LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Zeer slechte service Phonehouse Assen

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
pwaal
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 jun 2012 12:24

Zeer slechte service Phonehouse Assen

Ongelezen bericht door pwaal » 07 jun 2012 13:02

Ik heb begin maart mijn iphone ter reparatie aangeboden bij Phonehouse omdat netwerk steeds uitviel. Na 1e reparatie bleek het probleem niet opgelost. Toestel werd opnieuw gestuurd naar Dynafix, het reparatiebedrijf waar Phonehouse zaken meedoet. Ruim 8 weken later kreeg ik een nieuwe (gereviseerde) Iphone 4. Bij deze bleek dat na 1 dag de microfoon uit te vallen. Opnieuw werd deze naar Dynafix opgestuurd. Na nogmaals 3 weken kreeg ik een bericht van Dynafix (dus geen Phonehouse) dat reparatie niet onder garantie valt. Dit terwijl het toestel nog in de garantieperiode viel en ik tevens via Phonehouse verzekerd was bij Lifeline. Bij alle partijen kreeg ik geen reactie waarom toestel niet onder garantie gerepareerd kon worden. Dit ongeacht het feit dat er 2 jaar fabrieksgarantie op het toestel zit. Dynafix en Lifeline gebeld. Deze speelde het probleem weer door naar Phonehouse. Vervolgens legde Phonehouse weer het probleem van garantie bij Dynafix. Nu ruim 3 maanden later heb ik nog steeds geen beschikking over een iphone 4. Een week geleden kreeg ik een bericht dat ik de beschikking kon krijgen over een leen smartphone. Als service behoefde ik dan geen borg te betalen. Voor die tijd werd ik afgescheept met een oude nokia (geen smartphone). Bij Phonehouse Assen kunnen ze niet zeggen wanneer ik een "nieuwe ?" lphone 4 krijg.
Mijn conclusie tot op heden is:
- Phonehouse biedt geen garantie op uitgevoerde reparatie (terwijl 2 jaar fabrieksgarantie);
- Phonehouse biedt geen service voor vervangend toestel (pas na 3 maanden);
- Phonehouse heeft geen boodschap aan gemaakte onkosten klant (abonnement, reis-telefoonkosten, ongemak etc.)
- De communicatie met Phonehouse is slecht (geen reactie telefonisch of via email/ tevens geen vaste medewerkers of aanspreekpunten op hoger niveau in de organisatie).

MAXIEM

Re: Zeer slechte service Phonehouse Assen

Ongelezen bericht door MAXIEM » 07 jun 2012 13:31

pwaal

*Je kunt jouw bericht natuurlijk ook op andere consumentenfora plaatsen. Wellicht dat je daar lotgenoten/bondgenoten aantreft, die hetzelfde overkomt. Hieronder volgen een aantal mogelijke forumadressen, waaruit je zelf kunt kiezen.

*Consumentenforums:

http://www.consumentenbond.nl/forum/
http://www.klachtenkompas.nl/?cid=sea_g ... htenkompas
http://kassa.vara.nl/discussies/
http://forum.www.trosradar.nl/
http://www.klacht.nl/
http://www.groetenvanmax.nl/?waxtrapp=faarjEsHnHUVcBT

*Ben of word je niet goed behandeld door een bedrijf of denk je dat een bedrijf zich niet aan de (wettelijke) regels houdt?
Dan ontvangt ConsuWijzer graag je klacht (klik op: Hoe dien ik een klacht in):

http://www.consuwijzer.nl/

Sukses, Maxiem.

buurvrouwen
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 mar 2011 12:47

Re: Zeer slechte service Phonehouse Assen

Ongelezen bericht door buurvrouwen » 07 jun 2012 16:36

:roll:
Laatst gewijzigd door buurvrouwen op 17 sep 2012 17:28, 2 keer totaal gewijzigd.

atesli
Berichten: 370
Lid geworden op: 20 jan 2010 23:36

Re: Zeer slechte service Phonehouse Assen

Ongelezen bericht door atesli » 07 jun 2012 19:14

Abonnements kosten betaal je vooruit , dus je betaald de eerste keer meer dan 1 maand.
Tevens staan op je eerste factuur ook je aansluitkosten.
Dit kan je allemaal vinden als je een account hebt aangemaakt op my T-Mobile.

phonehousenl
Berichten: 18
Lid geworden op: 29 mar 2010 12:24

Re: Zeer slechte service Phonehouse Assen

Ongelezen bericht door phonehousenl » 08 jun 2012 10:11

Beste Pwaal,

Wat vervelend om te lezen dat u probleem nog niet is opgelost.
Zou u mij via een e-mail wat aanvullende informatie kunnen geven? U moet dan denken aan een telefoonummer, naam, adres en reparatienummer. Met die informatie kan ik de geschiedenis van dit probleem nalezen en wellicht achterhalen waar het is fout gegaan. In ieder geval lijkt het me hoog tijd dat hier een passende oplossing voor gaat komen.

Via een PB stuur ik u een e-mailadres waarop u mij kunt mailen.

Excuses voor deze vervelende situatie.
Met vriendelijke groet,

Phonehouse webcare,
Peter.

Gesloten