LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hi.nl "helpdesk" dieptepunt

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
hi.nl.drama
Berichten: 4
Lid geworden op: 25 sep 2011 10:32

Hi.nl "helpdesk" dieptepunt

Ongelezen bericht door hi.nl.drama »

Ik heb een aantal problemen met Hi. Ten eerste is het niet mogelijk een telefoon te unlocken, na twee keer een code te hebben ontvangen werkt unlocken nog steeds niet. Hi weigert echter op geen enkel bericht meer te reageren!

Ik heb nu zelf de discussie van mijn vrouw proberen over te nemen via mijn eigen email adres. Krijg ik een email terug dat ik dan het email adres moet veranderen in het ticket, MET EEN LINK DIE NIET GEVONDEN KAN WORDEN!! Fijn hoor.

Ik dacht ik meld dit probleem gewoon opnieuw aan. Kun je op hi.nl NIET MEER PER EMAIL REAGEREN !!! Alleen via twitter.

Ik heb ook een ander probleem aangemeld van het maar blijven afschrijven van abonnementskosten terwijl het abo al afgelopen is. Dit heb ik verstuurd aan het email adres van de helpdesk wat mij bekend was. Krijg ik een automatische mail:

Voor vragen over mobiele telefonie kun je terecht op klantenservice Hi.nl Vind je op deze pagina geen antwoord, stel dan je vraag via 'Stel je vraag per e-mail'.

NEE DIT WERKT NIET WANT DIT HEBBEN JULLIE VAN DE SITE AFGEHAALD!!

Hi is niet bereikbaar en wil niet bereikbaar zijn. Er is gewoon geen enkele mogelijkheid om met ze in contact te komen, wat een waardeloze helpdesk.

LM1987
Berichten: 18
Lid geworden op: 14 sep 2011 14:32

Re: Hi.nl "helpdesk" dieptepunt

Ongelezen bericht door LM1987 »

Beste TS,

Probeer het eens via de fabrikant van de telefoon. Meestal bij het unlocken van mobiele telefoons heeft de fabrikant van dat type merk wel de juiste codes.
Het unlocken van een telefoon heeft echter wel wat voeten in de aarde. Heb het zelf al eens gedaan. Eerst via de telefoonprovider, maar die gaf telkens verkeerde codes. Succes!

hi.nl.drama
Berichten: 4
Lid geworden op: 25 sep 2011 10:32

Re: Hi.nl "helpdesk" dieptepunt

Ongelezen bericht door hi.nl.drama »

Bedankt voor je tip, maar dat lost mijn probleem nog niet op met Hi die abonnementskosten blijft afschrijven.
Het is toch ongelooflijk dat je Hi niet meer kunt bereiken per email of per contactformulier? Kan gewoon niet meer!
Wat een sneu bedrijf, nog erger dan T-Mobile. Op twitter berichten reageren ze ook niet. Je kunt allen 1200 bellen, nee dat gaat zo lekker als je abo al afgelopen is.
Heeft iemand toevallig het contactformulier gebookmarkt? Misschien werkt dat nog.

abcdefghijklmnop

Re: Hi.nl "helpdesk" dieptepunt

Ongelezen bericht door abcdefghijklmnop »

Probeer het eens via het contactformulier van de KPN site: http://kpnmobile.custhelp.com/app/ask

Maar ik denk dat het verloren moeite zal zijn. KPN-Hi heeft niet bepaald de naam iets te willen oplossen voor klanten die besluiten hun abonnement op te zeggen.

Tip: neem alle telefoongesprekken met KPN op. Dan heb je tenminste iets in handen.

hi.nl.drama
Berichten: 4
Lid geworden op: 25 sep 2011 10:32

Re: Hi.nl "helpdesk" dieptepunt

Ongelezen bericht door hi.nl.drama »

Bericht verstuurd via de link hierboven. En zoals verwacht helemaal niets, NIETS, laat Hi/KPN van zich horen. Ze flikkeren gewoon alle binnenkomende mail direct in de prullebak.
Och wat zou het fijn zijn als dit mafia bedrijf failliet zou gaan. Met hun communistische werknemers erbij. Ze zijn al aardig op weg geloof ik.

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: Hi.nl "helpdesk" dieptepunt

Ongelezen bericht door snepke »

Met die unlock code moet je zo snel zijn(anders lukt het niet)
Had een unlockcode ,zelf gedaan ,lukte niet.
Toen mijn dochter laten doen,die zijn zo snel met intikken.
Toen lukte het wel.

En het afschrijven van abokosten,storneren en je bank een selectieve blokkade laten aanbrengen(alleen voor hi)
Kunnen ze niets meer afschrijven

Lezenne
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 okt 2011 12:07

Re: Hi.nl "helpdesk" dieptepunt

Ongelezen bericht door Lezenne »

Zo te zien is het inderdaad nergens meer mogelijk om te mailen naar Hi volgens Hi zelf. Echter kun je nog wel mailen naar het klantenservice-adres: [email protected] of naar een medewerkster die mij eens heeft geholpen: [email protected] (met de vermelding dat je een Hi abo hebt).

Wellicht dat een mailtje naar de OPTA en/of andere telecomwaakhonden hun in beweging zal zetten.

Gesloten