LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hi prepaid cash back actie

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
al
Berichten: 21
Lid geworden op: 29 aug 2005 12:58

Hi prepaid cash back actie

Ongelezen bericht door al »

Ik heb eind vorig jaar een nieuwe prepaid Samsung Galaxy Gio telefoon gekocht bij Hi met een cash back actie van € 35. Had van meerdere mensen al gehoord dat Hi het niet zo nauw neemt met deze actie en je beter niet op het geld kunt rekenen.
Heb het toch eind november zelf ook ingestuurd. Hi belooft namelijk binnen 3 weken het geld terug op je bankrekening. Zie http://www.prepaidkorting.nl/vaakgestelde-vragen.
Tot op heden niets.
Schande en klantenbedrog!
Ik vind het allemaal net te toevallig dat van iedereen die ik ken en mee heeft gedaan aan de actie de post in Maastricht niet is aangekomen.
Heb een kopie gemaakt maar je bereikt helemaal niets want je hebt de originele streepjescode ingestuurd en bewijs maar eens dat dat zo is.

Voor mij nooit meer Hi!
Bye!

roko72
Berichten: 178
Lid geworden op: 11 mar 2008 01:22

Re: Hi prepaid cash back actie

Ongelezen bericht door roko72 »

Bij mij is wel alles goed gegaan.
Heb een galaxy ace gekocht voor mijn dochter, en binnen 3 weken had ik de 45,- Euro op de rekening.

Het kan dus wel!!!!

Hi-Webcare
Berichten: 141
Lid geworden op: 25 feb 2010 11:45

Re: Hi prepaid cash back actie

Ongelezen bericht door Hi-Webcare »

Hi Al,

Ik begrijp uit je verhaal dat je mee hebt gedaan aan de cashback actie waarbij een bedrag van 35,- euro op het opgegeven rekeningnummer gestort zou worden. Dat is helaas niet gebeurd. Ik kan me heel goed voorstellen dat dit erg vervelend is. Het kan zijn dat de aanvraag niet goed is gegaan. Ik wil dit heel graag voor je nakijken. Zou je mij anders een email willen sturen met daarin de volgende gegevens?

Bedrag waar het om gaat is:
Toestel:
Mobielnummer (prepaid):
Registratienr:
Datum gekocht:

Het mailadres is [email protected] en je mag als onderwerp "trosradar cashback actie) vermelden. Ik zal dit dan meteen voor je uitzoeken. Sorry voor het ontstane ongemak.

@ Roko72, fijn om te lezen dat het bij jou wel goed is gegaan.

Groeten van Hi,

Tarik
Hi Webcare

hijsbeer
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 apr 2013 11:54

Re: Hi prepaid cash back actie

Ongelezen bericht door hijsbeer »

jaaaaa het is weer zo laat met een leuke actie......

op 22 februari telefoon gekocht met cash back actie en een horloge

alles ingevuld....krijgen we het geld gelukkig terug maar horloge.........nog steeds niet ontvangen dus weer in de e-mail geklommen...en ja ik krijg eindelijk antwoord:
***************************************************
Bedankt voor uw bericht.
Uw aanvraag is helaas niet bekend bij de actieafdeling, uw documenten zijn door ons niet ontvangen.
In onze Algemene voorwaarden staat vermeld dat Samsung niet verantwoordelijk is voor beschadigde, zoekgeraakte of vertraagde inzendingen.
Helaas kunnen wij niets meer voor u betekenen daar de actie inmiddels is afgelopen.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Indien u op deze e-mail wilt reageren, ontvangen wij uw reactie graag binnen 1 week na de verzenddatum van dit bericht. Bij voorbaat dank voor uw medewerking.
Met vriendelijke groet,
Amin
Samsung Mobile Consumer Care
*********************************************************

Dus daar kun je het mee doen...pfffff de bon voor het geld terug is wel ontvangen en dat is tegelijk met de bon van het horloge opgestuurd .....en rara die bon is weg.

Dus.......helaas geen horloge.

en ik ben niet de enige...

gr hijsbeer

Hi-Webcare
Berichten: 141
Lid geworden op: 25 feb 2010 11:45

Re: Hi prepaid cash back actie

Ongelezen bericht door Hi-Webcare »

Hi Hijsbeer,

Wat vervelend om te lezen dat je tot op heden geen horloge hebt ontvangen. Je geeft aan dat je netjes alle documenten tijdig hebt verstuurd. Het geld is wel gestort op je rekening alleen heb je geen horloge ontvangen. Daarnaast heb je vanuit Samsung een reactie ontvangen waarin is aangegeven dat de actie is afgelopen en hierin niets meer voor je kunnen betekenen. Zou je mij kunnen vertellen welke type Samsung jij hebt aangeschaft om deel te nemen aan de prepaid actie?

Groeten van Hi,

Tarik
Hi Webcare

step27
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 sep 2013 22:03

Re: Hi prepaid cash back actie

Ongelezen bericht door step27 »

12 maart 2013 heb ik een Samsung Y gekocht me moeder overigens ook er hadden de zelfde dag de actie formulier ingevuld en op de post gedaan, er stond bij binnen drie weken word het geld op u rekening gestort gaat om 2 x 40 euro tijd later nog niets ontvangen dus 23 mei hun gemaild via de site we kregen beiden het zelfde bericht terug dat wegens succes en drukte het langer kon duren maar deden er alles aan dat het zo snel mogelijk overgemaakt werd nu is het 20 sept 2013 en heb ik vorige week nog drie mails gestuurd via de site maar geen gehoor is nu 7 maanden verder en nog niets je kan mij niet wijs.maken dat Zolang duren moet.we kunnen ook alleen maar vragen stellen via een contactformulier op de site waar dus niet op gereageerd Word we voelen ons erg in de maling genomen als we dit wisten hadden we nooit de telefoons gekocht. Schandalig!!

Hi-Webcare
Berichten: 141
Lid geworden op: 25 feb 2010 11:45

Re: Hi prepaid cash back actie

Ongelezen bericht door Hi-Webcare »

Hi Step,

Wat vervelend om te zien dat je problemen hebt met de cashback actie. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat dit 7 maanden moet duren. We willen graag met je meekijken. Hiervoor hebben we de volgende gegevens van beide toestellen nodig:

- Registratienummer
- 06 nummer
- Merk en type toestel
- Bankrekeningnummer
- Postcode en huisnummer

Deze gegevens kun je mailen naar [email protected] met als onderwerp Tros Radar/Cashback actie.

Groetjes,

Christy
Hi Webcare
Je kunt je vraag ook stellen op hi.nl/forum

Gesloten