LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] hollandsnieuwe onbereikbaar

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
michielVDB
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 apr 2012 10:19

hollandsnieuwe onbereikbaar

Ongelezen bericht door michielVDB »

weet iemand misschien een adres van hollandsnieuwe? ik ben namelijk van plan rechtsbijstand in te schakelen aangezien zij mijn telefoon + sim-kaart zijn kwijt geraakt onderweg naar reparatie en nu zeggen ze dat ze mij daar niet mee kunnen helpen(zij gaven mij een verkeerd adres namelijk een bedrijf in den Bosch terwijl het opgegeven reparatie bedrijf gevestigd is in Nuth). track en trace zegt overigens dat het product is afgeleverd .

MAXIEM

Re: hollandsnieuwe onbereikbaar

Ongelezen bericht door MAXIEM »

michielVDB

Het adres zou moeten zijn:

Correspondentie adres
Postbus 312
2000 AH Haarlem

maar het zou me niks verbazen dat het een fake-adres is.

Sukses, Maxiem.

hollandsnieuwe
verified
Berichten: 416
Lid geworden op: 26 jan 2011 13:51
Contacteer:

Re: hollandsnieuwe onbereikbaar

Ongelezen bericht door hollandsnieuwe »

Beste Michiel,

Wanneer je ons je gegevens in een privebericht toestuurt zullen we direct kijken hoe we dit het beste op kunnen lossen.

Vriendelijke groet,

hollandsnieuwe

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: hollandsnieuwe onbereikbaar

Ongelezen bericht door Guardian72 »

hollandsnieuwe schreef:Beste Michiel,

Wanneer je ons je gegevens in een privebericht toestuurt zullen we direct kijken hoe we dit het beste op kunnen lossen.

Vriendelijke groet,

hollandsnieuwe
Lijkt me een eenvoudige oplossing.
Zorg dat de telefoon terecht komt, of voorzie de klant van een nieuwe.

Geef daarnaast de 'klantenservice' de opdracht om klanten ook echt service te verlenen - scheelt echt een hoop negatieve publiciteit.

MAXIEM

Re: hollandsnieuwe onbereikbaar

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Guardian72

Het probleem bij dit bedrijf is, dat ze nog steeds niet inzien, dat de zogenaamde webcaredraadjes van

hollandsnieuwe in feite negatieve publiciteit inhouden. Hoe dom kun je zijn?!

Maxiem.

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: hollandsnieuwe onbereikbaar

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Tja -

maar dat is bij alle webcare zaken zo.

Helaas - bezuinigen op klantenservice is m.i. valse zuinigheid - want van elke 10 problemen worden er volgens mij 7 niet eens op internet gemeld - en van de overige 3, hoeveel worden uiteindelijk naar tevredenheid opgelost?

(Ik moet wel zeggen, nadat ik de zoveelste keer gedoe had met ziggo klantenservice - en ik de klacht hier had geplaatst - werd het ineens wel opgelost... waardoor ik blij was, maar alsnog supersnel over ben gestapt naar een andere internetprovider die WEL werkt :) )

MAXIEM

Re: hollandsnieuwe onbereikbaar

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Guardian72

Het is natuurlijk ook zo dat de webcareklanten die wel geholpen worden bij het volgende probleem weer geconfronteerd worden met een "klantenservice" die geen klantenservice is. Uiteindelijk lopen deze klanten toch weg en zoeken een beter plekje onder de zon.
Maar zoals ik al schreef: ik blijf me verbazen over de domme bedrijfsvoering van hollandsnieuwe.

Met collegiale groet, Maxiem.

Betrouwbaar
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 jan 2013 21:30

Re: hollandsnieuwe onbereikbaar

Ongelezen bericht door Betrouwbaar »

Ik heb ook grote moeite om contact te krijgen met Hollands Nieuwe. Ik ben al een hele poos bezig om mijn order (sim only zonder toestel) bij hen te annuleren. Zo staat gepland dat ik per 5/2/13 ga overstappen van Vodafone naar Hollands Nieuwe, maar daar zie ik absoluut van af! Meerdere malen heb ik een e-mailformulier moeten invullen, want telefonisch is de klantenservice echt niet te bereiken! Maar goed, dan maar hopen dat een aantal e-mailformulieren tot een goed resultaat kan leiden, maar nee!> aldoor krijg ik geen gehoor of ik ontvang terloops een antwoord per e-mail zonder oplossing.

Hollands Nieuwe adverteert met goedkope abonnementen, maar waarom staat de verkeerde prijs dan op mijn order vermeld? Online + op tv reclame vermelden zij: €13,25 p/m (275 bel/sms minuten + 500 MB) maar in de order staat €19,25 vermeld.???
Nee, dan klopt er iets niet!

Ik heb zeer veel spijt dat ik in de aanlokkelijke prijzen van Hollands Nieuwe ben getuind. Dat zal me geen tweede keer meer gebeuren.

Ze moeten zich schamen! :oops:

Mocht Hallonds Nieuwe dit lezen> het betreft ordernummer: HN-ON-1020599498> annuleren!

M. Smelt

[email protected]
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 dec 2013 14:51

Re: hollandsnieuwe onbereikbaar

Ongelezen bericht door [email protected] »

Weet iemand of dit inderdaad het goede adres is. Zij zijn de telefoon van mijn dochter kwijtgeraakt, ( 23 september al!!!). Ze hebben zelfs bevestigd, dat de telefoon is doorgestuurd naar een extern bedrijf.

Wil ze aansprakelijk stellen voor geleden schade en teveel betaalde vergoedingen, maar moet wel goed adres hebben.

Inderdaad, via klantenservice kom je nergens en krijg je steeds weer andere domme gansjes aan de lijn zonder dat er iets gebeurd.

Prolix
Berichten: 624
Lid geworden op: 27 sep 2013 23:57

Re: hollandsnieuwe onbereikbaar

Ongelezen bericht door Prolix »

[email protected] schreef:Weet iemand of dit inderdaad het goede adres is. Zij zijn de telefoon van mijn dochter kwijtgeraakt, ( 23 september al!!!). Ze hebben zelfs bevestigd, dat de telefoon is doorgestuurd naar een extern bedrijf.

Wil ze aansprakelijk stellen voor geleden schade en teveel betaalde vergoedingen, maar moet wel goed adres hebben.

Inderdaad, via klantenservice kom je nergens en krijg je steeds weer andere domme gansjes aan de lijn zonder dat er iets gebeurd.
Nou, een echt adres heb je niet nodig, een email is namelijk net zo rechtsgeldig en veel goedkoperderder. Mailen kun je hier. Ze zijn ook inderdaad aansprakelijk te stellen, maar van "geleden schade'' kan helaas geen sprake zijn. En wat je bedoelt met "teveel betaalde vergoedingen" is me ook erg onduidelijk. Dat maakt verder niet uit, doe je verhaal via de link en vergeet niet te vermelden dat je binnen 6 werkdagen een afdoende antwoord wil omdat je anders naar de geschillencommissie gaat.

Gesloten