LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hollands Nieuwe

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Ellen Verwoerd
Berichten: 8
Lid geworden op: 08 mei 2012 20:22

Hollands Nieuwe

Ongelezen bericht door Ellen Verwoerd »

Wil hierbij ff mijn verhaal kwijt over de slechte service van Hollands Nieuwe.

14-4 Bestelling gedaan voor het voorafvoordeel 275 Abonnement inclusief Samsung Galaxy Y toestel.
14-4 Per mail bevestiging hiervan.
18-4 Afspraak met bezorgdienst voor levering 21-4 tussen 9:00 en 13:15 uur.
20-4 Per mail bedankt voor bestelling en inloggegevens.
20-4 Per mail bevestiging levertijd van bezorgdienst, tussen 11:08 en 13:08 uur.
21-4 Bezorgdienst ziet rijbewijs van mij met gegevens van mijn Ex partner en moet bellen met bezorgdienst en vodafone, na enige tijd mag hij toch handelen en moet ik tekenen met de handtekening zoals in rijbewijs, waar ik geen vrede mee had, na 5 x en zijn kontrolerende oog was het dan wel goed. Toen moest ik tekenen voor ontvangst en dat mocht wel met mijn huidige handtekening.
21-4 Per mail een copy kontrakt ontvangen.
22-4 Wachtwoord van inloggen veranderd en direkt per mail bevestiging ontvangen hiervan.
22-4 Bij Hollands Nieuwe gemeld dat ik niet bereikbaar was voor bellen en sms'n
22-4 Per mail bevestiging hiervan.
23-4 Klacht is ontstaan tijdens bestelling waarbij je nummer onjuist is gekoppeld aan het netwerk.
23-4 Voicemail uitgezet.
23-4 Per mail bevestiging hiervan.
23-4 Weer gemeld dat ik niet bereikbaar ben en de heleboel wil annuleren.
23-4 Bevestiging van deze klacht en ze nemen binnen 2 dagen kontakt op.
24-4 Sorry voor het ongemak, druk bezig met herstel, voorstel ; 2 de maand gratis inclusief bijbehorende beltegoed retour.
25-4 Nummerafscherming aangezet.
25-4 Per mail bevestiging hiervan.
27-4 Antwoord op 23-4 , dat ik alleen kan annuleren binnen 7 dagen en zonder gebruik te hebben gemaakt van de simkaart,(hoe kom ik aan een klacht, ik koop ook geen koelkast om mijn inhoud op de kachel te leggen)
27-4 Antwoord op probleem komt doordat mijn nummer begint met 06-374 , deze zijn niet goed verbonden met het netwerk, en weer bieden ze de 2 de maand gratis.
27-4 Weer gemeld dat ik er klaar mee ben en dat ze alles moeten annuleren en dat ze blij mogen zijn dat ze geen winkel hebben waar ik heen kan gaan.
27-4 Per mail bevestiging hiervan.
28-4 Nog steeds niet bereikbaar, kan volgens hun wel sms ontvangen van vodafone klanten, ze verwachten dat volgende week de klachten verholpen zijn.
4-5 Nog steeds problemen wat ze zeggen met T-Mobile netwerk, maar ik heb vernomen van diverse mensen met verschillende providers dat ik nog steeds niet optimaal bereikbaar ben, weer het voorstel van 2 de maand gratis of anders annuleren binnen 2 weken waarna ik de aanschafkosten terug gestort zal krijgen.
5-5 Heb gelijk geannuleerd met de mededeling hoe verder te handelen ivm het retourneren van het toestel in originele verpakking. Ook heb ik een bevestiging gevraagd dat ik helemaal verlost ben van Hollands Nieuwe omdat ik toch een nieuw kontrakt wil afsluiten bij een andere provider en niet voor verassingen wil komen te staan bij deze.
5-5 Per mail bevestiging hiervan en dat ze niet kunnen garanderen dat ze binnen 2 dagen kontakt met me opnemen.

7-5 We zijn alweer 2 dagen verder en u weet het al, ik heb nog niets vernomen en hoop dat ze dat wel zullen doen binnen het termijn van 2 weken en zich zullen houden aan hun woord, of zullen ze ook het netwerk van T-Mobile hebben en helaas voor klachten als deze niet bereikbaar zijn.

Ik wacht af,

E.Verwoerd

hollandsnieuwe
verified
Berichten: 416
Lid geworden op: 26 jan 2011 13:51
Contacteer:

Re: Hollands Nieuwe

Ongelezen bericht door hollandsnieuwe »

Beste Ellen,

Wanneer je ons per privebericht je e-mailadres toestuurt zal ik je een e-mail met de link naar het retourformulier opsturen. Wanneer je het toestel met behulp van dit formulier retour stuurt zullen wij het abonnement annuleren.

Mijn excuses voor al het ongemak.

Vriendelijke groet,

hollandsnieuwe

MAXIEM

Re: Hollands Nieuwe

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Ellen Verwoerd

Dat is een mooi overzicht van hoe het niet moet gaan. Het radarwebcareteamhollandsnieuwe schrijft nu wel dat ze de overeenkomst zullen annuleren nadat je het toestel hebt geretourneerd, maar.....................ik vrees met grote vreze dat de wet van Edward A. Murphy in deze zaak pregnant aanwezig zal blijven. Murphy's wet houdt in: "if there’s any way they can do it wrong, they will", ook wel geformuleerd als: "Anything that can go wrong will go wrong"

Sterkte toegewenst, Maxiem.

Ellen Verwoerd
Berichten: 8
Lid geworden op: 08 mei 2012 20:22

Re: Hollands Nieuwe

Ongelezen bericht door Ellen Verwoerd »

Vanmiddag dan maar via privebericht een retourformulier gevraagt, dus nu maar afwachten........

theimartens
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 mei 2012 20:20

Re: Hollands Nieuwe

Ongelezen bericht door theimartens »

Beste Ellen

Ik zit in het zelfde schuitje kan mijn vasttoestel va tele2 niet ontvangen ook niet van ziggo geen T-mobile ontvangst en geen mobile internet ook op mijn contract
ontbinding geen reactie.

Ellen Verwoerd
Berichten: 8
Lid geworden op: 08 mei 2012 20:22

Re: Hollands Nieuwe

Ongelezen bericht door Ellen Verwoerd »

10 mei telefoon in originele verpakking retour gestuurd, vandaag zijn we alweer 9 dagen verder en heb nog niets gehoord van Hollands Nieuw. Ik wil de bevestiging ontvangen dat ik overal van af ben want dan kan ik zonder problemen een nieuw kontrakt afsluiten bij een andere provider,

we wachten weer af,

Ellen

mary1957
Berichten: 28
Lid geworden op: 13 okt 2011 12:45

Re: Hollands Nieuwe

Ongelezen bericht door mary1957 »

Abonnement afgesloten bij AD met Galaxy Y en jaar gratis bellen met Hollands Nieuwe. Telefoon keurig op tijd ontvangen van AD, maar geen SIM kaart van Hollands Nieuwe.
Na 3 x mailen en 2 x bellen eindelijk bericht ontvangen van Hollands Nieuwe.
Echter geen SIM kaart maar alleen een code, met daarbij een kaartje: ''dit had je nog van ons tegoed 1 jaar gratis bellen, met vooraf voordeel 75''. Geen idee wat ik hiermee moet, want ik heb geen lopend abonnement bij Hollands Nieuwe.
Hollands Nieuwe belt en mailt hierover niet terug.

MAXIEM

Re: Hollands Nieuwe

Ongelezen bericht door MAXIEM »

mary1957

*Je kunt jouw bericht natuurlijk ook op andere consumentenfora plaatsen. Wellicht dat je daar lotgenoten aantreft, die hetzelfde overkomt. Hieronder volgen een aantal mogelijke forumadressen, waaruit je zelf kunt kiezen.

*Consumentenforums:

http://www.consumentenbond.nl/forum/
http://www.klachtenkompas.nl/?cid=sea_g ... htenkompas
http://kassa.vara.nl/discussies/
http://forum.www.trosradar.nl/
http://www.klacht.nl/
http://www.groetenvanmax.nl/?waxtrapp=faarjEsHnHUVcBT
https://www.klachtenkompas.nl/

*Ben of word je niet goed behandeld door een bedrijf of denk je dat een bedrijf zich niet aan de (wettelijke) regels houdt?
Dan ontvangt ConsuWijzer graag je klacht (klik op: Hoe dien ik een klacht in):

http://www.consuwijzer.nl/

Sukses, Maxiem.
Laatst gewijzigd door MAXIEM op 20 jun 2012 14:27, 1 keer totaal gewijzigd.

hollandsnieuwe
verified
Berichten: 416
Lid geworden op: 26 jan 2011 13:51
Contacteer:

Re: Hollands Nieuwe

Ongelezen bericht door hollandsnieuwe »

Beste Ellen,

Het verzoek om de annulering te verwerken is doorgezet naar de tweede lijn. Ik verwacht hierop binnen korte tijd antwoord te ontvangen. Je hoort dit dan direct.

Vriendelijke groet,

hollandsnieuwe

Ellen Verwoerd
Berichten: 8
Lid geworden op: 08 mei 2012 20:22

Re: Hollands Nieuwe

Ongelezen bericht door Ellen Verwoerd »

Heb "Hollands Nieuwe" 22 mei een bericht gegeven van track&trace dat mijn telefoon 12 mei met ontvangstbevestiging daar is afgeleverd. Wat doet mij vandaag weer verbazen na een mail van Hollands Nieuwe :

Beste klant,

Zodra wij het toestel binnen hebben zullen wij het abonnement annuleren en het betaalde bedrag terug storten op je rekening.
Ik ga ervan uit dat ik je hiermee voldoende heb geïnformeerd en wil je bedanken voor je reactie.

Vriendelijke groeten,

uit bescherming maar ff naam weggehaald,

Klantenservice,

en dan praten ze niet meer over fase, of zal ik er nog 99 moeten ?

Ik hou jullie op de hoogte,

met vriendelijke groeten,

Ellen

Cerberus
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 jun 2012 03:53

Re: Hollands Nieuwe

Ongelezen bericht door Cerberus »

Hoi Ellen, ik dacht erover om een abonnement bij HN te nemen, maar al die negatieve berichten...hoe is het nu? Hebben ze je eindelijk geannuleerd?

Ellen Verwoerd
Berichten: 8
Lid geworden op: 08 mei 2012 20:22

Re: Hollands Nieuwe

Ongelezen bericht door Ellen Verwoerd »

We zijn alweer een week verder en je raad het al, nog steeds niets vernomen, je zou er goed aan doen om er maar goed over na te denken om bij hollands nieuwe een kontrakt af te sluiten.

prettig weekend,

en ik hou jullie op de hoogte,

Ellen

MAXIEM

Re: Hollands Nieuwe

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Ellen Verwoerd

Eindelijk is het dan zover. Hollandsnieuwe heeft nu een direkt bereikbare telefonische klantenservice.
Bel ons!
0900-0602

Wij zijn op elke werkdag
bereikbaar van
09.00 t/m 17.00 uur
€ 0,35 per minuut
(max. € 10,- per gesprek)
Het slechte nieuws is, dat de prijs per minuut veel te hoog ligt. Dat had naar mijn mening maximaal € 0,10 per minuut moeten zijn.

Zegt het voort, zegt het voort.

Maxiem.

Klopen
Berichten: 11
Lid geworden op: 11 jun 2012 13:29

Re: Hollands Nieuwe

Ongelezen bericht door Klopen »

Het tarief van 35 cent per minuut is in strijd met de wet. De kosten van de klantenservice via een 0900 nummer mag niet meer zijn dan 15 cent per minuut.

Zie: http://www.consuwijzer.nl/Ik_wil_advies ... ing_vooraf

En ook: http://www.bellen.com/nieuws/maximum-ta ... mmers.aspx

Iedereen kan een klacht indienen bij Consuwijzer.

trend spray
Berichten: 103
Lid geworden op: 20 mei 2012 15:30

Re: Hollands Nieuwe

Ongelezen bericht door trend spray »

Wat mag een informatienummer kosten?
Bedrijven mogen zelf kiezen wat hun informatienummer kost. Maar er gelden andere regels voor bedrijven waamet een klantenservice met een 0900-nummer moet bellen. Als u dit 0900-nummer vanaf een vaste telefoon belt, mag het niet meer dan 15 cent per minuut kosten.


Hersteld: wat hier onderstond in het bericht van ConsuWijzer was niet van toepassing.
Volgende keer beter lezen Trend Spray :)

Dacht in eerste instantie dat Klopen, een "grapjas" was.

Ellen Verwoerd
Berichten: 8
Lid geworden op: 08 mei 2012 20:22

Re: Hollands Nieuwe

Ongelezen bericht door Ellen Verwoerd »

de bevestiging die ik gestuurd heb dat het toestel is ontvangen op 12 mei 2012, wordt waarschijnlijk niets mee gedaan, vandaag 20 juni heb ik nog steeds niets vernomen van Hollands Nieuwe. Ik neem het HN dan ook zeer kwalijk en zal nog meer negatieve reklame gaan publiceren op andere klachten sites, ik raadt ook iedereen aan om nooit met HN in zee te gaan, er zijn genoeg andere providers die het beter doen en kies er dan 1 uit met een winkel waar je dan ook terug kunt gaan.

Ik hou jullie op de hoogte over het verloop van mijn ding,

groeten,

Ellen

Cerberus
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 jun 2012 03:53

Re: Hollands Nieuwe

Ongelezen bericht door Cerberus »

Oh jee, dat klinkt niet best. Aan de andere kant heb ik ook over de klantenservice en administratie van andere providers altijd veel slechte verhalen gehoord.

Ik zit nu inmiddels bijna twee weken bij HN. De klantenservice was redelijk bereikbaar, eerste keer 7 minuten, tweede keer 17 gewacht. Dat is natuurlijk lang, maar bij T-Mobile en KPN heb ik wel eens langer moeten wachten, en nooit kort.

Ik belde over een korting die niet doorgevoerd was. De Klantenservice zou het doorgeven aan de technische dienst, die het in orde zou maken. Ik las op Tweakers.net dat ook iemand anders deze korting ten onrechte niet had gekregen. Maar na een werkdag of 4–5 was de korting voor ons beiden gefixt. Dus dat viel me erg mee: na wat ik op het internet hoorde verwachtte ik allerlei rampen.

Wel is er van gistermiddag tot vanavond een internetstoring geweest, waardoor een aantal mensen geen mobiel internet van HN kreeg (bellen en sms werkten wel). Dat vermeldden ze ook op hun website (toen wist ik dat ik niet de enige was en het wel opgelost zou worden; er stond eerst trouwens ook dat ze de oorzaak nog niet hadden gevonden). Mijn pre-paid kaartje van HN had wel internet, mijn abonnement niet. Storing is dus inmiddels verholpen, maar ik vond meer dan 24 uur wel lang: zo lange storingen heb ik geloof ik nooit eerder meegemaakt met andere providers.

Ellen: sterkte!

Ellen Verwoerd
Berichten: 8
Lid geworden op: 08 mei 2012 20:22

Re: Hollands Nieuwe

Ongelezen bericht door Ellen Verwoerd »

Goedemorgen Nederland,

eindelijk is het dan zover, van de week eindelijk vernomen dat ik helemaal af ben van HN, natuurlijk wel pas nadat ik ze eerst een mail had gezonden.
Bij deze wil ik iedereen bedanken, behalve HN, voor de vele reacties die ik heb mogen ontvangen.
Nu is voor mij dit hoofdstuk gesloten en wens ik iedereen een prettig weekend.

ps. denk goed na over het afsluiten van een abb. :lol:

pluus_x
Berichten: 9
Lid geworden op: 16 sep 2010 11:49

Re: Hollands Nieuwe

Ongelezen bericht door pluus_x »

Hallo Elly,
Wat is de procedure die je gevolgd hebt om voorgoed van HN af tekomen????
Ik zit al bijna een week zonder werkende telefonie zonder dat ze reageren. ik ben het beu en zat met ze......

Ellen Verwoerd
Berichten: 8
Lid geworden op: 08 mei 2012 20:22

Re: Hollands Nieuwe

Ongelezen bericht door Ellen Verwoerd »

plaats een nieuw bericht op tros radar en dan zullen ze reageren, zoniet log je in bij HN en ga je naar annuleren en vul je daar je klacht in en blijf reageren naar ze,
succes

Gesloten