LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] euphony mobiel

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: euphony mobiel

Ongelezen bericht door puma73 »

Nina123 schreef:Wordt perfect geholpen en het scheelt mij waanzinnig veel geld per maand. Mijn consultant is een topper, altijd bereikbaar en altijd hulpvaardig. Waarschijnlijk heb jij de verkeerde getroffen.
Ik heb er zelfs over nagedacht om te kijken of zij vacatures open hadden staan. Ik las MLM, maar daar draait half Amerika succesvol op. Alleen met een bijstanduitkering heeft dat geen zin.
Maar mijn mening is PERFECT, herel erg blij mee.
Zo zie je maar, meningen verschillen enorm!

zeker een klantje van hw007 maar goed dit zijn toch eendagsvliegen. 1x een pos bericht en wegwezen

Ten Voet
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 mar 2012 10:20

Re: euphony mobiel

Ongelezen bericht door Ten Voet »

Heb een goede ervaring gedeeld recentelijk. Ga ik hier nog eens terug lezen en ook in ander topic over Euphony. Er valt mij toch iets op wat ik graag met u, meelezend publiek, wil delen : Er zijn een paar mensen die ongelofelijk zwaar gefrustreed lopen te "zieken". Excuus voor deze scherpe bewoording, maar het dekt toch de lading het best.

Denk toch niet dat een A-merk als KPN en Greenchoice met een kleunende en of louche partij in zee gaat. Maar dat zijn alleen maar mijn gedachten hierover.

Groet

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: euphony mobiel

Ongelezen bericht door newmikey »

Ten Voet schreef:Er valt mij toch iets op wat ik graag met u, meelezend publiek, wil delen : Er zijn een paar mensen die ongelofelijk zwaar gefrustreed lopen te "zieken". Excuus voor deze scherpe bewoording, maar het dekt toch de lading het best.
Nou, héél, héél hartelijk dank voor het delen! We zijn onder de indruk van de diepte en zorgvuldigheid van uw analyse en hadden dat eigenlijk niet verwacht van iemand die al bijna een maand op dit forum aanwezig is en al twee berichtjes geplaatst heeft, beide over hetzelfde onderwerp. Werkelijk een aanbeveling!

HW007
Berichten: 898
Lid geworden op: 07 sep 2011 09:48

Re: euphony mobiel

Ongelezen bericht door HW007 »

@ ten Voet

Helemaal mee eens. Afgelopen weekeinde een presentatie en interview meegemaakt in Amsterdam, waarbij manager Wholesale van KPN bijzonder goed te spreken was over de samenwerking tussen KPN en Euphony.

En wat het "zieken" betreft......het zegt meer over de schrijvers dan dat het ook maar iets bijdraagt aan de leesbaarheid van de topics.

Globaal zijn er 4 soorten mensen:

A. Mensen die openstaan voor vernieuwingen.
B. Mensen die tevreden zijn met wat ze hebben en liefst niet veranderen.
C. De mensen die overal grapjes over maken en geen doel hebben.
D. De mensen die geen waardering krijgen en daardoor negatief op alles reageren.

Positieve mensen zijn geen ééndagsvliegen. Simpelen denken dat als je even niet reageert, dat je afhaakt. Positieve mensen blijken in de praktijk meer te doen dan in tijd van de baas op forums te surfen die niets met hun werk te maken hebben.

Maar dit is mijn mening. Voorlopig groeit Euphony maandelijks, dus voor klanten en consultants alleen positieve berichten.

HW007
Berichten: 898
Lid geworden op: 07 sep 2011 09:48

Re: euphony mobiel

Ongelezen bericht door HW007 »

newmikey schreef:
Ten Voet schreef:Er valt mij toch iets op wat ik graag met u, meelezend publiek, wil delen : Er zijn een paar mensen die ongelofelijk zwaar gefrustreed lopen te "zieken". Excuus voor deze scherpe bewoording, maar het dekt toch de lading het best.
Nou, héél, héél hartelijk dank voor het delen! We zijn onder de indruk van de diepte en zorgvuldigheid van uw analyse en hadden dat eigenlijk niet verwacht van iemand die al bijna een maand op dit forum aanwezig is en al twee berichtjes geplaatst heeft, beide over hetzelfde onderwerp. Werkelijk een aanbeveling!
@ newmikey

Niet de hoeveelheid van berichten bepaalt de kwaliteit, maar de inhoud. :wink:

HW007
Berichten: 898
Lid geworden op: 07 sep 2011 09:48

Re: euphony mobiel

Ongelezen bericht door HW007 »

puma73 schreef:
Nina123 schreef:Wordt perfect geholpen en het scheelt mij waanzinnig veel geld per maand. Mijn consultant is een topper, altijd bereikbaar en altijd hulpvaardig. Waarschijnlijk heb jij de verkeerde getroffen.
Ik heb er zelfs over nagedacht om te kijken of zij vacatures open hadden staan. Ik las MLM, maar daar draait half Amerika succesvol op. Alleen met een bijstanduitkering heeft dat geen zin.
Maar mijn mening is PERFECT, herel erg blij mee.
Zo zie je maar, meningen verschillen enorm!

zeker een klantje van hw007 maar goed dit zijn toch eendagsvliegen. 1x een pos bericht en wegwezen
Kan best een klantje van mij zijn, en éénmaal reageren met kwaliteit is beter dan uren van de baas volmaken met forumtopics volpennen met illusies.

HW007
Berichten: 898
Lid geworden op: 07 sep 2011 09:48

Re: euphony mobiel

Ongelezen bericht door HW007 »

hympi schreef:bedankt voor de tips , ik had 8febr contract getekend en pas dan de negatieve dingen horen zeggen , heb 9 febr naar mobistar gebeld om raad , na jullie reacties , dus ik heb aangetekend het contract laten beeindigen , mag binnen de 7 werkdagen naart schijnt , ik hoop hiervan geen last te hebben met euphony en blijf lekker bij mobistar . Mercikes allemaal :D :D

Gefeliciteerd.

Euphony werkt in België samen met Mobistar. Via Euphony zijn de maandlasten gemiddeld lager dan via Mobistar, wegens besparing op de overhead.

Je maakt dus gebruik van exact hetzelfde netwerk, tegen hogere maandlasten. :wink:

HW007
Berichten: 898
Lid geworden op: 07 sep 2011 09:48

Re: euphony mobiel

Ongelezen bericht door HW007 »

a3D schreef:Helaas ben ik te laat erachter gekomen dat de praktijken bij Euphony niet correct zijn. Ben zelf BC bij hen maar heb mijn activiteiten daarom ook stilgezet. Inderdaad allemaal mooie beloftes maar tegendeel blijkt waar te zijn. Zij willen ook dat je zoveel mogelijk kennissen, familie, zakenrelaties benadert om een contract te schrijven.
Dit natuurlijk omdat die personen niet zo moeilijk gaan doen tegenover jou als er iets niet correct is. Ik was fanatiek begonnen maar merkte snel dat er het een en ander niet klopte. Ben ook nu nog steeds bezig voor de personen die ik als klant heb aangemeld om hun problemen op te lossen. Niets lukt naar behoren. Ben nu bezig om uit te zoeken welke weg bewandeld moet worden om alle contracten op te zeggen en hoop voor mijn vrienden, kennissen etc. dit tot een goed eind te kunnen brengen. De mensen die op kantoor zitten in Nieuwegein zijn grotendeels personen die daar gewoon niet de kennis bezitten van hoe ze het probleem of problemen moeten aanpakken en oplossen. Wordt van alles beloofd maar niets waargemaakt. ik hoop dat Radar binnenkort hier nog een programma aan besteed want dit gaat echt de verkeerde kant op en wie is de pineut? DE KLANT !

Graag help ik je met je ondervonden problemen.

1- Kun je uitleggen wat er exact aan problemen speelt, want je text is nog al vaag.
2- Wat heeft Euphony jou beloofd en wat doen ze niet ?

Zelf merk ik namelijk weinig van problemen, maar ik volg persoonlijk ook alle opleidingen over producten en diensten, zodat ik klanten nauwkeurig uitleg kan geven. ook begeleid ik mijn teamleden met opstarten en klanten bezoeken.

Als zelfstandige besef ik heel goed dat Euphony een leverancier is van diensten en dat ik als intermediair exact alles wil weten tot in detail om voor mijn klanten te kunnen besparen.

Als je niet op het forum wilt reageren, stuur dan een PB.

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: euphony mobiel

Ongelezen bericht door Jolijn »

HW007 schreef: Globaal zijn er 4 soorten mensen:

A. Mensen die openstaan voor vernieuwingen.
B. Mensen die tevreden zijn met wat ze hebben en liefst niet veranderen.
C. De mensen die overal grapjes over maken en geen doel hebben.
D. De mensen die geen waardering krijgen en daardoor negatief op alles reageren.
Wat vind je van deze verdeling?
A. Mensen bij wie op jeugdige leeftijd de keel- en neusamandelen zijn verwijderd.
B. Mensen die niet van André van Duin houden.
C. Mensen die voor hun 25e 3 verschillende werkgevers hebben gehad.
D. Mensen die een zonne-allergie hebben.

HW007
Berichten: 898
Lid geworden op: 07 sep 2011 09:48

Re: euphony mobiel

Ongelezen bericht door HW007 »

@ Jolijn

Ook een prima verdeling. Gebruik voor jezelf wat handig is om zelf een tevreden gevoel te hebben. Het jouw leven, maak er het beste van zou ik zo zeggen.

filipdevry
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 mei 2012 22:21

Re: euphony mobiel

Ongelezen bericht door filipdevry »

Hallo allemaal, ik ben al meer dan 3j Euphony consultant, en ik ben er fier op. Waarom ? Ik smeer mijn klanten niets aan dat ze niet nodig hebben, en ik push ook niemand.

Ik ga voor elke klant door het vuur. Door mijn activiteiten in mijn IT-Bedrijf, vroegen klanten mij hoe ze hun diensten goedkoper konden maken, en of ik hier een oplossing voor had. Wist ik veel. Na wat speurwerk kwam ik bij Euphony terecht, en nu heb ik meer dan 250 klanten.

In elk bedrijf zijn er cowboys, en Euphony is hard bezig om de rotte appels eruit te zwieren, en gelijk hebben ze.

Hebben jullie vragen/problemen; laat het mij weten. Ik doe mijn uiterste best voor u.

FD

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: euphony mobiel

Ongelezen bericht door bprosman »

Ik mis ze wel.... de Euphory adepten :(

HW007
Berichten: 898
Lid geworden op: 07 sep 2011 09:48

Re: euphony mobiel

Ongelezen bericht door HW007 »

newmikey schreef:
filipdevry schreef: Hebben jullie vragen/problemen; laat het mij weten. Ik doe mijn uiterste best voor u.
Gemeld wegens spammen
Newmikey

Niets mis met FD.

Heb je niets beters te doen dan modder gooien, omdat je €1600 teveel betaalde door je eigen rekenwerk.

Sinds wanneer is het spam als iemand hulp aanbiedt ?
Jouw reacties zijn meer spam en vervuiling en dragen helemaal niets bij dat zinvol is.

Zelf gebruik ik ook Euphony diensten en ikzelf ben er prima over te spreken.

100pp
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 mei 2009 17:20

Re: euphony mobiel

Ongelezen bericht door 100pp »

Geen abonnement nemen. Ook ik heb hele slechte ervaringen met Euphony. Klantenservice is heel onbeschoft en reageren nergens op.

HW007
Berichten: 898
Lid geworden op: 07 sep 2011 09:48

Re: euphony mobiel

Ongelezen bericht door HW007 »

100pp schreef:Geen abonnement nemen. Ook ik heb hele slechte ervaringen met Euphony. Klantenservice is heel onbeschoft en reageren nergens op.
1. Waarom ben je met Euphony in zee gegaan ?
2. Wat verwachtte je van Euphony ?
3. waaruit bestaan je slechte ervaringen ?

Het is voor mij een beetje simpel om een forum bericht te posten met klagen, zonder onderbouwing of motivatie.

Het enige dat ik lees is onlogische bewoording:
Ze reageren niet, maar er is blijkbaar wel een "onbeschofte reactie"??!?.
Euphony is namelijk slechts leverancier van diensten van KPN en Greenchoice. Voor zover ik weet gaan klanten met Euphony in zee, omdat hun is voorgerekend dat ze kunnen besparen op diensten die ze toch al gebruiken. Die berekeningen vinden plaats op basis van het feitelijke gebruik, bijvoorbeeld een recente jaar afrekening of een recente factuur van hun huidige provider.

Ik kan me eigenlijks niets voorstellen bij slechte ervaringen, want die heb ik zelf absoluut niet.

erik1968
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 jul 2012 00:20

Re: euphony mobiel

Ongelezen bericht door erik1968 »

Hallo allemaal, ik ben nu al jarenlang klant bij Euphony en naar aller tevredenheid. Ik zie dat er mensen zijn die ellende hebben met het bedrijf en die raad ik dan ook aan om contact op te nemen met de helpdesk 088-2229222 want daar zitten mensen die je erg netjes te woord staan en je eventuele probleem zsm oplossen. Nogmaals ik heb verschillende diensten afgenomen van Euphony en ben erg tevreden, niet alleen over de prijs maar zeker ook over de kwaliteit van de dienst!

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: euphony mobiel

Ongelezen bericht door newmikey »

erik1968 schreef:juichende onzin van een eerste-keer-poster over een MLM wanprodukt
SPAM gemeld

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: euphony mobiel

Ongelezen bericht door antileugens »

@NewMickey: Gek dat je de jammerende onzin van een andere one-time poster (100pp) niet meld. Waarop baseer je je onzin dat het juigende onzin is. Het is gewoon niks meer dan een tip van iemand die tevreden is.

Dikke vette dubbele moraal dus.
(ff voor de goede orde: Ik zeg dus niet of Euphony goed of slecht is, ik ageer alleen maar op de dubbele moraal waarbij iets SPAM genoemd wordt terwijl dit allerminst het geval is en het meer om een gevalletje gefrustreerde anti-MLM'er gaat)

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: euphony mobiel

Ongelezen bericht door newmikey »

antileugens schreef:Waarop baseer je je onzin dat het juigende onzin is. Het is gewoon niks meer dan een tip van iemand die tevreden is.
1. Google: "7 Jun 2012 – 10m · Erik XXXXX* ‏@erik1968. Leuke dag vandaag: lunch in PSV stadion in de businesslaunch van euphony!"

2. Linkedin: "Erik XXXXX*
Marketing Manager at Euphony Consultancy

The Hague Area, Netherlands
Management Consulting "

(*Achternaam door mij verwijderd)


Moet ik meer en verder zoeken, beste antileugens?

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: euphony mobiel

Ongelezen bericht door newmikey »

Facebook: Erik XXXXX
Executive Consultant bij Euphony

EUFlocks (De community van BC's): "Erik XXXXX is lid geworden van de groep van euFLOCKs Beheerder
Flock Nederland
Deze flock wordt gebruikt om de leden/BCs te informeren over typisch Nederlandse aangelegenheden. Wij raden alle Nederlandse BCs en BCs die in Nederland werken of daar een team hebben, aan om lid te worden en actief deel te nemen aan de flock."

Gesloten