LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Simpel

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
g.v.campenhout
Berichten: 35
Lid geworden op: 30 nov 2010 19:23

Re: Simpel

Ongelezen bericht door g.v.campenhout »

Ben nog steeds aan het worstelen met Simpel.
Niet alleen het telefonisch contact zoeken is een ramp,maar ook het contact maken via het contactformulier is een ramp !!!!!!!

Wat is dit een ASOCIAAL en KLANT-ONVRIENDELIJK bedrijf.

g.v.campenhout
Berichten: 35
Lid geworden op: 30 nov 2010 19:23

Re: Simpel

Ongelezen bericht door g.v.campenhout »

Ben ik weer ! Zojuist gekeken naar Eredivisie voetbal.
Die duur betaalde spelers met het Simpel logo op de borst (zeker 3 clubs), worden door ons, slachtoffers van Simpel betaald. Het is maar dat U het weet !

waltera
Berichten: 5
Lid geworden op: 03 nov 2011 22:33

Re: Simpel

Ongelezen bericht door waltera »

Ik heb een anti twitter acount wordt volger en we gaan met ze alle op de stoep staan bij simpel in woerden. stop simpel.nl
#simpelishetniet

stef2010
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 mar 2012 18:05

Re: Simpel

Ongelezen bericht door stef2010 »

ik heb gelzen wat jullie allemaal schreven maar bij mij wil ik het juist blokkeren omdat ik hem kwijt geraakt ben en als het goed is moeten ze dan 20 euro van mijn rekeningen afschrijven als abonnements kosten maar zij zeggen elke keer dat ik heb gebeld en schrijven zomaar 50 euro van mijn rekening af terwel ik echter een bevestigen gehad had dat het was geblokkerd en als ik een mailtje stuur dan is het van kijk naar uw factuur dan kun je zien dat je gebeld heb en ik maar blijven betalen terwel ik alleen maar 20 euro hoef te betalen schrijven ze steeds 50 euro af omdat ik zogenaamd gebeld hebt

g.v.campenhout
Berichten: 35
Lid geworden op: 30 nov 2010 19:23

Re: Simpel

Ongelezen bericht door g.v.campenhout »

Wegens de zoveelste blokkering door simpel, geprobeerd iemand te spreken van de klantenservice. Zeker een uur bezig geweest maar het is een onneembaar fort, dus zonder resultaat. Toen maar het gratis 0800 nummer gebeld. Had binnen 2 sekonden een dame aan de lijn. Toen ik moest bekennen dat ik een bestaande klant was, kreeg ik te horen dat ik de klantenservice moest bellen en verbrak ze het gesprek.
Wat een SLECHT BEDRIJF is dit.!!!!!!!!!!!!!!

Simpelconsumenten
Berichten: 32
Lid geworden op: 02 dec 2008 17:39

Re: Simpel

Ongelezen bericht door Simpelconsumenten »

Beste klanten,

Indien u vragen of klachten over Simpel heeft kunt u mij een bericht sturen op onderstaand emailadres.
Vermeld hierbij concreet uw vraag of klacht, aangevuld met uw klant- en mobiele nummer, dan zet ik me in om de situatie voor u op te lossen.

Met vriendelijke groeten,

Anna van Dijck
[email protected]

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: Simpel

Ongelezen bericht door puma73 »

Simpelconsumenten schreef:Beste klanten,

Indien u vragen of klachten over Simpel heeft kunt u mij een bericht sturen op onderstaand emailadres.
Vermeld hierbij concreet uw vraag of klacht, aangevuld met uw klant- en mobiele nummer, dan zet ik me in om de situatie voor u op te lossen.

Met vriendelijke groeten,

Anna van Dijck
[email protected]
uit de gedragsregels
Bijdragen mogen niet te lang zijn en maar één (1) keer worden geplaatst.
Ook webcarefiguren horen zich aan de gedragsregels te houden. Het neerplempen van een en betzelfde bericht bij minstens 6 verschillende onderwerpen is nergens voor nodig. Als jullie dan zonodig damagecontrol willen doen, ga dan inhoudelijk in op de klacht.
Laatst gewijzigd door puma73 op 19 apr 2012 14:01, 1 keer totaal gewijzigd.

gtp
Berichten: 596
Lid geworden op: 16 mar 2009 11:02

Re: Simpel

Ongelezen bericht door gtp »

Waltera, simpel in Woerden?? Ik las eerder het adres 1071 NG Amsterdam.

Gesloten