LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] PAYINFO op rekening van Hi

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Loontje100
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 nov 2011 15:30

PAYINFO op rekening van Hi

Ongelezen bericht door Loontje100 »

Hallo,

Vandaag heb ik mijn telefoon rekening binnen gekregen. Tot mijn verbazing zag ik er iets op staan wat er niet hoort te staan. Dat was internet diensten met best een hoog bedrag. Waarvan ik geen eens wist wat het was....
Ik heb gelijk naar naar hi gebeld om te vragen wat het was...
Ik kreeg daar een man aan de lijn die niet echt heel vriendelijk was... Maar buiten dat is het volgens hem onmogelijk dat ik mezelf voor die internet diensen niet heb aangemeld... Hij zei daarom ook je moet even naar de site http://www.payinfo.nl gaan daar heb je meer informatie... Dus dat heb ik gedaan..
Ik heb daar mijn nummer en al ingevult om te weten te komen wat het nou eigenlijk is.... Volgens die site heb ik geen abonnement meer bij hun maar wel een openstaand bedrag... Dus heb ik aan mijn vader gevraagt wat nu te doen... Die zei ik bel wel even naar hi... Dat verhaal liep geheel anders.. De mevrouw aan de telefoon zei dat ik met een quizz heb mee gedaan volgens die site... Dus het komt er op neer dat je zonder dat je het weet of ooit op die site bent geweest een abonnement heb... Daarnaast heb ik ook nog een e-mail gestuurd naar de helpdesk van die site payinfo... dat is nog even afwachten... [/color]

Yme
Berichten: 304
Lid geworden op: 19 jan 2007 21:21

Re: PAYINFO op rekening van Hi

Ongelezen bericht door Yme »

Heb je al antwoord van payinfo? op de site staat alleen: "Bij vragen over de werking van deze site kun je terecht bij de aanbieder van je abonnement of pre-paid kaart". Ik zie nergens een e-mailadres van payinfo of kijk ik nou scheel?

Floydianic
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 mar 2012 00:50

Re: PAYINFO op rekening van Hi

Ongelezen bericht door Floydianic »

Ik krijg al sinds december 2011 weer internetdiensten payinfo bij geschreven op mijn rekening en daar ben ik niet blij mee.
Ik heb sindsdien een hoge telefoonrekening mede door payinfo.

Ik heb mij nergens op aangemeld maar toch word er payinfo in rekening gebracht
Ik heb klantenservice gebeld en die zeiden dat ik waarschijnlijk zelf mij ergens voor aan heb gemeld maar dat is niet zo .
Ik kreeg het vermoeden dat ik voor de domme gehouden werd en ben daar erg boos over.
Ik ben hier zo boos over dat de klantenservice mij zo behandeld dat ik er klaar mee ben want er is in 3 maanden tijd zo'n 60 euro (58.80) onterecht van mijn rekening gehaald.

Bedragen zijn December 2011 4.80 euro ,Januari 2012 21euro ,Februari 16.80 Euro & Maart 16.80 euro

In het verleden is dit ook al voor gekomen en daar heb ik mij toen in december 2010 voor dit soort diensten afgemeld en ik vind het niet kunnen dat deze praktijken zomaar hun kunnen waardoor ik hierbij gedupeerd ben.

Gesloten