aan de telefoon vertelden ze me dat ik de doos terug moest sturen en dat ze me een nieuw toestel zouden zenden. Maandag 20 juni teruggebeld omdat ik maar geen nieuwe orderbevestiging kreeg. Toen konden ze me vertellen dat ze het pakket vrijdag ochtend hadden ontvangen maar er nog niets mee gedaan hadden. Als ik aan het eind van de week niets had gehoord moest ik maar weer terug bellen.
Vrijdag 25 juni nog steeds geen reactie, dus maar weer gebeld. Een man vertelde nu ineens dat ze eerst moeten uitzoeken wat er gebeurd is voordat ze een nieuw toestel op kunnen sturen en dat dat onderzoek maximaal twee weken zou gaan duren. Na wat boos te zijn geworden, 30 euro korting op mijn eerst volgende telefoonrekening gekregen omdat het nieuwe abonnement met internet al wel op 16 juni is ingegaan.
Na me erbij neergelegd te hebben dat het nog wel even zou gaan duren, vandaag (2 augustus) maar weer contact opgenomen met de klantenservice. Nog steeds weten ze niet wat er gebeurd is omdat er iemand bij TNT op vakantie zou zijn.. Ook willen ze geen toestel opsturen omdat het een ‘Fraude gevoelige zaak’ is.
Nog even alles op een rijtje:
14 juni: telefoon besteld
16 juni: nieuwe abonnement ingegaan
21 juni: pakket in ontvangst genomen
21 juni: pakket geretourneerd
24 juni: pakket ontvangen door HI
2 augustus: nog steeds niks..
Moet ik dit pikken?
MVG!