LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] samsung galaxy s2

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
atie2013
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 jul 2013 16:29

samsung galaxy s2

Ongelezen bericht door atie2013 »

Sinds dinsdag ochtend doet mijn telefoon niks meer. Voor ik ging slapen heb ik hem in de oplader gelegd en ik word wakker en hij doet niks meer. nu word er gezegd dat het vocht schade is maar hoe kan dat als ik hem altijd zo oplaad en ineens is mijn telefoon kapot. Heb de telefoon op gestuurd op de datum 24-07-13 en heb mijn telefoon op 27-7-13 retour gehad met de mededeling dat het vocht schade is en niet in de garantie valt. mijn telefoon is nog geen jaar oud 08-09-12 en zit er nu nog meer dan een jaar aan vast. kan iemand mij helpen?

patrick

HTCHenk007
Berichten: 277
Lid geworden op: 20 jul 2010 14:15

Re: samsung galaxy s2

Ongelezen bericht door HTCHenk007 »

Ten eerste is het handig om te weten waar komt het toestel vandaan?
Mocht je het niet eens zijn met de bevindingen van het reparatiecentrum zou je de foto's op kunnen vragen.

MVG,

Henk

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: samsung galaxy s2

Ongelezen bericht door sjohie »

atie2013 schreef:Sinds dinsdag ochtend doet mijn telefoon niks meer. Voor ik ging slapen heb ik hem in de oplader gelegd en ik word wakker en hij doet niks meer. nu word er gezegd dat het vocht schade is maar hoe kan dat als ik hem altijd zo oplaad en ineens is mijn telefoon kapot. Heb de telefoon op gestuurd op de datum 24-07-13 en heb mijn telefoon op 27-7-13 retour gehad met de mededeling dat het vocht schade is en niet in de garantie valt. mijn telefoon is nog geen jaar oud 08-09-12 en zit er nu nog meer dan een jaar aan vast. kan iemand mij helpen?

patrick
Dat is wel een geweldige reparatieservice, als je hem in drie dagen retour hebt. En vorige week was het wel erg warm, met veel gezweet en tropische regenbuien. Ik bedoel maar te zeggen, het kan gewoon eerlijke (zweet) waterschade zijn. :wink:

Dat gezegd hebbende, "waterschade" wordt wel verdacht vaak als reden genoemd in dit soort situaties, misschien om zo de klant/consument met een kluitje in het riet te sturen. Ik zou zoals al geopperd eerst eens de foto's van de inspectie opvragen als bewijs.

Gesloten