LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] euphony mobiel

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: euphony mobiel

Ongelezen bericht door Jolijn »

Wie maakt er nu 'reclame? ! ?'

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: euphony mobiel

Ongelezen bericht door antileugens »

Wouw, er is maar een Erik in Nederland die geboren is in 1968.

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: euphony mobiel

Ongelezen bericht door newmikey »

antileugens schreef:Wouw, er is maar een Erik in Nederland die geboren is in 1968.
Welterusten...

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: euphony mobiel

Ongelezen bericht door antileugens »

Trouwens opvallend hoe de anti-SPAM van 100pp met rust gelaten wordt en de enigen die reageren de gebruikelijke anti-MLM'ers zijn. Vreemd overigens dat een distributeur van Euphony een post die al maanden stil ligt en uit beeld is verdwenen omhoog zou halen terwijl hij zou kunnen weten dat die anti-MLM brigade onmiddellijk zou reageren met hun gebruikelijke conspiracy theorietjes.

HW007
Berichten: 898
Lid geworden op: 07 sep 2011 09:48

Re: euphony mobiel

Ongelezen bericht door HW007 »

newmikey schreef:
erik1968 schreef:juichende onzin van een eerste-keer-poster over een MLM wanprodukt
SPAM gemeld

geheel eens met antileugens.

MLM heeft geen producten.

MLM is slechts een vorm van marketing.

Dezelfde koekepan gekocht via MLM is nog steeds dezelfde koekepan als in de winkel gekocht. Melden van spam lijkt inderdaad gewoon frustratie over MLM. Het betreft hier gewoon een gebruiker die de consument (dit is een consumenten forum) op weg helpt.

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: euphony mobiel

Ongelezen bericht door newmikey »

antileugens schreef:Trouwens opvallend hoe de anti-SPAM van 100pp met rust gelaten wordt
Definieer "anti-SPAM" ? Heb nog even gezocht in de gebruiksvoorwaarden van dit forum maar kom daar niets tegen, vandaar mijn verzoek aan jou...wat zou jij dan tegen 100pp willen zeggen? Waarom reageer jij er dan niet op? Waarom spring jij pas op als door een wesp gestoken als er een mlm'er wordt ontmaskerd?
Vreemd overigens dat een distributeur van Euphony een post die al maanden stil ligt en uit beeld is verdwenen omhoog zou halen terwijl hij zou kunnen weten dat die anti-MLM brigade onmiddellijk zou reageren met hun gebruikelijke conspiracy theorietjes.
Inderdaad héél vreemd. Het gaat wel erg ver om de link tussen Erik1968 die op het Tros Radar forum zeer positief uitpakt over een MLM en iemand met exact dezelfde naam die voor die MLM werkt als "conspiracy theorietje" te bestempelen, vindt je niet? Temeer daar er géén anderen met die gebruikersnaam opduiken op Google, ondanks dat er vast en zeker wel meer Erik'en in 1968 geboren zijn.

Kom nou toch, hoe dom denk jij dat mensen eigenlijk zijn?

En Hans is er natuurlijk ook weer als de kippen bij:
Het betreft hier gewoon een gebruiker die de consument (dit is een consumenten forum) op weg helpt.
Tuurlijk, Hans, "Gewoon een gebruiker" - we geloven het allemaal direct!
Laatst gewijzigd door newmikey op 02 jul 2012 13:27, 1 keer totaal gewijzigd.

HW007
Berichten: 898
Lid geworden op: 07 sep 2011 09:48

Re: euphony mobiel

Ongelezen bericht door HW007 »

newmikey schreef:En Hans is er natuurlijk ook weer als de kippen bij:
Het betreft hier gewoon een gebruiker die de consument (dit is een consumenten forum) op weg helpt.
Tuurlijk, Hans, "Gewoon een gebruiker" - we geloven het allemaal direct!
Brengt Newmikey alles weer in stelling ?

Inhoudelijk zoals bekend, niets relevants van Newmikey, alleen modder gooien naar een forumlid.

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: euphony mobiel

Ongelezen bericht door newmikey »

HW007 schreef:Inhoudelijk zoals bekend, niets relevants van Newmikey, alleen modder gooien naar een forumlid.
Lees jij je krantje wel eens, Hans?

Een maand geleden in de grootste krant van Nederland:
"Euphony is in 2010 ontstaan toen de Belg Frank van de Wege en de Nederlander Koos de Vink de Benelux-inboedel via een management buy-out uit het Britse, zieltogende moederbedrijf kochten. Uit die tijd stamt nog grootaandeelhouder Barclays, momenteel in gesprek met Van de Wege en Vink over een exit.

Voormalig president-commissaris en nog altijd grootaandeelhouder Koos de Vink, die zijn centen verdiende door detacheerder De Nederlanden Compagnie voor ruwweg €66 miljoen aan Adecco te verkopen, heeft bij Euphony een cultuur binnengebracht van ’excelleren door een afwijkende strategie te kiezen’. Zo heeft het bedrijf maar 200 vaste personeelsleden, maar groeide het aantal agenten dat op provisiebasis werkte van 5000 naar 8000 in een jaar tijd.

De Vink (52) wilde aanvankelijk dit jaar al naar de beurs, maar zegt nu ’niet verder te willen springen dan de polsstok lang is’. „De organisatie heeft nog veel groeipijntjes. De ebitda* is ten opzichte van vorig jaar (€9,1 miljoen) ook iets teruggevallen.”"
Dus 60% meer HW007's en Erik1968's bij een terugvallende omzet, slechte ebitda en een hoofdinvesteerder die eruit wil stappen...véél plezier ermee, mannen!

* De ebitda is een maatstaf voor de brutowinst na aftrek van overheadkosten van een bedrijf. De Nederlandse vertaling is verdiensten voor aftrek van interest, belastingen, afschrijvingen op activa en afschrijvingen op leningen en goodwill, dit is ook de letterlijke inhoud van het begrip (ook wel bedrijfskasstroom genoemd). Het wordt gebruikt als maatstaf voor de winst die een onderneming haalt met haar operationele activiteiten zonder dat hier kosten en opbrengsten van de financiering in verwerkt zitten.

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: euphony mobiel

Ongelezen bericht door newmikey »

Nòg ééntje doen dan maar? Op http://www.test-aankoop.be/verbruik-en- ... 757713.htm, de Belgische consumenten site:

"Zet Euphony-verkopers aan de deur! 21/3/2012

Wij namen anoniem en met een verborgen camera deel aan een vergadering van de firma Euphony, die bedoeld was om verkopers te werven, en stelden vast dat alle middelen geoorloofd zijn om de consument een contract aan te smeren!

Gisteren, dinsdag 20 maart, stelde onze Franstalige woordvoerder Jean-Philippe Ducart de verkooptechnieken van Euphony aan de kaak in de uitzending "On n'est pas des pigeons" op RTBF.

De commissies die de verkopers ontvangen, bestaan uit een “actieve” commissie per getekend contract en een “passieve” commissie in functie van het verbruik van de klant. Als een Euphony-verkoper u een elektriciteits- of gascontract heeft doen ondertekenen, moet u dus niet verwachten dat hij u een rationeel energieverbruik aanraadt. Daar heeft hij immers geen baat bij: hoe meer u verbruikt, hoe meer hij verdient!

Misleidende beweringen

Tijdens de vergadering kregen we meermaals een misleidende bewering te horen: op het gebied van elektriciteit zou Euphony al geruime tijd de goedkoopste zijn. Dat is niet waar! In de vergelijkende grafiek die tijdens de vergadering werd getoond, “vergat” men de voordeligste leveranciers op de markt weer te geven. Met zijn energiecontracten zou Euphony vaste prijzen aanbieden. Ook niet waar! Zowel de gas- als de elektriciteitsprijzen worden geïndexeerd in functie van de petroleumprijs. Als de verkopers dergelijke foute informatie al tijdens de eerste vergadering ingelepeld krijgen, zullen ze die ongetwijfeld ook aanvoeren tegenover de consument. En misschien nog veel meer.

Het mag dus duidelijk zijn dat u verkopers van Euphony niet op hun woord kunt geloven. "

[EDIT]Voor wie het Frans een beetje machtig is hier http://www.youtube.com/watch?v=TLTrdBfDGIk de uitzending van de Belgische TV uitzending van Test-Achat (Test Aankoop) waarin aan het eind zelfs de CEO van Euphony, Frank van den Wege, nog zwakjes tegenspartelt. Tevergeefs naar blijkt want het advies van de consumentenorganisatie blijft van kracht: "Ga niet met Euphony in zee".

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: euphony mobiel

Ongelezen bericht door antileugens »

En weer niet inhoudelijk ingaan op mijn vraag: Waarom wel een positief bericht aanmelden als spam (hoe het spam kan zijn is me onduidelijk; er is in elk geval geen sprake van spam onder de definitie van spamfilter.nl en spamhaus: http://www.spamvrij.nl/faqomat/fom.php?qa=qa-001), maar niet een (eveneens door een éénmalige poster geplaatst) negatief bericht.

En ook wordt niet ingegaan op de vraag waarom een distibuteur een "dode" post weer leven in zou blazen als je van de anti-mlm brigade niets anders kunt verwachten dan wat er nu gebeurd. Want wees eerlijk, over de andere telecombedrijven (die de anti-MLM'ers als goedkoper alternatief aanprezen) staan volop klachten op de site terwijl je bij Euphony heel hard moet zoeken en je dan enkel personen aantreft met slechts 1 of zeer weinig post. Spammers dus, onder de definitie van NewMickey. En dat terwijl Euphony zelfs in De Gouden Bespaartips van de Consumentenbond/Nibud voorkomt (ja, zoals eerder geschreven heb ik mezelf als klant ingeschreven en omdat inschrijven als distributeur toch gratis was ook maar als member. Vandaar deze inside info. Ik doe overigens verder niets met Euphony, maar ben tot nu toe nog zeer tevreden, oa ook omdat Euphony uit zichzelf de prijzen heeft verlaagd voor de diensten die ik heb.)

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: euphony mobiel

Ongelezen bericht door newmikey »

antileugens schreef:En weer niet inhoudelijk ingaan op mijn vraag: Waarom wel een positief bericht aanmelden als spam (hoe het spam kan zijn is me onduidelijk; er is in elk geval geen sprake van spam onder de definitie van spamfilter.nl en spamhaus.
De gedragsregels van deze site stellen letterlijk dat het niet is toegestaan allerlei commerciële of non-commerciële bedrijven te promoten al dan niet door gebruik te maken van hyperlinks naar websites.

Zodra hier dus één specifiek bedrijf zoals Euphony gepromoot wordt zonder dat daar een duidelijk ander doel aan ten gronslag ligt, wordt dat gemeld. Het type melding heet in het dropdown menu "SPAM - reclame voor een website of product".

Daarentegen bestaat er géén regel die zegt dat je je niet negatief zou mogen uiten over een bedrijf of product. Al te negatieve of ongegronde uitingen worden vaak door andere posters bestraft - hier dus duidelijk niet. Dat mag gewoon. Heb je daar een probleem me, klaag bij de forumbeheerder.
En ook wordt niet ingegaan op de vraag waarom een distibuteur een "dode" post weer leven in zou blazen als je van de anti-mlm brigade niets anders kunt verwachten dan wat er nu gebeurd.
Ik geef eerlijk toe: daar snap ik ook géén fluit van. Hoe contraproductief kan je zijn en hoe kan je de negatieve berichtgeving over het product wat je probeert te slijten het snelst aan de grote klok hangen? Juist, door hier te posten. Dom gedrag is mlm'ers echter niet vreemd zou ik zeggen...
Want wees eerlijk, over de andere telecombedrijven (die de anti-MLM'ers als goedkoper alternatief aanprezen) staan volop klachten op de site terwijl je bij Euphony heel hard moet zoeken en je dan enkel personen aantreft met slechts 1 of zeer weinig post.
Huh? Lees dat nu nog eens, maar dan langzaam? Staan er niet genoeg klachten over Euphony op deze (en andere) site(s)? Man, het barst er letterlijk van.
En dat terwijl Euphony zelfs in De Gouden Bespaartips van de Consumentenbond/Nibud voorkomt
Wat was dat ook al weer? Oh, ja, dat boekje uit 2006 wat voor een tientje over de toonbank ging. 6 Jaar geleden en jij haalt het hier aan? Ga fietsen! 6 Jaar geleden viel Euphony nog onder het nu failliete en opgedoekte kansloze moederbedrijf in Engeland.
(ja, zoals eerder geschreven heb ik mezelf als klant ingeschreven en omdat inschrijven als distributeur toch gratis was ook maar als member. Vandaar deze inside info. Ik doe overigens verder niets met Euphony, maar ben tot nu toe nog zeer tevreden, oa ook omdat Euphony uit zichzelf de prijzen heeft verlaagd voor de diensten die ik heb.)
Die aap hadden we echt nog niet uit de mouw zien komen :lol: :lol: :lol: Fantastische redenering ook: "Ik doe niets met ze maar ben toch tevreden" :mrgreen: Geweldig! Moet je patent op aanvragen.

Jij gaat overigens op jouw beurt in het geheel niet in op de zeer recente en zeer beschadigende informatie over Euphony hierboven waaruit klinkklaar blijkt hoezeer jijzelf ook belazerd wordt. Geeft niks hoor, we houden zo ook wel van onze huistrol!

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: euphony mobiel

Ongelezen bericht door antileugens »

Goed, het is nu dus duidelijk dat het geen spam was want het bedrijf werd niet gepromoot behalve dat er een positief bericht was met een telefoonnummer dat je kon bellen als je problemen had (het doel waar je het over hebt). Dat bericht heb je inmiddels laten verwijderen zodat het helaas niet meer te controleren valt maar zoals we van je gewend zijn zul je dat toch ontkennen.

En nee, ik ga niet in op jouw onzin omdat als je ff doorzoekt ook dat ontkracht wordt. Je hoeft eigenlijk niet eens te zoeken want als het werkelijk zo zou zijn zou Euphony onmiddellijk de Belgische wetgever aan de broek hebben hangen. Die zijn daar niet missellijk mbt misleidende info. Dat in tegenstelling tot in Nederland zoals je ongetwijfeld weten gezien je jarenlange dagelijkse kruistocht hier op dit forum.Toch bijzonder dat je je negatieve berichten uit België moet halen. In Nederland kun je die helaas niet vinden maar wel vind je het toepasselijk om positieve info proberen te ontkrachten. Ach ja, die kruistocht he?! Heb je eigenlijk nog opmerkingen over de producten want anders zal ik je toch moeten melden bij de moderator wegens forumvervuiling want deze thread gaat over de producten en jouw aversie is duidelijk gericht tegen het marketingsysteem, dat in een ander topic wordt behandeld.

Grappig dat je beweerd dat ik belazerd werd. Mijn rekening is met ca. 30% gedaald, de kwaliteit is fantastisch, de rekeningen zeer overzichtelijk....allemaal dingen die ik van mijn vorige, zeer grote provider niet kon zeggen. Nou, als dat belazerd worden is wordt ik graag belazerd.

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: euphony mobiel

Ongelezen bericht door newmikey »

antileugens schreef:Ze hebben geen argumenten over de kwaliteit van de diensten in Nederland.
Tipje van de spreekwoordelijke ijsberg:

Zakelijk InfoNU.nl
"09-05-2012
het bellen met Euphony gaat prima. Er is een goed bereik en weinig last van storingen. Echter, de klanten ervaren wel grote problemen wanneer er een contactmoment nodig is met de klantenservice van Euphony. Op het gebied van service scoort Euphony dan ook erg laag. Tevens zijn er relatief vaak problemen met de facturen."

Tweakers.net
"17-4-2012, 09:20
voor mij nooit meer Euphony, nog nooit zo een slechte service gehad, ik wacht al meer dan 6 maand op een terugbetaling van 120 Euro. (ze waren vergeten om mijn contract aanpassing door te geven naar mijn vorige operator waardoor ik dus 4 maand abonnementsgeld betaald heb voor niks) Zelf contacteren ze je nooit en als je zelf informeert naar de status van je klacht dan "

Klacht.nl
"23-06-2-12
Mooi aanbod van Euphony, voor € 40,00 alles in 1. Dus niet, volgens hun rekening is er voor € 295,00 aan mobiel internet gebruikt! nou sorry hoor, zelfs bij KPN of UPC krijg je dat niet voor mekaar. "

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: euphony mobiel

Ongelezen bericht door antileugens »

Zakelijk InfoNU.nl
"09-05-2012
het bellen met Euphony gaat prima. Er is een goed bereik en weinig last van storingen. Echter, de klanten ervaren wel grote problemen wanneer er een contactmoment nodig is met de klantenservice van Euphony. Op het gebied van service scoort Euphony dan ook erg laag. Tevens zijn er relatief vaak problemen met de facturen."
Aangezien er geen info staat over wat voor problemen met de facturen er zijn is daar geen zinnige reactie over te geven behalve dat, als je kijkt bij andere operatoren, er heel vaak vermeende problemen zijn die achteraf nergens op gebaseerd blijken te zijn. Of het dus een terechte klacht is is onmogelijk vast te stellen.
Tweakers.net
"17-4-2012, 09:20
voor mij nooit meer Euphony, nog nooit zo een slechte service gehad, ik wacht al meer dan 6 maand op een terugbetaling van 120 Euro. (ze waren vergeten om mijn contract aanpassing door te geven naar mijn vorige operator waardoor ik dus 4 maand abonnementsgeld betaald heb voor niks) Zelf contacteren ze je nooit en als je zelf informeert naar de status van je klacht dan "
Een klant is ten allen tijden ZELF verantwoordelijk voor het opzeggen van een contract. Dat Euphony daarin bemiddeld is enkel extra service en als de oude provider daar niet in meewerkt is niet een negatief iets over Euphony maar over de oude provider. Hoe zou Euphony overigens moeten weten dat je abonnement nog doorloopt bij de oude provider. Gevalletje afschuiven eigen verantwoordelijkheid (niet nakijken van je bankafschriften) dus.
Klacht.nl
"23-06-2-12
Mooi aanbod van Euphony, voor € 40,00 alles in 1. Dus niet, volgens hun rekening is er voor € 295,00 aan mobiel internet gebruikt! nou sorry hoor, zelfs bij KPN of UPC krijg je dat niet voor mekaar. "
Totale kolder, dat kun je bij elke provider voor elkaar krijgen als je gaat internetten zonder bundel of internet in het buitenland (tenminste, ten tijde van het bericht). Dat is een veelgehoorde klacht bij elke provider: https://www.google.nl/webhp?sourceid=ch ... 80&bih=937 Wederom een gevalletje van afschuiven van je eigen verantwoordelijkheid dus. En mobiel internet op een 3in1 pakket? Daar zit helemaal geen mobiel internet bij!!

En een rekening incasseren die al 8 jaar oud is. Dat kán niet eens vanwege de verjaartermijn. En ook nog van wederom iemand die heel ff de neus laat zien. Spammert volgens de eerdere definitie van NewMickey dus. Een duimzuigverhaaltje.

Wonderbaarlijk overigens hoe de reageerders wederom niet reageren op hun leeskwaliteiten. Nu moeten ze er zelfs al topics uit andere fora bij halen. Tja, als ze in het nauw zitten kunnen ze ineens wél zoeken.

d.h.spaargaren
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 jul 2012 09:55

Re: euphony mobiel

Ongelezen bericht door d.h.spaargaren »

[quote="hympi"]hallo allemaal ;

kent iemand euphony ,naart schijnt partner van mobistar , iemand ervaring goeie en slechte :)[/quote]
http://forum.www.trosradar.nl/posting.p ... &p=1467170#
Hallo,

Heb hele slechte ervaring met Euphony, heeft via colportatie een contract laten tekenen door mijn 85 jarige moeder. Annuleren ging snel via e mail, ook bevestiging gekregen, maar de annulering is niet doorgegeven aan tele 2. resultaat Mijn moeder zit nu helemaal zonder telefoon, personenalarmering werkt niet. Euphony vindt het ons probleem wenst tot nu toe niets te ondernemen. E-mail wordt nu gewoon niet beantwoordt al drie gestuurd. Wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Heb nu spoedaansluiting aangevraagd bij tele 2 ,duurt 2 weken !!!!!

TonyGoed
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 sep 2012 01:30

Re: euphony mobiel

Ongelezen bericht door TonyGoed »

Alles gaat prima met Euphony, veel mensen worden geholpen door dit bedrijf.
Het is meestal de klant die iets niet begrijpt en daarop kunnen de adviseurs niet altijd reageren, soms zijn de klanten niet duidelijk in wat ze willen en laten zich adviseren, als er vervolgens geen vragen worden gesteld en goedkeuring word gegeven is het klaar, dan nog kan er altijd iets worden opgelost door Euphony.

Als er niet word gezegd dat je gulp open staat blijf je gulp open staan. Dat is denkt ik het grootste probleem van nederlanders die een probleem hebben, ze zijn niet duidelijk in de beginfase.

Leo The Emperor
Berichten: 4625
Lid geworden op: 12 dec 2010 16:19

Re: euphony mobiel

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

TonyGoed schreef:Alles gaat prima met Euphony, veel mensen worden geholpen door dit bedrijf.
Het is meestal de klant die iets niet begrijpt en daarop kunnen de adviseurs niet altijd reageren, soms zijn de klanten niet duidelijk in wat ze willen en laten zich adviseren, als er vervolgens geen vragen worden gesteld en goedkeuring word gegeven is het klaar, dan nog kan er altijd iets worden opgelost door Euphony.

Als er niet word gezegd dat je gulp open staat blijf je gulp open staan. Dat is denkt ik het grootste probleem van nederlanders die een probleem hebben, ze zijn niet duidelijk in de beginfase.
Wat wilt u nu eigenlijk aageven met dit onduidelijke bericht ?

Het enige wat ik hieruit concludeer is dat er blijkbaar Euphony verkopers bestaan die geen idee hebben hoe ze klanten moeten adviseren

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: euphony mobiel

Ongelezen bericht door newmikey »

TonyGoed schreef:Het is meestal de klant die iets niet begrijpt
Geweldige instelling! Vooral meer van dit soort berichten plaatsen...

Sebastian1983
Berichten: 14
Lid geworden op: 24 okt 2012 14:23

Re: euphony mobiel

Ongelezen bericht door Sebastian1983 »

Hallo allemaal . ik ook bc bij euphony sinds maart 2012 en idd ook achter gekomen dat het geen goed idee was , mun klanten worden bezeken en beduveld , ik als bc bezeken door euphony ... dingen idd beloven via mail of telefonisch en vervolgens niks doen .

mun klanten gaan onderhand inmiddels actie's ondernemen zoals aanmelden bij tros-radar en in de hoop dat het in beeld komt en ik ben inmiddels ook stil gelegd en iedereen ook af raden om niet in zee tegaan met euphony , want je krijgt er spijt van en heel veel spijt , problemen en schulden door euphony ..


HIERBIJ OPROEP VOOR MENSEN DIE ERVARINGEN MEE HEBBEN MET EUPHONY ... MELDINGEN MAKEN BIJ TROS RADAR , HOE MEER , HOE BETER .

EN DAN ZULLEN WE ZIEN OF EUPHONY NOG BLIJFT DOOR GAAN HIERMEE OM NEDERLAND TE BEZEIKEN ..

EUPHONY MOET GESTOPT WORDEN , DIT KAN NIET ZO LANGER MEER ...

MIJN KLANTEN BLIJF IK HELPEN EN STEUNEN TOT HET EINDE EN TOT ZE VAN EUPHONY AF ZIJN EN DAARNA ZAL IK HUN OOK PERSOONLIJK HELPEN VOOR EEN BETROUWBAAR PROVIDER EN GOEDKOOP DIENSTEN ZULLEN VAN KUNNEN GENIETEN . ZONDER VALSE BELOFTEN .

MVG S, HENDRIKS
BC VAN EUPHONY .

Sebastian1983
Berichten: 14
Lid geworden op: 24 okt 2012 14:23

Re: euphony mobiel

Ongelezen bericht door Sebastian1983 »

Hallo allemaal . ik ook bc bij euphony sinds maart 2012 en idd ook achter gekomen dat het geen goed idee was , mun klanten worden bezeken en beduveld , ik als bc bezeken door euphony ... dingen idd beloven via mail of telefonisch en vervolgens niks doen .

mun klanten gaan onderhand inmiddels actie's ondernemen zoals aanmelden bij tros-radar en in de hoop dat het in beeld komt en ik ben inmiddels ook stil gelegd en iedereen ook af raden om niet in zee tegaan met euphony , want je krijgt er spijt van en heel veel spijt , problemen en schulden door euphony ..


HIERBIJ OPROEP VOOR MENSEN DIE ERVARINGEN MEE HEBBEN MET EUPHONY ... MELDINGEN MAKEN BIJ TROS RADAR , HOE MEER , HOE BETER .

EN DAN ZULLEN WE ZIEN OF EUPHONY NOG BLIJFT DOOR GAAN HIERMEE OM NEDERLAND TE BEZEIKEN ..

EUPHONY MOET GESTOPT WORDEN , DIT KAN NIET ZO LANGER MEER ...

MIJN KLANTEN BLIJF IK HELPEN EN STEUNEN TOT HET EINDE EN TOT ZE VAN EUPHONY AF ZIJN EN DAARNA ZAL IK HUN OOK PERSOONLIJK HELPEN VOOR EEN BETROUWBAAR PROVIDER EN GOEDKOOP DIENSTEN ZULLEN VAN KUNNEN GENIETEN . ZONDER VALSE BELOFTEN .

MVG S, HENDRIKS
BC VAN EUPHONY .

Gesloten