LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hollandsnieuwe slechte service!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
markrinkking
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 mei 2014 18:50

Re: Hollandsnieuwe slechte service!

Ongelezen bericht door markrinkking » 23 mei 2014 20:28

een korte update; na 5 werkdagen een emailtje (en reactie in dit forum) van hollands nieuwe (belofte is binnen 3 werkdagen). de regel MNC blijkt i.p.v. 04 ingesteld te moeten worden met 07...
HAR06: nee dhr KRinking praat geen half engels, maar volledig nederlands én volledig engels maar er is geen klantenservice telefoon nummer waarop je hollandsnieuwe even snel kan bellen met een probleem! als je er wel één hebt mag je het zeggen...
in ieder geval voor mij te laat; nu al met gillende banden overgestapt naar HI, scheelt bij nader inzien ook niks in de prijs!! hopen dat het daar beter gaat (ze hébben in ieder geval een klantenservice nummer...)

hollandsnieuwe
verified
Berichten: 416
Lid geworden op: 26 jan 2011 13:51
Contacteer:

Re: Hollandsnieuwe slechte service!

Ongelezen bericht door hollandsnieuwe » 27 mei 2014 12:00

markrinkking schreef:een korte update; na 5 werkdagen een emailtje (en reactie in dit forum) van hollands nieuwe (belofte is binnen 3 werkdagen). de regel MNC blijkt i.p.v. 04 ingesteld te moeten worden met 07...
HAR06: nee dhr KRinking praat geen half engels, maar volledig nederlands én volledig engels maar er is geen klantenservice telefoon nummer waarop je hollandsnieuwe even snel kan bellen met een probleem! als je er wel één hebt mag je het zeggen...
in ieder geval voor mij te laat; nu al met gillende banden overgestapt naar HI, scheelt bij nader inzien ook niks in de prijs!! hopen dat het daar beter gaat (ze hébben in ieder geval een klantenservice nummer...)
Hoi markrinkking,

Wat jammer dat je ervaringen bij hollandsnieuwe niet optimaal zijn. Ik begrijp dat je nu bent overgestapt naar Hi. Mocht je desondanks toch nog vragen hebben, dan helpen we je graag via Facebook of Twitter.

Met vriendelijke groet,
hollandsnieuwe

Carolinevs
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 mei 2014 12:07

Re: Hollandsnieuwe slechte service!

Ongelezen bericht door Carolinevs » 27 mei 2014 12:10

Beste Hollandsnieuwe-medewerkers,

Ik heb hetzelfde probleem als meerdere mensen hier.

Contactformulier (2x) ingevuld, en nog altijd niet teruggebeld door jullie.
Dit is erg vervelend, want als ik probeer op te waarderen krijg ik de melding 'telefoonnummer ongeldig of geblokkeerd'.
Daardoor kan ik nu al een tijd niemand bellen of smsen.

Graag hoor ik van jullie op welk telefoonnummer ik jullie kan bereiken, of op welke manier we dit anders op gaan lossen.

Groeten, Caroline

hollandsnieuwe
verified
Berichten: 416
Lid geworden op: 26 jan 2011 13:51
Contacteer:

Re: Hollandsnieuwe slechte service!

Ongelezen bericht door hollandsnieuwe » 27 mei 2014 12:14

Carolinevs schreef:Beste Hollandsnieuwe-medewerkers,

Ik heb hetzelfde probleem als meerdere mensen hier.

Contactformulier (2x) ingevuld, en nog altijd niet teruggebeld door jullie.
Dit is erg vervelend, want als ik probeer op te waarderen krijg ik de melding 'telefoonnummer ongeldig of geblokkeerd'.
Daardoor kan ik nu al een tijd niemand bellen of smsen.

Graag hoor ik van jullie op welk telefoonnummer ik jullie kan bereiken, of op welke manier we dit anders op gaan lossen.

Groeten, Caroline
Beste Caroline,

Bedankt voor uw bericht. Op onze site http://www.hollandsnieuwe.nl/opwaarderen vindt u de mogelijkheden op uw tegoed op te waarderen.
Als dit niet lukt, of als u een vraag hierover heeft, zou u dan contact op willen nemen via Facebook of Twitter? Dan helpen we u meteen verder.

Met vriendelijke groet
hollandsnieuwe

Carolinevs
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 mei 2014 12:07

Re: Hollandsnieuwe slechte service!

Ongelezen bericht door Carolinevs » 27 mei 2014 13:22

Beste Hollandsnieuwe-medewerker,

Ik weet hoe het opwaarderen werkt - het probleem is dat dit níet werkt op mijn telefoon/simkaart.
Dat komt door de melding die ik in mijn vorige bericht al nader heb gespecificeerd.
Ik heb zowel geen Facebook als Twitter: op welke andere manier helpt u mij verder?

Met vriendelijke groeten,
Caroline

Gesloten