LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Slechte klantenservice Hi prepay
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 14 mei 2013 15:07
Slechte klantenservice Hi prepay
Afgelopen weekend heb ik mijn nieuwe Hi simcard opgewaardeerd met 20 euro. Het tegoed werd bijgeschreven en vervolgens kreeg ik binnen 10 minuten 2 berichtjes dat ik ben aangemeld voor de bundel. Ik heb absoluut geen bundel geactiveerd en er is bijna 17 euro van mijn tegoed afgeschreven. Ik heb nu 250mb tegoed geldig tot 19 mei waar ik helemaal niet om heb gevraagd en mijn beltegoed is weer bijna op.
Zojuist heb ik de klantendienst gebeld waar ik (niet) werd geholpen door een botte chagrijnige dame die bleef volhouden dat ik het zelf heb geactiveerd, wat dus absoluut niet zo is, ze kon zien op welk tijdstip dit was gebeurd maar weigerde dit aan mij te vertellen.
Ik ben sinds ongeveer 10 jaar klant bij Hi prepay en ik ben er helemaal klaar mee. Een gezinslid van mijn heeft een Vodafone telefoon, daar is het allemaal veel beter geregeld, het beltegoed is langer geldig, bij opwaarderen ontvang je gratis mb's en bij onterechte afschrijvingen wordt alles keurig geregeld.
Zojuist heb ik de klantendienst gebeld waar ik (niet) werd geholpen door een botte chagrijnige dame die bleef volhouden dat ik het zelf heb geactiveerd, wat dus absoluut niet zo is, ze kon zien op welk tijdstip dit was gebeurd maar weigerde dit aan mij te vertellen.
Ik ben sinds ongeveer 10 jaar klant bij Hi prepay en ik ben er helemaal klaar mee. Een gezinslid van mijn heeft een Vodafone telefoon, daar is het allemaal veel beter geregeld, het beltegoed is langer geldig, bij opwaarderen ontvang je gratis mb's en bij onterechte afschrijvingen wordt alles keurig geregeld.
Re: Slechte klantenservice Hi prepay
gewoon wijzen op het feit dat er voor ook diensten binnenkort een bedenktijd zit en dat in het nederlandse recht gebruikelijk is dat rechters onder consumentenzaken hier al vaak rekening mee houden, dat je dus gewoon rechten hebt om binnen 14dagen te ontbinden zonder opgave van reden.
Re: Slechte klantenservice Hi prepay
Kul, dienst gaat per direct in en de wet KOA is hierop niet van toepassing....
Re: Slechte klantenservice Hi prepay
in geval van hi wel, die is lid van thuiswinkel.org en daar geldt ook deze voorwaarde al op diensten (artikel 6.3).
Re: Slechte klantenservice Hi prepay
Totaal irrelevant. Thuiswinkel.org is een papieren tijger die er op geen enkele manier voor kan zorgen dat Hi zich ook aan die voorwaarden houdt.kss schreef:in geval van hi wel, die is lid van thuiswinkel.org en daar geldt ook deze voorwaarde al op diensten (artikel 6.3).
Re: Slechte klantenservice Hi prepay
kpn bv de eigenaar van hi.nl is lid van Stichting Geschillencommissies voor Consumentenzaken (SGC) en daarmee gehouden aan de algemene voorwaarden die te vinden zijn op thuiswinkel.org. zowel de SGC als een nederlandse rechter hebben de bevoegdheid om die voorwaarden bindend te verklaren.
Re: Slechte klantenservice Hi prepay
Bevat je bericht daarom keiharde zekerheden als "binnenkort een bedenktijd" en "rechters hier al vaak rekening mee houden".kss schreef:kpn bv de eigenaar van hi.nl is lid van Stichting Geschillencommissies voor Consumentenzaken (SGC) en daarmee gehouden aan de algemene voorwaarden die te vinden zijn op thuiswinkel.org. zowel de SGC als een nederlandse rechter hebben de bevoegdheid om die voorwaarden bindend te verklaren.
Dat zijn natuurlijk wel zekerheidjes waar je niet omheen kan.
Re: Slechte klantenservice Hi prepay
graag geen dingen van mij uit hun verband quoten, door ergens anders commentaar op te geven. er zijn gevallen waar er geen overgangsrecht mogelijk is, maar hi.nl is gewoon gehouden aan de 14dagen bedenktijd.Barman schreef:Bevat je bericht daarom keiharde zekerheden als "binnenkort een bedenktijd" en "rechters hier al vaak rekening mee houden".kss schreef:kpn bv de eigenaar van hi.nl is lid van Stichting Geschillencommissies voor Consumentenzaken (SGC) en daarmee gehouden aan de algemene voorwaarden die te vinden zijn op thuiswinkel.org. zowel de SGC als een nederlandse rechter hebben de bevoegdheid om die voorwaarden bindend te verklaren.
Dat zijn natuurlijk wel zekerheidjes waar je niet omheen kan.
Re: Slechte klantenservice Hi prepay
Maar goed dat ze naar jou luisteren dan.kss schreef:er zijn gevallen waar er geen overgangsrecht mogelijk is, maar hi.nl is gewoon gehouden aan de 14dagen bedenktijd.
-
- Berichten: 141
- Lid geworden op: 25 feb 2010 11:45
Re: Slechte klantenservice Hi prepay
Hi Ursulamarschall,
Wat vervelend om te zien dat je een negatieve ervaring hebt met jouw Hi PrePay. Graag wil ik dit voor je nakijken.
Kun je mij een e-mail sturen met je 06 nummer en het nummer van de Hi PrePay Simkaart? Deze mail kun je sturen naar [email protected] met als onderwerp Tros Radar/Prepay bundel.
Groetjes,
Christy
Hi Webcare
Je kunt je vraag ook stellen op hi.nl/forum
Wat vervelend om te zien dat je een negatieve ervaring hebt met jouw Hi PrePay. Graag wil ik dit voor je nakijken.
Kun je mij een e-mail sturen met je 06 nummer en het nummer van de Hi PrePay Simkaart? Deze mail kun je sturen naar [email protected] met als onderwerp Tros Radar/Prepay bundel.
Groetjes,
Christy
Hi Webcare
Je kunt je vraag ook stellen op hi.nl/forum
-
- Berichten: 141
- Lid geworden op: 25 feb 2010 11:45
Re: Slechte klantenservice Hi prepay
Hi Ursulamarschall,
Bedankt voor het doorsturen van de gegevens. Inmiddels heeft mijn collega Tarik deze vraag beantwoord via het Hi Forum. De bundels zijn per ongeluk geactiveerd door een verkeerde code in te voeren bij het opvragen van het Hi PrePay-tegoed. Tarik zal je via de onderstaande link verder helpen.
https://forum.www.hi.nl/prepay-43/onter ... oed-25123/
Groetjes,
Christy
Hi Webcare
Je kunt je vraag ook stellen via hi.nl/forum
Bedankt voor het doorsturen van de gegevens. Inmiddels heeft mijn collega Tarik deze vraag beantwoord via het Hi Forum. De bundels zijn per ongeluk geactiveerd door een verkeerde code in te voeren bij het opvragen van het Hi PrePay-tegoed. Tarik zal je via de onderstaande link verder helpen.
https://forum.www.hi.nl/prepay-43/onter ... oed-25123/
Groetjes,
Christy
Hi Webcare
Je kunt je vraag ook stellen via hi.nl/forum