Pagina 1 van 1

Problemen met gebeld worden - Hollandsnieuwe

Geplaatst: 31 aug 2011 09:40
door hansmijdr
Ik kan sinds 28 augustus 2011 niet meer gebeld worden op mijn mobiel. Dit is nu de vierde dag op rij en ik heb nog niets van Hollandsnieuwe vernomen. Wat een slechte service en bereikbaarheid. Dit is overigens niet de eerste keer dat ik dit probleem heb, afgelopen juli was het ook al feest.

Zijn er meer mensen met dezelfde problemen?

Re: Problemen met gebeld worden - Hollandsnieuwe

Geplaatst: 02 sep 2011 10:16
door Haagje
Kijk maar een beetje rond op dit forum. Je bent echt niet de enige.

Groet, Haagje

Re: Problemen met gebeld worden - Hollandsnieuwe

Geplaatst: 02 sep 2011 10:52
door SjoerdWessels
Inderdaad, hier is vaker over gesproken. Succes!

Re: Problemen met gebeld worden - Hollandsnieuwe

Geplaatst: 05 sep 2011 13:39
door Haagje
Ook ik kon vrijdag en zaterdag en een gedeelte van de zondag niet gebeld worden. Ook mijn internetverbind lag eruit. Zelf bellen lukte vaak ook niet. Ik heb het nu helemaal gehad met HN. Ik heb al jaren een mobiele telefoon, eerst van Ben, Orange, KPN en T-mobile maar nog nooit was ik onbereikbaar en had zoveel netwerkuitval als in 2 maanden bij HN. Ik heb de telefoon voornamelijk voor internet en bereikbaar zijn maar kan het net zo goed thuis laten.
Er is al enkele malen via "prive mail" gereageerd en er zou telkens contract worden opgenomen met mij maar dat gebeurd helaas niet.
Het is echt jammer. Ik kan mij gewoon niet voorstellen dat het netwerk van Vodafone zo slecht is. Het moet aan HN liggen.
anders kan ik het niet verklaren.
Groet, Haaagje

Re: Problemen met gebeld worden - Hollandsnieuwe

Geplaatst: 06 sep 2011 21:58
door Jurjen22
Sinds eind augustus zit ik bij hollandsnieuwe. Voorheen bij Vodafone.
Met Vodafone had ik geen problemen. Mobiel internet werkte snel en bijna overal. Dus je zou verwachten dat dat bij hollandsnieuwe ook zo is.

Tot nu toe heeft internet het misschien twee dagen gedaan. En ik ben zo te lezen niet de enige die er problemen mee heeft.
Van de (electronische) klantenservice van hollandsnieuwe nog geen bericht teruggehad. (Laat ze een e-mail sturen naar alle gebruikers of iets op de site zetten)

Ik ben nu aan het uitzoeken hoe ik hier onderuit kan komen. Volgens de voorwaarden zou er een klachtenformulier op de website staan. (Als iemand hem heeft kunnen vinden dan hoor ik het graag)
Het formulier moet iig onder vermelding van je telefoonnummer gestuurd worden naar: Hollandsnieuwe, Postbus 312, 2000 AH Haarlem.
Als ze niet binnen 30 dagen reageren mag je je beklag doen bij de Geschillencommissie Telecommunicatie, Postbus 90600, 2509 LP, Den Haag.

Maar goed,...ik heb nog een kleine hoop dat ik mijn printer niet hoef af te stoffen..wordt vervolgd..

Re: Problemen met gebeld worden - Hollandsnieuwe

Geplaatst: 07 sep 2011 09:31
door Jurjen22
Alsof de goden mijn gebeden gehoord hebben. Internet doet het weer!

Re: Problemen met gebeld worden - Hollandsnieuwe

Geplaatst: 08 sep 2011 12:48
door Noodgeval
In verband met een overlijden werd ik afgelopen zaterdag geconfronteerd met het feit dat ik NIET mobiel bereikbaar bleek te zijn.Dit is nog steeds zo! Op mijn email waarin ik deze storing heb gemeld, kreeg ik een retourbericht waarin zo veel vragen werden gesteld, dat Chriet Titulaer er duizelig van kon worden.
Mocht je echter de verachting hebben dat het opgelost werd..........

Kreeg wel een email waarin men mij mee kon delen dat ik niet bereikbaar was!

Mijn dochter stuurt haar SIm kaart nu ongebruikt retour en ik zit met een niet werkende verbinding a € 16,50 per maand. Hollandse Nieuwe is net als haring,
oude haring voor een hoge prijs!