LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ISDN & KPN

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
gjozefs
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 aug 2011 19:48

ISDN & KPN

Ongelezen bericht door gjozefs »

Al eerder ging het hier over isdn & kpn. In mijn geval wil ik graag overschakelen naar een alles-in-1pakket bij ziggo. Twee vd huidige isdn-nrs wil ik persé meenemen. Volgens kpn kost dat € 75 + 2 jaarcontracten à 10,95 = € 337,80.
Dat betekent dat ik nu eerst die isdn-techniek opzeg, nog een jaar bij kpn blijf en daarna pas over kan stappen naar ziggo.

KPN verwoord dat op haar site zo: Wanneer u toch uw telefoonaansluiting wilt wijzigen van ISDN naar PSTN of van PSTN naar ISDN is het noodzakelijk om uw abonnement te beëindigen. Vervolgens kunnen wij de aanvraag voor het wijzigen van het lijntype indienen.

U kunt opnieuw een aanvraag voor een ADSL-aansluiting indienen zodra wij de lijntypewijziging helemaal heeft opgeleverd. Als u uw aanvraag eerder indient, zal deze niet worden geaccepteerd en kan dit leiden tot onnodige vertraging. Houdt u er rekening mee dat u een aantal weken zonder ADSL-aansluiting zit.

Vraag: Mag kpn zo handelen? En mag zij daar deze bedragen + contractverplichting voor vragen?

evdbeek99
Berichten: 420
Lid geworden op: 06 jul 2007 20:36

Re: ISDN & KPN

Ongelezen bericht door evdbeek99 »

Heb je misschien een link? Ik kan alleen terug vinden dat het migreren van isdn naar pstn 75 euro kost.

joep873
Berichten: 394
Lid geworden op: 14 mei 2010 19:11

Re: ISDN & KPN

Ongelezen bericht door joep873 »

Wat is het probleem? Volgens https://www.ziggo.nl/#help/steljevraag/ ... naar-ziggo kun je twee ISDN-nummers meenemen naar Ziggo.

gjozefs
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 aug 2011 19:48

Re: ISDN & KPN

Ongelezen bericht door gjozefs »

Dank voor de reakties, de info van KPN blijkt eenzijdig naar KPN toegeredeneerd te zijn. Overstap naar Ziggo is inderdaad mogelijk gebruikmakend met Ziggo's afmeldservice. Echter niet alle medewerkers van Ziggo zijn hiervan zelf op de hoogte!! Door een van hen werd ik verwezen naar KPN met o.a. deze discussie als gevolg.
De gevraagde link: http://kpn-customer.custhelp.com/app/an ... /a_id/8311
Hier wordt echter niet gerept van €75,- aan kosten, dat hoorde ik telefonisch.

Wat mij betreft einde discussie. DAnk voor de inbreng.

Hobler
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 feb 2012 15:29

Re: ISDN & KPN

Ongelezen bericht door Hobler »

@gjozefs Ik ben erg benieuwd naar hoe de overstap is gegaan. Ik sta voor dezelfde beslissing, maar twijfel gewoon enorm. Ik lees zulke slechte verhalen, dat ik mezelf te rade ga of het wel verstandig is om het te doen.

Gesloten