LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Klacht Hollandsnieuwe

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Chantal_
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 okt 2013 17:38

Klacht Hollandsnieuwe

Ongelezen bericht door Chantal_ »

Ik kreeg laatst een betalingsherinnering van Hollandsnieuwe. Deze moest uiterlijk op 23-09 betaald worden. Omdat ik 23 september mijn salaris kreeg, heb ik contact met Hollandsnieuwe opgenomen om te vragen om de betaallink, dit moest allemaal via twitter/mail/facebook, omdat er nergens een normaal telefoonnummer van de klantenservice te vinden is. Tot op de dag van vandaag heb ik nooit antwoord op mijn mail gehad, wat ik ook echt belachelijk vind. Gelukkig kreeg ik op die 23 september wel een antwoord op twitter. Deze meneer vertelde mij (het was pas 9 uur 's ochtends) dat het allemaal al doorgezet was naar een incassobureau. Dit vind ik heel knap aangezien ik nog kon betalen die dag. Nu moet ik mijn abonnement, die afgesloten is, afbetalen en dit kost mij nu 400 euro. Ik vind het echt belachelijk dat ze al te vroeg mijn betaling door hebben gegeven aan een incasso. Ik krijg geen antwoord op mijn mailtjes en ook de vriendelijke meneer van twitter laat niets meer weten.

Wat moet ik doen?

Chantal_
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 okt 2013 17:38

Re: Klacht Hollandsnieuwe

Ongelezen bericht door Chantal_ »

Ik had een betalingsherinnering, omdat ik zonder werk zat en dus niet in staat was om het eerder te betalen. Had via de mail wel eerst een herinnering gekregen, maar aangezien ik niet veel met mijn mail doe, heb ik deze pas veel later gelezen. Toen kreeg ik die brief binnen dat ik uiterlijk op 23 september moest betalen. Hollandsnieuwe werkt met betaallinks en niet met een acceptgiro bij de brief. Maar als ze geen antwoord geven op je mails, wordt het best moeilijk om een betaallink te krijgen.

Chantal_
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 okt 2013 17:38

Re: Klacht Hollandsnieuwe

Ongelezen bericht door Chantal_ »

De laatste brief was een aanmaning.

hollandsnieuwe
verified
Berichten: 416
Lid geworden op: 26 jan 2011 13:51
Contacteer:

Re: Klacht Hollandsnieuwe

Ongelezen bericht door hollandsnieuwe »

Chantal_ schreef:Ik kreeg laatst een betalingsherinnering van Hollandsnieuwe. Deze moest uiterlijk op 23-09 betaald worden. Omdat ik 23 september mijn salaris kreeg, heb ik contact met Hollandsnieuwe opgenomen om te vragen .... en ook de vriendelijke meneer van twitter laat niets meer weten.
Wat moet ik doen?
Beste Chantal,

Ik begrijp dat er voor jou een erg vervelende situatie ontstaan is. Ik heb je zojuist via twitter een bericht gestuurd met de vraag of je mij het email adres wil sturen waarmee jij de mailtjes naar onze klantenservice gestuurd hebt. Op het bij ons geregistreerde mailadres kan ik geen mail terugvinden in ons systeem. Zullen wij verdere communicatie via Twitter laten verlopen?

Groet hollandsnieuwe

A.Jansen07
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 feb 2014 13:02

Re: Klacht Hollandsnieuwe

Ongelezen bericht door A.Jansen07 »

Ik heb dus hetzelfde probleem, ben een nieuwe klant en was een tijdje elders, kom thuis en zie dus dat ik een "verlopen betaallink" van Hollands nieuwe heb in mijn email. Dacht even het openstaande bedrag over maken, maar ik heb nog geen bankrekeningnummer van ze. Kreeg vervolgens een brief van Hollands Nieuwe en daar stond in dat ik de instructies moest volgen om te betalen, mijn 06 nummer doorgegeven, emailadres, wel 10x inmiddels in 2 dagen, dan zou ik een nieuwe betaallink ontvangen... NIET DUS!!
Ik vertik het om straks incassokosten te betalen!! Heb ze gebeld, 32 minuten aan de telefoon gehangen en wat denk je...werd ik weggedrukt!!! Ik heb spijt als haren op mijn hoofd dat ik hier een abnt genomen heb!! Wie heeft voor mij het bankrekeningnummer van Hollandse nieuwe???
Heb ze zelf via Tros Radar ook net een berichtje gestuurd, maar kijken of ik daar een reactie op krijg. Ik vind dat je van het kastje naar de muur gestuurd wordt en dat is een kwalijke zaak!

hollandsnieuwe
verified
Berichten: 416
Lid geworden op: 26 jan 2011 13:51
Contacteer:

Re: Klacht Hollandsnieuwe

Ongelezen bericht door hollandsnieuwe »

Ik heb dus hetzelfde probleem, ben een nieuwe klant en was een tijdje elders, kom thuis en zie dus dat ik een "verlopen betaallink" van Hollands nieuwe heb in mijn email. Dacht even het openstaande bedrag over maken, maar ik heb nog geen bankrekeningnummer van ze. Kreeg vervolgens een brief van Hollands Nieuwe en daar stond in dat ik de instructies moest volgen om te betalen, mijn 06 nummer doorgegeven, emailadres, wel 10x inmiddels in 2 dagen, dan zou ik een nieuwe betaallink ontvangen... NIET DUS!!
Ik vertik het om straks incassokosten te betalen!! Heb ze gebeld, 32 minuten aan de telefoon gehangen en wat denk je...werd ik weggedrukt!!! Ik heb spijt als haren op mijn hoofd dat ik hier een abnt genomen heb!! Wie heeft voor mij het bankrekeningnummer van Hollandse nieuwe???
Heb ze zelf via Tros Radar ook net een berichtje gestuurd, maar kijken of ik daar een reactie op krijg. Ik vind dat je van het kastje naar de muur gestuurd wordt en dat is een kwalijke zaak!
Beste klant,

Bedankt voor je bericht en mijn excuses voor de verlate reactie.
Ik heb je PB ook ontvangen en daar inmiddels al op gereageerd. Graag help ik je verder wanneer we de gegevens hebben ontvangen. Je kunt deze eventueel ook via Facebook of Twitter sturen.

Met vriendelijke groet,
hollandsnieuwe.

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Klacht Hollandsnieuwe

Ongelezen bericht door dhc »

Zeg uh webcare van HN.....charmeoffensiefje?

beetje laat.....hoewel beetje? Schandalig gewoon.

Dominique87
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 apr 2014 10:03

Re: Klacht Hollandsnieuwe

Ongelezen bericht door Dominique87 »

Helaas maak ik nu precies hetzelfde mee. Hieronder hoe het bij mij gaat:

Ontzettend jammer dat Hollandsnieuwe een ontzettend slechte klantenservice heeft. Het enige dat ik wil is simpelweg mijn rekening betalen. Dit blijkt bij Hollandsnieuwe niet mogelijk. Ik kreeg een email met een betaal-link zodat ik mijn rekening kon betalen. Deze link werkt helaas niet. Op mijn e-mail krijg ik geen reactie. Dus ik dacht, dan probeer ik het telefonisch. Nou, wat een ramp. Na veel zoeken kwam ik er via google.nl achter wat het telefoonnummer was. Vervolgens heb ik 15-20 minuten in de wacht gestaan. Eindelijk nam er iemand op. Helaas had deze dame geen kennis van zaken. Ik gaf haar aan dat het erg moeilijk was om iemand van de klantenservice te spreken, waarop zij zei dat het een beetje druk was. Vervolgens de situatie uitgelegd. Mw. gaf aan dat ik alle browsers moest downloaden die er maar zijn en dat er vast wel een tussen zat waarop de link zou werken (niet het geval). Vervolgens gaf ze aan dat ik blij moest zijn dat ik nog kon bellen. Want ja, als je je rekening niet betaalt wordt je afgesloten. Nou gekker moet het toch niet worden! Een nieuwe link wilt mw. niet sturen, dus gaf ze aan dat ik wel weer een link zou krijgen wanneer ik eenmaal afgesloten ben, maar dan moet ik de afsluitkosten wel betalen. BELACHELIJK!

hollandsnieuwe
verified
Berichten: 416
Lid geworden op: 26 jan 2011 13:51
Contacteer:

Re: Klacht Hollandsnieuwe

Ongelezen bericht door hollandsnieuwe »

Dominique87 schreef:Helaas maak ik nu precies hetzelfde mee. Hieronder hoe het bij mij gaat:

Ontzettend jammer dat Hollandsnieuwe een ontzettend slechte klantenservice heeft. Het enige dat ik wil is simpelweg mijn rekening betalen. Dit blijkt bij Hollandsnieuwe niet mogelijk. Ik kreeg een email met een betaal-link zodat ik mijn rekening kon betalen. Deze link werkt helaas niet. Op mijn e-mail krijg ik geen reactie. Dus ik dacht, dan probeer ik het telefonisch. Nou, wat een ramp. Na veel zoeken kwam ik er via google.nl achter wat het telefoonnummer was. Vervolgens heb ik 15-20 minuten in de wacht gestaan. Eindelijk nam er iemand op. Helaas had deze dame geen kennis van zaken. Ik gaf haar aan dat het erg moeilijk was om iemand van de klantenservice te spreken, waarop zij zei dat het een beetje druk was. Vervolgens de situatie uitgelegd. Mw. gaf aan dat ik alle browsers moest downloaden die er maar zijn en dat er vast wel een tussen zat waarop de link zou werken (niet het geval). Vervolgens gaf ze aan dat ik blij moest zijn dat ik nog kon bellen. Want ja, als je je rekening niet betaalt wordt je afgesloten. Nou gekker moet het toch niet worden! Een nieuwe link wilt mw. niet sturen, dus gaf ze aan dat ik wel weer een link zou krijgen wanneer ik eenmaal afgesloten ben, maar dan moet ik de afsluitkosten wel betalen. BELACHELIJK!
Beste Dominique87,

Wat vervelend dat de link in de betalingsherinnering niet werkt. Is het inmiddels naar tevredenheid opgelost? Anders help ik u graag verder.
Zou u in dit geval uw 06nummer, huisnummer, postcode en geboortedatum willen sturen in een Privebericht, of via Facebook of Twitter?

Met vriendelijke groet,
hollandsnieuwe

Gesloten