LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hollandsnieuwe afsluiten of niet?

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
FM67
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 mar 2012 12:55

Hollandsnieuwe afsluiten of niet?

Ongelezen bericht door FM67 »

Weet iemand een telefoonnummer waarop Hollandsnieuwe te bereiken is?
Zit met vragen en op deze manier kan ik geen keuze maken.

Wie heeft wel goede ervaringen met ze?

Linoge
Berichten: 392
Lid geworden op: 21 feb 2012 16:38

Re: Hollandsnieuwe afsluiten of niet?

Ongelezen bericht door Linoge »

FM67 schreef: Wie heeft wel goede ervaringen met ze?
Niemand in het kort gezegd. Lees dit forum er maar op na.

Suzanne 326
Berichten: 400
Lid geworden op: 01 sep 2011 10:37

Re: Hollandsnieuwe afsluiten of niet?

Ongelezen bericht door Suzanne 326 »

Ik zou het doen, zie allemaal lovende berichten hier!

FM67
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 mar 2012 12:55

Re: Hollandsnieuwe afsluiten of niet?

Ongelezen bericht door FM67 »

Inderdaad, je leest hier alleen negatieve reacties.
Daarom vraag ik ook om positieve reacties, want die worden zelden geplaatst en dat is wel jammer natuurlijk.

a3aanV
Berichten: 27
Lid geworden op: 10 okt 2011 14:35

Re: Hollandsnieuwe afsluiten of niet?

Ongelezen bericht door a3aanV »

dat je geen telefoonnummer kan vinden zegt toch al genoeg ?!

MAXIEM

Re: Hollandsnieuwe afsluiten of niet?

Ongelezen bericht door MAXIEM »

FM67

Als je wat geduld hebt, dan zal het webcareteam van dit bedrijfje hier zeker reageren. Mijn inschatting is, dat ze nog wel wat nieuwe klanten kunnen gebruiken. Voorzover ik weet is Hollandsnieuwe de enige telecomprovider in Nederland die zelf niet telefonisch bereikbaar is en dat kan -gezien de berichten op de diverse consumentensites- knap lastig zijn bij problemen en klachten.

Maxiem.

ropo64
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 mar 2012 17:41

Re: Hollandsnieuwe afsluiten of niet?

Ongelezen bericht door ropo64 »

Mijn ervaring is dat ze snel contact opnemen via dit forum. Ze proberen het wel op te lossen en dat is al heel wat tegenwoordig.. Het onbereikbaar zijn door sommige nummers is nog niet opgelost maar er wordt aangewerkt dusss toch even een positief berichtje tussendoor :P

hollandsnieuwe
verified
Berichten: 416
Lid geworden op: 26 jan 2011 13:51
Contacteer:

Re: Hollandsnieuwe afsluiten of niet?

Ongelezen bericht door hollandsnieuwe »

FM67 schreef:Weet iemand een telefoonnummer waarop Hollandsnieuwe te bereiken is?
Zit met vragen en op deze manier kan ik geen keuze maken.

Wie heeft wel goede ervaringen met ze?
Beste FM67,

Wanneer je graag telefonisch contact met ons wil kun je via www.hollandsnieuwe.nl/klantenservice aan de linkerkant van het scherm vragen of we je op een specifiek tijdstip terug bellen.

Vriendelijke groet,

hollandsnieuwe

CaptainSlow
Berichten: 462
Lid geworden op: 01 mei 2010 12:59

Re: Hollandsnieuwe afsluiten of niet?

Ongelezen bericht door CaptainSlow »

Niet aan beginnen, zo'n zelfde terugbel verzoek mag je ook indienen als er problemen zijn, HN belt niet binnen die twee dagen (althans niet als je eenmaal klant bent) terug.
Tevreden klanten zullen er ook wel zijn, dat zijn diegenen waarbij alles direct werkt en nog niets misgegaan is.
Zolang alles goed gaat zijn alle providers goed, je leert ze pas kennen als je ze nodig hebt en dan moeten ze vlot bereikbaar zijn, iets wat ze bij HN niet willen begrijpen.

MAXIEM

Re: Hollandsnieuwe afsluiten of niet?

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Beste FM67,

HN schrijft:
Wanneer je graag telefonisch contact met ons wil kun je via http://www.hollandsnieuwe.nl/klantenservice aan de linkerkant van het scherm vragen of we je op een specifiek tijdstip terug bellen.
Dat moet je juist niet doen!!! Van een bedrijf in Nederland mag je gewoon verwachten, dat dat bedrijf op een normale wijze telefonisch bereikbaar is.

mvg. maxiem.

hollandsnieuwe
verified
Berichten: 416
Lid geworden op: 26 jan 2011 13:51
Contacteer:

Re: Hollandsnieuwe afsluiten of niet?

Ongelezen bericht door hollandsnieuwe »

Voor alle volledigheid: dit terugbelverzoek is niet hetzelfde als het reguliere formulier waar je aan kunt geven dat je teruggebeld wilt worden. Via de linkerkant van de pagina kun je aangegeven dat je gebeld wil worden waarna we je binnen een aantal minuten van dat tijdstip op zullen bellen.

Vriendelijke groet,

hollandsnieuwe

Motormiss
Berichten: 12
Lid geworden op: 07 apr 2012 09:59

Re: Hollandsnieuwe afsluiten of niet?

Ongelezen bericht door Motormiss »

Ik heb een (tv-actie)abonnement afgesloten bij Hollandsnieuwe, de telefoon ontvangen op dinsdag 3 april en op woensdag 4 april gemaild dat ik het abonnement wilde annuleren. Dat kan volgens het contract als je binnen 7 dagen het pakket terugstuurt. Maar je moet eerst instructies krijgen via de klantenservice...... en die komen niet :evil:
Een eerdere mail van 2 april is ook nog steeds niet beantwoord!
De terugbelservive biedt geen oplossing omdat de tijd waaruit je kunt kiezen 1 week vooruit ligt :?: dus dan ben ik al te laat.....
Ik heb Vodafone en Belcompany al gebeld of zij iets voor me konden doen, maar helaas, alleen de klantenservice van Hollandsnieuwe kan me helpen.... nu maar hopen dat ze dat doen binnen de tijd.
Ben hier erg geirriteerd door :cry:

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: Hollandsnieuwe afsluiten of niet?

Ongelezen bericht door Jolijn »

de telefoon ontvangen op dinsdag 3 april en op woensdag 4 april gemaild dat ik het abonnement wilde annuleren.
Een onwillige lezer zou hieruit de conclusie kunnen trekken dat er nog niet daadwerkelijk geannuleerd is.
Mail nogmaals dat je, vanwege het ontbreken van de nodige instructies, langs deze weg annuleert/ontbindt/whatever. En zet erin dat je die mail ook via de reguliere post verstuurt.

Motormiss
Berichten: 12
Lid geworden op: 07 apr 2012 09:59

Re: Hollandsnieuwe afsluiten of niet?

Ongelezen bericht door Motormiss »

Mail nogmaals dat je, vanwege het ontbreken van de nodige instructies, langs deze weg annuleert/ontbindt/whatever. En zet erin dat je die mail ook via de reguliere post verstuurt.[/quote]

Ik heb alweer een keer gemaild, maar via de post is wel een idee! Dat ga ik direct op de bus doen, thx!!

MAXIEM

Re: Hollandsnieuwe afsluiten of niet?

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Motormiss

De dag waarop het herroepingsrecht (dus de bedenktijd) ingaat, is dus in jouw geval de dag waarop je schriftelijk danwel per fax bericht krijgt van HN op welke wijze je gebruik kunt maken van je herroepingsrecht en naar welk adres je de annulering moet sturen. Wettelijk mogen zij geen bijzondere drempels aan jouw herroepingsrecht koppelen. Zo staat het in de wet en niet anders.

Sukses en prettige paasdagen,

Maxiem.

Note: in dit geval zou ik bij dit bedrijfje de ontbindingsbrief voor de zekerheid schriftelijk en aangetekend versturen. Als zij zeggen dat dat per e-mail ook kan, dan moet je dat niet doen. Een e-mail is nog steeds geen wettelijk bewijsstuk.

Motormiss
Berichten: 12
Lid geworden op: 07 apr 2012 09:59

Re: Hollandsnieuwe afsluiten of niet?

Ongelezen bericht door Motormiss »

Dank je wel Maxiem, in het contract staat binnen 7 werkdagen na ontvangst, daarom ben ik bang dat het mis gaat straks en ik er toch aan vastzit, omdat zij niet reageren!

En de mail is via een formulier, dus dat is niet uit te printen als zodanig, je ontvangt daarna een algemene ontvangstbevestigingsmail, zonder de verstuurde content erin.

Ik heb intussen alles op papier gezet en dat gaat straks op de post, bedankt voor de goede raad!
Ook voor jou goede paasdagen gewenst :!:
MAXIEM schreef:Motormiss

De dag waarop het herroepingsrecht (dus de bedenktijd) ingaat, is dus in jouw geval de dag waarop je schriftelijk danwel per fax bericht krijgt van HN op welke wijze je gebruik kunt maken van je herroepingsrecht en naar welk adres je de annulering moet sturen. Wettelijk mogen zij geen bijzondere drempels aan jouw herroepingsrecht koppelen. Zo staat het in de wet en niet anders.

Note: in dit geval zou ik bij dit bedrijfje de ontbindingsbrief voor de zekerheid schriftelijk en aangetekend versturen. Als zij zeggen dat dat per e-mail ook kan, dan moet je dat niet doen. Een e-mail is nog steeds geen wettelijk bewijsstuk.

MAXIEM

Re: Hollandsnieuwe afsluiten of niet?

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Motormiss

Graag gedaan! en sukses toegewenst.

Maxiem.

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: Hollandsnieuwe afsluiten of niet?

Ongelezen bericht door Jolijn »

Motormiss schreef:Dank je wel Maxiem, in het contract staat binnen 7 werkdagen na ontvangst, daarom ben ik bang dat het mis gaat straks en ik er toch aan vastzit, omdat zij niet reageren!

En de mail is via een formulier, dus dat is niet uit te printen als zodanig, je ontvangt daarna een algemene ontvangstbevestigingsmail, zonder de verstuurde content erin.
Dat HM niet reageert kun jij niets aandoen, dat is jouw verantwoordelijkheid niet, maar die van hen.
Als je een printscreen maakt van het contactformulier, kun je het wel uitprinten.
Dat kun je dan ook nog bij je (aangetekende) brief bijsluiten + hun eigen bevestigingsmail.

Motormiss
Berichten: 12
Lid geworden op: 07 apr 2012 09:59

Re: Hollandsnieuwe afsluiten of niet?

Ongelezen bericht door Motormiss »

Dank je wel Jolijn, de brief is intussen al aangetekend op de bus en ik heb via dit forum, via pb, al een reactie van HN gekregen (typisch dat ze dat wel doen). Nu even afwachten! Dank voor het meedenken iig!
ook voor jou fijne paasdagen gewenst :!:
Jolijn schreef:
Motormiss schreef:Dank je wel Maxiem, in het contract staat binnen 7 werkdagen na ontvangst, daarom ben ik bang dat het mis gaat straks en ik er toch aan vastzit, omdat zij niet reageren!

En de mail is via een formulier, dus dat is niet uit te printen als zodanig, je ontvangt daarna een algemene ontvangstbevestigingsmail, zonder de verstuurde content erin.
Dat HM niet reageert kun jij niets aandoen, dat is jouw verantwoordelijkheid niet, maar die van hen.
Als je een printscreen maakt van het contactformulier, kun je het wel uitprinten.
Dat kun je dan ook nog bij je (aangetekende) brief bijsluiten + hun eigen bevestigingsmail.

Motormiss
Berichten: 12
Lid geworden op: 07 apr 2012 09:59

Re: Hollandsnieuwe afsluiten of niet?

Ongelezen bericht door Motormiss »

Naar aanleiding van mijn post hier op dit forum, en een pb naar Hollandsnieuwe, ben ik al gebeld door een medewerker van Hollandsnieuwe en is me een mail met alle info toegestuurd. Snelle actie :!:

Gesloten