LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Simpel Telefonie

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
jjvessen
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 mar 2012 16:42

Simpel Telefonie

Ongelezen bericht door jjvessen »

Hallo,

21 februari j.l. is mijn abonnement bij Simpel ingegaan. Omdat ik een dochter in het buitenland heb, heb ik een abonnement gekozen met 100 belminuten, 100 sms en 100 belminuten buitenland.

Nu welgeteld 1 maand later, krijg ik een sms van Simpel waarin wordt vermeld dat ik snel over mijn bundel ga en ik een voorschot moet betalen van €50,- Na de belgegevens op mijn account te hebben geraadpleegd blijkt dat ik 73 minuten met het buitenland heb gebeld, en nog minder belminuten in het binnenland. Toch wordt er €0,50 in rekening gebracht per minuut dat ik contact heb met Griekenland.

De website van Simpel geeft niks aan dat betrekking heeft op vast of mobiel contact in het buitenland. Om hier uitleg over te krijgen heb ik meermalen geprobeerd te bellen met de Simpel 'klantenservice' (0900-1418), steevast krijg ik een geautomatiseerde vrouwenstem die me het volgende verteld: "Deze oproep is niet toegestaan, bel voor meer informatie klantenservice." Het betreffende nummer IS klantenservice. Ook als ik algemene informatie (0900-1408) bel krijg ik dit bericht.

Als ik dan via het tabblad contact een vraag wil opsturen, omrand die de vraag, nadat ik op de verzend-knop heb gedrukt, met een rode kleur als teken van een fout. Verder geeft die bij alles een groen afvink symbool, behalve bij de vraag zelf. U snapt dat ik hierdoor de vraag niet heb kunnen inzenden en ik dus nog steeds geen steek verder ben gekomen.

Heeft iemand een idee hoe ik dit moet aanpakken?

Alvast bedankt,

met vriendelijke groet,

Hans van Essen.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Simpel Telefonie

Ongelezen bericht door berndv »

jjvessen schreef:
Nu welgeteld 1 maand later, krijg ik een sms van Simpel waarin wordt vermeld dat ik snel over mijn bundel ga en ik een voorschot moet betalen van €50,- Na de belgegevens op mijn account te hebben geraadpleegd blijkt dat ik 73 minuten met het buitenland heb gebeld, en nog minder belminuten in het binnenland. Toch wordt er €0,50 in rekening gebracht per minuut dat ik contact heb met Griekenland.

De website van Simpel geeft niks aan dat betrekking heeft op vast of mobiel contact in het buitenland. Om hier uitleg over te krijgen heb ik meermalen geprobeerd te bellen met de Simpel 'klantenservice' (0900-1418), steevast krijg ik een geautomatiseerde vrouwenstem die me het volgende verteld: "Deze oproep is niet toegestaan, bel voor meer informatie klantenservice." Het betreffende nummer IS klantenservice. Ook als ik algemene informatie (0900-1408) bel krijg ik dit bericht.
Heeft u wel gekeken wat er binnen uw buitenland bundel valt? Ik kan het namelijk zo vinden op de website van simpel, waar het volgens u niet aangegeven staat. Op de eerste pagina wordt de buitenlandbundel al aangegeven. Als u dan op meer info klikt, komt u op een nieuwe pagina. Hierop staan de voorwaarden vermeld. 1 van de voorwaarden is dat er gebeld wordt naar de landen in het daar aangegeven lijstje.
Marokko
China
Duitsland
Turkije
Egypte
België
Suriname
Polen
Groot-Brittannië
Nederlandse Antillen
Frankrijk
Ik ben bang dat u een leuke rekening tegemoet zult zien, en dat simpel daarom om een voorschot vraagt.

Simpelconsumenten
Berichten: 32
Lid geworden op: 02 dec 2008 17:39

Re: Simpel Telefonie

Ongelezen bericht door Simpelconsumenten »

Beste klanten,

Indien u vragen of klachten over Simpel heeft kunt u mij een bericht sturen op onderstaand emailadres.
Vermeld hierbij concreet uw vraag of klacht, aangevuld met uw klant- en mobiele nummer, dan zet ik me in om de situatie voor u op te lossen.

Met vriendelijke groeten,

Anna van Dijck
[email protected]

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Simpel Telefonie

Ongelezen bericht door berndv »

Toch snel zo'n reactie, toch wel binnen een maand.

Gesloten