Hi Toestellease
Geplaatst: 27 feb 2013 12:07
Ik heb een aantal klachten over de toestellease, ik heb sinds september een toestellease en in december is de connector om mijn Nokia lumia 900 op te laden kapot gegaan. Smartcare gebeld en i.p.v. binnen 24 uur kon mijn toestel pas over 5 dagen opgehaald worden. Omdat het een drukke tijd was voor TNT kon ik dit nog wel begrijpen. Word mijn telefoon eindelijk een uur na afgesproken tijd opgehaald, krijg je een leentoestel zonder achterkant. Weer Hi gebeld, weer 4 uur thuisblijven om een achterkantje te ontvangen. De koerier was hier weer te laat.
Na 2 weken komt me toestel terug, maar een maand later, zelfde problemen en 2 knoppen die blijven hangen. Weer de klantenservice gebeld en afspraak gemaakt. Komt de koerier helemaal niet opdagen. Omdat het laat in de avond was heb ik de dag erna weer de klantenservice gebeld. Die konden mij niet verder helpen en geven mij het nummer van de TNT zodat ik zelf kan vragen wat er gebeurd is (hoezo service... niet). TNT vertelt mij dat ze in mijn wijk 's avonds niet langskomen aangezien dit een risico gebied is (amsterdam zuidoost). Na 2 dagen klantenservice bellen en het verhaal 3x te hebben uitgelegd is het eindelijk mogelijk een nieuwe afspraak te maken. En de telefoon kan weer pas na 4 dagen worden opgehaald.
Na 2 weken ga ik toch maar eens op e-repair kijken, blijkt dat me toestel is afgekeurd. Zelf klantenservice gebeld, krijg ik een heel onzeker meisje aan de telefoon, word me eerst gemeld dat de schade onder de garantie valt, later blijkt toch weer van niet. In plaats daarvan moet ik mijn nokia lumia 610 leentoestel inleveren en krijg ik hiervoor dan een samsung pocket mini terug.
Ik heb mijn contract erbij gepakt en in dit contract staat dat ik een telefoon aangeboden moet krijgen met in ieder geval hetzelfde besturingssysteem. Dit is bij die samsung dus niet het geval.
Ik ben dus zeer benieuwd of iemand weet hoe ik dit aan kan vechten, ik neem zeker geen genoegen met een samsung pocket mini...
Na 2 weken komt me toestel terug, maar een maand later, zelfde problemen en 2 knoppen die blijven hangen. Weer de klantenservice gebeld en afspraak gemaakt. Komt de koerier helemaal niet opdagen. Omdat het laat in de avond was heb ik de dag erna weer de klantenservice gebeld. Die konden mij niet verder helpen en geven mij het nummer van de TNT zodat ik zelf kan vragen wat er gebeurd is (hoezo service... niet). TNT vertelt mij dat ze in mijn wijk 's avonds niet langskomen aangezien dit een risico gebied is (amsterdam zuidoost). Na 2 dagen klantenservice bellen en het verhaal 3x te hebben uitgelegd is het eindelijk mogelijk een nieuwe afspraak te maken. En de telefoon kan weer pas na 4 dagen worden opgehaald.
Na 2 weken ga ik toch maar eens op e-repair kijken, blijkt dat me toestel is afgekeurd. Zelf klantenservice gebeld, krijg ik een heel onzeker meisje aan de telefoon, word me eerst gemeld dat de schade onder de garantie valt, later blijkt toch weer van niet. In plaats daarvan moet ik mijn nokia lumia 610 leentoestel inleveren en krijg ik hiervoor dan een samsung pocket mini terug.
Ik heb mijn contract erbij gepakt en in dit contract staat dat ik een telefoon aangeboden moet krijgen met in ieder geval hetzelfde besturingssysteem. Dit is bij die samsung dus niet het geval.
Ik ben dus zeer benieuwd of iemand weet hoe ik dit aan kan vechten, ik neem zeker geen genoegen met een samsung pocket mini...