Zeer slechte service Phonehouse Assen
Geplaatst: 07 jun 2012 13:02
Ik heb begin maart mijn iphone ter reparatie aangeboden bij Phonehouse omdat netwerk steeds uitviel. Na 1e reparatie bleek het probleem niet opgelost. Toestel werd opnieuw gestuurd naar Dynafix, het reparatiebedrijf waar Phonehouse zaken meedoet. Ruim 8 weken later kreeg ik een nieuwe (gereviseerde) Iphone 4. Bij deze bleek dat na 1 dag de microfoon uit te vallen. Opnieuw werd deze naar Dynafix opgestuurd. Na nogmaals 3 weken kreeg ik een bericht van Dynafix (dus geen Phonehouse) dat reparatie niet onder garantie valt. Dit terwijl het toestel nog in de garantieperiode viel en ik tevens via Phonehouse verzekerd was bij Lifeline. Bij alle partijen kreeg ik geen reactie waarom toestel niet onder garantie gerepareerd kon worden. Dit ongeacht het feit dat er 2 jaar fabrieksgarantie op het toestel zit. Dynafix en Lifeline gebeld. Deze speelde het probleem weer door naar Phonehouse. Vervolgens legde Phonehouse weer het probleem van garantie bij Dynafix. Nu ruim 3 maanden later heb ik nog steeds geen beschikking over een iphone 4. Een week geleden kreeg ik een bericht dat ik de beschikking kon krijgen over een leen smartphone. Als service behoefde ik dan geen borg te betalen. Voor die tijd werd ik afgescheept met een oude nokia (geen smartphone). Bij Phonehouse Assen kunnen ze niet zeggen wanneer ik een "nieuwe ?" lphone 4 krijg.
Mijn conclusie tot op heden is:
- Phonehouse biedt geen garantie op uitgevoerde reparatie (terwijl 2 jaar fabrieksgarantie);
- Phonehouse biedt geen service voor vervangend toestel (pas na 3 maanden);
- Phonehouse heeft geen boodschap aan gemaakte onkosten klant (abonnement, reis-telefoonkosten, ongemak etc.)
- De communicatie met Phonehouse is slecht (geen reactie telefonisch of via email/ tevens geen vaste medewerkers of aanspreekpunten op hoger niveau in de organisatie).
Mijn conclusie tot op heden is:
- Phonehouse biedt geen garantie op uitgevoerde reparatie (terwijl 2 jaar fabrieksgarantie);
- Phonehouse biedt geen service voor vervangend toestel (pas na 3 maanden);
- Phonehouse heeft geen boodschap aan gemaakte onkosten klant (abonnement, reis-telefoonkosten, ongemak etc.)
- De communicatie met Phonehouse is slecht (geen reactie telefonisch of via email/ tevens geen vaste medewerkers of aanspreekpunten op hoger niveau in de organisatie).