Telfort weigert klachten te behandelen
Geplaatst: 03 sep 2013 12:12
Goedendag,
Een 3 maand geleden heb ik een mobiel telefoon abonnement afgesloten bij Telfort, na een week kwam ik er achter dat ik geen tot zeer slecht bereik thuis en op mijn zaak had. Ik terug naar de Phone House Hoogezand en deze hebben mij een andere sim kaart gegeven, na de wisseling van de simkaart bleef ik nog steeds hetzelfde resultaat te hebben. Vervolgens andere telefoon geprobeerd bleek nog steeds geen bereik te hebben in mijn zaak.
Ik weer terug naar The Phone House Hoogezand, het probleem voorgelegd en wij hebben samen een klacht opgesteld met daarin vermeld dat wij andere mobiele telefoons hebben geprobeerd, simkaart wissel ect. Binnen 10 dagen zou ik bericht krijgen van de klacht.
Op de 10e dag kreeg ik een email van Telfort dat ze mijn klacht hebben ontvangen en dat ik toch beter een Simkaart moet wisselen of het lag aan mijn telefoon en als ik wilde bellen maar dicht bij een raam moet staan.
Vervolgens ben ik gelijk gaan bellen met Telfort (0900-nummer) en na lang wachten werd mij duidelijk gemaakt om opnieuw een klacht in te dienen. En nadat ik deze klacht had ingediend gelijk contact moest opnemen met Telfort (0900-nummer) om mijn klacht "urgent" te laten maken. Dit was bij de volgende telefoniste niet mogelijk dus heb ik 15 min. voor niks aan de telefoon gehangen. Wel aardig dat Telfort mij €5,- crediteerd voor het bellen met hun 0900-nummer maar het kan totaal niet uit.
Mijn laatste klacht heb ik ingediend ook via The Phone House Hoogezand op 15 augustus 2013, ik zou wederom binnen 10 dagen een bericht of antwoord krijgen. Vrijdag 30 augustus niks gehoord dus weer contact gezocht via de Phone House naar Telfort, Telfort beloofde mij binnen 24 uur bericht, antwoord of oplossing te geven. Maandag 2 september 15:00 uur nog niks gehoord en kregen de reden dat het heel druk is. Daarna heb ik zelf nog een keer gebeld, hierin werd mij ook weer duidelijk gemaakt dat ze het op moment te druk hadden. Als ze mij laten weten binnen 10 dagen een tegenbericht te geven en dat niet nakomen vind ik het een zwakke instelling.
Conclusie Telfort: Ik heb geen bereik op de zaak, amper bereik thuis. Als ik wil bellen moet ik altijd ver naar buiten lopen. Ik betaal voor een dienst die bij mij zwaar in gebreke valt, maar niet van hun af kan komen omdat ze daarin niet bereikbaar zijn.
Wie heeft hier nog meer last van??
Een 3 maand geleden heb ik een mobiel telefoon abonnement afgesloten bij Telfort, na een week kwam ik er achter dat ik geen tot zeer slecht bereik thuis en op mijn zaak had. Ik terug naar de Phone House Hoogezand en deze hebben mij een andere sim kaart gegeven, na de wisseling van de simkaart bleef ik nog steeds hetzelfde resultaat te hebben. Vervolgens andere telefoon geprobeerd bleek nog steeds geen bereik te hebben in mijn zaak.
Ik weer terug naar The Phone House Hoogezand, het probleem voorgelegd en wij hebben samen een klacht opgesteld met daarin vermeld dat wij andere mobiele telefoons hebben geprobeerd, simkaart wissel ect. Binnen 10 dagen zou ik bericht krijgen van de klacht.
Op de 10e dag kreeg ik een email van Telfort dat ze mijn klacht hebben ontvangen en dat ik toch beter een Simkaart moet wisselen of het lag aan mijn telefoon en als ik wilde bellen maar dicht bij een raam moet staan.
Vervolgens ben ik gelijk gaan bellen met Telfort (0900-nummer) en na lang wachten werd mij duidelijk gemaakt om opnieuw een klacht in te dienen. En nadat ik deze klacht had ingediend gelijk contact moest opnemen met Telfort (0900-nummer) om mijn klacht "urgent" te laten maken. Dit was bij de volgende telefoniste niet mogelijk dus heb ik 15 min. voor niks aan de telefoon gehangen. Wel aardig dat Telfort mij €5,- crediteerd voor het bellen met hun 0900-nummer maar het kan totaal niet uit.
Mijn laatste klacht heb ik ingediend ook via The Phone House Hoogezand op 15 augustus 2013, ik zou wederom binnen 10 dagen een bericht of antwoord krijgen. Vrijdag 30 augustus niks gehoord dus weer contact gezocht via de Phone House naar Telfort, Telfort beloofde mij binnen 24 uur bericht, antwoord of oplossing te geven. Maandag 2 september 15:00 uur nog niks gehoord en kregen de reden dat het heel druk is. Daarna heb ik zelf nog een keer gebeld, hierin werd mij ook weer duidelijk gemaakt dat ze het op moment te druk hadden. Als ze mij laten weten binnen 10 dagen een tegenbericht te geven en dat niet nakomen vind ik het een zwakke instelling.
Conclusie Telfort: Ik heb geen bereik op de zaak, amper bereik thuis. Als ik wil bellen moet ik altijd ver naar buiten lopen. Ik betaal voor een dienst die bij mij zwaar in gebreke valt, maar niet van hun af kan komen omdat ze daarin niet bereikbaar zijn.
Wie heeft hier nog meer last van??