LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] HOLLANDS NIEUWE HOLLANDS SLECHTST BEREIKBAARST

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
passie119
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 aug 2011 11:07

HOLLANDS NIEUWE HOLLANDS SLECHTST BEREIKBAARST

Ongelezen bericht door passie119 »

Goedemiddag,

Ik wil hier mijn beklaag doen over Hollands Nieuwe ze zijn niet per telefoon te bereiken ook niet tegen betaling van een heel ongunstig tarief.
Bij mij is mijn machtiging mislukt de afschrijving heeft niet plaats kunnen vinden, nu kreeg ik direct nadat er was geprobeerd te incasseren 4 keer dezelfde mail dat het was mislukt en dat ik kon betalen via de betaalknop in de mail. Dat heb ik dus meteen gedaan en het is afgeschreven. Nu ben ik inmiddels al vanaf de 29e bezig om mijn minuten bijgeschreven te krijgen. Kenmerk van betalen is al verstuurd na verzoek Hollands Nieuwe enz, hoe MOEILIJK kan het zijn als je zelf een mail stuurt met daarin een betaalknop dus ook de kenmerken weet dat je de betaling niet kan vinden en de minuten bijschrijft!!!!

Wat een slecht bedrijf!

hollandsnieuwe
verified
Berichten: 416
Lid geworden op: 26 jan 2011 13:51
Contacteer:

Re: HOLLANDS NIEUWE HOLLANDS SLECHTST BEREIKBAARST

Ongelezen bericht door hollandsnieuwe »

Uiteraard moeten we dit heel snel op kunnen lossen lijkt me, ik ben ook benieuwd wat er mis is gegaan, zoals je aangeeft is het kenmerk inderdaad direct gelinkt.

Kun je in een prive bericht je nummer en e-mail adres even doorgeven dan ga ik hier direct achteraan.

passie119
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 aug 2011 11:07

Re: HOLLANDS NIEUWE HOLLANDS SLECHTST BEREIKBAARST

Ongelezen bericht door passie119 »

Goedenavond,

Ik ben blij maar vind het ook jammer om te moeten melden. Nadat ik hier 1 bericht heb gepost is het binnen een dag geregeld, wellicht door degene die hier heeft gereageerd. Hopen dat deze "storingen" snel verholpen zijn bij HN zodat het via de reguliere manier ook prettig snel verloopt!

Dank,

Pascal

Haagje
Berichten: 7
Lid geworden op: 08 aug 2011 16:03

Re: HOLLANDS NIEUWE HOLLANDS SLECHTST BEREIKBAARST

Ongelezen bericht door Haagje »

Hallo,
Ik heb al 2 mailtjes naar HN gestuurd maar ontvang geen antwoord behalve een auto-reply dat binnen één werkdag antwoord komt. Nou ik wacht al sinds 1 augustus.
Bij mij werkt de simkaart niet naar behoren. Om de paar minuten wordt de ontvangst verbroken en komt de melding "Sim-gegevens vernieuwen". Daarna duurt het nog even en dan heb ik weer ontvangst. Soms duurt het langer en ben ik niet bereikbaar en kan ook niet telefoneren.
Jammer, ik dacht eindelijk een abonnement te hebben gevonden waar alles uit een bundel gaat en je niet voor alle buitenlandse sms of gesprekken apart moet betalen. Bij T-Mobile had ik meer dan 70 euro tegoed maar moest altijd extra betalen voor sms'jes naar Duitsland.
Hollands Nieuwe is dus ook geen oplossing en de helpdesk is waardeloos.
Groet, Haagje

mich24
Berichten: 607
Lid geworden op: 15 dec 2009 11:32

Re: HOLLANDS NIEUWE HOLLANDS SLECHTST BEREIKBAARST

Ongelezen bericht door mich24 »

Bel Voda gewoon ff :)

hollandsnieuwe
verified
Berichten: 416
Lid geworden op: 26 jan 2011 13:51
Contacteer:

Re: HOLLANDS NIEUWE HOLLANDS SLECHTST BEREIKBAARST

Ongelezen bericht door hollandsnieuwe »

Graag kom ik even met je in contact, kun je me in een prive bericht je nummer en e-mail adres laten weten? Ik ben daarnaast ook benieuwd met welk toestel je belt en of je dit probleem continue hebt.

Haagje schreef:Hallo,
Ik heb al 2 mailtjes naar HN gestuurd maar ontvang geen antwoord behalve een auto-reply dat binnen één werkdag antwoord komt. Nou ik wacht al sinds 1 augustus.
Bij mij werkt de simkaart niet naar behoren. Om de paar minuten wordt de ontvangst verbroken en komt de melding "Sim-gegevens vernieuwen". Daarna duurt het nog even en dan heb ik weer ontvangst. Soms duurt het langer en ben ik niet bereikbaar en kan ook niet telefoneren.
Jammer, ik dacht eindelijk een abonnement te hebben gevonden waar alles uit een bundel gaat en je niet voor alle buitenlandse sms of gesprekken apart moet betalen. Bij T-Mobile had ik meer dan 70 euro tegoed maar moest altijd extra betalen voor sms'jes naar Duitsland.
Hollands Nieuwe is dus ook geen oplossing en de helpdesk is waardeloos.
Groet, Haagje

billy
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 aug 2011 22:00

Re: HOLLANDS NIEUWE HOLLANDS SLECHTST BEREIKBAARST

Ongelezen bericht door billy »

Ik probeer al weken een sim/only pakket af te sluiten bij HN / maar ik kom niet eens door het inschrijfformulier heen.

Hollandse Nieuwe kun je ajb even contact met mij opnemen=

h groet,

Billy

daantje1803
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 aug 2011 09:52

Re: HOLLANDS NIEUWE HOLLANDS SLECHTST BEREIKBAARST

Ongelezen bericht door daantje1803 »

wat een slecht bedrijf zeg!!
heb nu een hn abonnement 550 voorafvoordeel ik had het abonnement 1 week en kon toen niet meer bellen terwijl mijn belminuten zeker niet op waren.
meerdere keren contact gezocht 1 antwoord gekregen waar ik niks aan had!
dacht van nou laat maar mischien opstartproblemen wacht wel op de nieuwe maand.
nou die is nu aan gebroken en kan dus NIET BELLEN mijn beltegoed is nu al op!!!terwijl ik helemaal niet gebeld heb!!
maar wat nu??
contact krijg ik nog steeds niet met ze ik betaal wel kan niet bellen en zit er een jaar aan vast??
dus een abonnement waar ik voor betaal maar kan niet bellen?
een jaar lang??
ik zou niet meer weten wat ik zou kunnen doen?

lee-tje
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 aug 2011 08:48

Re: HOLLANDS NIEUWE HOLLANDS SLECHTST BEREIKBAARST

Ongelezen bericht door lee-tje »

Ik heb ook zeer slechte ervaringen met Hollands nieuwe.

Vanaf mei heb ik het 550 abonnement. Sinds ik bij Hollands nieuwe ben heb ik regelmatig problemen met mijn bereik kan soms helemaal niet bellen of gebeld worden en smsjes komen niet aan. Ook bellen in het buitenland gaat niet.
Ben inmiddels 2 maanden aan het mailen met de klantenservice maar als antwoord op mijn klachten moet ik telkens dezelfde vragen beantwoorden zonder dat er iets wordt opgelost. Inmiddels ben ik gestopt met die standaard vragen te beantwoorden. Ben het zat! Ik wil graag van mijn abonnement bij Hollands nieuwe af.. iemand tips?

Martri8
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 aug 2011 20:35

Re: HOLLANDS NIEUWE HOLLANDS SLECHTST BEREIKBAARST

Ongelezen bericht door Martri8 »

sinds afgelopen donderdag kan in ik geen sms en telefoontjes meer ontvangen. ik kan ze wel versturen en bellen maar ik ben voor anderen onbereikbaar. Hollands nieuwe hier nu 2x over gemaild maar nog geen antwoord en ik ben nog steeds onbereikbaar! ik baal behoorlijk!

CMKV
Berichten: 12
Lid geworden op: 04 apr 2011 18:32

Re: HOLLANDS NIEUWE HOLLANDS SLECHTST BEREIKBAARST

Ongelezen bericht door CMKV »

De problemen die ik heb ondervonden zijn altijd vrij snel en naar behoren opgelost! Ik zie zeker wel progressie bij Hollandsnieuwe! De website is aangepast, je kunt nu je verbruik zien. Veel duidelijker! Persoonlijk vind ik de oplossing van mailen met een vraag beter dan dure klantenservice nummers bellen. Je moet soms alleen wel een beetje geduld hebben, maar ik weet zeker dat HN ook zijn lering uit de problemen trekt.

jenny1601
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 aug 2011 15:16

Re: HOLLANDS NIEUWE HOLLANDS SLECHTST BEREIKBAARST

Ongelezen bericht door jenny1601 »

Ook ik wil dan weer even mijn beklaag doen voor de 2e keer numisschien word het probleem dan wel opgelost aangezien hn ook op dit forum kijkt en danschijnbaar wel met oplossingen komen! Ik heb precies dezelfde problemen als meerder mensen hier op dit forum, ik kan niet gebeld worden of gesmst dit al inmiddels al bijna twee maanden, ikkrijg hiervoor dan een mailgestuurd van hn of ik een aantal vragen kan beantwoorden. Dit dan ook allemaal netjes gedaan en uitgeprobeert zoals de rest van de mensen hier waarschijnlijk ook! Het is toch overduidelijk dat dit probleem niet aan het toestel kan liggen als zoveel mensen dit zelfde probleem hebben? of ze moeten dan al allemaal een iphone hebben? dus mensen met netwerk problemen hebben jullie echt allemaal een iphone? zoniet dan kan het hier dus niet aan liggen en is het tijdverspilling om iedereen maar een vragenlijst te sturen met dezelfde vragen!
Ik WIL van dit abbonement AF! ben echt zoo ontzettend Boos! :evil:

santjesantje
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 sep 2011 18:53

Re: HOLLANDS NIEUWE HOLLANDS SLECHTST BEREIKBAARST

Ongelezen bericht door santjesantje »

:( pppffff had ik maar even op google gekeken naar de ervaringen.
deze week me aangemeld ,ging er vanuit dat ik mn inlogcode per mail zou krijgen pppffff niet dus. wil er zo snel mogelijk weer vanaf ,maar ze reageren niet op mijn mail. waardeloos natuurlijk heb wel mn tijdelijke nummer opgeschreven. maar dat hoop ik niet nodig te hebben.
ik heb er buikpijn van gekregen bahhhh hoe nu verder????????? :(

Tascha03
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 sep 2011 08:45

Re: HOLLANDS NIEUWE HOLLANDS SLECHTST BEREIKBAARST

Ongelezen bericht door Tascha03 »

Jeejte.....ondanks alle berichten hier op het forum had ik toch vertrouwen dat ik als nieuwe klant geen problemenen zou krijgen, maar HELAAS!!!

Afgelopen vrijdag 2 september klant geworden door op hun actie in te gaan waarbij ik géén afsluitkosten hoef te betalen. Netjes via I-DEAL betaald omdat het niet anders kan, maar tot op de dag van vandaag géén bevestiging van mijn abonnement 550 of inloggegevens toegestuurd gekregen voor Mijn hollandsnieuwe account! Afgelopen 6 september 3 mails gestuurd met diverse vragen over hoe ik kan inloggen op mijn hollandsnieuwe, en wat het stappenplan nu is om uiteindelijk te kunnen bellen met nummerbehoud of als dit niet kan met een nieuw nummer. Wél diezelfde dag een reactie gekregen met de volgende kort samengevatte mededeling:
Het is mis gegaan met mijn bestellingen en zijn deze niet bij hun doorgekomen. Vandaar dat het inloggen ook niet mogelijk was. Ze adviseren mij om nadat het bedrag is teruggestort, een nieuwe bestelling te plaatsen......haha
Er is volgens mijn rekening niks misgegaan, het bedrag is gewoon geincasseerd! Het advies wat ze geven kan alleen worden gedaan wanneer het bedrag is teruggestort, wat tot op heden nog niet is gebeurd.

Oh ja opzeggen (wat ik dus heb gedaan)kan ook alleen maar via je account Mijn hollandsnieuwe, nou is dit in mijn geval natuurlijk ook niet mogelijk, omdat ik nooit inloggevens heb ontvangen.

Al met al totaal géén goeie backoffice om nieuwe(en bestaande) klanten te behouden. Het gaat al mis als je als nieuwe klant een abonnement wil aanschaffen. Voordeel van de twijfel kostte mij veel irritatie en geregel! En zal Hollands nieuwe zeker niet meer adviseren aan familie en vrienden. :x

Noodgeval
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 sep 2011 12:38

Re: HOLLANDS NIEUWE HOLLANDS SLECHTST BEREIKBAARST

Ongelezen bericht door Noodgeval »

In verband met een overlijden werd ik afgelopen zaterdag geconfronteerd met het feit dat ik NIET mobiel bereikbaar bleek te zijn.Dit is nog steeds zo! Op mijn email waarin ik deze storing heb gemeld, kreeg ik een retourbericht waarin zo veel vragen werden gesteld, dat Chriet Titulaer er duizelig van kon worden.
Mocht je echter de verwachting hebben dat het opgelost werd..........

Kreeg wel een email waarin men mij mee kon delen dat ik niet bereikbaar was!

Mijn dochter stuurt haar SIM kaart nu ongebruikt retour en ik zit met een niet werkende verbinding a € 16,50 per maand. Hollandse Nieuwe is net als haring,
oude haring voor een hoge prijs!Vanmorgen weer een mogelijke oplossing waarin men mij verzocht om in de Netwerk selectie te kieze voor HN.

DIE KOMT NIET EENS VOOR. Dus blijkbaar geen bereik in het Noorden!
Zo zit ik dus met een niet werkende telefoon en binnenkort € 60,00 beltegoed!

-deniz-
Berichten: 8
Lid geworden op: 07 apr 2009 09:13

Re: HOLLANDS NIEUWE HOLLANDS SLECHTST BEREIKBAARST

Ongelezen bericht door -deniz- »

Hallo Allemaal,

Ook ik heb na het lezen van de ervaringen over HN er geen vertrouwen meer in.
IK had alwel een abb afgesloten maar zeg deze snel weer op.

Misschien wat tips voor de mensen die ook er vanaf willen.

Je hebt een bedenktijd van 7 dagen
Ik heb helemaal geen tijdelijknummer of een bevestigingsmail na mijn bestelling ontvangen. Het is zo dat er op het bankafschrift van je betaling een ordernummer staat. Dat begint met HN-ON ( via STG AYDEN) . Misschien kan je dat gebruiken in correspondentie .

Omdat ik ook geen antwoord krijg op mailtjes heb ik een brief aangetekend verstuurd naar Postbus 312 2000 AH Haarlem.

Gaan ze geldt afschrijven van je rekening dan kun je je bank een opdracht geven dat HN niet meer kan afschrijven dat het "Selectieve blokkade".

Ik hoop dat jullie wat aan me tips hebben..

Jammer HN wat het product wat jullie bieden klinkt heel goed maar maak het dan ook waar...

Okkerse1972
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 sep 2011 11:16

Re: HOLLANDS NIEUWE HOLLANDS SLECHTST BEREIKBAARST

Ongelezen bericht door Okkerse1972 »

Sinds Halverwege augustus een abbonement en al vanaf dag 1, kommer en kwel met hollands nieuwe.

Nog altijd geen volledig bereik, berichten komen niet aan en klantenservice geeft amper of helemaal niet thuis en komen geen enkele belofte na.

Niet bereikbaar zijn, is in deze tijd niet meer denkbaar en daar mee blijven ze bij HN op alle fronten in gebreke.

Hollands nieuwe is ronduit de meest WAARDELOZE telecom provider die ik ooit heb mee gemaakt, een absolute afrader dus.

Mij rest niets anders dan een gerechtelijke procedure tegen hen, hetgeen ik iedereen ten zeerste aan wil raden.

Eveneens hoop ik dat men hier genoeg reacties zal plaatsen, zodat dit spoedig in de media zal verschijnen.

Noangel
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 okt 2011 09:54

Re: HOLLANDS NIEUWE HOLLANDS SLECHTST BEREIKBAARST

Ongelezen bericht door Noangel »

Tja, helaas ook hier slechte ervaringen. Eenmaal klant werd ik niet meer te woord gestaan door de klantenservice. 'Gelukkig' zit ik nog binnen mijn termijn van 7 werkdagen om mijn bestelling te annuleren. Nu nog mijn bestelling geannuleerd krijgen.......... :evil:
Dat is dus bijna niet te doen. Vandaag maar eens een brief aan wijden. Ik wilde graag mijn abonnement wijzigen maar door de slechte service zijn ze mij kwijt als klant, d.w.z. als ik er ooit vanaf kom! Jammer, want het leek allemaal zo leuk. Ik snap dat elke provider zo zijn dingetjes heeft en ach ja, dat weet je van tevoren. Maar klanten de mogelijkheid ontnemen hun recht (wet overeenkomst op afstand) uit te voeren vind ik voor mij een stap te ver gaan.
Dus Hollands Nieuwe: als jullie meelezen! Direct mijn bestelling annuleren s.v.p.!

Tinka25
Berichten: 9
Lid geworden op: 07 okt 2011 11:34

Re: HOLLANDS NIEUWE HOLLANDS SLECHTST BEREIKBAARST

Ongelezen bericht door Tinka25 »

Ik heb ook een probleem met Hollandsnieuwe. Ik was eigenlijk behoorlijk enthousiast over deze aanbieder, tot enkele weken geleden.

Mijn telefoon is gestolen, waarop ik direct mijn simkaart heb laten blokkeren op mijn persoonlijke website van Hollandsnieuwe. Ook heb ik direct een nieuwe kaart aangevraagd, die ook -eerlijk is eerlijk- binnen 2 werkdagen binnenkwam.

Nu het probleem. Ik kan er niet mee bellen. Volgens de brief moet ik gebruik maken van de pincode 0000 en kan ik daarna direct gebruik maken van mijn nieuwe simkaart. In geen enkele telefoon vindt de simkaart echter bereik of het netwerk van Hollandsnieuwe. Ik ben nu al meer dan 2 weken aan het mailen naar de klantenservice en doe ook terugbelverzoeken, maar er volgt geen reactie behalve een automatische bevestiging. Enorm vervelend. Nu maar een aangetekende brief sturen met ingebrekestelling?

msuijkerbuijk
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 okt 2011 16:12

Re: HOLLANDS NIEUWE HOLLANDS SLECHTST BEREIKBAARST

Ongelezen bericht door msuijkerbuijk »

Zou iemand van hollandsnieuwe mij kunnen bellen op mijn vaste telefoon? Ik ben mijn SIM-kaart (+ telefoon) verloren en krijg geen reactie op mailtjes of terugbelverzoeken. Alvast bedankt!

Gesloten