LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Slechte klantenservice Hi prepay

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Ursulamarschall
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 mei 2013 15:07

Slechte klantenservice Hi prepay

Ongelezen bericht door Ursulamarschall »

Afgelopen weekend heb ik mijn nieuwe Hi simcard opgewaardeerd met 20 euro. Het tegoed werd bijgeschreven en vervolgens kreeg ik binnen 10 minuten 2 berichtjes dat ik ben aangemeld voor de bundel. Ik heb absoluut geen bundel geactiveerd en er is bijna 17 euro van mijn tegoed afgeschreven. Ik heb nu 250mb tegoed geldig tot 19 mei waar ik helemaal niet om heb gevraagd en mijn beltegoed is weer bijna op.
Zojuist heb ik de klantendienst gebeld waar ik (niet) werd geholpen door een botte chagrijnige dame die bleef volhouden dat ik het zelf heb geactiveerd, wat dus absoluut niet zo is, ze kon zien op welk tijdstip dit was gebeurd maar weigerde dit aan mij te vertellen.
Ik ben sinds ongeveer 10 jaar klant bij Hi prepay en ik ben er helemaal klaar mee. Een gezinslid van mijn heeft een Vodafone telefoon, daar is het allemaal veel beter geregeld, het beltegoed is langer geldig, bij opwaarderen ontvang je gratis mb's en bij onterechte afschrijvingen wordt alles keurig geregeld.

kss
Berichten: 224
Lid geworden op: 03 nov 2006 19:11

Re: Slechte klantenservice Hi prepay

Ongelezen bericht door kss »

gewoon wijzen op het feit dat er voor ook diensten binnenkort een bedenktijd zit en dat in het nederlandse recht gebruikelijk is dat rechters onder consumentenzaken hier al vaak rekening mee houden, dat je dus gewoon rechten hebt om binnen 14dagen te ontbinden zonder opgave van reden.

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Slechte klantenservice Hi prepay

Ongelezen bericht door dhc »

Kul, dienst gaat per direct in en de wet KOA is hierop niet van toepassing....

kss
Berichten: 224
Lid geworden op: 03 nov 2006 19:11

Re: Slechte klantenservice Hi prepay

Ongelezen bericht door kss »

in geval van hi wel, die is lid van thuiswinkel.org en daar geldt ook deze voorwaarde al op diensten (artikel 6.3).
:D

Barman
Berichten: 1473
Lid geworden op: 05 aug 2012 22:56

Re: Slechte klantenservice Hi prepay

Ongelezen bericht door Barman »

kss schreef:in geval van hi wel, die is lid van thuiswinkel.org en daar geldt ook deze voorwaarde al op diensten (artikel 6.3).
:D
Totaal irrelevant. Thuiswinkel.org is een papieren tijger die er op geen enkele manier voor kan zorgen dat Hi zich ook aan die voorwaarden houdt.

kss
Berichten: 224
Lid geworden op: 03 nov 2006 19:11

Re: Slechte klantenservice Hi prepay

Ongelezen bericht door kss »

kpn bv de eigenaar van hi.nl is lid van Stichting Geschillencommissies voor Consumentenzaken (SGC) en daarmee gehouden aan de algemene voorwaarden die te vinden zijn op thuiswinkel.org. zowel de SGC als een nederlandse rechter hebben de bevoegdheid om die voorwaarden bindend te verklaren.
:wink:

Barman
Berichten: 1473
Lid geworden op: 05 aug 2012 22:56

Re: Slechte klantenservice Hi prepay

Ongelezen bericht door Barman »

kss schreef:kpn bv de eigenaar van hi.nl is lid van Stichting Geschillencommissies voor Consumentenzaken (SGC) en daarmee gehouden aan de algemene voorwaarden die te vinden zijn op thuiswinkel.org. zowel de SGC als een nederlandse rechter hebben de bevoegdheid om die voorwaarden bindend te verklaren.
:wink:
Bevat je bericht daarom keiharde zekerheden als "binnenkort een bedenktijd" en "rechters hier al vaak rekening mee houden".

Dat zijn natuurlijk wel zekerheidjes waar je niet omheen kan.

kss
Berichten: 224
Lid geworden op: 03 nov 2006 19:11

Re: Slechte klantenservice Hi prepay

Ongelezen bericht door kss »

Barman schreef:
kss schreef:kpn bv de eigenaar van hi.nl is lid van Stichting Geschillencommissies voor Consumentenzaken (SGC) en daarmee gehouden aan de algemene voorwaarden die te vinden zijn op thuiswinkel.org. zowel de SGC als een nederlandse rechter hebben de bevoegdheid om die voorwaarden bindend te verklaren.
:wink:
Bevat je bericht daarom keiharde zekerheden als "binnenkort een bedenktijd" en "rechters hier al vaak rekening mee houden".

Dat zijn natuurlijk wel zekerheidjes waar je niet omheen kan.
graag geen dingen van mij uit hun verband quoten, door ergens anders commentaar op te geven. er zijn gevallen waar er geen overgangsrecht mogelijk is, maar hi.nl is gewoon gehouden aan de 14dagen bedenktijd.

Barman
Berichten: 1473
Lid geworden op: 05 aug 2012 22:56

Re: Slechte klantenservice Hi prepay

Ongelezen bericht door Barman »

kss schreef:er zijn gevallen waar er geen overgangsrecht mogelijk is, maar hi.nl is gewoon gehouden aan de 14dagen bedenktijd.
Maar goed dat ze naar jou luisteren dan.

Hi-Webcare
Berichten: 141
Lid geworden op: 25 feb 2010 11:45

Re: Slechte klantenservice Hi prepay

Ongelezen bericht door Hi-Webcare »

Hi Ursulamarschall,

Wat vervelend om te zien dat je een negatieve ervaring hebt met jouw Hi PrePay. Graag wil ik dit voor je nakijken.

Kun je mij een e-mail sturen met je 06 nummer en het nummer van de Hi PrePay Simkaart? Deze mail kun je sturen naar [email protected] met als onderwerp Tros Radar/Prepay bundel.

Groetjes,

Christy
Hi Webcare
Je kunt je vraag ook stellen op hi.nl/forum

Hi-Webcare
Berichten: 141
Lid geworden op: 25 feb 2010 11:45

Re: Slechte klantenservice Hi prepay

Ongelezen bericht door Hi-Webcare »

Hi Ursulamarschall,

Bedankt voor het doorsturen van de gegevens. Inmiddels heeft mijn collega Tarik deze vraag beantwoord via het Hi Forum. De bundels zijn per ongeluk geactiveerd door een verkeerde code in te voeren bij het opvragen van het Hi PrePay-tegoed. Tarik zal je via de onderstaande link verder helpen.

https://forum.www.hi.nl/prepay-43/onter ... oed-25123/

Groetjes,

Christy
Hi Webcare
Je kunt je vraag ook stellen via hi.nl/forum

Gesloten