LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vodafone wil van goedkope abo,s af

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Vodafone wil van goedkope abo,s af

Ongelezen bericht door Har06 »

Jarenlang heb ik gebruik gemaakt bij 2 jarige abo,s van de samenwerking van Vodafone met oa de ANWB, nu blijkt dat Vodafone deze acties geschrapt heeft, gemiddeld gaan de prijzen zo,n 30 % omhoog.
De phones die Vodafone aanbood bij het actiepakket worden nu door Vodafone als inferieur vernoemd, ergo jaren lang zijn klanten bediend met matige telefoons .:(.
Zijn er nog providers die wel een actiemodel hanteren ?

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Vodafone wil van goedkope abo,s af

Ongelezen bericht door sjohie »

Har06 schreef:Jarenlang heb ik gebruik gemaakt bij 2 jarige abo,s van de samenwerking van Vodafone met oa de ANWB, nu blijkt dat Vodafone deze acties geschrapt heeft, gemiddeld gaan de prijzen zo,n 30 % omhoog.
De phones die Vodafone aanbood bij het actiepakket worden nu door Vodafone als inferieur vernoemd, ergo jaren lang zijn klanten bediend met matige telefoons .:(.
Zijn er nog providers die wel een actiemodel hanteren ?
Ze hebben allemaal wel iets van acties, denk aan de eerste 6 maanden half abonnementsgeld, of X Mb databundel extra voor bedrag Y, maar dat is meestal het leukste als je overstapt van een provider. En het is vestzak/broekzak, of een leuke korting op het abonnementsbedrag met een relatief simpel toestel, of een hogere maandelijks bedrag met een luxer toestel.

Wat je kan doen, is op tweakers een model telefoon zoeken, en dan kijken bij de prijs icm abonnement wat over een looptijd van 1 of 2 jaar het voordeligste is voor je.

Zo kwam ik tot de conclusie dat een los zelf gekocht toestel icm een sim-only abonnement bij Tele2, uiteindelijk voordeliger was dan een nieuw abonnement met hetzelfde toestel bij T-mobile afsluiten.

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Vodafone wil van goedkope abo,s af

Ongelezen bericht door Har06 »

sjohie schreef:
Har06 schreef:Jarenlang heb ik gebruik gemaakt bij 2 jarige abo,s van de samenwerking van Vodafone met oa de ANWB, nu blijkt dat Vodafone deze acties geschrapt heeft, gemiddeld gaan de prijzen zo,n 30 % omhoog.
De phones die Vodafone aanbood bij het actiepakket worden nu door Vodafone als inferieur vernoemd, ergo jaren lang zijn klanten bediend met matige telefoons .:(.
Zijn er nog providers die wel een actiemodel hanteren ?
Ze hebben allemaal wel iets van acties, denk aan de eerste 6 maanden half abonnementsgeld, of X Mb databundel extra voor bedrag Y, maar dat is meestal het leukste als je overstapt van een provider. En het is vestzak/broekzak, of een leuke korting op het abonnementsbedrag met een relatief simpel toestel, of een hogere maandelijks bedrag met een luxer toestel.

Wat je kan doen, is op tweakers een model telefoon zoeken, en dan kijken bij de prijs icm abonnement wat over een looptijd van 1 of 2 jaar het voordeligste is voor je.

Zo kwam ik tot de conclusie dat een los zelf gekocht toestel icm een sim-only abonnement bij Tele2, uiteindelijk voordeliger was dan een nieuw abonnement met hetzelfde toestel bij T-mobile afsluiten.
De lok abo,s op basis van een half jaar 50 % van de kosten lijken me niet erg aantrekkelijk ,daarna 1,5 jaar de volle mep te moeten betalen is erg kostbaar.

ik ga eens aan de slag met url thx

devious
Berichten: 1392
Lid geworden op: 13 jan 2010 22:14

Re: Vodafone wil van goedkope abo,s af

Ongelezen bericht door devious »

Hmm, laat je wel wat weten Har06? Want ook ik had altijd via
>> https://directsales.vodafone.nl/ een goedkoop abo-tje aan, met foon. Zo betaal ik nog steeds 14 euri p/m voor bellen en voor 500 MB internet. Misschien niet veel, maar ja, ik maak het toch niet op.

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Vodafone wil van goedkope abo,s af

Ongelezen bericht door Har06 »

devious schreef:Hmm, laat je wel wat weten Har06? Want ook ik had altijd via
>> https://directsales.vodafone.nl/ een goedkoop abo-tje aan, met foon. Zo betaal ik nog steeds 14 euri p/m voor bellen en voor 500 MB internet. Misschien niet veel, maar ja, ik maak het toch niet op.
Mijn aflopend abo voor 300 belminuten en 500 mb bedraagt €18,50 plus een ondermaats galaxy ace toestel :wink:

de link van Devious
: https://directsales.vodafone.nl, levert weinig op

HTCHenk007
Berichten: 277
Lid geworden op: 20 jul 2010 14:15

Re: Vodafone wil van goedkope abo,s af

Ongelezen bericht door HTCHenk007 »

Iets van dubbeltje op de eerste rij en dan klagen als dat niet meer aangeboden wordt.

MVG,

Henk

Renske99
Berichten: 263
Lid geworden op: 19 dec 2011 13:00

Re: Vodafone wil van goedkope abo,s af

Ongelezen bericht door Renske99 »

Vodafone..................

Mijn ervaring is dat we hier niet eens bereik hebben, tis te hopeloos voor woorden.

In huis sowieso geen bereik dan moet je naar buiten om een klein beetje bereik te hebben, maja soms wil je niet buiten bellen, soms vind je gewoon dat je buren niet mee hoeven luisteren.
Het triestste wat ik hier heb meegemaakt is dat er een sterfgeval in de straat is, dat de moeder buiten de familie moest bellen, geloof me je hebt dan geen behoefte aan buren die luisteren hoor.

Manlief heeft Vodafone van zijn werk mobiel, waardeloos, hij kan thuis niet eens gebeld worden of zelf bellen.

Hoe goedkoop of duur Vodafone is, hoe goed bepaalde dingen dan ook mogen zijn, hier geen Vodafone meer.

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Vodafone wil van goedkope abo,s af

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

@ renske


Niet om het voor vodafone op te nemen!! Maar heb je al mensen gehad met andere provider die wel normaal bereik bij jou hadden...

Ik weet niet hoelang je nog moet,maar als dat zo is,zou ik proberen contractbreuk!!!je kan niet bellen

devious
Berichten: 1392
Lid geworden op: 13 jan 2010 22:14

Re: Vodafone wil van goedkope abo,s af

Ongelezen bericht door devious »

HTCHenk007 schreef:Iets van dubbeltje op de eerste rij en dan klagen als dat niet meer aangeboden wordt.

MVG,

Henk
Neen, dat zie je verkeerd. Gewoon geen zin in dure abo's met high-end telefoons. Ik betaal nu 14 euri voor 500 MB en 250 bel dinges/SMoeSjes met een Gio.. Die kwam van een vreemde link van Voda af. Maar die link is er al een tijd niet meer, maar ik wil wel graag weten of dergelijke aanbiedingen nog bestaan, want over een tijdje kan ik verlengen.

sephora30
Berichten: 4072
Lid geworden op: 22 nov 2010 11:15
Locatie: hutje op de hei

Re: Vodafone wil van goedkope abo,s af

Ongelezen bericht door sephora30 »

Ik ben na 9 jaar afgelopen Juni eindelijk weggegaan bij Vodafone. De abo`s zijn ontzettend duur geworden en de klantenservice is bar slecht. Nu heb ik een prima abootje bij Ben voor 14 euro pm met een leuk toestel.

Renske99
Berichten: 263
Lid geworden op: 19 dec 2011 13:00

Re: Vodafone wil van goedkope abo,s af

Ongelezen bericht door Renske99 »

rozemarijntje schreef:@ renske


Niet om het voor vodafone op te nemen!! Maar heb je al mensen gehad met andere provider die wel normaal bereik bij jou hadden...

Ik weet niet hoelang je nog moet,maar als dat zo is,zou ik proberen contractbreuk!!!je kan niet bellen
Het gekke is dat we bij alle andere providers wel bereik hebben, ja ook binnenshuis, kpn, telfort, t mobile, noem ze op en we hebben er bereik mee.
Manlief zit voor zijn werk aan Vodafone vast, de meiden zijn allang overgegaan naar kpn, zelf heb ik t mobile (vroeger orange) en wij hebben dus geen problemen meer.
Visite die hier komt met Vodafone hebben hetzelfde probleem net als buren dus ze hebben hier gewoon geen (goede) dekking.
Hoe goedkoop je abo dan ook is, het is in dit soort gevallen altijd veel te duur.

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Vodafone wil van goedkope abo,s af

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Renske99 schreef:
rozemarijntje schreef:@ renske


Niet om het voor vodafone op te nemen!! Maar heb je al mensen gehad met andere provider die wel normaal bereik bij jou hadden...

Ik weet niet hoelang je nog moet,maar als dat zo is,zou ik proberen contractbreuk!!!je kan niet bellen
Het gekke is dat we bij alle andere providers wel bereik hebben, ja ook binnenshuis, kpn, telfort, t mobile, noem ze op en we hebben er bereik mee.
Manlief zit voor zijn werk aan Vodafone vast, de meiden zijn allang overgegaan naar kpn, zelf heb ik t mobile (vroeger orange) en wij hebben dus geen problemen meer.
Visite die hier komt met Vodafone hebben hetzelfde probleem net als buren dus ze hebben hier gewoon geen (goede) dekking.
Hoe goedkoop je abo dan ook is, het is in dit soort gevallen altijd veel te duur.

Ik zou zeker voor je eigen abbo,s contact opnemen en erop hammeren dat je nietmvan plan bent te betalen als het niet beter wordt!
Toevallig was het vd op journaal geloof ik,elke provider heeft het wel in bep gebieden
Moet zeggen ik heb vodafone en geen problemen,rdam
Maar heeeeeeel soms echt heeeel soms pakt hij hem binnen niet???
En heb een samsung S3 dus nieuwe tel,daar ligt het alkemaal niet aan.
Ik vind 1 x in de zoveel tijd al irritant!!
Heb je al contact gehad?

Gesloten