LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] T-Mobiel een slechtste bedrijf die ik in mijn leven kan

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
SDD
Berichten: 5
Lid geworden op: 22 dec 2011 08:26

T-Mobiel een slechtste bedrijf die ik in mijn leven kan

Ongelezen bericht door SDD »

op 3okt 2011 is mijn abon ingegaan en sindsdien is alleen maar problemen met netwerk en internet.het heeft mij totaal meer dan € 100.00 aan telefoontjes gekost en eindelijk heb ik mijn contract ontbonden en T-mobiel heeft dit wel telefoons bevestigd maar ze hebben mij belooft dat bevestiging per brieven onderweg is,alleen weet ik niet welke postbode ze gebruiken maar ik heb tot nu toe niks gezien.ik heb de telefoon aangetekend opgestuurd en schriftelijk bevestiging gevraagd en ik durf te wedden dat ze dit niet gaan doen.omdat ik al vier brieven heb gestuurd en tot nu toe nog geen reactie gekregen.zo onbeschoft zijn ze.dit doet mij denken aan Youp van 't Hek denken.en daar hebben ze nog steeds niks geleerd.dus kijk uit als je nieuw abonn afsluit.goedkoop is duurkoop

ray38
Berichten: 5
Lid geworden op: 07 aug 2011 17:00

Re: T-Mobiel een slechtste bedrijf die ik in mijn leven kan

Ongelezen bericht door ray38 »

cursus Nederlandse taal?
Youp van 't Hek is zo!2010

macadamia
Berichten: 81
Lid geworden op: 03 jan 2010 10:08

Re: T-Mobiel een slechtste bedrijf die ik in mijn leven kan

Ongelezen bericht door macadamia »

Ray niet iedereen kan zo goed als jij schrijven. Misschien de inhoud lezen ipv iemand op zijn typefouten wijzen. Dan laat je iemand in zijn waarde. Moeilijke levensles misschien voor jou?

Er is meer over T-mobile te vinden. En ja helaas als er ergens een verschrikkelijk bedrijf bestaat is het T-mobile.

Wallieanw
Berichten: 25
Lid geworden op: 02 nov 2011 19:50

Re: T-Mobiel een slechtste bedrijf die ik in mijn leven kan

Ongelezen bericht door Wallieanw »

Ik heb over T-Mobile toch een heel andere mening hoor.
Zelden of nooit problemen gehad en als er eens wat was dan was het via mail, telefoon of met een bezoek aan een telefoon winkel zo opgelost.

Sterker nog, zelfs een keer aangeboden gekregen op een beltegoed als tegemoet koming voor de gedane moeite.

Ligt het misschien ook niet aan de wijze waarop je ze benadert vraag ik me dan af?
Dan kun je zeggen dat de inhoud telt en niet de wijze waarop je iets schrijft of zegt maar ik kan me zo voorstellen dat weldelijk de wijze waarop je iets sgrijfd uidmaakd of jou ene goeie andwoort krijchd of nied.

Vaak is het lezen van een antwoord van bijv. T-Mobile ook een probleem als je schrijven ook niet je van het is.
Het niet echt machtig zijn van de Nederlandse taal kan ook tegen je keren.
Daarvoor hebben we o.a. van die geweldige inburgeringscursussen waarbij je tog leerd hou neDerlandsch te sgrijfen.
En hoe dit te lezen.

Heel makkelijk dus om een provider de grond in te boren terwijl je gezien de topic starter misschien wel mag stellen dat SDD de Nederlandse taal niet machtig is.
Stukje eigen te kortkoming dan ook misschien wel om hierover richting ray38 dan gelijk maar weer te struikelen.
Verbeter de wereld begin bij je eigen Nederlands dan maar?

Volgende cursus datum: 1 april 2012 bij Youp op de stoep.
En das geen geintje :D

Gesloten