LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Proassist

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Gabrielas
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 mar 2012 19:55

Proassist

Ongelezen bericht door Gabrielas »

Mijn blackberry bold 9900 is sinds Januari opgehaald en nog steeds niks gehoord, ik word van het kastje naar de muur gestuurd.
Aantal keer telefonisch contact gehad, me verzekerings papieren moesten worden gescand en opgestuurd worden, zodra die binnen waren konden ze wat doen, heb dit een aantal keer moeten versturen naar verschillende e-mails, omdat die steeds niet bij hun aankwam. Uiteindelijk werd mij verteld dat mijn telefoon op zou worden gehaald, na een week van elke dag bellen, en e-mails sturen, zou mijn telefoon opgehaald worden tussen 2 en 6 uur, ik neem hier voor speciaal een vrije dag op, en ze kwamen pas om half 10 ‘s avonds, met een oud nokia toestel, terwijl mij was verteld dat ik een gelijkwaardig toestel zou krijgen.
Ze beloofde mij dat ik me telefoon tussen 4 en 6 weken terug zou hebben, maar na de laatste contact afgelopen week wisten ze mij te vertellen zonder mijn gegevens op te vragen dat het nog eens 10 weken zou duren, ze gooien er gewoon een paar weken boven op, ze konden mij ook vertellen dat er na 2 maanden nog NIETS aan mij telefoon gedaan is, echt een schande!!!!!!
Zonder dat er ook maar iets aan me telefoon is gedaan, hebben ze wel geld van mijn rekening afgescheven, en konden ze mij ook vertellen dat er een eigen risico aan vast zit.
Ben benieuwd wanneer ik me telefoon terug krijg!!!!!

mvanschooten
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 mar 2012 08:59

Re: Proassist

Ongelezen bericht door mvanschooten »

Hier precies het zelfde verhaal wat een drama ...

Nadat mijn telefoon htc desire was gevallen was mijn scherm gebroken
Gelukkig ben ik verzekerd tenminste dat dacht ik toen.
Na het bellen met proassist zou die zelfde dag nog mijn telefoon opgehaald worden Harstikke fijn niet dus! niemand kwam.
Weer gebeld het was een foutje van hun kant dus het werd een paar dagen later.
Mijn toestel is uiteindelijk netjes opgehaald en ik kreeg een leen toestel een nokia uit het jaar kruik kon toch niet al te lang duren dacht ik dus ik nam het leentoestel aan.
Na 4 weken maar eens contact gezocht er werd mij verteld dat het toestel nog ter reparatie ligt .. het kon wel 6 weken duren nou ja als het zo is dan is het zo ..
Nu 8 weken verder heb ik mijn telefoon nog steeds niet terug.
Maar weer eens bellen hij vertelde mij dat het inderdaad we erg lang duurt dat de kans er in zat dat ik een heel nieuw toestel kon krijgen ( had nog even geduld zo kwam het over) prima maar dan wil ik wel een ander toestel waarmee ik ook kan internette en app. Dit was geen probleem en ik kon weer een dag opnemen om op dit mobieltje te wachten. Daar was mijn leentoestel en je raad het niet een htc die naast de nokia heeft gelegen in het jaar kruik.
Maar weer eens bellen :evil: Daar was onze karin van proassist zei kon mij vertellen dat de telefoon nog ter reparatie was ja duhh dat weten we nou ondertussen wel.. maar hoe lang het nog kan duren dat wist ze niet
Ik zei dat weet je niet? nee het kan nog wel weken duren wat!!!!!!
Wel mijn verzekering betalen en mijn abbonoment kosten door laten gaan ..
Wat zei Karin als je auto bij een garage brengt zet je toch ook je verzekering niet stop... Het is niet te geloven bij een garage zal nooit een auto staan van 8 weken waar ze niks mee doen ..trouwens wat heeft dit met een telefoon te maken.Ze verzon telkens wat anders ..ze wachten nog op op onderdelen en toen vertelde ze dat het druk was.. ik confronteerde haar hier mee ze zei ben je nou mij belachelijk aan het maken nou ja wie zit hier nou te liegen.
Dus Karin kom maar een oplossing die had ze niet en wilde ze mij niet meer te woord staan en verbrak zij de lijn natuurlijk 3 keer terug gebeld maar ze verbrak telkens de lijn.

Afwachten maar wanneer ik mijn toestel terug krijg of niet :|

T-Mobile Webcare
Berichten: 251
Lid geworden op: 14 jan 2008 12:10

Re: Proassist

Ongelezen bericht door T-Mobile Webcare »

@Gabrielas

Erg vervelend om te lezen dat dit is gebeurd. Heb je een abonnement bij T-Mobile?
Indien ja, dan heb ik je gegevens nodig om dit na te kijken.

Als je je vraag stelt op het T-Mobile Forum kunnen wij bij je gegevens en het exact voor je nakijken. Maak je een forumaccount aan dan is deze automatisch gekoppeld aan jouw My T-Mobile account. De T-Mobile moderators hebben dan toegang tot je gegevens en kunnen je daardoor van de juiste informatie voorzien.

Met vriendelijke groet,

T-Mobile Webcare

stooker
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 mar 2012 17:20

Re: Proassist

Ongelezen bericht door stooker »

Op 8 februari 2012 heb ik mijn Blackberry op laten halen door de koerier. Ik had aangegeven een gelijkwaardig toestel te willen hebben in verband met internet voor Whatsup en Ping (wat mijn telefoonkosten aanzienlijk lager houdt. Ik kreeg een telefoon van een totaal onbekend merk zonder internetmogelijkheden. Dezelfde dag was dit toestel ook defect. 3 dagen later heb ik weer een ander toestel ontvangen. Eveneens zonder internetmogelijkheden. De helpdesk meldde mij dat er geen gelijkwaardige toestellen te leveren zijn.

Inmiddels ben ik ruim 8 weken verder en diverse dure (zeer lange wachttijden) telefoongesprekken verder zonder te weten of mijn BB nog gereapareerd kan worden en hooelang dat dan nog wel niet gaat duren.

Vanmiddag weer gebeld (ene Lindy die haar achternaam niet wilde melden en zeer arrogant overkwam). Ook deze mevrouw Lindy kon mij geen enkele informatie geven over mijn telefoon.

In de voorwaarden staat duidelijk dat de reparatie maximaal 6 weken mag duren. Dit staat ook op het internet via de site. Mevrouw Lindy zegt mij dat dit niet waar is. Dat het maximaal zes weken kan duren is mij ook verteld door Belcompany bij de aanschaf van het toestel en de verzekering.

Ik heb nu hogere telefoonrekeningen omdat ik geen gebruik kan maken van internet. Ik wil graag weten waar ijn telefoon is en of het toestel nog gemaakt kan worden en hoelang dit nog mag gaan duren.

Ik lees veel slechte ervaringen op bijvoorbeeld Trosradar over uw maatschappij met wachttijden van wel 9 maanden. Dit kan toch niet waar zijn. Ik vrees dat ik de volgende ben met een zeer slechte ervaring.

Ik heb vandaag ook contact opgenomen met de Belcompany en melding gemaakt van mijn ervaring temeer omdat belcompany uw maatschappij aanbeveelt als verzekeringsmaatschappij. Zij hebben voor mij een melding gemaakt richting hoofdkantoor en nemen dit in ieder geval wel serieus.

Wolter32
Berichten: 212
Lid geworden op: 19 apr 2010 21:41

Re: Proassist

Ongelezen bericht door Wolter32 »

Sjah 9 maanden en dat was ruim 2 jaar geleden. Heb tot de dag van vandaag mijn Nokia N95 niet meer gezien en zal die ook voorgoed kwijt zijn. Heb een paar weken geleden nog de gok gewaagd te bellen maar ze hebben geen gegevens meer en kunnen niks meer doen. Over en uit dus , ga nooit in zee met ProAssist want het is een regelrechte drama.

Gesloten