LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hollands nieuwe : geen bestelling - wel geld overgemaakt

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
mobylette
Berichten: 7
Lid geworden op: 22 apr 2013 09:18

Hollands nieuwe : geen bestelling - wel geld overgemaakt

Ongelezen bericht door mobylette »

Zojuist via internet een abonnement met telefoon (samsung mini S3) willen afsluiten.
Opzich interessant abonnement, 23,50 per maand incl telefoon.
Tot de betaling gaat het goed en daarna fout.
Het geld wordt afgeschreven maar het scherm geeft aan "Betaling is afgebroken en niet uitgevoerd".

Volgens het vrouwtje van de helpdesk wordt binnen paar werkdagen het geld wel terug gestort en daarna kan ik het opnieuw proberen.
Ze kon niks veranderen, er was wel een account aangemaakt maar daar kon ze er niks aan doen.
Misschien dat in de loop van de dag nog goed kwam.

Kwam niet echt geloofwaardig over, nu maar hopen dat het goed komt.

hollandsnieuwe
verified
Berichten: 416
Lid geworden op: 26 jan 2011 13:51
Contacteer:

Re: Hollands nieuwe : geen bestelling - wel geld overgemaakt

Ongelezen bericht door hollandsnieuwe »

Hoi Mobylette,

Vervelend dat er iets is fout gegaan met je bestelling. Zou je mij het ordernr en het betalingskenmerk in een privé bericht willen versturen? Dan kijk ik de betalingsstatus en eventuele mogelijkheden voor je na.

Vriendelijke groeten,
hollandsnieuwe
mobylette schreef:Zojuist via internet een abonnement met telefoon (samsung mini S3) willen afsluiten.
Opzich interessant abonnement, 23,50 per maand incl telefoon.
Tot de betaling gaat het goed en daarna fout.
Het geld wordt afgeschreven maar het scherm geeft aan "Betaling is afgebroken en niet uitgevoerd".

Volgens het vrouwtje van de helpdesk wordt binnen paar werkdagen het geld wel terug gestort en daarna kan ik het opnieuw proberen.
Ze kon niks veranderen, er was wel een account aangemaakt maar daar kon ze er niks aan doen.
Misschien dat in de loop van de dag nog goed kwam.

Kwam niet echt geloofwaardig over, nu maar hopen dat het goed komt.

mobylette
Berichten: 7
Lid geworden op: 22 apr 2013 09:18

Re: Hollands nieuwe : geen bestelling - wel geld overgemaakt

Ongelezen bericht door mobylette »

Het geld is gisteren terug geschreven.
Na opnieuw via de website te hebben aangevraagd ging het nu wel goed.

markhansen
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 mar 2014 19:49

Re: Hollands nieuwe : geen bestelling - wel geld overgemaakt

Ongelezen bericht door markhansen »

Ik heb precies hetzelfde. Net voor mn moeder een bestelling gedaan en 24 euro overgemaakt. Na betaling begon het bestelproces opnieuw. Hoe dit op te lossen?

hollandsnieuwe
verified
Berichten: 416
Lid geworden op: 26 jan 2011 13:51
Contacteer:

Re: Hollands nieuwe : geen bestelling - wel geld overgemaakt

Ongelezen bericht door hollandsnieuwe »

markhansen schreef:Ik heb precies hetzelfde. Net voor mn moeder een bestelling gedaan en 24 euro overgemaakt. Na betaling begon het bestelproces opnieuw. Hoe dit op te lossen?
Dank voor uw reactie. Wij zijn helaas niet actief op dit medium en kunnen hier dan ook niet inhoudelijk ingaan op uw vraag. U kunt contact met ons opnemen via de klantenservice: 0900-0324, of via Facebook. Daar helpen wij u graag! Groeten, hollandsnieuwe

Harrie Kierie
Berichten: 614
Lid geworden op: 29 jul 2013 22:04

Re: Hollands nieuwe : geen bestelling - wel geld overgemaakt

Ongelezen bericht door Harrie Kierie »

hollandsnieuwe schreef: Dank voor uw reactie. Wij zijn helaas niet actief op dit medium en kunnen hier dan ook niet inhoudelijk ingaan op uw vraag. U kunt contact met ons opnemen via de klantenservice: 0900-0324, of via Facebook. Daar helpen wij u graag! Groeten, hollandsnieuwe
Wat een onzin! Je reageert, dus je bent actief!

Gesloten