LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hi smartcare

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
marc1766
Berichten: 179
Lid geworden op: 12 apr 2010 16:08

Hi smartcare

Ongelezen bericht door marc1766 »

Ook ik heb een abonnement met toestel lease en smartcare schade voor mijn iphone5, en mijn telefoon is voor de zoveelste keer onbruikbaar doordat het toestel nu zegt dat er geen simkaart geïnstalleerd is.
Op 18-05 een zekere Arjen gesproken van Hi klantenservice dat hij niet meteen een monteur langs wilde laten komen maar eerst een nano simkaart wilde opsturen welke dan op 22-05 ( morgen ) dus geleverd zou gaan, echter is vandaag mijn telefoon opnieuw 3 keer uitgevallen met die melding van simkaart niet geïnstalleerd en kan dus niet bellen of gebeld worden.

Ik heb juist voor deze vorm van abonnement gekozen omdat Hi mij deed geloven dat als je toestel defect is en je voor 18.00 uur belt ze dezelfde dag langskomen, en als je overdag zou bellen ze binnen 4 uur ter plaatse kunnen zijn om je toestel te repareren dan wel een leen toestel zouden geven met hetzelfde besturingssysteem, en als ik eerder geplaatste berichten bekijk dan is het niet vanzelfsprekend dat als je iPhone defect is je tijdelijk een andere iPhone in gebruik krijgt.

Ik vind het niet gepast van Hi dat ze van hun probleem mijn probleem maken zoals vandaag een zekere mevrouw Marijke me wist te vertellen dat door het pinksterweekend ik aanvankelijk pas à.s. Vrijdag geholpen zou worden door een monteur waarop ik te kennen gaf het hier niet mee eens te zijn aangezien Hi mij een veel snellere oplossing aangeboden heeft ten tijde van afsluiten abonnement, namelijk binnen 4 uur.

Mijn conclusie: Aan alle consumenten die denken of ze met Hi smartcare goed af zijn, ik weet het nog zo net niet, ik laat me even informeren bij een jurist of Hi dit allemaal zo maar mag wijzigen zonder hun klanten daarvan op de hoogte te stellen.

harley68
Berichten: 263
Lid geworden op: 16 dec 2010 12:56

Re: Hi smartcare

Ongelezen bericht door harley68 »

Waarschijnlijk hebben ze al meer te maken gehad met het probleem van de simkaart dus de oplossing om een andere te sturen klinkt zo gek nog niet. Want een vervangend toestel klinkt leuk maar je bent je eigen toestel misschien wel weer weken kwijt.

Heb je inmiddels dat andere kaartje en werkt het nu weer?

Over het vervangende toestel loopt hier inderdaad al een leuke discussie. Je krijgt volgens dat verhaal alleen een vervangende iphone als je een servicecontract hebt afgesloten. Anders krijg je gewoon een goedkope alcatel.

Voor dit soort gevallen heb ik altijd een Nokiaatje op reserve liggen, kan ik altijd bellen en smsen. Dan maar even geen internet.

Hi-Webcare
Berichten: 141
Lid geworden op: 25 feb 2010 11:45

Re: Hi smartcare

Ongelezen bericht door Hi-Webcare »

Hi Marc,

Wat jammer dat jouw iPhone niet goed werkt. Ik kan me erg goed voorstellen hoe vervelend dit zal zijn. In het geval van deze melding kan het inderdaad goed aan de simkaart liggen. Het voorstel om een nieuwe Hi Simkaart toe sturen is dan ook niet zo gek.

Als het probleem hier namelijk mee verholpen is, kun je binnen 2 werkdagen weer volledig gebruik maken van je telefoon. Wanneer het toestel meegenomen wordt door Smartcare ben je deze natuurlijk langer kwijt. Het is jammer dat je het idee hebt dat we je niet willen helpen, sorry dat we deze indruk hebben gewekt.

Groeten van Hi,

Christy
Hi Webcare
Je kunt je vraag ook stellen op hi.nl/forum

Todd
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 jul 2013 21:56

Re: Hi smartcare

Ongelezen bericht door Todd »

Zelf ben ik voor de 2e keer overgeleverd aan de services van Smartcare. Ik krijg de indruk dat de samenwerking tussen Hi en Smartcare alles behalve soepel verloopt. Als ik een afspraak wil maken voor reparatie kom ik in een enorme rompslomp terecht van medewerkers die verschillende uitleg geven, van het kastje naar de muur gestuurd worden en eindeloos wachten en wachten. Ik geloof wel dat de medewerkers hun best doen om je te helpen maar ben van mening dat de gastgerichtheid en het denken in oplossingen naar de achtergrond is geschoven. Wie weet binnen Hi en Smartcare wie wat mag doen en waar de verantwoordelijkheden liggen. Jarenlang was ik gelukkig bij Hi maar wil nu het liefst weg door de samenwerking met Smartcare..Help!

Hi-Webcare
Berichten: 141
Lid geworden op: 25 feb 2010 11:45

Re: Hi smartcare

Ongelezen bericht door Hi-Webcare »

Hi Todd,

Wat vervelend dat je dit idee hebt gekregen. Dit is natuurlijk niet de bedoeling! Is er op dit moment iets wat niet goed verloopt en waarbij je mijn hulp zou kunnen gebruiken? Ik help je graag verder.

Groetjes,

Christy
Hi Webcare
Je kunt je vraag ook stellen op hi.nl/forum

HiLachCare
Berichten: 6
Lid geworden op: 19 sep 2013 15:55

Re: Hi smartcare

Ongelezen bericht door HiLachCare »

Beste Christy,
Sorry dat ik meteen zo begin,maarjij doet nu wel of jullie zo welwillend zijn,maar tegendeel is waar.
BIj Smartcare zitten ook onbeschofte en nietswetende medewerkers.
Dus om nu op deze fora jullie zelf in een beter daglicht te krijgen ,vind ik een beetje jammer.
En met de nadruk op IK........
nog een fijne dag Christy

Hi-Webcare
Berichten: 141
Lid geworden op: 25 feb 2010 11:45

Re: Hi smartcare

Ongelezen bericht door Hi-Webcare »

Hi,

Bedankt voor je berichtje. Ik ben het zeker met je eens dat er een hoop dingen beter zouden kunnen gaan. Ik wil dan ook niet doen alsof alles vlekkeloos verloopt. Sorry dat ik jou deze indruk heb gegeven.

Het is niet de bedoeling dat iemand niet goed geholpen wordt. Dat dit wel gebeurd vind ik oprecht heel erg om te zien en om die reden wil ik graag helpen. Ik denk dat je zult begrijpen dat wij het liefst de hele dag positieve en blije berichten voorbij zien komen. Is dit realistisch? Nee, totaal niet. Wel wil ik mijn best doen om een probleem alsnog op te lossen en dat is de reden waarom Hi Webcare hier op het forum actief is.

Naast externe fora hebben wij ook het Hi Forum, Facebook en 2 Twitter accounts waarbij we actief klanten helpen. Daarbij komt dat Hi ook een telefonische klantenservice en een e-mailservice heeft. Als je door 1 van mijn collega's niet goed geholpen bent, dan hoor ik dit heel graag van je zodat we hier iets mee kunnen doen.

Is er bij jou specifiek iets aan de hand waarmee ik je zou kunnen helpen?

Groetjes,

Christy
Hi Webcare
Je kunt je vraag ook stellen op hi.nl/forum

HiLachCare
Berichten: 6
Lid geworden op: 19 sep 2013 15:55

Re: Hi smartcare

Ongelezen bericht door HiLachCare »

Nou er is wel wat waar je mij mee kunt helpen ja!!!
Ik zal het in een PB zetten.
gr
Hi-Webcare schreef:Hi,

Bedankt voor je berichtje. Ik ben het zeker met je eens dat er een hoop dingen beter zouden kunnen gaan. Ik wil dan ook niet doen alsof alles vlekkeloos verloopt. Sorry dat ik jou deze indruk heb gegeven.

Het is niet de bedoeling dat iemand niet goed geholpen wordt. Dat dit wel gebeurd vind ik oprecht heel erg om te zien en om die reden wil ik graag helpen. Ik denk dat je zult begrijpen dat wij het liefst de hele dag positieve en blije berichten voorbij zien komen. Is dit realistisch? Nee, totaal niet. Wel wil ik mijn best doen om een probleem alsnog op te lossen en dat is de reden waarom Hi Webcare hier op het forum actief is.

Naast externe fora hebben wij ook het Hi Forum, Facebook en 2 Twitter accounts waarbij we actief klanten helpen. Daarbij komt dat Hi ook een telefonische klantenservice en een e-mailservice heeft. Als je door 1 van mijn collega's niet goed geholpen bent, dan hoor ik dit heel graag van je zodat we hier iets mee kunnen doen.

Is er bij jou specifiek iets aan de hand waarmee ik je zou kunnen helpen?

Groetjes,

Christy
Hi Webcare
Je kunt je vraag ook stellen op hi.nl/forum

HiLachCare
Berichten: 6
Lid geworden op: 19 sep 2013 15:55

Re: Hi smartcare

Ongelezen bericht door HiLachCare »

Nou er is wel wat waar je mij mee kunt helpen ja!!!
Ik zal het in een PB zetten.
gr
Hi-Webcare schreef:Hi,

Bedankt voor je berichtje. Ik ben het zeker met je eens dat er een hoop dingen beter zouden kunnen gaan. Ik wil dan ook niet doen alsof alles vlekkeloos verloopt. Sorry dat ik jou deze indruk heb gegeven.

Het is niet de bedoeling dat iemand niet goed geholpen wordt. Dat dit wel gebeurd vind ik oprecht heel erg om te zien en om die reden wil ik graag helpen. Ik denk dat je zult begrijpen dat wij het liefst de hele dag positieve en blije berichten voorbij zien komen. Is dit realistisch? Nee, totaal niet. Wel wil ik mijn best doen om een probleem alsnog op te lossen en dat is de reden waarom Hi Webcare hier op het forum actief is.

Naast externe fora hebben wij ook het Hi Forum, Facebook en 2 Twitter accounts waarbij we actief klanten helpen. Daarbij komt dat Hi ook een telefonische klantenservice en een e-mailservice heeft. Als je door 1 van mijn collega's niet goed geholpen bent, dan hoor ik dit heel graag van je zodat we hier iets mee kunnen doen.

Is er bij jou specifiek iets aan de hand waarmee ik je zou kunnen helpen?

Groetjes,

Christy
Hi Webcare
Je kunt je vraag ook stellen op hi.nl/forum

Hi-Webcare
Berichten: 141
Lid geworden op: 25 feb 2010 11:45

Re: Hi smartcare

Ongelezen bericht door Hi-Webcare »

Hi Robert,

Jouw privébericht heb ik ontvangen en beantwoord!

Groetjes,

Christy
Hi Webcare
Je kunt je vraag ook stellen op hi.nl/forum

marc1766
Berichten: 179
Lid geworden op: 12 apr 2010 16:08

Re: Hi smartcare

Ongelezen bericht door marc1766 »

Afgelopen week een bevestiging gekregen per mail dat verzekering schade wordt opgeheven.
Het heeft ook geen zin om je ergens voor te verzekeren als Hi (KPN) toch hun afspraken niet nakomt, vind het wel onsportief dat deze opzegging pas kon na melding dat er een juridische procedure op gang werd gezet als er geen actie werd ondernomen.
Had namelijk al enige tijd geleden een aangetekende brief verstuurd en hun 10 werkdagen bedenktijd gegeven, voldoende om het probleem op te lossen.

Het is toch in en in triest dat wij als consumenten eerst moeten dreigen om ons recht te krijgen, want er recht op hebben is 1, maar het krijgen is niet altijd vanzelfsprekend.

Mijn tip is dan ook: LAAT JE HOREN, en wees niet bang

Hellig
Berichten: 96
Lid geworden op: 11 aug 2013 03:03

Re: Hi smartcare

Ongelezen bericht door Hellig »

marc1766 schreef:Afgelopen week een bevestiging gekregen per mail dat verzekering schade wordt opgeheven.
Het heeft ook geen zin om je ergens voor te verzekeren als Hi (KPN) toch hun afspraken niet nakomt, vind het wel onsportief dat deze opzegging pas kon na melding dat er een juridische procedure op gang werd gezet als er geen actie werd ondernomen.
Had namelijk al enige tijd geleden een aangetekende brief verstuurd en hun 10 werkdagen bedenktijd gegeven, voldoende om het probleem op te lossen.

Het is toch in en in triest dat wij als consumenten eerst moeten dreigen om ons recht te krijgen, want er recht op hebben is 1, maar het krijgen is niet altijd vanzelfsprekend.

Mijn tip is dan ook: LAAT JE HOREN, en wees niet bang
Nou vind ik je wel goed bezig ed. Maar ik weiger te geloven dat ze een aantal contractuele aanpassingen doorvoeren bij alle klanten omdat JIJ een aangetekende brief had verstuurd waarin je iets dergelijks bedong. Ik denk dat je een collectief mag gaan beginnen. In mijn oren klinkt het namelijk alsof KPN dus een hele tijd geld heeft geïnd onder het kopje "verzekering" maar het niet als zodanig heeft aangewend. Da's geloof ik oplichterij

HiLachCare
Berichten: 6
Lid geworden op: 19 sep 2013 15:55

Re: Hi smartcare

Ongelezen bericht door HiLachCare »

@Christy,

Bedankt voor je antwoord.
Maar zit nu wel op het vervolg te wachten en volgens mij was mijn uitleg toch wel duidelijk.
Wil trouwens even tussendoor melden dat de mensen hier wel erg geduldig zijn en ik ben dat normaal ook,maar ben nu toch echt klaar met die oplichters van Smartcare.
Ok,daar gaan we weer......Christy,waarom heb jij ook dagen nodig om tot een goede afhandeling te komen?????? Zo moeilijk is het niet hoor......en ik ga er nog steeds vanuit dat HI gewoon een net en eerlijk bedrijf is.Dus als je verzekerd bent en er gebeurd iets en je bent overgeleverd aan Smartcare,ben je plat gezegd zwaar de piemel...behalve als HI en consorten(lees KPN) gewoon eens gaat optreden tegen die koekebakkers!!!!
Ik verwacht nu eens een goed antwoord en een goede oplossing!!!!!!
Vind trouwens ook bizar dat de echte slimme medewerkers van Smartcare ,Apple gewoon voor piemel zetten......ben toch echt wel benieuwd wat die daar van vinden.

Nou word vervolgd,hoop ik, Christy
gr

HiLachCare
Berichten: 6
Lid geworden op: 19 sep 2013 15:55

Re: Hi smartcare

Ongelezen bericht door HiLachCare »

Halloooooo HI medewerkers(Christy)....

Nou weer een dag voorbij zonder antwoord......

HiLachCare
Berichten: 6
Lid geworden op: 19 sep 2013 15:55

Re: Hi smartcare

Ongelezen bericht door HiLachCare »

Halloooooo HI medewerkers(Christy)....

Nou weer een dag voorbij zonder antwoord...... :evil: :evil: :evil: :evil:

Gesloten