LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Gratis geheugenkaart 64 GB? Telfort, jammer.

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
scheh02
Berichten: 75
Lid geworden op: 19 aug 2009 23:03
Locatie: Deventer

Gratis geheugenkaart 64 GB? Telfort, jammer.

Ongelezen bericht door scheh02 »

Op de website van Telfort staat een mooi lokkertje, tijdelijk een gratis geheugenkaart 64Gb bij de nieuwe Samsung Galaxy S4!
Nou graag!.
Ik ben nu de (binnen de actieperiode)gelukkige bezitter geworden van zo'n S4....helaas via de actiewebsite www.troonopvolger.nl kom ik erachter dat dit cadeau aan mijn neus voorbij is gegaan.
Waarom staat deze boodschap dan op de Telfort site? Weghalen s.v.p. misleidend want ik had blijkbaar via de facebookactie moeten voorinschrijven. Tja je moet het maar net weten. :roll:

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Gratis geheugenkaart 64 GB? Telfort, jammer.

Ongelezen bericht door sjohie »

scheh02 schreef:Op de website van Telfort staat een mooi lokkertje, tijdelijk een gratis geheugenkaart 64Gb bij de nieuwe Samsung Galaxy S4!
Nou graag!.
Ik ben nu de (binnen de actieperiode)gelukkige bezitter geworden van zo'n S4....helaas via de actiewebsite http://www.troonopvolger.nl kom ik erachter dat dit cadeau aan mijn neus voorbij is gegaan.
Waarom staat deze boodschap dan op de Telfort site? Weghalen s.v.p. misleidend want ik had blijkbaar via de facebookactie moeten voorinschrijven. Tja je moet het maar net weten. :roll:
Waar zie je dat staan dan? Ik zie nu op site van Telfort, enkel de SII plus met een 16Gb kaartje?

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Gratis geheugenkaart 64 GB? Telfort, jammer.

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

scheh02 schreef:Op de website van Telfort staat een mooi lokkertje, tijdelijk een gratis geheugenkaart 64Gb bij de nieuwe Samsung Galaxy S4!
Nou graag!.
Ik ben nu de (binnen de actieperiode)gelukkige bezitter geworden van zo'n S4....helaas via de actiewebsite http://www.troonopvolger.nl kom ik erachter dat dit cadeau aan mijn neus voorbij is gegaan.
Waarom staat deze boodschap dan op de Telfort site? Weghalen s.v.p. misleidend want ik had blijkbaar via de facebookactie moeten voorinschrijven. Tja je moet het maar net weten. :roll:

Wij zaten er ook net paar dagen naast,alleen via samsung,je had je voor 26 april bij troonopvolger geloof ik moeten registreren..dan...

Nou ja nu 64 gekocht,maar hou je hart vast...

Ik weet wel een site waar hij nu 30 euro goedkoper is,scandisk..

Had ik ook weer te laat in de gaten,opus.

Gratis verzending,betrouwbare zaak,nooit gezeur gehad!

scheh02
Berichten: 75
Lid geworden op: 19 aug 2009 23:03
Locatie: Deventer

Re: Gratis geheugenkaart 64 GB? Telfort, jammer.

Ongelezen bericht door scheh02 »

@Sjohie:

http://shop.telfort.nl/Samsung/
groot plaatje kan niet missen :wink:

@rozemarijntje
Heb elders al een 64GB kaartje gekocht inmiddels maar het gaat weer om het idee. Beetje misleidend.
Wanneer je nu weer getriggerd wordt om te kopen kom je er achter dat je helaaas kunt fluiten naar die 64GB. Jammer toch. Ik heb ze al gemaild overigens.

angel1978
Berichten: 10959
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Gratis geheugenkaart 64 GB? Telfort, jammer.

Ongelezen bericht door angel1978 »

scheh02 schreef:@Sjohie:

http://shop.telfort.nl/Samsung/
groot plaatje kan niet missen :wink:

@rozemarijntje
Heb elders al een 64GB kaartje gekocht inmiddels maar het gaat weer om het idee. Beetje misleidend.
Wanneer je nu weer getriggerd wordt om te kopen kom je er achter dat je helaaas kunt fluiten naar die 64GB. Jammer toch. Ik heb ze al gemaild overigens.
Niet naar de actievoorwaarden gekeken dus ?

tufima
Berichten: 804
Lid geworden op: 27 okt 2009 11:53

Re: Gratis geheugenkaart 64 GB? Telfort, jammer.

Ongelezen bericht door tufima »

De actievoorwaarden zijn duidelijk inderdaad....

TS heeft blijkbaar niet goed (of helemaal niet) gelezen.

scheh02
Berichten: 75
Lid geworden op: 19 aug 2009 23:03
Locatie: Deventer

Re: Gratis geheugenkaart 64 GB? Telfort, jammer.

Ongelezen bericht door scheh02 »

18 april besteld en gevraagd aan de telefoon-boy. "Ja hoor die krijgt u gratis." vandaar dat ik er verder niet naar gekeken heb.
Gelezen? ja of nee?En wat dan nog? Het bericht staat er nog steeds. Lijkt me toch dat ze het moeten weghalen. Je krijgt namelijk helemaal niks.

Niet zo snel met de aannames vandaag jongens. Als je er niet bij was, dan ook niet oordelen.
TS is niet helemaal achterlijk.

angel1978
Berichten: 10959
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Gratis geheugenkaart 64 GB? Telfort, jammer.

Ongelezen bericht door angel1978 »

scheh02 schreef:http://shop.telfort.nl/Samsung/
groot plaatje kan niet missen :wink:
de koeieletters eronder met de link naar de actievoorwaarden zijn ook niet te missen..
Zou je denken :wink:
Gelezen? ja of nee?En wat dan nog? Het bericht staat er nog steeds.
En de link naar de actievoorwaarden staat er ook nog steeds.. Dus, wat dan nog ?
Als je er niet bij was, dan ook niet oordelen.
Niemand hier was erbij.. Als je dan niet mag oordelen, vrij zinloos om het topic dan te plaatsen..
TS is niet helemaal achterlijk.
dit schot voor open doel laten we even passeren...

For real.. Er is een aanbieding en met koeieletters staat eronder een link naar de actievoorwaarden.. Als die dan niet gelezen worden, dan is het echt je eigen schuld ...

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Gratis geheugenkaart 64 GB? Telfort, jammer.

Ongelezen bericht door sjohie »

scheh02 schreef:18 april besteld en gevraagd aan de telefoon-boy. "Ja hoor die krijgt u gratis." vandaar dat ik er verder niet naar gekeken heb.
Gelezen? ja of nee?En wat dan nog? Het bericht staat er nog steeds. Lijkt me toch dat ze het moeten weghalen. Je krijgt namelijk helemaal niks.

Niet zo snel met de aannames vandaag jongens. Als je er niet bij was, dan ook niet oordelen.
TS is niet helemaal achterlijk.
TS is wel wat een betweterig ettertje met z'n populistische kreten als "telefoon-boy". Je hebt je niet aan de voorwaarden gehouden, en een verkoper op zijn mooie zoetgevooisde telefoonstem geloofd, dat is gewoon naïef en onoplettendheid van jou als consument. Heden ten dage weet elke zelfredzame consument dat je niets en niemand op zijn woorden moet geloven, zeker niet aan de telefoon, en dat de voorwaarden van een dienst of product niet bedoelt zijn om zo snel mogelijk weg te klikken, maar om door te nemen voordat je ze accepteert.

Dat het plaatje nog op de website staat, maakt in dit geval geen klap uit, aangezien je je niet aan de actie-voorwaarden hebt gehouden, toen niet en nu niet, ook al staat die hele site er vol mee.

scheh02
Berichten: 75
Lid geworden op: 19 aug 2009 23:03
Locatie: Deventer

Re: Gratis geheugenkaart 64 GB? Telfort, jammer.

Ongelezen bericht door scheh02 »

sjohie schreef:
scheh02 schreef:18 april besteld en gevraagd aan de telefoon-boy. "Ja hoor die krijgt u gratis." vandaar dat ik er verder niet naar gekeken heb.
Gelezen? ja of nee?En wat dan nog? Het bericht staat er nog steeds. Lijkt me toch dat ze het moeten weghalen. Je krijgt namelijk helemaal niks.

Niet zo snel met de aannames vandaag jongens. Als je er niet bij was, dan ook niet oordelen.
TS is niet helemaal achterlijk.
TS is wel wat een betweterig ettertje met z'n populistische kreten als "telefoon-boy". Je hebt je niet aan de voorwaarden gehouden, en een verkoper op zijn mooie zoetgevooisde telefoonstem geloofd,

Dat het plaatje nog op de website staat, maakt in dit geval geen klap uit, aangezien je je niet aan de actie-voorwaarden hebt gehouden, toen niet en nu niet, ook al staat die hele site er vol mee.
Ettertje?
Hoho 48 jaar jong hoor aan deze kant. Waarom gelijk weer schelden hiero? Ik had er nog wel een knipoog speciaal voor jouw bij gedaan . Da's ook niet lief!

Gesloten