LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] HELP MIJ VAN MIJN SIMPEL ABONNOMENT AF TE KOMEN!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
EJBonnen
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 sep 2012 12:03

HELP MIJ VAN MIJN SIMPEL ABONNOMENT AF TE KOMEN!

Ongelezen bericht door EJBonnen »

Ik heb op 2 september 2012 een bestelling gedaan bij simpel.nl
Op 6 september kreeg ik bij simkaartje en kon ik hem activeren, dit is gelukt.
Nu bijna 2 weken later na mijn bestelling wil ik toch van mijn simpel abonnoment af zijn. Klantenservice is niet te bereiken, als ik mijn vragen invul op simpel.nl krijg ik geen antwoord. Ik heb al meer dan 5 keer aangegeven dat ik mijn abonnoment op stop wilde zetten maar ik krijg geen reactie. Dit heb ik ook al 1 keer gedaan voordat ik mijn simkaart had ontvangen. Ik heb wel al gebruik gemaakt van mijn abonnoment maar ik ben bereid om de kosten die ik gemaakt heb te betalen.

Ik ben radeloos ik weet niet wat ik moet doen om mijn abonnoment af te sluiten. Dit zou namelijk binnen 2 weken moeten kunnen, aangezien de 2 weken bijna voorbij is ben ik bang dat ik dadelijk niet meer in mijn recht sta.

Wat voor opties hou ik over om mijn abonnoment te kunnen afsluiten? :(
Laatst gewijzigd door EJBonnen op 13 sep 2012 15:53, 1 keer totaal gewijzigd.

klaas1978
Berichten: 355
Lid geworden op: 17 dec 2008 22:36

Re: HELP MIJ VAN MIJN SIMPEL ABONNOMENT AF TE KOMEN!

Ongelezen bericht door klaas1978 »

EJBonnen schreef:Wat voor opties hou ik over om mijn abonnoment te kunnen afsluiten? :(
Opzegtermijn opzoeken op website, aangetekende brief sturen met daarin de mededeling dat je je contract met inachtneming van de opzegtermijn wenst te beëindigen, en dan na afloop van opzegtermijn alle betalingen storneren.

Gesloten