LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hollandsnieuwe

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Johan1968
Berichten: 24
Lid geworden op: 22 nov 2011 09:23

Hollandsnieuwe

Ongelezen bericht door Johan1968 »

Hallo, wij zijn inmiddels twee weken bezig om twee abonnementen af te sluiten, gisteren hebben we er een mogen ontvangen, maar die andere komt niet omdat het rijbwijsnummer niet klopt, echter na lang wachten gebeld door de klantenservice en blijkt het nummer wel te kloppen, inmiddels ook een mail hierover beantwoordt. Het feit dat je de klantenservice niet zelf kan bellen is echt een ramp en de reden van deze vertraging want iedereen verwijst naar iedereen.
Aangezien op alle correspondentie en ook op het reeds ontvangen ene contract Vodafone staat deze de situatie uitgelegd, maar ondanks dat overal Vodafone staat tm de disclaimer toe kunnen zij geen antwoord geven. Ben benieuwd hoe dit verder gaat. Daarnaast abonnementen Vodafone wel beeindigd en alle tegoed gewoon kwijt, is wel voor betaald. Diefstal ? En als klap op de vuurpijl kunnen we inmiddels alleen nog maar nummerbehoud aanvragen als we ons oude Vodafoneabonnement eerst weer tegen aansluitkosten activeren.
Het Vodafonenetwerk is perfect maar de service en klantbehandeling is echt VRESELIJK.
Wat kun je hier nu nog aan doen?

hollandsnieuwe
verified
Berichten: 416
Lid geworden op: 26 jan 2011 13:51
Contacteer:

Re: Hollandsnieuwe

Ongelezen bericht door hollandsnieuwe »

Beste Johan1968,

Wat een vervelende situatie! Wanneer je ons je contactgegevens in een privebericht stuurt zullen we zo snel mogelijk contact op nemen en samen bekijken wat de beste oplossing is.

CaptainSlow
Berichten: 462
Lid geworden op: 01 mei 2010 12:59

Re: Hollandsnieuwe

Ongelezen bericht door CaptainSlow »

hollandsnieuwe schreef:Beste Johan1968,

Wat een vervelende situatie! Wanneer je ons je contactgegevens in een privebericht stuurt zullen we zo snel mogelijk contact op nemen en samen bekijken wat de beste oplossing is.
De beste oplossing?
Een klantenservice die je kunt bellen.

Johan1968
Berichten: 24
Lid geworden op: 22 nov 2011 09:23

Re: Hollandsnieuwe

Ongelezen bericht door Johan1968 »

Ik heb zojuist mijn nummer doorgegeven ben benieuwd. Wordt vervolgd.

hollandsnieuwe
verified
Berichten: 416
Lid geworden op: 26 jan 2011 13:51
Contacteer:

Re: Hollandsnieuwe

Ongelezen bericht door hollandsnieuwe »

Beste Johan1968,

Ik heb met mijn collega's overlegd en gezien dat het rijbewijsnummer goedgekeurd is. Je zult een telefoontje krijgen om een afspraak voor de aflevering van het toestel te maken. Om misverstanden te voorkomen lijkt het me het beste om hierop te wachten.

CaptainSlow
Berichten: 462
Lid geworden op: 01 mei 2010 12:59

Re: Hollandsnieuwe

Ongelezen bericht door CaptainSlow »

Eigenlijk is het te gek voor woorden, dat je met je provider moet communiceren via een consumentenforum :(

Johan1968
Berichten: 24
Lid geworden op: 22 nov 2011 09:23

Re: Hollandsnieuwe

Ongelezen bericht door Johan1968 »

Ik vind t ook vreemd inmiddels ben ik wel gebeld aanvraag accoord andere afdeling belt voor aflevering ben benieuwd. Over de andere zaken heb ik nog niets vernomen. Wordt vervolgd.

Johan1968
Berichten: 24
Lid geworden op: 22 nov 2011 09:23

Re: Hollandsnieuwe

Ongelezen bericht door Johan1968 »

Hierbij het vervolg, inmiddels heb ik prive mijn telefoonnummer doorgegeven en antwoord gevraagd op mijn aanvullende vragen, hierop tot op heden geen reactie mogen ontvangen. Aangezien ik nu zonder mobielabonnement zit zelf naar de afdeling gebeld welke tussen de afdeling aanvragen zit en het postorderbedrijf welke het levert, om te vragen wanneer ik eea tegemoet kan zien. Hier werd ik zoals elke keer keurig te woord gestaan, maar uiteindelijk kunnen ze niets of gebeurd er niets. Echt een RAMP. Nadat ik in de wacht was gezet werd mij verteld dat de status van mijn aanvraag op in behandeling staat en dat ik op zijn vroegst aanstaande donderdag wordt gebeld om een afspraak te maken voor de aflevering, echter kan men niet met zekerheid zeggen of dit ook gebeurd.
Ik ben nu inmiddels sinds 13 november bezig en het eind is nog niet inzicht. Inmiddels heb ik ook andere vervelende zaken over Hollandsenieuwe gelezen op de forums, en benieuwd of wij een goede keuze hebben gemaakt en hoe Hollandsnieuwe/Vodafone dit allemaal gaat oplossen, want naast dat het voor mij heeel vervelend is doet dit hun naamsbekendheid geen goed.Los van die berichten die ik inmiddels al heb gelezen zijn er nu nog veel meer mensen die problemen ondervinden met Hollandsenieuwe, zo ja dan graag een reactie van uw kant. (ps dit is voor mij de eerste keer dat ik op een forum zit, maar het zit me ook echt wel dwars, alles gedaan wat we moesten doen en nu zonder mobielabonnement pfffffff :cry: aanvragen zijn inmiddels wel goedgekeurd en Vodafone is een goed netwerk dat had ik al jaren maar begin nu toch wel te twijfelen wat we hebben aangevraagd) Wat vindt u nu hiervan ?

Johan1968
Berichten: 24
Lid geworden op: 22 nov 2011 09:23

Re: Hollandsnieuwe

Ongelezen bericht door Johan1968 »

Nog geen reactie van andere klanten, geen reactie van Radar zelf en geen reactie van Hollandsnieuwe ? Ik benbenieuwd.............
Laatst gewijzigd door Johan1968 op 23 nov 2011 09:19, 1 keer totaal gewijzigd.

CaptainSlow
Berichten: 462
Lid geworden op: 01 mei 2010 12:59

Re: Hollandsnieuwe

Ongelezen bericht door CaptainSlow »

Johan1968 schreef:Geen reactie meer van andere klanten, geen reactie van Radar zelf en geen reactie van Hollandsnieuwe ??????????????IK GEEF T OP DIT WAS VOOR MIJ DE EERSTE KEER ZOALS EERDER GEZEGD VOOR EEN FORUM MAAR IK ONTVANG WEINIG OF GEEN REACTIES HET ZAL WEL NORMAAL ZIJN AL DENK IK DAAR ZELF ANDERS OVER SORRY! SUCCES IEDEREEN MET HET FORUM EN HOLLANDSNIEUWE/VODAFONE. IK HAAK AF.GRTZ
kort lontje

Johan1968
Berichten: 24
Lid geworden op: 22 nov 2011 09:23

Re: Hollandsnieuwe

Ongelezen bericht door Johan1968 »

Haha inmiddels over dit probleem wel, wat een drama, je wordt netjes gebeld en daarna netjes het BOS ingestuurd.

hollandsnieuwe
verified
Berichten: 416
Lid geworden op: 26 jan 2011 13:51
Contacteer:

Re: Hollandsnieuwe

Ongelezen bericht door hollandsnieuwe »

Beste Johan1968,

We hebben je gegevens ontvangen en zullen zo snel mogelijk direct contact met je opnemen.

duiner
Berichten: 637
Lid geworden op: 10 okt 2011 21:23

Re: Hollandsnieuwe

Ongelezen bericht door duiner »

CaptainSlow schreef: dat je met je provider moet communiceren via een consumentenforum :(
wie kan bewijzen dat ze het echt zijn ?.. en zich niet voordoen als..?

de naam lijkt al op een haring ..
.
.

hollandsnieuwe
verified
Berichten: 416
Lid geworden op: 26 jan 2011 13:51
Contacteer:

Re: Hollandsnieuwe

Ongelezen bericht door hollandsnieuwe »

Beste Duiner,

Wanneer je een reply krijgt onder de gebruikersnaam 'hollandsnieuwe' kun je er van uit gaan dat dit correct is. Deze naam is namelijk geregistreerd door hollandsnieuwe als bedrijf zijnde.

Johan1968
Berichten: 24
Lid geworden op: 22 nov 2011 09:23

Re: Hollandsnieuwe

Ongelezen bericht door Johan1968 »

Ok ik ga er ook vanuit dat dit klopt. Wel leuk om te zien dat Hollandsnieuwe zo snel reageert op dit forum, nu nog snel de oplossing cq afhandeling of is dat teveel gevraagd? Want ik ben nog steeds geen stap verder met alles.

Johan1968
Berichten: 24
Lid geworden op: 22 nov 2011 09:23

Re: Hollandsnieuwe

Ongelezen bericht door Johan1968 »

Hiephiephoera, morgen komen ze de bestelling brengen!

Nu is men nog druk bezig om onze oude nummers over te zetten zonder kosten.

Ik ben benieuwd en in Sint termen: Vol verwachting klopt ons hart

Johan1968
Berichten: 24
Lid geworden op: 22 nov 2011 09:23

Re: Hollandsnieuwe

Ongelezen bericht door Johan1968 »

Hollandsnieuwe is een 100% onderdeel van Vodafone, wat op zich natuurlijk een pre zou moeten zijn daar wij jaren met tevredenheid van Vodafone gebruik hebben gemaakt. Wij zijn jarenlang trouwe en goed betalende klanten van Vodafone geweest, maar kregen geen goed aanbod van Vodafone aangeboden, ook niet na vele mailtjes en telefoontjes. Sterker de aanbiedingen voor nieuwe klanten zijn gelijk en/of beter!
Als gevolg hiervan besloten verder te gaan kijken en uiteindelijk met onze keuze uitgekomen op Hollandsenieuwe/Vodafone, mede omdat dit een aanrader is van de Consumentenbond (ik vraag me af of deze bekend is met de service etc).
Eerder hebben wij aangegeven dat onze aanvragen zijn ingediend op 13 november en sinds 24 november hebben wij beiden onze bestelling mogen ontvangen. Echter door dit lange tijdspad waren onze Vodafone abonnementen inmiddels verlopen en konden wij onze oude nummers alleen maar meenemen als we onze oude Vodafone abonnementen met opnieuw aansluitkosten zouden activeren en minimaal een maand zouden aanhouden. Wij hadden gevraagd of gezien het vervelende traject Hollandsnieuwe en moeder Vodafone hiervoor ons in konden betekenen, echter kregen wij het volgende antwoord per mail:
Je kunt contact opnemen met Vodafone om te zorgen dat nummerbehoud mogelijk is. hollandsnieuwe vergoed geen kosten welke bij een andere provider gemaakt worden, hierdoor zal er geen vergoeding komen voor de extra maand bij Vodafone. Het enige wat wij voor jou kunnen doen is je contract (en die van je vriendin) onactief houden totdat je nummer wordt overgenomen. Dit zorgt ervoor dat je geen dubbele kosten hebt. Dit is geen oplossing, ten eerste hebben wij nu vooraf al ons abonnement betaald, daarnaast vraagt Vodafone aansluitkosten en hebben wij weer een maand lang een abonnement wat we niet meer wensen anders waren we dit hele circus wel niet begonnen!!!!
Inmiddels hebben wij ook slechte berichten gelezen over de ontvangst. Dit verbaasd ons aangezien het netwerk van Vodafone wordt gebruikt. Wij hopen nu niet dat dit straks ook nog het geval zal zijn en dat we over een tijdje ook een positief bericht over Hollandsenieuwe/Vodafone kunnen plaatsen! Ik sluit af met de woorden bezint voor u begint.

janroeland
Berichten: 14
Lid geworden op: 18 nov 2011 21:03

Re: Hollandsnieuwe

Ongelezen bericht door janroeland »

Omdat ik inmiddels 10 dagen niet kan bellen en gebeld worden, heb ik wat tijd over en kom er achter dat er veel meer mensen zijn met vergelijkbare problemen met hollandsnieuwe!
Een telefoontje naar de Consumentenbond levert ook wat interessante info op (niet met mijn eigen mobiel natuurlijk, die doet het niet, maar met een andere): hollandsnieuwe rukt de uitspraak van de Consumentenbond die bovenaan op hun site staat behoorlijk uit zijn verband.

Mijn problemen staan op http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 5&t=106336, de antwoorden van hollandsnieuwe komen mij bekend voor.

hollandsnieuwe
verified
Berichten: 416
Lid geworden op: 26 jan 2011 13:51
Contacteer:

Re: Hollandsnieuwe

Ongelezen bericht door hollandsnieuwe »

Beste janroeland,

Zoals we het eerder genoemde topic ook aangaven zullen we zo snel mogelijk contact met je opnemen om de laatste stand van zaken te kunnen vertellen.

blue.ziel
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 nov 2011 15:57

Re: Hollandsnieuwe

Ongelezen bericht door blue.ziel »

Hallo, Ik heb sinds kort een bel bundel van hollandse nieuwe, ik blij want was ik van die prepay kaart af . Omdat ik niet zoveel bel zei meneer van de winkel is een belbundel niks voor u, ik proberen voor een jaar met een bundel van 5€ p.m. Nu komt het . ik ben aangesloten per 17 nov. j.l.. ik heb in totaal 2 min en 37 sec gebeld. en 3 sms jes. Dat is niet veel. Krijg ik 23 nov. een bericht uw beltegoed is nog 3 €. Dat kan dus niet ,maar goed 2 min. later krijg ik weer en bericht uw beltegoed is op. Ik viel helemaal van mijn geloof. Ben er achtheen gegaan, terug naar de winkel , meneer heeft mij doorgestuurd naar vodapfone, die konden mij ook niet echt helpen, u moet toch naar hollandes nieuwe, daar heb ik verschillende mailtjes naar gestuurd maar houden zich niet thuis, ik krijg standaard mails terug (wij helpen u zo snel mogelijk). Ondertussen kan ik niet bellen en ben mijn geld ook kwijt. Hollandese nieuwe noemen ze dat , voor mij hééééééééééééééééééééle ouwe.

Gr, Piet.

Gesloten