LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Youfone

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
geertje12
Berichten: 11
Lid geworden op: 14 aug 2009 12:25

Re: Youfone

Ongelezen bericht door geertje12 »

En ja hoor, net terug uit Spanje en kon weer niet bellen na 11 MAANDEN!!!
In juli naar Duitsland gegaan vanwege aankoop auto. Ik kon dus weer niet bellen, naar mijn bank ivm overmaking aankoopbedrag.

Wederom klacht ingediend, waarop ik weer het zelfde standaard antwoord kreeg dat er 4 maanden blokkade op zou zitten, ik had nu inmiddels al 9 facturen betaald en kreeg zoals gewoonlijk deze reactie

Wij hebben uw schrijven in goede orde ontvangen. Naar aanleiding van uw klacht op 25.06.2012 sturen wij u de volgende informatie.

Wij betreuren dat uw vertragingen heeft opgelopen met het bekijken van uw facturen en specificaties op My Youfone. Wegens vernieuwingen hebben wij vertraging hierop gehad. Vanaf heden kunt u zorgeloos alles bekijken op My Youfone.

Het punt dat u niet kon bellen en gebeld worden in Spanje is doorgezet naar de desbetreffende afdeling. Wij hadden ook een blokkade voor het gebruik van uw abonnement in het buitenland de eerste vier maanden. Na de 4e maand werd de blokkade eraf gehaald. Dat was een voorwaarden die Youfone hanteerde sindskort is die voorwaarden ook verwijderd en kunt u zorgeloos gebruik maken van uw nummer in het buitenland.

Dit was dus weer niet mogelijk.

Nu voor de 3e keer in Spanje (sept) en weer kon ik niet bellen!!!! Voordat ik naar Spanje vertrok heb ik een mail gestuurd met de mededeling dat ik nu verwacht te kunnen bellen, waarop ik deze reactie kreeg:

29-08-12
Geachte heer / mevrouw Pors,

Wij hebben uw email in goede orde ontvangen.

Wij hebben u al eerder doorgezet dat u zorgeloos kunt bellen en gebeld kan worden in het buitenland, omdat er geen blokkade meer zit op uw roaming buitenland.

Onze excuses voor het ongemak.

Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd.
TE GEK VOOR WOORDEN!!!!

Na weer klachten te hebben ingediend onderstaand antwoord (4 dagen na indienen van zoveelste klacht), waarop ik heb bedankt (ook omdat mijn contract in oktober as. afloopt en ik geen zin meer heb in nog meer negativiteit, want dit soort haalt het slechte in een mens naar boven.) WANT ZOU HET NU NIET ZO MOETEN ZIJN DAT ZIJ MET MIJ CONTACT OP HADDEN MOETEN NEMEN

Geachte meneer/mevrouw,

Wij willlen u vragen om telefonisch contact op te nemen met de klantenservice. Wij vinden het heel vreemd dat u nog steeds geen bereik heeft in het buitenland.
En dit na 11 maanden......

Maar ik ben er iig per 22-10-12 van af, behoudens mijn klacht aan geschillencommissie

vanderberg45
Berichten: 4
Lid geworden op: 06 jun 2013 12:08

Re: Youfone

Ongelezen bericht door vanderberg45 »

Jammer om zulke berichten te lezen. Ik ken eigenlijk alleen maar goede verhalen over Youfone. Heb nu een jaar mijn abonnement, goed netwerk en ik vind dat de klantenservice er alleen maar op vooruit gaat.

Johnths2
Berichten: 42
Lid geworden op: 02 mar 2008 14:03
Locatie: Middelharnis
Contacteer:

Re: Youfone

Ongelezen bericht door Johnths2 »

vanderberg45 schreef: ik vind dat de klantenservice er alleen maar op vooruit gaat.
Ja, en wie hebben daar voor gezorgd!!

vanderberg45
Berichten: 4
Lid geworden op: 06 jun 2013 12:08

Re: Youfone

Ongelezen bericht door vanderberg45 »

Johnths2 schreef:
vanderberg45 schreef: ik vind dat de klantenservice er alleen maar op vooruit gaat.
Ja, en wie hebben daar voor gezorgd!!
Dat weet ik niet, ik geef alleen maar aan wat mij is opgevallen. Ik heb vorig jaar een paar keer gebeld en dit jaar denk ik ook 2 keer omdat ik vragen had, en ik werd gewoon netjes te woord gestaan, dat mag ook wel eens gezegd worden.

Rozanneke
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 jul 2013 16:55

Re: Youfone

Ongelezen bericht door Rozanneke »

Heb nu al een jaar een abonnement en geen problemen je kan alles makkelijk bekijken op je pagina en als je toch een vraag heb word je vriendelijk geholpen door hun helpdesk. Ik vind youfone echt top :D

vanderberg45
Berichten: 4
Lid geworden op: 06 jun 2013 12:08

Re: Youfone

Ongelezen bericht door vanderberg45 »

Rozanneke schreef:Heb nu al een jaar een abonnement en geen problemen je kan alles makkelijk bekijken op je pagina en als je toch een vraag heb word je vriendelijk geholpen door hun helpdesk. Ik vind youfone echt top :D
Kijk, blijkbaar denken er meer mensen net zo over als ik :)

Mourad
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 aug 2013 17:12

Re: Youfone

Ongelezen bericht door Mourad »

In juni aangevraagd met nummerbehoud. Heb 2 weken geleden een simkaart ontvangen maar wat zie ik deze pas niet in mijn iphone 5. Meteen gebelt naar youfone en er werd meteen een goede opgestuurd. Na 3 dagen kreeg ik deze in de brievenbus. Deze past wel! Volgende week ga ik bellen met youfone. Vind dit echt super goed want hoefde de simkaart niet te betalen. Goede service!! :D :D

Mourad
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 aug 2013 17:12

Re: Youfone

Ongelezen bericht door Mourad »

In juni aangevraagd met nummerbehoud. Heb 2 weken geleden een simkaart ontvangen maar wat zie ik deze pas niet in mijn iphone 5. Meteen gebelt naar youfone en er werd meteen een goede opgestuurd. Na 3 dagen kreeg ik deze in de brievenbus. Deze past wel! Volgende week ga ik bellen met youfone. Vind dit echt super goed want hoefde de simkaart niet te betalen. Goede service!! :D :D

Monki.mdj
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 aug 2013 11:01

Re: Youfone

Ongelezen bericht door Monki.mdj »

Net een abonnement afgesloten, top dat Youfone nu maandabonnementen aanbiedt. Ideaal voor mij omdat ik naar het buitenland vertrek over een paar maanden en nu niet aan een 1 of 2 jarig abonnement vast zit.

o.caliskan
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 jul 2014 20:01

Re: Youfone

Ongelezen bericht door o.caliskan »

Ik heb een simonly per maand opzegbaar abonnement afgesloten en deze zou ingaan op 11-07-2014. Ik kijk vandaag 10-07-2014 voor het eerst op MyYouFone en zie tot mijn verbazing dat zij er gewoon een 12 maanden contract van gemaakt hebben. Echt ongelofelijke oplichters zijn het. Ik probeer ze al een tijd te bereiken, maar kom ten eerste gewoon niet door (35 cent per minuut) en ten tweede antwoord op je mail duurt sowieso een eeuwigheid. Ik hoop dat ik mijn nog kan beroepen op mijn bedenktijd, aangezien de abonnement morgen in zal gaan, ik heb dit al voorgelegd aan mijn raadsman. MENSEN PAS OP HET ZIJN OPLICHTERS!! gelukkig heb ik met mijn gezond verstand een screenshot gemaakt van de keuzemenu tijdens het bestellen, omdat ik weet hoe dit soort dingen weleens kunnen misgaan op het internet, maar dit is pure FRAUDE.

Ik heb ook geprobeerd om via mijn account de maandbedragen te achterhalen en weer tot mijn verbazing wordt dit nergens vermeld (zelfs niet op je contract die je alleen in mijn youfone kunt terug vinden) Het is toch volgens mij wettelijk verplicht om bedragen in je contract te vermelden!! maar nee bij deze oplichters van YouFone is het dus niet vanzelfsprekend om de wet te volgen.

MENSEN GELOOF MIJ. IK ZELF BEN ONDERNEMER EN ZOU OOK ALTIJD IETS POSITIEFS VERMELDEN OVER EEN ANDER BEDRIJF, WANT VAAK WORDT ALLEEN HET NEGATIEVEN BELICHT, MAAR IN DIT GEVAL KLOPT HET 100%

Ga nooit in zee met YouFone, want het is een diepe zee, waar je niet meer snel boven water zal komen mocht je in hun water verdwijnen.

Ik ben al een campagne gestart om dit bekend te maken, vind namelijk dat dit soort parktijken veel mensen beschadigd. alle media bronnen die tot mijn beschikking staan zal ik benaderen en alle websites / blogs zal ik doorlopen en een bericht plaatsen over deze fraudeleuze telecom aanbieder YouFone.

Groeten
O.Caliskan

zamaan
Berichten: 3
Lid geworden op: 20 jul 2014 15:25

Re: Youfone

Ongelezen bericht door zamaan »

Ik heb nooit zo een slechte administratie gezien
puur diefstal
--------
Sinds 3 Oktober 2013 ben geen klant meer van youfone
meerdere malen geschreven nar Youfone en geen resultaat.
antwoord dat ik gelijk heb en dat ik binnen 2 weken antwoord ontvang. leugens
meerdere malen gebeld geen resultaat.
Nu zijn we in de maand Juli 2014 en het bedrag dat onterecht van mijn rekening afgeschreven nog niet terug gestort.

bedrijf heeft slechte klanten service
geen bezoek adres
beloftes niet na komen

mijn advies aan klanten van youfone automatisch afschrijven stoppen zodra het contract beëindigt
en goed opletten op facturen online
------------------------
*hier onder treft u een van de reacties van youfone ( niet na gekomen)

Van: [email protected]
Datum: 9 januari 2014 10:00:06 CET
Aan: [email protected]
Onderwerp: Ticket: 305487 Youfone klantenservice




Geachte heer XXXX,

Wij hebben uw bericht in goede orde ontvangen.

Wij hebben uw facturen doorgezet naar de desbetreffende afdeling. Zij hebben laten weten dat de bedrag die onterecht in rekening zijn gebracht worden binnen 14 werkdagen aan u gecrediteerd.

Hopend u zo voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Team Youfone

LET OP! Reageer niet op deze e-mail! Is de vraag nog niet beantwoordt, neem dan contact op met de klantenservice of stel de vraag via MyYoufone.

Onze klantenservice is op werkdagen (maandag t/m vrijdag) bereikbaar van 09.00 tot 18.00 uur op telefoonnummer 1200 (gratis) en anders is Youfone bereikbaar op 0900 – 698 3663 (35 cent per gesprek plus de kosten voor het gebruik van uw mobiele telefoon).

www.youfone.nl

RiaTheebe
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 sep 2015 00:25

Re: Youfone

Ongelezen bericht door RiaTheebe »

Vriendenactie tientje korting sigaar uit eigen doos

Een vriend maakte me attent op een actie van Youfone. Als ik me bij Youfone aanmeldde, kreeg hij een tientje en ik ook. Dat leek me wel wat. Alleen bleek dat tientje voor mij een sigaar uit eigen doos want ik moest 10 euri aansluitkosten gaan betalen. Ook moest ik naast de 4 euri per maand een internetbundel van minimaal 5 euro er bij afsluiten. Dus zou ik 9 euro per maand gaan betalen. Terwijl ik helemaal geen internet heb of wil. Ik blijf wel lekker bij Telfort zitten. Daar wordt me geen abonnement opgedrongen waaraan ik niets heb. Ben ik uiteindelijk toch nog een stuk goedkoper uit dan bij Youfone. Foute actie. Heel misleidend; gelukkig had ik m'n abonnement bij Telfort nog niet opgezegd.

wayward
Berichten: 6
Lid geworden op: 20 jul 2009 14:42

Re: Youfone

Ongelezen bericht door wayward »

De sim kaarten van Youfone werken niet in mijn telefoon, ik heb binnen 14 werkdagen aangegeven dat dit zo is. In een andere telefoon werkt deze wel, en wat Youfone betreft is dit niet hun probleem. Ik vind het een probleem dat ik een andere telefoon moet aanschaffen om hun simkaart te laten werken.

Ik wil dit contract ontbonden hebben aangezien het niet functioneert.

Nijogeth
Berichten: 9920
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Youfone

Ongelezen bericht door Nijogeth »

En waarom werkt die simkaart niet? Is ie te klein? Daar zijn adapters voor. Is ie te groot? Dan kun je hem bijknippen. Is uw telefoon wel simlockvrij? Zo nee, dan zult u hem simlockvrij moeten laten maken.

Miesman
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 aug 2018 17:39

Re: Youfone

Ongelezen bericht door Miesman »

Wij hebben sinds 11 juli een tv abonnement bij youfone afgesloten. Ik kwam er bij het instaleren al achter dat ze geen glasvezel hebben. Nou ja dat is niet anders en heb hem dus via de telefoon lijn geïnstalleerd door een kpn monteur. Na 5 minuten tv te hebben gekeken viel hij al op negatief beeld. Na van alles geprobeerd te hebben heb ok maar de youfone gebeld. Na 12 minuten in de wacht kreeg ik te horen (heeft u een sony tv?) Ja wij hebben een sony tv. Oei dat is lastig ( hoe oud is de tv?) Ik aanwoorde met 8 jaar oud. Oh ja dan is dt het probleem als je een nieuwe tv koopt dan heeft u geen last meer. Pppppfffff ik sluit een contract af om goedkoper uit te zijn omdat het ons allemaal te duur werd en nu moeten we maar een nieuwe tv kopen. Dit kan toch niet waar zijn. Daarna nog zo'n 10x gebeld en een aantal keren gemaild maar ze willen het contract niet beëindigen. Zelfs niet na het klachten formulier van de consumenten bond. Het is gewoon ons probleem. We moeten gewoon betalen zonder dat we tv kunnen kijken.

Nijogeth
Berichten: 9920
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Youfone

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Maar Miesman, u bent toch zelf akkoord gegaan met het contract, natuurlijk kunt u dit niet eenzijdig verbreken zonder kosten. Youfone voldoet gewoon aan de afspraken, maar uw hardware voldoet niet aan de eisen. Het probleem zit dus aan uw kant.

Gesloten