LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] hollandse nieuwe internet werkt niet

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
vanderlogt
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 jun 2012 11:41

hollandse nieuwe internet werkt niet

Ongelezen bericht door vanderlogt »

ik heb een mobiel abbonement afgesloten bij hollandse nieuwe 275 belminuten en 500 mb internet alles doet het prima behalve het internet ik kan niet op het mobiele netwerk 3g en 2g alleen wifi kan ik gebruiken.
ik heb alles geprobeerd handmatig ingesteld maar hij werkt niet kunnen jullie mij helpen.aan het mobieltje ligt het niet simkaart geruild met die van mijn dochter werkt prima. mobiel is een samsung galaxy y.

vanderlogt
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 jun 2012 11:41

Re: hollandse nieuwe internet werkt niet

Ongelezen bericht door vanderlogt »

is al opgelost instellingen stonden niet goed

MAXIEM

Re: hollandse nieuwe internet werkt niet

Ongelezen bericht door MAXIEM »

vanderlogt

Vanaf eergister heeft HN ook een telefonisch bereikbare normale klantenservice.

Eindelijk is het dan zover. Hollandsnieuwe heeft nu een direkt bereikbare telefonische klantenservice.
Bel ons!
0900-0602

Wij zijn op elke werkdag
bereikbaar van
09.00 t/m 17.00 uur
€ 0,35 per minuut
(max. € 10,- per gesprek)
Het slechte nieuws is, dat de prijs per minuut veel te hoog ligt. Dat had naar mijn mening maximaal € 0,10 per minuut moeten zijn.

Zegt het voort, zegt het voort.

Maxiem.

witte angora
Berichten: 30795
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: hollandse nieuwe internet werkt niet

Ongelezen bericht door witte angora »

Zegt het voort, zegt het voort.
Waarom? Laat hollandsnieuwe dat zelf maar oplossen.

EnergieHenk
Berichten: 71
Lid geworden op: 02 mar 2012 18:45

Re: hollandse nieuwe internet werkt niet

Ongelezen bericht door EnergieHenk »

MAXIEM schreef:
Eindelijk is het dan zover. Hollandsnieuwe heeft nu een direkt bereikbare telefonische klantenservice.
Bel ons!
0900-0602

Wij zijn op elke werkdag
bereikbaar van
09.00 t/m 17.00 uur
€ 0,35 per minuut
(max. € 10,- per gesprek)
Het slechte nieuws is, dat de prijs per minuut veel te hoog ligt. Dat had naar mijn mening maximaal € 0,10 per minuut moeten zijn.

Zegt het voort, zegt het voort.

Maxiem.
Om de klant te waarschuwen voor dit veel te dure tarief €0,35 per minuut..+[plus] de kosten van je eigen Provider[Aanbieder]..Lijkt mij overduidelijk..!!..

Aanbieder[Provider] Kosten prepaid bellen naar 0900
AH mobiel € 1,15 p/min. +
€ 0,07 starttarief elke min. volledig; bellen naar 0906/0909 nrs. niet mogelijk
Aldi onbekend vermeldt geen tarieven
AY YILDIZ 0900 tarief + standaard gesprekskosten
Ben 0900 tarief + standaard gesprekskosten
DekaMobiel 0900 tarief + € 0,20
Dirk, Bas, Digros Mobiel 0900 tarief + € 0,20
HEMA € 1,30 p/min. 1e min. volledig; maximaal € 65 per gesprek
Hi € 1,30 per minuut 1e min. volledig; maximumtarief per gesprek bij minuuttarief hoger dan € 0,15
Hollandsnieuwe € 0,15 p/min. + tarief servicenummer elke min. volledig
Jumbo onbekend vermeldt geen tarieven
KPN € 1,30 per minuut 1e min. volledig
Laatst gewijzigd door EnergieHenk op 09 jun 2012 22:39, 1 keer totaal gewijzigd.

witte angora
Berichten: 30795
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: hollandse nieuwe internet werkt niet

Ongelezen bericht door witte angora »

Dan ken jij Maxiem en haar gedachten niet. De oproep is aan iedereen te vertellen dat er eindelijk een klantenservices is die bereikbaar is. En dat mag HN toch echt zelf doen.

EnergieHenk
Berichten: 71
Lid geworden op: 02 mar 2012 18:45

Re: hollandse nieuwe internet werkt niet

Ongelezen bericht door EnergieHenk »

Witte Angora

Ik bericht alleen mijn eigen opvatting..Ik neem direct aan dat jij haar veel beter kent..

Je hebt gelijk..het zijn twee delen één positief [ik dacht ironisch]..en één negatief..Sorry..!!

MAXIEM

Re: hollandse nieuwe internet werkt niet

Ongelezen bericht door MAXIEM »

EnergieHenk

Hollandsnieuwe heeft vanaf september vorig jaar dit forum naar mijn mening willens en wetens misbruikt. Op kosten van RADAR was hier een webcareteam van HN manifest aanwezig om een put (met klagende klanten) te dempen die niet te dempen viel. Waarschijnlijk is ook bij de directie van dit bedrijf een lampje gaan branden, dat een goed bereikbare telefonische klantenservice een must is voor en bij een gezonde bedrijfvoering.

Met collegiale groet, Maxiem.

witte angora
Berichten: 30795
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: hollandse nieuwe internet werkt niet

Ongelezen bericht door witte angora »

Hollandsnieuwe heeft vanaf september vorig jaar dit forum naar mijn mening willens en wetens misbruikt.
Waarom, om klanten te trekken? Mooie reclame, al die klachten, de klanten lopen daardoor juist gillend weg, denk je niet?

EnergieHenk
Berichten: 71
Lid geworden op: 02 mar 2012 18:45

Re: hollandse nieuwe internet werkt niet

Ongelezen bericht door EnergieHenk »

Maxiem

Bedankt voor de uitleg..

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: hollandse nieuwe internet werkt niet

Ongelezen bericht door GJvdZ »

vanderlogt schreef:is al opgelost instellingen stonden niet goed
Heb je voordat je ging klagen over Hollandse Nieuwe ook contact gehad met HN?

Klopen
Berichten: 11
Lid geworden op: 11 jun 2012 13:29

Re: hollandse nieuwe internet werkt niet

Ongelezen bericht door Klopen »

Het tarief van 35 cent per minuut is in strijd met de wet. De kosten van de klantenservice via een 0900 nummer mag niet meer zijn dan 15 cent per minuut.

Zie: http://www.consuwijzer.nl/Ik_wil_advies ... ing_vooraf

En ook: http://www.bellen.com/nieuws/maximum-ta ... mmers.aspx

Iedereen kan een klacht indienen bij Consuwijzer.

Gesloten