LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] T-mobile

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Paultje

Re: T-mobile

Ongelezen bericht door Paultje »

Volgens mij ben jij aangenomen door T-Mobile, om hier op het TrosRadar Forum klachten van mensen te verwerpen en te ontkennen, alleen maar in het belang van T-Mobile. Denk ook eerst even aan de klant, daar leven jullie ten minste van (althans de T-Mobile medewerkers en de gehele onderneming). De klant betaalt ten slotte geld voor diensten die ze geleverd willen hebben, en daar hoort ook o.a. service bij en dekking. Als T-Mobile die 2 punten niet biedt dan schuift T-Mobile de schuld door naar de klant, want de klant is dom, de klant klaagt bij het minste of geringste, de klant is de oorzaak van het probleem, de klant heeft getekent voor een contract en getekent is getekent. Tsja de consument is verwend he!! :lol:

Volgens mij staat er wel een tegenprestratie voor van T-Mobile... of niet??? Nee T-Mobile vang alleen enkel geld en lokt klanten met dure reclames en hoge toestelkortingen om ze vervolgens de behandelen als GROF VUIL!!!

Tuurlijk zijn er tig van bedrijven die problemen hebben, maar die worden vaak opgelost, bij T-Mobile doen ze dat niet daar wassen ze hun handen in onschuld...

PommetjeH.

Re: T-mobile

Ongelezen bericht door PommetjeH. »

@ Gertkel:

Zoals je kan lezen sta ik bij meerdere onderwerpen klaar met mijn 'scherpe' mening en 'bedenkelijke uitingen'. Dat vind ik namelijk amusant. Knap trouwens dat je in al mijn posts één typefout hebt kunnen ontdekken, goed hoor! Even voor de duidelijkheid: er is een wereld van verschil tussen een typefout en het verzinnen van een geheel nieuwe taal. ( 'kouwe beloftes', 'heersende wandaden'anyone).

Maar goed dat je dit gaat uitprinten! Lees het geheel dan meteen ook nog een keer door. Of neem de papieren mee en vraag iemand anders het nog een keer door te lezen en het aan je uit te leggen. Of een diagrammetje te tekenen. Met een beetje geluk ga je het dan ooit begrijpen. Maar die kans is klein, ben ik bang.

Wel grappig om te zien hoe snel jij van het inhoudelijk naar het persoonlijk niveau bent gesprongen. Zou je misschien stiekem toch begrijpen dat je geen gelijk had, en probeer je dat nu te verbloemen door een beetje om je heen te schoppen?

Maar goed, de wereld is voor jou heel simpel. Iemand die er een andere mening op na houdt, is blijkbaar een medewerker van de tegenpartij. Dat het misschien gewoon iemand is met een 'scherpe' manier van meningsuiting, komt blijkbaar niet in je op.

Veel succes in je verdere leven, je zal het nodig hebben!

Mvg.
PommetjeH.

PommetjeH.

Re: T-mobile

Ongelezen bericht door PommetjeH. »

@Paultje

*zucht* Ja, dat denk ik ook. T-Mobile heeft mensen in dienst om hier op dit forum klanten af te zeuren. Nog ontvoerd door Marsmannetjes de laatste tijd?

Voor de duidelijkheid: Als je een probleem hebt met T-Mobile, dan lijkt het mij handig om met hen kontakt op te nemen. Niet hier op dit forum gaan zitten huilen over hoe erg het allemaal is. Dit is namelijk geen 'T-Mobile communicatie kanaal'. Het gaat hier om meningen van personen. De ene vind dit, de ander dat. De één vind T-Mobile slecht, de ander goed. Zo zijn er hier over iedere provider verschillende meningen te vinden. En daar is dit forum nu weer net wel voor. Meningen en ervaringen. Als iemand een positieve mening heeft over een zaak, maakt dat diegene nog niet meteen een medewerker....Maar dat onderscheid is voor sommigen blijkbaar heel moeilijk te maken.

Mvg.
PommetjeH.

gertkel
Berichten: 46
Lid geworden op: 23 apr 2004 22:29

Re: T-mobile

Ongelezen bericht door gertkel »

Ja Paultje,

Wanneer je met zulke meedenkende figuren te maken krijgt, zoals ik en ziet wat ze te verkondigen hebben en waarover, kom je al gauw tot belangrijke conclusie. Een ding heb ik van die gozer wel door, als je zulke meningen verkondigd, zo reageert, dan kun je altijd nog voor een call center gaan werken. Zakelijke dingen worden genegeerd en persoonlijk gevoelens spelen bij hen geen enkele rol en ik snap dan ook totaal niet wat die hier te zoeken hebben.

grv Gert
Laatst gewijzigd door gertkel op 26 apr 2004 17:38, 1 keer totaal gewijzigd.

PommetjeH.

Re: T-mobile

Ongelezen bericht door PommetjeH. »

@Gertkel

Ik snap ook niet wat 'zakelijke dingen en persoonlijk gevoelens' hier te zoeken hebben.

Mvg.
PommetjeH.

pang
Berichten: 42
Lid geworden op: 29 mar 2004 00:11

Re: T-mobile

Ongelezen bericht door pang »

zoals bij mijn Sony Ericsson t-mobilebranded gsm + sim t-mobile probleem. Klantenservice gebeld en die hebben me naar SE doorverwezen. SE naar t-mobile. Verhaal dat ze slechts telecom provider zijn en dat zij aan dat probleem niks konden doen dus ik moest echt bij SE zijn en als zij dat niet gingen oplossen was het mijn probleem.
Van SE en dealer gehoord aangezoen die toestellen t-mobile branded zijn waren garantie en problemen van T-mobile.

Is trouwens niet hun eerste toestel met problemen in combinatie met hun sim.
na nutteloze discussie tegen dovenmans oren, maar een brief geschreven en daar erkenden ze eindelijk het probleem en zeiden dat zij voor een oplossing zouden zorgen. Ik wacht nog steeds na 6 weken

het is een spel van rekken en doorschuiven.

Waarom ik t-mobile heb gekozen? na debacle met t-mobile sim en ses t68i heb ik per direct opgezeg met nummerbehoud. op de een en andere dag was het opgezegd zonder melding. ik had het nog in brief gezegd en zij bleven volhouden dat het niet hun probleem was en dat ze correct hadden gehandeld. Lezen is ook een vak, maar ik was al moe gestreden na maanden lang in de clinch met t-mobile en tegelijkertijd met telfort, dus vandaar dat ik niet naar de geschillen commisie ging. Dag mooie nummer.

dus na 2 jaar van weggeweest wilde ik van hun een mooi nummer terug en dan maar hopen zonder problemen, maar helaas mocht niet baten. Dus ik weet het zeker als ze mijn probleem niet gaan helpen. nooit meer t-mobile ik neem het nummer mee en adios. Alle enquetes die ik over telecom heb ingevuld heb ik t-mobile verguisd en ik hoop dat het niet zo zal blijven, maar kleine kan denk ik.

Maar waar ik wel mee eens ben is diefstal is pakkie aan iet van t-mobile contract loopt gewoon door en ze hoeven niet een beter aanbieding te doen, dus ze staan in hun recht. Daar zijn tenslotte verzekeringen voor.
Maar juist in deze tijden dmv coulance maak je een goede naam en maak je klanten tevreden. Het hoeft echt niet veel te zijn lijkt mee

PommetjeH.

Re: T-mobile

Ongelezen bericht door PommetjeH. »

@pang

Helaas is mijn kennis wat reparaties betreft wat beperkt. Maar het klinkt als een vreemd verhaal. Als het toestel gesimlocked is, zou de provider de reparatie gewoon uit moeten voeren, mits het binnen de garantie valt. Het lijkt me raar dat ze je ten onrechte doorverwijzen naar de leverancier, en als dat echt het geval is, dan heb je een gegronde reden om te klagen. Ik zou die klacht dan wel neerleggen waar hij thuis hoort.....

Het zijn echter opmerkingen als 'maar ik was al moe gestreden na maanden lang in de clicnh met t-mobile en tegelijkertijd met telfort' waarvan mijn nekharen overeind gaan staan. Blijkbaar heb je dus al een geschil met 2 providers......Ik krijg dan toch het idee dat het misschien aan jou ligt. Maar misschien zit ik er wel naast.

Mvg.
PommetjeH

gertkel
Berichten: 46
Lid geworden op: 23 apr 2004 22:29

Re: T-mobile

Ongelezen bericht door gertkel »

Ik snap ook niet wat 'zakelijke dingen en persoonlijk gevoelens' hier te zoeken hebben.
Als je dan maar snapt waarom jij je zo profileerd!!!

PommetjeH.

Re: T-mobile

Ongelezen bericht door PommetjeH. »

@Gertkel

Moet ik de mannen in witte jassen voor je bellen? Je begint een beetje te raaskallen. Nou, ja, je begint nu nog meer te raaskallen, ik kan er geen touw meer aan vastknopen. Of om het even in 'Gertkels' te zeggen: 'Ik van van hen geen draat meer knooppen, die zijn ook nergens tuihs!'.

Mvg.
PommetjeH.

!!!!

Re: T-mobile

Ongelezen bericht door !!!! »

Pommetje dat jij zo laat gaan, zijn ze in het oosten van het land slimmer dan jouw?? :lol:

Bartjeuutdrente

Re: T-mobile

Ongelezen bericht door Bartjeuutdrente »

ikke bid niet veur bruneboonn, wel veur T-mobil!

PommetjeH.

Re: T-mobile

Ongelezen bericht door PommetjeH. »

@!!!! Ja, ik zo laat gaan, in het westen ook slimmer dan mijn. Denk ik.

!!!!

Re: T-mobile

Ongelezen bericht door !!!! »

Moet ik de mannen in witte jassen voor je bellen? Je begint een beetje te raaskallen. Nou, ja, je begint nu nog meer te raaskallen, ik kan er geen touw meer aan vastknopen. Of om het even in 'Gertkels' te zeggen: 'Ik van van hen geen draat meer knooppen, die zijn ook nergens tuihs!'.
Jij die het zo opneemt voor T-mobile, draait door??. Wat moet een klant van T-mobile dan, nuchter blijven?? :idea:

??

Re: T-mobile

Ongelezen bericht door ?? »

Pommetje solliciteren jonge, dan heb je wat minder tijd voor dit soort onzinnige zaken. Ik garandeer dat jij er zeker van opknapt. Dat jij je zo laat gaan, uitting van positieverlies?, onzekerheid in je uitstraling, het niet meer inhoudelijk kunnen reageren, tekenen van vals gedrag en het willen bijten naar de baas. Negatieve invulling van je ik en wat dan weer uitstraalt als kinderlijk gedrag. Gebruik toch eens zintuigen als gevoel, verstand en een redelijke vorm van ontwikkeling, dit zal je goed doen. De wereld bestaat niet alleen uit T-mobile en een overstap naar een minder moeilijk onderwerp kan voor jouw wonderen doen.

!!!!

Re: T-mobile

Ongelezen bericht door !!!! »

Even de draad weer oppakken, T-mobile wel of geen slechte verbindingen, T-mobile klantenservice wel of geen goede service, T-mobile houdt wel of geen rekening met de problematiek onder zijn gebruikers, kortom T-mobile ja of nee. :?: :?: :?:

PS Laat je niet intimideren. :idea:

??

Re: T-mobile

Ongelezen bericht door ?? »

Dit is namelijk geen 'T-Mobile communicatie kanaal'. Het gaat hier om meningen van personen. De ene vind dit, de ander dat. De één vind T-Mobile slecht, de ander ............
Ja inderdaad dit is geen klachtenlijn van T-mobile, maar een forum, waaronder toezicht van de oprichter, het een en ander wordt gadegeslagen. Als dit een forumsite zou zijn van deze betreffende provider, zouden deze negatieve forumberichten al lang in het land der fabelen zijn verdwenen. :D

pang
Berichten: 42
Lid geworden op: 29 mar 2004 00:11

Re: T-mobile

Ongelezen bericht door pang »

@pommetjeH

heden
Ik denk dat probleem t-mobile sim en Sony ericsson probleem bekend is. Zeker de t68i en nu de t630 beide problemen zijn erkend. Ik heb dus nu een t-mobile gesimlockte toestel met garantie waarbij ik diverse keren naar de dealer/SE points werd gestuurd en anders was het mijn pakkie aan werd er gezegd door klantenservice/callcenter van t-mobile.
Dus vandaar een brief en met als antwoordt dat zij naar een probleem zoeken. Kennelijk niet geleerd van vorige fouten.
Dus vandaar mijn conclusie doorschuiven en uitrekken het probleem

Toendertijd was ik meer dan 3 maanden bezig met t-mobile sim en SE t68i

en ik was al 1 jaar bezig geweest om de postbank siemens gsm om dat simlock vrij te maken. Dat probleem was ook bekend bij telfort.

Dus ik kan dan concluderen dat het niet aan mij lag toch?

wat nu het probleem en verwijt naar t-mobile is. Klantenservice heeft mij steeds afgewimpeld en dat het probleem er niet was. Wat uiteindelijk erkend werd. Dus niet erg betrouwbare, service gerichte en klantvriendelijk klantenservice.

Tevens is t-mobile op de hoogte van hun sim kaart probleem, maar het doet er sinds jaren niks mee. Zij waren bekend met de problemen met SonyEricsson gsm, maar toch kopen zij het in en willen niet de consequenties accepteren. En blijft daardoor klanten van hot naar her sturen.

gertkel
Berichten: 46
Lid geworden op: 23 apr 2004 22:29

Re: T-mobile

Ongelezen bericht door gertkel »

Tevens is t-mobile op de hoogte van hun sim kaart probleem, maar het doet er sinds jaren niks mee. Zij waren bekend met de problemen met SonyEricsson gsm, maar toch kopen zij het in en willen niet de consequenties accepteren. En blijft daardoor klanten van hot naar her sturen.
Ja Pang,

Een probleem waar meerdere klanten van T-mobile mee zitten, men is aldaar op de hoogte, maar ontkennen en doen er vervolgens niets mee. Ik hoop dat jij betere en positievere reacties krijgt op jouw verhaal, maar dit schijnt toch erg moeilijk te zijn, helaas ook op dit forum. Ik heb de reacties die ik kreeg op een rij gezet en heb voor mijzelf toch een redelijk beeld gekregen. Problemen worden in de kiem gesmoord en draaien uit op verbaal geweld. Iets waarmee de consument rekening moet houden en je bij de GSM shop eerst maar eens rustig een stoel moet pakken en vervolgens een juridische raadsman mee moet nemen. Je kunt dan op een rustige manier de voorwaarden door nemen en dan je beslissing nemen. :oops:

Jhannes (L)

Re: T-mobile

Ongelezen bericht door Jhannes (L) »

Nou dit was een interessante topic, veel discussie en zelfs T-mobile infiltranten die de zaak redelijk grof de kop wisten indrukten. Een duidelijke weerspiegeling van onze intressante samenleving, ondersteund door een stabile economie, waarbij alles wat met klantenbinding en zaken doen hoog staat. Ga zo door en je zult zien, dat deze praktijken van zelf zullen stoppen. Toch prettig dat er nog mensen zijn, die ook deze vorm van intimidatie doorzien hebben en deze aan de kaak durven stellen. Ik weet uit ervaringen, dat bekende merknamen, mensen aanzetten, dit als vorm van ervaring opdoen en zich bezig dan houden met dit Internet- verschijnsel. Men doet dit met als doel, de mensen met klachten over zaken en handelswijze van deze sites te weren. Want hoe minder klagers, des te beter is dat voor je aan te bieden produkt, niet dan.

Groeten een wel eerlijke dienstverlener.

PommetjeH.

Re: T-mobile

Ongelezen bericht door PommetjeH. »

Aangezien er inhoudelijk niks meer te discusieren valt ( de paranoide samenzweringstheorien hebben geloof ik de overhand gekregen), duik ik maar even off-topic voor een seconde.

Want is het nu echt zo moeilijk om een stukje van drie regels zonder spelfouten in te typen? En dan heb ik het niet eens over typefouten, maar alleen nog maar de stijl-, taal- en gramaticafouten, contaminaties, pleonasmen.....noem ze maar op. Geloof me maar, het maakt niet uit welk punt je wilt debateren, als je het niet eens normaal kan formuleren, zal je tegenstander je dom vinden. En dat komt je discussiepunt niet ten goede.

Mvg.
PommetjeH.

Gesloten