LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hollandsnieuwe slechte service!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Roger Plettenberg
Berichten: 9
Lid geworden op: 31 jan 2012 05:37

Re: Hollandsnieuwe slechte service!

Ongelezen bericht door Roger Plettenberg »

heden donderdag 09-02-12: persoonlijk (met nummerherkenning en neen ik maak er geen ge(mis)bruik van) terug gebeld door een allervriendelijkste medewerkster die me door allerlei stappen geholpen heeft en uiteindelijk met MNC 07 toch internet op de telefoon!

Het 3G netwerk hapert en het 2G netwerk is erg traag. Edoch ik heb internet op de telefoon! Met deze medewerker heb ik vervolgens nog een aantal zaken bekeken en getest en alle dingen die niet naar behoren werken staan genoteerd. Ze zal dit aan de technische dienst doorgeven en word contact met me gezocht.

Samenvattend: we zijn al een heel eind opgeschoten en dat vind ik positief!
Wordt uiteraard vervolgd!
groet Roger

jackvv
Berichten: 4
Lid geworden op: 06 feb 2012 11:40

Re: Hollandsnieuwe slechte service!

Ongelezen bericht door jackvv »

Roger Plettenberg schreef: Het 3G netwerk hapert en het 2G netwerk is erg traag. Edoch ik heb internet op de telefoon! Met deze medewerker heb ik vervolgens nog een aantal zaken bekeken en getest en alle dingen die niet naar behoren werken staan genoteerd. Ze zal dit aan de technische dienst doorgeven en word contact met me gezocht.

Samenvattend: we zijn al een heel eind opgeschoten en dat vind ik positief!
Wordt uiteraard vervolgd!
groet Roger
Ik heb al aan diverse HN medewerkers uitgelegd wat er mis is met hun netwerk, ik heb het uitgelegd op tweakers.net (http://gathering.tweakers.net/forum/lis ... 5#37643865), maar ik blijf maar ongelooflijk domme mails terugkrijgen met vragen als "Met welke websites gaat het mis?" of "Heb je je telefoon al eens 10 minuten uitgezet?". Binnenkort krijg ik waarschijnlijk zoiets als "Bij andere klanten is gebleken dat als ze hun telefoon 4 maanden uitzetten de problemen verholpen zijn, tenminste voor die periode dan."

Ik zou vorige week dinsdag na 2 dagen feedback krijgen van de persoon die ook op radar meekijkt, maar nu na 6 dagen nog niets...

Niet positief dus! En nogmaals: IEDEREEN MET HN INTERNET HEEFT DEZE PROBLEMEN, DUS ZOU IEDEREEN OOK ZO LIEF WILLEN ZIJN OM HET HIER TE BEVESTIGEN?

Roger Plettenberg
Berichten: 9
Lid geworden op: 31 jan 2012 05:37

Re: Hollandsnieuwe slechte service!

Ongelezen bericht door Roger Plettenberg »

Eindstand van de perikelen rondom de HN:
de problemen zijn allemaal naar tevredenheid opgelost achteraf. Jammer dat een machtig medium als Tros Radar hiervoor nodig is geweest. Echter zonder hier te publiceren was me nooit gelukt dit probleem op te lossen.

Ik ben afgelopen vrijdag gebeld door een medewerker en deze zou zelfs nog aanvragen om restitutie van de kosten van gemist internet te krijgen.

Al met al kan HN wel de problemen oplossen, alleen heeft het in dit geval te lang geduurd en te veel ergernis opgeleverd. Ik ben in ieder geval geholpen en dat is voor mij nu een gesloten zaak.

groet Roger

MAXIEM

Re: Hollandsnieuwe slechte service!

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Roger Plettenberg

Het blijft beschamend en triest dat een bedrijf op deze manier problemen van klanten niet of maar moeizaam oplost.

Maxiem.

jackvv
Berichten: 4
Lid geworden op: 06 feb 2012 11:40

Re: Hollandsnieuwe slechte service!

Ongelezen bericht door jackvv »

Roger Plettenberg schreef:Eindstand van de perikelen rondom de HN:
de problemen zijn allemaal naar tevredenheid opgelost achteraf. Jammer dat een machtig medium als Tros Radar hiervoor nodig is geweest. Echter zonder hier te publiceren was me nooit gelukt dit probleem op te lossen.

Ik ben afgelopen vrijdag gebeld door een medewerker en deze zou zelfs nog aanvragen om restitutie van de kosten van gemist internet te krijgen.

Al met al kan HN wel de problemen oplossen, alleen heeft het in dit geval te lang geduurd en te veel ergernis opgeleverd. Ik ben in ieder geval geholpen en dat is voor mij nu een gesloten zaak.

groet Roger
Denk je?

Probeer maar eens dit forum te laden over 3G (of GPRS) en dan 10x te verversen, je zal zien dat je 10x een ander resultaat krijgt: willekeurige plaatjes, knoppen, etc worden niet geladen, of soms de pagina zelf niet.

Bij een goed netwerk heb je dat niet. De snelheid kan varieren, maar de inhoud niet. Ze hebben echt nog steeds een probleem met hun gateway, probeer het maar.

Ik heb nu inmiddels 2 vrienden en 2 collega's met HN die hebben het allemaal, daarnaast zijn er een reeks mensen op tweakers.net die ook dit probleem melden, en daarom vermoed ik dat iedereen het heeft.

Alsjeblieft, probeer het en laat het weten.

jackvv
Berichten: 4
Lid geworden op: 06 feb 2012 11:40

Re: Hollandsnieuwe slechte service!

Ongelezen bericht door jackvv »

Voor het eerst in 4 weken lijken de problemen deze morgen opgelost, ik wacht nog op een uitgebreide terugkoppeling van het probleem, maar so far so good!

Mark81S
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 feb 2012 08:39

Re: Hollandsnieuwe slechte service!

Ongelezen bericht door Mark81S »

Wederom problemen met deze vriendelijke gasten. Dus je vraagt op hun site of ze contact met je op willen nemen maar nee hoor, ik hoor echt niets van ze. Heel fijn.

Tinka25
Berichten: 9
Lid geworden op: 07 okt 2011 11:34

Re: Hollandsnieuwe slechte service!

Ongelezen bericht door Tinka25 »

Ik wacht al meer dan een maand op een nieuwe simkaart, nadat mijn telefoon is gestolen. Er is al twee keer via de mail toegezegd dat er een nieuwe simkaart is opgestuurd, maar tevergeefs.

Ik heb al meer dan 30 mails gestuurd, meer dan de helft wordt niet beantwoord.

Adresverficaties via de mail mogen ook niet baten.

Erg vervelend!!!!

Williewortelke
Berichten: 11
Lid geworden op: 30 mar 2012 23:10

Re: Hollandsnieuwe slechte service!

Ongelezen bericht door Williewortelke »

Het moet inderdaad MNC07 (zoals al eerder gezegd) zijn
Dit is wat er op de HN-site staat:

Scroll naar beneden.
Bij MCC, voer 204 in.
Bij MNC, voer 04 in. <=== fout: moet 07 zijn
Bij Verificatietype, kies Geen.

Dan slaat hij het toegangspunt wel op en werkt het internet.

Maar die internetverbinding is inderdaad meer dan belabberd: zeer wiebelige download (max 699kb/s) en minimale uploadsnelheid van minder dan 100kb/s!
Je kan op die manier niet echt iets zinnigs doen. HN is kennelijk in zee gegaan met een ontzettend goedkope oplossing voor hun internetgateway. Ik zit nog binnen de 7 dagen en zou het contract toch wel heel graag willen ontbinden want hier heb je niets aan.

UPDATE
Ik heb via een oude LG Cookie opnieuw de instellingen handmatig ingegeven en op deze telefoon vind je WEL de mogelijkheid om de SIM Toolkit te benaderen. Als je dan roamingdiensten, handmatig en internationaal kiest (stond op nationaal) en opslaat. Even telefoon op vliegtuigstand zetten en daarna weer terug zodat de SIM kaart opnieuw wordt gestart zul je zien dat je nu WEL bij MNC 04 kunt ingeven. Er verschijnt zelfs een Vodafone toegangspunt maar die werkt niet omdat die geen toegang verlenen aan HN. Het beste is deze te verwijderen door eerst te kiezen en dan via menu verwijderen.
Het is (nog) niet duidelijk of dit nou een veel betere verbinding geeft dan met 07 als waarde. Het blijft natuurlijk idioot dat HN SIM-kaarten uitgeeft met de verkeerde instelling (nl nationaal i.p.v. internationaal).

bonitax
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 apr 2012 17:01

Re: Hollandsnieuwe slechte service!

Ongelezen bericht door bonitax »

laatst was ik van 20 tot 23 maart in engeland. mijn vader heeft toen op 20 maart 5 euro beltegoed overgemaakt zodat ik kon sms'en, maar nee niks ontvangen.. misschien kwam het in Nederland wel aan maar ook niet.. Echt belachelijk, heb hun toen een mail gestuurd, maar geen antwoord. Nu deze maand zou ik dus 10 euro krijgen (ivm abonnement). meestal is dat dan toch de eerste dag? maar heb nog niks? Ik hoop gewoon dat ik die 15 euro nog op mijn nummer krijg gestort!

Francien1
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 mei 2012 15:18

Re: Hollandsnieuwe slechte service!

Ongelezen bericht door Francien1 »

Hallo allemaal
dit moet iedereeen weten
kijk uit kijk uit naar een andere provider
dit omdat ik ontzettend boos en teleurgesteld ben in hollands nieuwe
het is onbegrijpelijk dat als je naar de klantenserves belt ze niet thuis geven
daar ik via int een galaxy y had besteld met een 14 euro abonnement en een mail kreeg bedankt voor uw bestelling 21 apr
en na :? ar 4 keer bellen waar mijn bestelling bleef konden ze mij helemaal niet vinden in het systeem
niet op het referentienr en ook niet op naam adres pffff helemaal moe
heb gezegd het te willen anuleren en wat vroegen ze wanneer het was afgeschreven oeiiiiiiii ze snappen het echt niet maar goed ik heb gezegd gaan bestelling maar te willen ontvangen nee ik ga wel ergens anders heen
mensen doe het niet
gr en succes bij een ander en niet bij hollands nieuwe
mooie praat en slecht service :roll: :evil: :oops:

MAXIEM

Re: Hollandsnieuwe slechte service!

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Francien1

Uit jouw bericht is me één zaak wel duidelijk: je bent ontzettend boos op dit kindje van Vodafone (Hollandsnieuwe).

Sukses met het zoeken naar een andere provider. Kies in elk geval niet de goedkoopste en kijk eerst of ze wel een laagdrempelige telefonisch bereikbare klantenservice hebben die jij als klant zelf kunt bellen als je problemen hebt.

Sukses toegewenst, Maxiem.

mv1200
Berichten: 5
Lid geworden op: 25 jun 2012 14:12

Re: Hollandsnieuwe slechte service!

Ongelezen bericht door mv1200 »

nog zo een. Geen internet op de samsung s1 :( . Handmatige instellingen conform de instructies van H.nieuwe gevolgd maar worden niet opgeslagen. Automatisch aanloggen heeft een "geregistreerd" melding terug maar nee hoor geen internet. Zojuist naar de klantenservice gemaild en de eerste geautopmatiseerde reactie terug was: "....is erg druk hier".

mv1200
Berichten: 5
Lid geworden op: 25 jun 2012 14:12

Re: Hollandsnieuwe slechte service!

Ongelezen bericht door mv1200 »

wonderlijk. WEDEROM een nieuwe apn ingesteld zoals wordt uitgelegd op de H.nieuwe site. Na opslaan verdwijnt die in het niets. Weer een nieuwe gedefinieerd met als naam: f en het apn veld ook: f verder instellingen gedaan en verhip na opslaan wordt deze wel getoond. De settings aangepast maar ALLEEN de naam van f naar Hollands nieuwe. Opgeslagen en wordt nog steeds getoond. Weer aangepast nu de apn van f naar data.dataxs.mobi gezet en weer opgeslagen en ja hoor hij is weer weg. what the hell. Ook vermeldenswaardig: het twee toestellen een S1 en een htc en gaat op beide teostellen dus NIET goed. Conclusie: is niet gebonden aan het toestel(merk/type) dit probleem

mv1200
Berichten: 5
Lid geworden op: 25 jun 2012 14:12

Re: Hollandsnieuwe slechte service!

Ongelezen bericht door mv1200 »

voor de lol (ben een die hard type) nog een test
nieuwe apn aangemaakt:
naam: x
apn: x
pap
internet
> opslaan > zichtbaar/selecteerbare apn

2e wijziging
apn: data.x.mobi
> opslaan > zichtbaar/selecteerbare apn

3e wijziging
apn: data.dataxs.mobi
> opslaan > zichtbaar/selecteerbare apn

4e wijziging
mnc van waarde 07 naar 04 gezet
> opslaan > euh ..... niet meer zicht- en dus selecteerbaar :shock:

mv1200
Berichten: 5
Lid geworden op: 25 jun 2012 14:12

Re: Hollandsnieuwe slechte service!

Ongelezen bericht door mv1200 »

DE oplossing !!!! Net ontdekt >>>> wijzig de standaard MNC waarde (bij mij een Samsung S1 EN op de HTC one v) NIET van 07 naar 04 (zoals de H.nieuwe site je opdraagt) maar laat deze staan. Ik heb nu 'ineens' Internet in ieder geval. De aanhouder schijnt toch te winnen :lol:

mv1200
Berichten: 5
Lid geworden op: 25 jun 2012 14:12

Re: Hollandsnieuwe slechte service!

Ongelezen bericht door mv1200 »

ik was te snel :? , Mobiel internet icoon geeft aan dat ik verbinding heb maar geen internet verkeer mogelijk. #^%&%(&*^)$#^%#@%$#@$. Ik pruts nog wat verder.

MAXIEM

Re: Hollandsnieuwe slechte service!

Ongelezen bericht door MAXIEM »

…op verzoek van de radarredactie is dit bericht gewist…
Laatst gewijzigd door MAXIEM op 09 jul 2012 19:58, 1 keer totaal gewijzigd.

pluus_x
Berichten: 9
Lid geworden op: 16 sep 2010 11:49

Re: Hollandsnieuwe slechte service!

Ongelezen bericht door pluus_x »

Hier hetzelfde.
Internet werkte gedurende een maand. En nu sinds vanavond plotseling niet meer.
Alle instellingen doorlopen en dan...wat blijkt: de MMC 04 kan niet worden opgeslagen oftewel de APN verdwijnt.
standaard staat er een 07 maar dan werkt internet niet.



een nette mail naar HN gestuurd. maar of dit wat gaat uit gaat halen?
ik hoop het maar gezien de vele berichten op dit forum heb ik mijn twijfels.

pluus_x
Berichten: 9
Lid geworden op: 16 sep 2010 11:49

Re: Hollandsnieuwe slechte service!

Ongelezen bericht door pluus_x »

moet zijn MNC die niet op 04 gezet kan worden

Gesloten